Diskuze k článku Hairspray: Recenze

0 0
I have never seen something like this:o:+ Marsden, Latifah, Travolta:o:D

Ještě teď mám otevřenou tlamu a vykulený oči a vykroucenej krk:D
88770
I have never seen something like this*:o**:+* Marsden, Latifah, Travolta*:o**:D* Ještě teď mám otevřenou tlamu a vykulený oči a vykroucenej krk*:D*
0 0
Takhle ulítlý muzikál jsem už dlouho neviděl. Musel jsem rychle přepnul mozek na úsporný režim, aby jsem z té přemíry barev a sladkostí nezbláznil. Nejvíc mě dostaly Travoltovy třesoucí se faldy a song "Slyším zvony". 7*/10
39177
0 0
rcorp: Z cute lamicky je lami hlavicka. Vcerejsi debata o nejkrasnejsi ikonce na MZ nese sve ovoce:-)
Hairspray napodruhé, i bez alibistickych vymluv, devet. Kudy chodím, tudy tančím, kudy brouzdám, tudy zpívám. Je to takový VW New Beetle s motorem z Ferrari. Zkuste se s ním projet, i když se jinak muzikálovým okruhům štítivě vyhýbáte;)
38119
rcorp: Z cute lamicky je lami hlavicka. Vcerejsi debata o nejkrasnejsi ikonce na MZ nese sve ovoce:-) Hairspray napodruhé, i bez alibistickych vymluv, devet. Kudy chodím, tudy tančím, kudy brouzdám, tudy zpívám. Je to takový VW New Beetle s motorem z Ferrari. Zkuste se s ním projet, i když se jinak muzikálovým okruhům štítivě vyhýbáte*;)*
0 0
Ikonka je super. Hairspray take (recenze soundtracku jiz brzy, se vsemi citoslovci a tanecnimi figurami, ktere k tomu patri :)... definitivne se omlouvam Michelle Pfeiffer, definitivne se klanim Johnu Travoltovi a odchazim lestit podlahu v kuchyni od smouh, ktere jsem tam vcera zanechal, kdyz jsem vrazil do bytu a zkousel otocky... misto Baltimoru se probouzeli sousede, ale to mi bylo jedno.

Osmdesat. Podobne roztomile a infantilni muzikaly by se rozhodne mely tocit casteji. :)
38116
Ikonka je super. Hairspray take (recenze soundtracku jiz brzy, se vsemi citoslovci a tanecnimi figurami, ktere k tomu patri :)... definitivne se omlouvam Michelle Pfeiffer, definitivne se klanim Johnu Travoltovi a odchazim lestit podlahu v kuchyni od smouh, ktere jsem tam vcera zanechal, kdyz jsem vrazil do bytu a zkousel otocky... misto Baltimoru se probouzeli sousede, ale to mi bylo jedno. Osmdesat. Podobne roztomile a infantilni muzikaly by se rozhodne mely tocit casteji. *:)*
0 0

Psema

Jo jo, co bych neudelal pro sveho oblibeneho (a nejspise kratkozrakeho) redaktora. ;) :D
Ale stejne ji urcite brzo opet zmensim, takhle je moc videt jeji ne uplne dokonala plet. ;)
38112
Jo jo, co bych neudelal pro sveho oblibeneho (a nejspise kratkozrakeho) redaktora. ;) *:D* Ale stejne ji urcite brzo opet zmensim, takhle je moc videt jeji ne uplne dokonala plet. ;)
Psema
0 0
Is that lama with a bigger head?:D:+
38110
Is that lama with a bigger head?*:D**:+*
0 0
Hairspray je boží. Premisa se mi nelíbila, trailer se mi nelíbil, ale film mě dostal. Ten film je vtipný- vůbec se nebere vážně a tolik smíchu jsem v kině nezažil už hodně dlouho. Je hrozně pohodový a optimistický- Nicole Blonsky je neuvěřitelně roztomilá a její dobrá nálada je nebezpečně nakažlivá. A je nabitý energií. Písničky jsou skvělé a i já jako ne zrovna hudební (a už vůbec ne taneční) nadšenec jsem se v sedadle vrtěl (a po většině písniček jsem měl chuť začít nadšením tleskat). Navíc zabírají drtivou většinu stopáže, takže tu nejsou hluchá místa. Jako jediný zápor vidím hlavní téma filmu (rasová segregace),kdy ta angažovanost byla hrozně prvoplánová, ale jinak to bylo bez chyby.

