Diskuze k článku Koření života: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek

Brkos

Pro mne je tento film skvost minuleho roku. Nejen proto ze mam rad Jonesovou, jako herecku, ale hlavne proto ze mam rad filmy o realnem zivote(u fanasku jap. anime se zanru rika vystizne life). Nazyvat tento film kromne romanticky komedie chce u onoho jedince hodne cinyzmu a otrelosti. A je to stejna chyba jak u starsiho ceskeho dilka Vesnicko ma strediskova. Film je vazny presne vystihujici dobu v ktere zijeme sve kazdodeni zivoty, s polu s usmevnymi odlehcujicimi scenami. Postavy chvili protivne po chvili k zulibani se svymi klady i zpory. Drobne perlicky jak na priklad dvoudilne pyzamo Jonesove misto sexy blusky a tnag jsou dokonale.
Kdo se nestidi ze mu obcas ukapne nejaka ta slza by se tento film mohl libit.
73550
Pro mne je tento film skvost minuleho roku. Nejen proto ze mam rad Jonesovou, jako herecku, ale hlavne proto ze mam rad filmy o realnem zivote(u fanasku jap. anime se zanru rika vystizne life). Nazyvat tento film kromne romanticky komedie chce u onoho jedince hodne cinyzmu a otrelosti. A je to stejna chyba jak u starsiho ceskeho dilka Vesnicko ma strediskova. Film je vazny presne vystihujici dobu v ktere zijeme sve kazdodeni zivoty, s polu s usmevnymi odlehcujicimi scenami. Postavy chvili protivne po chvili k zulibani se svymi klady i zpory. Drobne perlicky jak na priklad dvoudilne pyzamo Jonesove misto sexy blusky a tnag jsou dokonale. Kdo se nestidi ze mu obcas ukapne nejaka ta slza by se tento film mohl libit.
Brkos
0 0
Výstižná recenze, ale každý se asi musí spálit sám. Nejen při vaření:)

Láska prochází žaludkem a hollywoodský romantický žánr zase krizí velkou jak schodek státního rozpočtu. Abigail Breslin zapomněla brýle (díkybohu), Catherine Zeta-Jones úsměv (bohužel) a já varování, abych se Koření života vyhnula. Dobře mi tak. Lákavá poklička oslnila, ale ten nudný klišoidní blevajz uvnitř Hicksova hrnce nevylepšil ani klukovsky nezbedný Aaron Eckhart a přirozená Abigail. Když jsem byla malá, říkali rodiče, že o jídle se fuj neříká, ale protentokrát musím. A tu pachuť snad přebije nějaká romance z doby, kdy celuloidová láska nebyla totálně mrtvá. Zesnulé Cukora s Wilderem neoživím, ale pány Curtise a Linklatera snažně prosím: vraťte se. ;)
38463
Výstižná recenze, ale každý se asi musí spálit sám. Nejen při vaření:) Láska prochází žaludkem a hollywoodský romantický žánr zase krizí velkou jak schodek státního rozpočtu. Abigail Breslin zapomněla brýle (díkybohu), Catherine Zeta-Jones úsměv (bohužel) a já varování, abych se Koření života vyhnula. Dobře mi tak. Lákavá poklička oslnila, ale ten nudný klišoidní blevajz uvnitř Hicksova hrnce nevylepšil ani klukovsky nezbedný Aaron Eckhart a přirozená Abigail. Když jsem byla malá, říkali rodiče, že o jídle se fuj neříká, ale protentokrát musím. A tu pachuť snad přebije nějaká romance z doby, kdy celuloidová láska nebyla totálně mrtvá. Zesnulé Cukora s Wilderem neoživím, ale pány Curtise a Linklatera snažně prosím: vraťte se. *;)*
0 0
:)cet sem v recenzi......Jinak,v Batmanovi ukaze spis Dve tvare:D
38256
*:)*cet sem v recenzi......Jinak,v Batmanovi ukaze spis Dve tvare*:D*
0 0
Myslim, ze v Batmanovi ukaze uplne novou tvar. ;) Mimochodem Koreni zivota tahne vic nez vyrazne. ;)
38255
Myslim, ze v Batmanovi ukaze uplne novou tvar. *;)* Mimochodem Koreni zivota tahne vic nez vyrazne. ;)
0 0
skoda,celkem sem se tesil....Aaron je muj oblibenec,takovej civilni herec, kterej se dobre sleduje a dokaze zachranit a utahnout celej film....dokazal utahnout vyborny Dekujeme, ze kourite....ted sem zvedavej co ze sebe vyda v Batmanovi:)
38254
skoda,celkem sem se tesil....Aaron je muj oblibenec,takovej civilni herec, kterej se dobre sleduje a dokaze zachranit a utahnout celej film....dokazal utahnout vyborny Dekujeme, ze kourite....ted sem zvedavej co ze sebe vyda v Batmanovi*:)*
0 0
Opraveno. To je tak když člověk vyleze z posetele a hned jde psát recenzi :)
38246