Diskuze k článku Jak vycvičit draka 2: Recenze

příspěvky 1 - 18 Napsat příspěvek

Moc dlouhá recenze

Na takový film zase extra dlouhou recenzi nepotřebuji, proto se mi líbí, jak to zpracovali třeba tady link :)
313499
Na takový film zase extra dlouhou recenzi nepotřebuji, proto se mi líbí, jak to zpracovali třeba tady [link="http://onlinefilmy.cz/film/jak-vycvicit-draka-2-minirecenze/"]http://onlinefilmy.cz/film/jak-vycvicit-draka-2-minirecenze/[/link] :)
Moc dlouhá recenze
0 0

[b]3/10[/b]

Opravdu velké zklamání. Kromě lepší animace to bylo pro mě utrpení.
Viděl jsem první díl a viděl jsem i seriál. Druhý díl je ale jiný, než první díl i seriál.
1. Humor je jiný. Směr, jaký nabral se mě vůbec nelíbil a celý film jsem byl znechucen. Kde je ta milá hravost a roztomilost? Kde je to krásné utahování si ze zájmu jedné postavy o druhou postavu, jak to bylo v seriálu třeba - viz Snotlout vs. Astrid? V tomto filmu to je jinak pojato a změnil se druh i forma humoru na toto téma. A to raději nemluvím o koho je najednou zájem a jak je to celé pojato - zcela jinak, než v seriálu i prvním díle. Kde je smysl pro míru v tom všem? Znechucení je velké, ale těžko se to vysvětluje. Snad mě někdo rozumí, o čem mluvím...
2. Vztahy jsou vůbec nějak jinak pojaty mezi postavami. V podstatě se dá říci, že vše dobré je jen okopírované z prvního dílu a seriálu. Cokoliv ale přidali, jako změnu a novinku, tak je nesnesitelné v mnoha směrech.
Například celá ta snaha být dojemný, tragický, epický atd. Velmi to přehnali. Alespoň pro mě. První díl i seriál to dělal jinak a dělali to lépe.
A že:
Zcela zbytečně zabili otce Škytáka, to už mě vytočilo tak, že jsem jen nechápavě kroutil hlavou.
O příběhu nemá moc smysl mluvit. Prostě je hrozný. O mamince náhle se vyloupnuté také nemá cenu mluvit. Celý ten nápad je pitomej a to jak to celé vymysleli, je ještě pitomější.
No, víc asi už nenapíšu. Už jsem si zanadával dost a jen bych se opakoval.
301999
Opravdu velké zklamání. Kromě lepší animace to bylo pro mě utrpení. Viděl jsem první díl a viděl jsem i seriál. Druhý díl je ale jiný, než první díl i seriál. 1. Humor je jiný. Směr, jaký nabral se mě vůbec nelíbil a celý film jsem byl znechucen. Kde je ta milá hravost a roztomilost? Kde je to krásné utahování si ze zájmu jedné postavy o druhou postavu, jak to bylo v seriálu třeba - viz Snotlout vs. Astrid? V tomto filmu to je jinak pojato a změnil se druh i forma humoru na toto téma. A to raději nemluvím o koho je najednou zájem a jak je to celé pojato - zcela jinak, než v seriálu i prvním díle. Kde je smysl pro míru v tom všem? Znechucení je velké, ale těžko se to vysvětluje. Snad mě někdo rozumí, o čem mluvím... 2. Vztahy jsou vůbec nějak jinak pojaty mezi postavami. V podstatě se dá říci, že vše dobré je jen okopírované z prvního dílu a seriálu. Cokoliv ale přidali, jako změnu a novinku, tak je nesnesitelné v mnoha směrech. Například celá ta snaha být dojemný, tragický, epický atd. Velmi to přehnali. Alespoň pro mě. První díl i seriál to dělal jinak a dělali to lépe. A že: [spoiler]Zcela zbytečně zabili otce Škytáka, to už mě vytočilo tak, že jsem jen nechápavě kroutil hlavou.[/spoiler] O příběhu nemá moc smysl mluvit. Prostě je hrozný. O mamince náhle se vyloupnuté také nemá cenu mluvit. Celý ten nápad je pitomej a to jak to celé vymysleli, je ještě pitomější. No, víc asi už nenapíšu. Už jsem si zanadával dost a jen bych se opakoval.
[b]3/10[/b]
0 0