9/10
38108
Hairspray je boží. Premisa se mi nelíbila, trailer se mi nelíbil, ale film mě dostal. Ten film je vtipný- vůbec se nebere vážně a tolik smíchu jsem v kině nezažil už hodně dlouho. Je hrozně pohodový a optimistický- Nicole Blonsky je neuvěřitelně roztomilá a její dobrá nálada je nebezpečně nakažlivá. A je nabitý energií. Písničky jsou skvělé a i já jako ne zrovna hudební (a už vůbec ne taneční) nadšenec jsem se v sedadle vrtěl (a po většině písniček jsem měl chuť začít nadšením tleskat). Navíc zabírají drtivou většinu stopáže, takže tu nejsou hluchá místa. Jako jediný zápor vidím hlavní téma filmu (rasová segregace),kdy ta angažovanost byla hrozně prvoplánová, ale jinak to bylo bez chyby. 9/10
0 0
Charlotte: Houbeles, mas ho lepsi. ;) Uzij si reprizu :-)
38084
Charlotte: Houbeles, mas ho lepsi. *;)* Uzij si reprizu :-)
0 0
silence, tombac: díky, ale právě vaše commenty na čsfd jsou o třídu lepší. Ten můj je v duchu Hairpraye: naivní kýč.:-)) Každopádně večer bude repríza. A uvažuji, že to risknu i s Dreamgirls. Potřebuji do sebe dostat nějaké muzikálové dávky. Už mi to chybělo. ;)
38083
silence, tombac: díky, ale právě vaše commenty na čsfd jsou o třídu lepší. Ten můj je v duchu Hairpraye: naivní kýč.:-)) Každopádně večer bude repríza. A uvažuji, že to risknu i s Dreamgirls. Potřebuji do sebe dostat nějaké muzikálové dávky. Už mi to chybělo. *;)*
0 0

Charlotte

Skvele :D
38082
Skvele *:D*
Charlotte
0 0

Charlotte

:+
38076
*:+*
Charlotte
0 0
Barevný muzikál pro barvoslepé lidi...
Vítejte v šedesátých letech. JFK vyhlásil svůj revoluční New Frontier, desegregace postupuje napříč státy a boří černobílé předsudky. Někde. V jižanském Baltimore jsou zdi z betonu a k jejich zničení potřebujete plamenometný tank... A ten se vynoří zpoza rohu. Místo pásů úsměv od ucha k uchu, místo korby pár desítek kilo navíc, místo kanonu zpěv palebné síly a tanec, který vás v sedačce přinutí poskakovat jako Gumídka, který se přebumbal hopsinkové šťávy. A místo munice…tramtadádá….LAK NA VLASY. I slepé kuře Shankman našel mezi twistem a rhytm and blues zrno. A vytvořil z něj rozprašovač báječné nálady, ve kterém se gumový Travolta v sukních svíjí v těsném objetí s dřevěným Walkenem, roli Julie hraje lízatko Chuppa chups v podobě roztomilé Amandy Bynes, dětinská naivita sálá z každé idealistické sloky a nakažlivá radost ze života roztřásá každý špíček…A neberte se tak vážně, You can´t stop the beat…

Možná přestřelených 9/10...

