Diskuze k článku Babovřesky 2: Recenze

0 0

Sočivřesky

Po tom, co Pavelec předvedl proti Amíkům na Olympiádě, by měl hrát v Troškových filmech za trest až do konce života.
286474
Sočivřesky
0 0
Před rokem měl Zdeněk Troška rozhovor v rozhlasové Čajovně, kde po chvilce odešel z rádia. Ten díl si stojí za to připomenout, myslím, že některé výroky obsažené v pořadu by klidně mohly platit i pro druhé Babovřesky. Pořad nakonec musel moderátor dokončit s Tetsuem.
286446
Před rokem měl Zdeněk Troška rozhovor v rozhlasové [link="http://www.rozhlas.cz/cajovna/aktualne/_zprava/zdenek-troska-kontra-cajovna--1177778"]Čajovně[/link], kde po chvilce odešel z rádia. Ten díl si stojí za to připomenout, myslím, že některé výroky obsažené v pořadu by klidně mohly platit i pro druhé Babovřesky. Pořad nakonec musel moderátor dokončit s Tetsuem.
0 0
Grandiózní sebeklam
286418
Grandiózní sebeklam
0 0
Hele, já se to sem až bojím postnout :D?)...
286400
Hele, já se to sem až bojím [link="http://revue.idnes.cz/troska-plysovy-lev-je-pomsta-dj1-/lidicky.aspx?c=2004M044V05A"]postnout[/link] *:D**?)*...
0 0
Já myslím, že neříkal, že je LOTR pro děcka (protože ve své době fakt na děcka, alespoň u nás, LOTR neútočil), ale že by ho jen levněji a LÉPE natočil... To o "nedětských pohádkových filmech" prohlásil o Potterovi (a mám dokonce dojem, že mluvil specificky o knížkách), že jsou moc strašidelné, proto pro děcka ani nejsou dobré a že on má pro děcka lepší pohádky... To říkal tuším po dvojce a odůvodňoval to tím, že vyděsit děcka skřety (těmi od Gringottů) a hlavně chlápkem bez nosu, co bezelstně zabíjí rodiče hlavního hrdiny není nejlepší způsob pobavení a výchovy dnešních dětí. A celý komentář zakončil tím, že se nediví, kolik dětí v Americe nosí do škol střelné zbraně a následně je užívá k tomu, aby si procvičilo své oblíbené pasíáže z takových knížek...
To jen tak pro představu.
286396
Já myslím, že neříkal, že je LOTR pro děcka (protože ve své době fakt na děcka, alespoň u nás, LOTR neútočil), ale že by ho jen levněji a LÉPE natočil... To o "nedětských pohádkových filmech" prohlásil o Potterovi (a mám dokonce dojem, že mluvil specificky o knížkách), že jsou moc strašidelné, proto pro děcka ani nejsou dobré a že on má pro děcka lepší pohádky... To říkal tuším po dvojce a odůvodňoval to tím, že vyděsit děcka skřety (těmi od Gringottů) a hlavně chlápkem bez nosu, co bezelstně zabíjí rodiče hlavního hrdiny není nejlepší způsob pobavení a výchovy dnešních dětí. A celý komentář zakončil tím, že se nediví, kolik dětí v Americe nosí do škol střelné zbraně a následně je užívá k tomu, aby si procvičilo své oblíbené pasíáže z takových knížek... To jen tak pro představu.
0 0

Pán prstenů a Troška

Někde říkal, že se mu Pán prstenů nelíbí pro děti kvůli skřetům a že jsou lepší české pohádky. Co k tomu dodat.
286389
Pán prstenů a Troška
0 0
Dala se vytvořit super vtipná urážlivá recenze, jakých budou desítky. Tahle je perfektní :+
286388
Dala se vytvořit super vtipná urážlivá recenze, jakých budou desítky. Tahle je perfektní *:+*
0 0
neviděl, ale viděl pár fotek na CSFD a stačilo. Za chudáky hokejisty (nemám tušení jak se mu povedlo je přesvědčit a kolik jim za to dal), bych ho umlátil kamerou....
286381
0 0
Film mě nezajímá, ale recenze je perfektně napsaná. Trefné.
286372
0 0

Milda99

na to som nenarazal, ja som zo SVK a neviem kolko ludi tu pojde na to. ja osobne som si precital recenziu, aby som sa pobavil, ja ked vidim ten plagat, mam vytvoreny nazor. len ked som si tak pozeral tie profily tak mi pridu zaujimave, ze tam maju filmy, ktore bud este neboli v kinach, alebo len dva tri a potom babovresky jednotku a dvojku. a hned sa mi vytvorila teoria, ze ci za tym nebude nieco viac ako len silna fanusikovka zakladna, ja na svk (konkretne okolo ludi co poznam) taku hysteriu nepocitujem
286370
Milda99
0 0

