Diskuze k článku Don Jon: Recenze

0 0

Disketa

Nejsem si úplně jistý, jestli jsi pochopil sdělení toho filmu. Scarlett měla být protivná a sexistickým postavám se tu JGL evidentně vysmívá. Podle mě to bylo upřímné docela hodně.
276149
Disketa
0 0
Joseph Gordon-Levitt je výborný herec, ale ať proboha nepíše a netočí filmy. Jeho Don Jon mi přivodil zhnusení. Nabubřelé, sexistické, neupřímné. Postavy mi byly ukradené a Scarlett Johansson byla děsně protivná. Na tom filmu nevidím vůbec nic dobrého, úplně mě to minulo. Musím dát odpad, bohužel.
276144
0 0

HLVB

TedGeorge má narozdíl od tebe hajzly na chodbě!
276141
HLVB
0 0

TedGeorge

Děláš tu jen machry nebo to myslíš vážně? Pokud vážně, tak tě lituju chlape. :) A ne, nejsem panic, co nikdy neměl pořádnou babu.
276139
Děláš tu jen machry nebo to myslíš vážně? Pokud vážně, tak tě lituju chlape. *:)* A ne, nejsem panic, co nikdy neměl pořádnou babu.
TedGeorge
0 0
No mrknu na to, snad to nebude úplná chujovina. Asi by mě moc nebavilo čumět 2 hodiny na to, jak se z chlapa stává ochočený pako na vodítku jen proto, že nějaká pipina roztáhne nohy.
276138
0 0

první rande

otestováno na prvním rande, film pobavil a zafungoval jako "icebreaker", takže doporučuji.
276135
první rande
0 0

5/10

Joseph to má v ruke. A teraz nemyslím masturbátorský skill, ale remeslo. Správne vedie hercov (z čoho najlepšie seba), vie si ustrážiť strih a solídne predať vtip (hoci toto v prvom rade NIE JE komédia) a čo je možno najdôležitejšie - jeho réžia má štýl, má vlastný výraz. Mnoho debutantov od fachu by mohlo závidieť. Je preto enormná, naozaj enormná škoda, že Joseph nie je rovnako dobrý scenárista, respektíve že nedokázal triezvo posúdiť nedostatky svojho diela. Téma je zvolená vynikajúco, o tom potom. Bohužiaľ, nepodarilo sa z nej vyťažiť dostatočné množstvo materiálu na to, aby to uspokojivo vyplnilo celovečernú stopáž. Povedané polopate - všetko, čo chce Joseph povedať k tématike porna a závislosti na ňom, by sa dalo pohodlne vtlačiť do 45 minút. Čo ale so zvyšnou minutážou? Ťažká otázka, a scenárista/režisér ju rieši tak, že opakuje, opakuje a opakuje to, čo nám už raz ukázal, pričom to celé bije do očí o to viac, že sú tieto situácie (zámerne) snímané zakaždým z rovnakých uhlov. Film samotný pritom nadhodí niekoľko zaujímavých motívov, pri ktorých divák očakáva, že sa s nimi bude ďalej pracovať. Trebárs Don Jonova rodina. Prečo sú všetci takí vulgárni a v jednom kuse po sebe štekajú? Prečo dcéra neustále mlčí a šťuká do telefónu (a prečo vo filme vôbec existuje, keď za celých 90 minút neurobí nič, čo by aspoň vzdialene súviselo s dejom)? Postava Julianne Moore a jej osobné traumy sú na tom snáď ešte horšie. Toľko možností, toľko možností... Ale nie, poďme sa radšej stopäťdesiatyôsmy krát pozrieť, ako hlavný hrdina ide do fitka, ako ide na omšu, ako ide na spoveď, ako šuká babenky a ako sa oddáva starej dobrej honitbe. No a záver toho celého? Nejaká katarzia, nejaké vysvetlenie, nejaké zapadnutie kúska skladačky na svoje miesto? Nuž, k tomu len toľkoto: Don Jon zažije vyvrcholenie niekoľkokrát, jeho film ho však nemá ani v náznakoch. Takmer som sa išiel premietača spýtať, či mu pripadá vtipné nastrihnúť do polovice deja záverečné titulky.
276133
5/10
0 0