Ale lze dát méně muzikálu, který si jemnou nadsázkou (ani jsem netušila, že Shankman o takovém pojmu vůbec slyšel:) tropí žerty sám ze sebe, který mnou lomcoval celou stopáž, a který přiměje dívku s velikostí S závidět postavě na plátně velikost XXL? ;)
38074
Barevný muzikál pro barvoslepé lidi... Vítejte v šedesátých letech. JFK vyhlásil svůj revoluční New Frontier, desegregace postupuje napříč státy a boří černobílé předsudky. Někde. V jižanském Baltimore jsou zdi z betonu a k jejich zničení potřebujete plamenometný tank... A ten se vynoří zpoza rohu. Místo pásů úsměv od ucha k uchu, místo korby pár desítek kilo navíc, místo kanonu zpěv palebné síly a tanec, který vás v sedačce přinutí poskakovat jako Gumídka, který se přebumbal hopsinkové šťávy. A místo munice…tramtadádá….LAK NA VLASY. I slepé kuře Shankman našel mezi twistem a rhytm and blues zrno. A vytvořil z něj rozprašovač báječné nálady, ve kterém se gumový Travolta v sukních svíjí v těsném objetí s dřevěným Walkenem, roli Julie hraje lízatko Chuppa chups v podobě roztomilé Amandy Bynes, dětinská naivita sálá z každé idealistické sloky a nakažlivá radost ze života roztřásá každý špíček…A neberte se tak vážně, You can´t stop the beat… Možná přestřelených 9/10... Ale lze dát méně muzikálu, který si jemnou nadsázkou (ani jsem netušila, že Shankman o takovém pojmu vůbec slyšel:) tropí žerty sám ze sebe, který mnou lomcoval celou stopáž, a který přiměje dívku s velikostí S závidět postavě na plátně velikost XXL? *;)*
0 0
náhodou christoper walken je strašnej masér!!!
38036
0 0
Ještě dodatek: Přestože obvykle Christophera Walkena příliš neobdivuji, jeho pěvecká a taneční kreace zde mě úplně okouzlila. :+ ;)
38035
Ještě dodatek: Přestože obvykle Christophera Walkena příliš neobdivuji, jeho pěvecká a taneční kreace zde mě úplně okouzlila. *:+* *;)*
0 0
Hairspray jsem vůbec neměl v plánu. Trailery mne nezaujaly, a tak tento film měl kolem mne bez povšimnutí profrčet... pak jsem si ale po příjezdu z dovolené přečetl Civalovu recenzi a protože na Civala dám a přestože jsem byl upřímně překvapen hodnocením, rozhodl jsem se, že za Lak na vlasy tu stovku dám. Tímto bych chtěl Civalovi poděkovat, protože nebýt jeho, tenhle snímek by mne minul. Přestože je Hairspray totální ztřeštěná ptákovina, dokáže toho využít ve svůj prospěch a v podstatě celou stopáž nabíjí pozitivní energií a ještě teď mne bolí koutky od permanentního "dětsky šťastného" úsměvu. Kolik filmů tohle dokáže? Tak dlouho tu chyběl opravdový muzikál, ve kterém se repliky opravdu spíše zpívají, než odříkávají. (Tímhle stylem mělo být pojato The Pick of Destiny. :) Opravdo mi to sedlo do noty a hlavně do rytmu. Chytlavé, zábavné, překvapivě dobré. Bodíky strhávám za už i na mne trochu přestřelený závěr a několik laciných momentů, bez kterých by se film v klidu obešel. 85%
38029
Hairspray jsem vůbec neměl v plánu. Trailery mne nezaujaly, a tak tento film měl kolem mne bez povšimnutí profrčet... pak jsem si ale po příjezdu z dovolené přečetl Civalovu recenzi a protože na Civala dám a přestože jsem byl upřímně překvapen hodnocením, rozhodl jsem se, že za Lak na vlasy tu stovku dám. Tímto bych chtěl Civalovi poděkovat, protože nebýt jeho, tenhle snímek by mne minul. Přestože je Hairspray totální ztřeštěná ptákovina, dokáže toho využít ve svůj prospěch a v podstatě celou stopáž nabíjí pozitivní energií a ještě teď mne bolí koutky od permanentního "dětsky šťastného" úsměvu. Kolik filmů tohle dokáže? Tak dlouho tu chyběl opravdový muzikál, ve kterém se repliky opravdu spíše zpívají, než odříkávají. (Tímhle stylem mělo být pojato The Pick of Destiny. :) Opravdo mi to sedlo do noty a hlavně do rytmu. Chytlavé, zábavné, překvapivě dobré. Bodíky strhávám za už i na mne trochu přestřelený závěr a několik laciných momentů, bez kterých by se film v klidu obešel. [b]85%[/b]
0 0
Hairspray je VYNIKAJICI. Nejdriv si clovek rika wtf, ale po I Can Hear the Bells jsem totalne podlehl. A poslednich tricet (nebo vic?) minut... nepopsatelny vodopad radosti z hudby a tance. Uz jedu soundtrack druhej den a ne a ne se nabazit :D
38010
Hairspray je VYNIKAJICI. Nejdriv si clovek rika wtf, ale po I Can Hear the Bells jsem totalne podlehl. A poslednich tricet (nebo vic?) minut... nepopsatelny vodopad radosti z hudby a tance. Uz jedu soundtrack druhej den a ne a ne se nabazit *:D*
0 0
Nejúžasnější muzikál od časů Moulin Rouge. 8/10 a ani o bod míň. Jenom škoda absence pořádného děje. Ovšem zábava je to náramná, obzvlášť, když po dvaceti minutách zjistíte, že tancujete v sedačce.:D
38002
Nejúžasnější muzikál od časů Moulin Rouge. 8/10 a ani o bod míň. Jenom škoda absence pořádného děje. Ovšem zábava je to náramná, obzvlášť, když po dvaceti minutách zjistíte, že tancujete v sedačce.*:D*
0 0

mikosuo

Mozno preto ze si videl ukazku a nie film8)