2D s dabingem

a teda byl jsem až moc překvapen. film jsem si opravdu moc užil.S kamaradkou jsme se opravdu hodně bavili. Soundtrack naprosto užasnej. Draci a hlavně bezzubka totálně užasná. A příběh se mě líbil. Film měl spád a nenudil jsem se.
A těším se na trojku. Říkal jsem si že nechaj otevřenej konec po smrti Škyťakovího táty ale o to víc mě překvapil závěr:+
297723
a teda byl jsem až moc překvapen. film jsem si opravdu moc užil.S kamaradkou jsme se opravdu hodně bavili. Soundtrack naprosto užasnej. Draci a hlavně bezzubka totálně užasná. A příběh se mě líbil. Film měl spád a nenudil jsem se. A těším se na trojku. Říkal jsem si že nechaj otevřenej konec po [spoiler]smrti Škyťakovího táty[/spoiler] ale o to víc mě překvapil závěr*:+*
2D s dabingem
0 0

8/10

... zacatek slabsi, pak to dostane spad a zvraty na konci poteci, ale co neskutecne vladne tak hudba a emoce. Nejlepsi soundtrack letos, fakt jsem mel z nekterych scen diky hudbe chlupy stojate.
297405
8/10
0 0
Tech článek o vizuálu Draka 2 (a proč vypadá lépe než jednička): link
297053
Tech článek o vizuálu Draka 2 (a proč vypadá lépe než jednička): http://www.fxguide.com/quicktakes/dreamworks-new-tools-for-dragon-2/
0 0
Mě to neba... Nebylo to špatné, Bezzubka cute, nebylo to příliš infantilní, hrdinové v rámci možností bez problémů, ale... prostě jsem z toho cítil, že se musí jet na jistotu po úplně stejných kolejích. Vůbec nic "nového". Ano, dostali jsme maminku, dospěláka, smrt, i něco málo vtipů (v tomhle ovledu u Draka nepotřebuju vyloženě řachandu, ale humoru se mi tam zdálo být poměrně dost málo) a Bezzubku... a já možná chtěl i něco víc.
Je to OK, neurazí to, ale VELMI v tom cítím náběh na Shrekovské koleje. Trojka už bude peklo, kde Bezzubka konečně potká pravou a hlavní capart/ne už až tak capart bude řešit problémy s vlastními caparty...
Ale možná sem měl jen hodně blbou náladu, já sám vlastně nevím. 6-7/10
297040
Mě to neba... Nebylo to špatné, Bezzubka cute, nebylo to příliš infantilní, hrdinové v rámci možností bez problémů, ale... prostě jsem z toho cítil, že se musí jet na jistotu po úplně stejných kolejích. Vůbec nic "nového". Ano, dostali jsme maminku, dospěláka, smrt, i něco málo vtipů (v tomhle ovledu u Draka nepotřebuju vyloženě řachandu, ale humoru se mi tam zdálo být poměrně dost málo) a Bezzubku... a já možná chtěl i něco víc. Je to OK, neurazí to, ale VELMI v tom cítím náběh na Shrekovské koleje. Trojka už bude peklo, kde Bezzubka konečně potká pravou a hlavní capart/ne už až tak capart bude řešit problémy s vlastními caparty... Ale možná sem měl jen hodně blbou náladu, já sám vlastně nevím. 6-7/10
0 0
Pro mě je dvojka trochu zklamání. Respektive nečekala jsem od ní příliš, ale i tak jsem doufala, že mě víc chytne. Jedničku jsem viděla snad 5x a nedám na ní dopustit. Dvojka mi připadala utahaná - v jednu chvíli jsem i usnula :-(, příběh byl plochý - resp. moc nebyl, a pokud ano, tak mi v něm unikala logika a mátly emoce postav. Bavila mě první půlhodina, která byla podobně hravá a vtipná jako první díl. Vizuálně jde ale o prvotřídní práci a párkrát mi fakt spadla čelist, jak mě některé záběry dostaly. Taky mi to místy připomínalo Avatara. Za mě tak 6/10.