Disketa1

Ne :(
Jenom jedna docela ošklivá holka v plavkách a nahý chlapský zadek.
286363
Ne :( Jenom jedna docela ošklivá holka v plavkách a nahý chlapský zadek.
Disketa1
0 0

iamek

je Troška? Nebo jenom doslova odcitoval nějaký jeho rozhovor?
286362
iamek
0 0
Je tam nějaký full frontal?
286360
Je tam nějaký full frontal?
0 0

Troška

No ja Trosku obdivuju, ze dokaze naplnil saly a tocit filmy, aniz by potreboval prachy z fondu ceske kinematografie. O kvalite u jeho filmu se mluvit proste neda, ale zase nemuze milion lidi ujizdet na reziserech jako Allen, Bergman, Bunuel, Bresson atd atd. Ti lidi treba nemaji ani cas nakoukavat mraky filmu jako ja nebo nekdo jiny. Oni proste makaji 5 dni v tydnu po 8 hodinach, maji rodiny a Troska jim nabidne ten jednoduchy cesky humor. Jak jsem s filmem zacinal, tak jsem taky ujizdel na filmech, ktere ted nemuzu ani videt a nechapu jak jsem je mohl mit rad.
286359
Troška
0 0
:D :+
286358
*:D* *:+*
0 0
Mně se strašně líbil komentář, kterej nějakej expert připsal kdysi k Fuxoftově recenzi jedničky:

Taky mi přijde, že zastánci baboprojektu zbytečně hází kritiky do stereotypního závistivého pytle. Mně je třeba úplně jedno, že si na tom někdo namastil kapsu, to je ok, žádný problém, přeju jim to, ať ve zdraví užijou.
Když si vezmete situaci, kdy nějaký "slavný" moderní umělec bude chodit po ulicích a natírat fasády domů hovnama, že jako art, a lidi mu to budou zlatem platit, protože to bude cool a trendy, tak problém není v tom, že je všechny docela vosral a nahrabal si, to mu snad každej přeje, hejly je třeba voholit a je lepší, když to skásne tenhle, než hospodskej za pivo a pančovanou vodku ... problém ale je, že to pak na ulicích dost smrdí. A to už mi třeba vadí. Proto se proti natírání domů hovnama ozývám, aniž bych výherci loterie v napalování hejlů záviděl.
286357
Mně se strašně líbil komentář, kterej nějakej expert připsal kdysi k Fuxoftově recenzi jedničky: Taky mi přijde, že zastánci baboprojektu zbytečně hází kritiky do stereotypního závistivého pytle. Mně je třeba úplně jedno, že si na tom někdo namastil kapsu, to je ok, žádný problém, přeju jim to, ať ve zdraví užijou. Když si vezmete situaci, kdy nějaký "slavný" moderní umělec bude chodit po ulicích a natírat fasády domů hovnama, že jako art, a lidi mu to budou zlatem platit, protože to bude cool a trendy, tak problém není v tom, že je všechny docela vosral a nahrabal si, to mu snad každej přeje, hejly je třeba voholit a je lepší, když to skásne tenhle, než hospodskej za pivo a pančovanou vodku ... problém ale je, že to pak na ulicích dost smrdí. A to už mi třeba vadí. Proto se proti natírání domů hovnama ozývám, aniž bych výherci loterie v napalování hejlů záviděl.
0 0
Smiřte se s tím, nejste v tomhle případě cílová skupina či reprezentativní vzorek. :)

Nejvíc se mi líbila Woodyho formulace: "Váš svět a svět fanoušků Babovřesek se stejně nikdy nepotká. Snad." Takže asi tak to beru. Klidně bych i redakci MovieZone odpustil, kdyby ses rozhodla neprofesionálně na Babovřesky nejít a recenzi nám nedoručila. :)
286356
Smiřte se s tím, nejste v tomhle případě cílová skupina či reprezentativní vzorek. :) Nejvíc se mi líbila Woodyho formulace: "Váš svět a svět fanoušků Babovřesek se stejně nikdy nepotká. Snad." Takže asi tak to beru. Klidně bych i redakci MovieZone odpustil, kdyby ses rozhodla neprofesionálně na Babovřesky nejít a recenzi nám nedoručila. :)
0 0
A myslíš, že jsou koupený i ty lidi co vypráskají kinosály? Jsem se ze zvědavosti podíval na rezervace u nás ve cinestaru a už teď je mi jasný, že tam budou lidi snad i stát v uličce, aby to alespoň slyšeli. Nevím, co si o tom myslet. Nechci urážet, tak stačí tohle :-
286355
A myslíš, že jsou koupený i ty lidi co vypráskají kinosály? Jsem se ze zvědavosti podíval na rezervace u nás ve cinestaru a už teď je mi jasný, že tam budou lidi snad i stát v uličce, aby to alespoň slyšeli. Nevím, co si o tom myslet. Nechci urážet, tak stačí tohle *:-*
0 0