Diskuze k článku Interview: Recenze

příspěvky 1 - 3 Napsat příspěvek

Bacha, spoiler

Předně nechápu vznik předělávky zrovna tohohle filmu, ale budiž. Líbily se mi narážka na zesnulého režiséra (stěhovák Van Gogh) či na jméno herečky/modelky z původní verze (Katju Schuurman). Některé scény byly opravdu vynikající, přirozené, autentické, kulervoucí. Jiné divadelně přepjaté, hrozně nevěrohodné a předvídatelné (už při čtení z počítačového deníčku napadne, že je to fake, když herečka chodí na herecké kurzy aplikující metodu Stanislavského). Problém byl v tom střídání stylizace. To už raději šroubované divadelní dialogy z Na dotek a Kdo se bojí Virginie Woolfové? Z ohlasů na americkou verzi jsem to očekával trošku promyšlenější - to jsem se na to celou dobu díval jen kvůli tomu, abych sledoval jak si dvě postavy hodinu a půl lžou, nadávají si, chlastají, fetujou, (dobře, sem tam si řeknou nějaké zrnko pravdy) a na konci zjistil, že svět se dělí na vítěze a losery? A přitom by k lepšímu hodnocení stačil jeden aftershot, kdy by se zjistilo, že v jedné podstatné věci mu Katja vlastně nelhala: že tu rakovinu opravdu měla, ale najednou dostala strach, protože během interview si o sobě řekli kde co, ale zároveň to bylo až příliš vázáno na prostor, čas a jejich opilost/sjetost. (slabších 6/10)
38198
Bacha, spoiler
0 0
Dost se divim, ze je tu jenom jeden prispevek. Interview sice zrejme prosumi ve stinu Bournea, ale byla by velka chyba ho minout. Steve Buscemi a Sienna Miller rozehravaji mrazivou partii na motivy danskeho originalu a ta blondyna hraje, svadi a manipuluje jako o zivot. Minuty pribyvaji, vzdalenosti se zkracuji, intrik pribyva a atmosfera houstne. A kdyz uz si myslite, ze vite vsechno, jste i se Stevem Buscemim a jeho chystanym clankem o kralovne beckovych filmu a soap oper zmackani do kulicky a vyhozeni. Ze dveri, z okna, z jedne z tisice falesnych masek, ktere film nabizi duverivym naivkum. Z kina vyjdete trochu otupeli a po nekolika minutach se vam vzpominky zacnou vryvat do duse a pochopite, ze ti dva hrali mnohem nebezpecnejsi hru, nez se na prvni pohled zdalo. Jizvy na dusi boli az s odstupem a blednou hodne pomalu. Stejne jako vzpominky na tenhle film...
38118
0 0
Everything you say can and will be used against you......

Sienna jako siréna, jejímuž volání nedokáže válečnými zónami pr/ostřílený, ale v porovnání s hvězdičkou bulvárního nebe neskonale naivní reportér, odolat. Steve Buscemi se v žánru nezávislé konverzačky pustil do kalnějších vod než Linklater. Minimalismus kruté interiérové hry pobaví, ale s každou další scénou začne děsit, jak se dva neznámí lidé, kteří kromě netajeného pohrdání pociťují i zvláštní napětí, v průběhu jediného večera plavně přehoupnou za závory rozumu, morálky a společenských konvencí. Vědění znamená moc, otevírání hlubokých hrdel mělkého žurnalismu je hraní si s ohněm a svléknout se z šatů je mnohem jednodušší než svléknout se z kůže, kterou okázale nosíme na trh.

P.S. Ke K0C0URově výstižné recenzi není vlastně víc co dodat, jen mě lehce překvapilo, že v misty drsném duelu dvou S Steve herecky i charakterově tahal za kratší konec. Snad se po působivém Buscemiho remaku naskytne šance vidět i nizozemský originál zavražděného Theo Van Gogha.
38065
Everything you say can and will be used against you...... Sienna jako siréna, jejímuž volání nedokáže válečnými zónami pr/ostřílený, ale v porovnání s hvězdičkou bulvárního nebe neskonale naivní reportér, odolat. Steve Buscemi se v žánru nezávislé konverzačky pustil do kalnějších vod než Linklater. Minimalismus kruté interiérové hry pobaví, ale s každou další scénou začne děsit, jak se dva neznámí lidé, kteří kromě netajeného pohrdání pociťují i zvláštní napětí, v průběhu jediného večera plavně přehoupnou za závory rozumu, morálky a společenských konvencí. Vědění znamená moc, otevírání hlubokých hrdel mělkého žurnalismu je hraní si s ohněm a svléknout se z šatů je mnohem jednodušší než svléknout se z kůže, kterou okázale nosíme na trh. P.S. Ke K0C0URově výstižné recenzi není vlastně víc co dodat, jen mě lehce překvapilo, že v misty drsném duelu dvou S Steve herecky i charakterově tahal za kratší konec. Snad se po působivém Buscemiho remaku naskytne šance vidět i nizozemský originál zavražděného Theo Van Gogha.
0 0