297039
0 0
Technicky naprostá špička a E-onsoftware by si celý film mohl dát do customer reelu. Dynamika, interakce mezi postavami, textury, práce se světlem, odlesky a volumetrikou - to je naprostý hyperprostorový skok! ( první díl oproti druhému po čtyřech letech vypadá jakoby bez textur). Příjemné překvapení i v tom, že zatímco v jedničce dospívající hoši ztrácí končetiny, tady už se i umírá:) Každopádně humor i emoce fungují, jak mají a při nástupu Dračí jezdkyně jsem ani nedýchal. Dabing velmi povedený! 9/10
296965
0 0
AWESOME.
296962
AWESOME.
0 0
8/10 Ten film má překvapivý ambice a tentokrát už na malý děcka opravdu kašle. Přinejlepším se budou nudit, ale spíš to jen moc nebudou pobírat. Absence wow efektu jedničky nelze považovat za zápor, dvojka navíc kašle na nějakej jednoduchej přímočarej děj, který umožňoval tu zmiňovanou jízdu, kterou už dvojka prostě není, ani nechce (ale měl jsem dojem, že trvala čtvrt hodiny). Kašle i na divácky vděčné a u jedničky snad nejúspěšnější scény, kdy si někdo dvě minuty jen epicky poletuje nad krásnou krajinou. Že ale nemá dvojka příběh? Vždyť je přeplněná. Jen se holt odehrává během snad jednoho hektičtějšího dne. Vadila mi hudba, kdykoliv používala hlavní rozverný motiv z jedničky, nehodil se, příběh je opravdu VELMI vážný a má dost temnou hrozbu. Powell už tak neválí, protože stejně jako film, se nepokoušel o přímočarý tah na branku. Je to strašně odvážnej animák, kterej se s tím nemazlí, oblíbené věci, postavy i principy háže za hlavu a posouvá celý svět někam jinam. A svět je to nádhernej. Animace a kamera opravdu vládnou a vykreslujou naprosto úžasný fantasy svět, který toho má opravdu hodně co nabídnout. Jen akce mi připadala přes razantně zvýšenou epičnost docela nepřehledná. Záporák vůbec není špatnej, naštěstí to není ten typ spider-manskýho "omylem" záporáka, který ve filmu projde morálním veletočem a na konci všem pomůže vše zachránit. Ne. Tohle je tajemná svině, o který člověk neví víc, než že se fakt asi zlobí a umí to s drakama. A má jednoduchou motivaci, která opět vrací film do temnějších vod, kdy si člověk vzpomene, že dráčci jsou sice hrozně roztomilí, ale taky dřív škvařili vesnice i s lidma. Ten film má podle mě jedinej problém a to délku, která je zřejmě kvůli děckám skrouhnutá na 105 minut a přitom by potřebovala minimálně o 20 minut navíc na roztažení jednotlivých scén a motivů. Pak by to bylo dokonalý fantasy. Takhle ty emoce nejsou tak silné, protože přechody od pláče k radostnýmu hurá poletování jsou tu občas až moc krátký. Což je škoda, protože dvojka na emocích stojí. To, jak si tvůrci dovolili zakončit dojemnou linii se znovuobjevenou mámou, je celkem nářez. Film je nejslabší v poslední třetina, která následuje naprosto brutálně depresivní scénu, ve které jde všechno do pr*ele víc než ve všech ostatních animácích dohromady. Od té chvíle se ale klouže k jednoduchému finále, které slibovalo velké věci (a nemyslim velkou destrukci) a nakonec nedošlo k ničemu, co by překvapilo. Nicméně se světem zamávali slušně. Nadšenej nejsem, ale spokojenej rozhodně. Sorry za sloh, jehož přehlednost je pravděpodobně nulová.
PS: Bezzubka je tu až moc a permanentně roztomilá. Ten drsnej drak ze začátku jedničky už je asi nenávratně pryč.
296882
8/10 Ten film má překvapivý ambice a tentokrát už na malý děcka opravdu kašle. Přinejlepším se budou nudit, ale spíš to jen moc nebudou pobírat. Absence wow efektu jedničky nelze považovat za zápor, dvojka navíc kašle na nějakej jednoduchej přímočarej děj, který umožňoval tu zmiňovanou jízdu, kterou už dvojka prostě není, ani nechce (ale měl jsem dojem, že trvala čtvrt hodiny). Kašle i na divácky vděčné a u jedničky snad nejúspěšnější scény, kdy si někdo dvě minuty jen epicky poletuje nad krásnou krajinou. Že ale nemá dvojka příběh? Vždyť je přeplněná. Jen se holt odehrává během snad jednoho hektičtějšího dne. Vadila mi hudba, kdykoliv používala hlavní rozverný motiv z jedničky, nehodil se, příběh je opravdu VELMI vážný a má dost temnou hrozbu. Powell už tak neválí, protože stejně jako film, se nepokoušel o přímočarý tah na branku. Je to strašně odvážnej animák, kterej se s tím nemazlí, oblíbené věci, postavy i principy háže za hlavu a posouvá celý svět někam jinam. A svět je to nádhernej. Animace a kamera opravdu vládnou a vykreslujou naprosto úžasný fantasy svět, který toho má opravdu hodně co nabídnout. Jen akce mi připadala přes razantně zvýšenou epičnost docela nepřehledná. Záporák vůbec není špatnej, naštěstí to není ten typ spider-manskýho "omylem" záporáka, který ve filmu projde morálním veletočem a na konci všem pomůže vše zachránit. Ne. Tohle je tajemná svině, o který člověk neví víc, než že se fakt asi zlobí a umí to s drakama. A má jednoduchou motivaci, která opět vrací film do temnějších vod, kdy si člověk vzpomene, že dráčci jsou sice hrozně roztomilí, ale taky dřív škvařili vesnice i s lidma. Ten film má podle mě jedinej problém a to délku, která je zřejmě kvůli děckám skrouhnutá na 105 minut a přitom by potřebovala minimálně o 20 minut navíc na roztažení jednotlivých scén a motivů. Pak by to bylo dokonalý fantasy. Takhle ty emoce nejsou tak silné, protože přechody od pláče k radostnýmu hurá poletování jsou tu občas až moc krátký. Což je škoda, protože dvojka na emocích stojí. To, jak si tvůrci dovolili zakončit dojemnou linii se znovuobjevenou mámou, je celkem nářez. Film je nejslabší v poslední třetina, která následuje naprosto brutálně depresivní scénu, ve které jde všechno do pr*ele víc než ve všech ostatních animácích dohromady. Od té chvíle se ale klouže k jednoduchému finále, které slibovalo velké věci (a nemyslim velkou destrukci) a nakonec nedošlo k ničemu, co by překvapilo. Nicméně se světem zamávali slušně. Nadšenej nejsem, ale spokojenej rozhodně. Sorry za sloh, jehož přehlednost je pravděpodobně nulová. PS: Bezzubka je tu až moc a permanentně roztomilá. Ten drsnej drak ze začátku jedničky už je asi nenávratně pryč.
0 0

Dodatok

Iba dodám že môj príspevok nižšie môže obsahovať spoilery a že HTTYD 2 dávam 70% čili 7/10 V seriáli tvorcovia perfektne preukázali že nápady na pútavý dej majú, 40 epizód a ani jedna nebolo nudná, ale v HTTYD2 to trocha podcenili... alebo precenili? už neviem... skrátka: nebolo to adekvátne....
296852
Dodatok
0 0

Trocha slabší odvar...

HTTYD 1 som v kine nevidel- hodnotím na 100% Seriál (zatiaľ) 2 série hodnotím na 90%, všetky (zatiaľ) 3 krátkometrážne filmy hodnotím na 80%- všetko celkovo na 5/5. ... avšak... Prichádza HTTYD 2 na ktorý som sa veľmi-veľmi tešil, coby fanúšik už spomenutého............................. a možno že som sa tešil až príliž...... Aspekty ktoré sa mi páčili a ktoré nie a chcem spomenúť: -.-.-. 1)))) animácia - kvalitou omnoho lepšie než v predošlom (Astrid je rozkošná, v jednotke ani moc nie ale tuná... hmmm, dal bych si říct ;) :D ) skrátka nezvyk ale nieje to na škodu, len je to niečo nové. -.-.-. 2)))) Slovenský dabing- fuj, ten uplakaný hlas ,,Štikúta,, a tie názvy ako ,,Bezzubý,,? (to znie ako nejaké formálne neosobné priezvisko a zopár dalších podobných)- skrátka bol som navyknutý na český alebo ang. dabing, sk. toto mi to riadne kazilo pôžitok. -.-.-. 3)))) Bolo to omnoho temnejšie/ drsnejšie- akože naozaj, ani som to nečakal, ale tak zas sú tam drsní Vikingovia a drsní draci ne? ;) -.-.-. 4)))) Niektorí draci a postavy, ktorí boli spomenutí v seriáli mi tu už chýbali- mal tam byť aj Alvin- ved už sú kámoši nie?, Skrill a Screaming Death (ten biely veľký, alebo aspoň zopár Whispering Deathov - na tých som sa tešil,... žiaľ :/ -.-.-. 5)))) Romantické linky ako spev fotríkovcov a záverečný bozk hlavných hrdinov mi pripadal trápny (bol som na tom aj s mladším bratom a ten tiež uznal že keby to tam nebolo bolo by to lepšie) -.-.-. 6)))) Tie húfy neznámych pestrofarebných drakov mi pripomínali zábery s Avatara. Celkovo hodnotím ako slabšie i ked nie vo všetko to bolo horšie než jednotka. JE TO FAJN ALE... mohlo to byť lepšie podľa mňa... Jednotka bola taká nevinná a originálna, toto už bolo také trocha viac silou plánované, bolo to aj cítiť najmä pre ten otvorený koniec (áno bude pokračovanie) Jednotka si nič neslubovala a bolo to super, toto si toho sľubuje sa mi zdá až moc... a možno je to len koli tomu že ja sám som od tohto očakával viac...
296850
Trocha slabší odvar...
0 0

10/10

:o LEGO se "nechytá". To byl sice krásnej geekfest, ale tohle je prostě animák všech animáků.

Naprosto špičková záležitost s nejgeniálnější animací za poslední roky. V hlavní roli John Powell a emoce, dechberoucí záběry, pak draci a pak až lidi.
K některejm věcem se ani nechci vyjadřovat - to se musí vidět...

Neskutečná pecka, kterou si v kině dám ještě minimálně jednou. 2D originál s titulkama více než potěšil, protože na dabing bych nešel.
296843
*:o* LEGO se "nechytá". To byl sice krásnej geekfest, ale tohle je prostě animák všech animáků. Naprosto špičková záležitost s nejgeniálnější animací za poslední roky. V hlavní roli John Powell a emoce, dechberoucí záběry, pak draci a pak až lidi. K některejm věcem se ani nechci vyjadřovat - to se musí vidět... Neskutečná pecka, kterou si v kině dám ještě minimálně jednou. 2D originál s titulkama více než potěšil, protože na dabing bych nešel.
10/10
0 0
Vlastně souhlas s recenzí, jen bych o bod přidal. Z příběhovýho hlediska slabší, ale emoce to ze mě dolovalo stejně úspěšně jako jednička. K tomu geniální kamera, výborná akce a hodně sympatický, povětšinou neinfantilní humor. 8/10
296756
0 0

Jsou tam zas hodně protlačovaný ty ostatní děcka/bejvalý děcka? Podle mě jsou na celym prvnim díle to nejhorší, i když nejsou špatný. Radši bych ale míň infantilnosti. Tak jak?