Diskuze k článku Okamžik zlomu: Recenze

příspěvky 1 - 17 Napsat příspěvek
Na polopruhlednou pointu jsem byl pripraven predem, ale presto mi dojem filmu trochu pokazila. Jinak bych souhlasil s Charlotte, jen s vyjimkou herce Goslinga, ktery mi jakozto arogantni karierista nebyl moc sympaticky. Ale na film se mi prijemne divalo, az na to zakonceni. Kulickodraha byla vskutku dumyslna a obrovita, ale jaksi jsem tu velikost postradal u samotne zapletky a obratu. Prislo mi to sice nadprumerne, ale jaksi obycejne. Pres par vytek tez pomerne spokojenych 65%.
37216
0 0
,,Pokud fakta neodpovídají teorii, změňte fakta."
Albert Einstein
37167
,,Pokud fakta neodpovídají teorii, změňte fakta." Albert Einstein
0 0
"Od té doby, co jsem vyndal z brusle speciální vložku, cítím se o hodně lépe." - Jaromír Jágr poté, co se probral ze střeleckého útlumu, který přisuzoval "nešťastné" vložce pod patou
37165
0 0
ja si snad jak tak na vas koukam snad i tu recenzi prectu :)
37164
ja si snad jak tak na vas koukam snad i tu recenzi prectu *:)*
0 0
Dobre, prijimam.
Shimitzi, ses dalsi na rade. Predved se, hochu. Ale pokud mozno pod nejakym jinym profilem. I like to keep a variety. :)
37163
Dobre, prijimam. Shimitzi, ses dalsi na rade. Predved se, hochu. Ale pokud mozno pod nejakym jinym profilem. I like to keep a variety. :)
0 0
Nevzdávám se, ale pro spásu civilistů trpících velikášským syndromem nabízím příměří:)
"Truth is like the sun. You can shut it out for a time, but it ain't goin' away." - Elvis Presley

37162
Nevzdávám se, ale pro spásu civilistů trpících velikášským syndromem nabízím příměří:) "Truth is like the sun. You can shut it out for a time, but it ain't goin' away." - Elvis Presley
0 0
já vás rozsoudím.
Pravdu má Shimitz a Elvis.
37161
já vás rozsoudím. Pravdu má Shimitz a Elvis.
0 0
Mam to brat jako kapitulaci kombinovanou s poslednim pokusem o utok? Budiz. Patrim k tem lidem, co nechodi spat tak casne jako jejich spoluobcane a hajim svou recenzi, do ktere se prirozene vsechno neveslo a ona se tak na prvni pohled tvari jako nechranene uzemi, na ktere mohou najizdet ctenari, co prave dorazili z kina a radi by korigovali... a tak koriguju zpet. Navic to tema si primo rika o nejakou tu sarvatku. Az na to ze nas nema kdo rozsoudit, protoze v tomhle pripade neni zaloby a obhajoby, vitezu ci porazenych. Oba mame svoji pravdu a v tehle partii tezko dojdeme k necemu, co by se dalo oznacit za sach-mat. Nase nazory jsou az prilis identicke. Rozdil je v tom, ze ja to vedel predem, kdezto tys na to musela prijit. Stejne jako ta kulicka, co musela projit tim bludistem od zacatku do konce. Rad jsem poslouzil... :)
37160
1 0
Vyvracis obratne dokonce i fakta, na kterych se shodneme, coz je dabelska taktika:)
Ta vysvetlovacka na konci je vskutku usmevny anachronismus, ale clovek zvykly na velke prednasky monsieur Poirota velkoryse mavne rukou a zvedne oboci proklate vysoko.
Tohle nesaha ani po paty genialnimu Zodiacovi, je to zapomenutelny, ale rezijne i herecky slusny pravnicky thriller, ktery ti stoji za to, abys kvuli nemu v pul druhe v noci vymyslel neprustrelne argumenty. That says a lot, don´t you think? ;)
37159
Vyvracis obratne dokonce i fakta, na kterych se shodneme, coz je dabelska taktika:) Ta vysvetlovacka na konci je vskutku usmevny anachronismus, ale clovek zvykly na velke prednasky monsieur Poirota velkoryse mavne rukou a zvedne oboci proklate vysoko. Tohle nesaha ani po paty genialnimu Zodiacovi, je to zapomenutelny, ale rezijne i herecky slusny pravnicky thriller, ktery ti stoji za to, abys kvuli nemu v pul druhe v noci vymyslel neprustrelne argumenty. That says a lot, don´t you think? *;)*
0 0
"ani sebepropracovanejsi plan na vrazdu neni bez prasklinky". Ano, to je v samotnem nazvu, v monologu o vajickach i v napravovani dratkoveho zlabu. Scenarista si vazne musel myslet, ze na film budou koukat jen ti jednodussi dobytkari z Texasu. Chudaci pravnici. Analogie s hodinkami se hodi, protoze... pokud chce byt film povazovan za prvotridni rolexky, mel by se podle toho chovat a nevykazovat charakterove vady vietnamskych klonu z trznice.

A ta vysvetlovacka na zaver, jako v Columbovi, mel jsem pocit, ze jsem se vratil v case o dobrych tricet let a uz tehdy byly podobne praktiky odkazany vyhradne do televiznich skatulek. ;)

Porad vidim jen sedivou rutinu, zadny zablesk svetla, ani cernocerneho stinu, narysovaneho pevnou rukou zkuseneho architekta. Ale snaha se ceni. Prijemne se to cte, jeste prijemneji vyvraci. ;)
37157
"ani sebepropracovanejsi plan na vrazdu neni bez prasklinky". Ano, to je v samotnem nazvu, v monologu o vajickach i v napravovani dratkoveho zlabu. Scenarista si vazne musel myslet, ze na film budou koukat jen ti jednodussi dobytkari z Texasu. Chudaci pravnici. Analogie s hodinkami se hodi, protoze... pokud chce byt film povazovan za prvotridni rolexky, mel by se podle toho chovat a nevykazovat charakterove vady vietnamskych klonu z trznice. A ta vysvetlovacka na zaver, jako v Columbovi, mel jsem pocit, ze jsem se vratil v case o dobrych tricet let a uz tehdy byly podobne praktiky odkazany vyhradne do televiznich skatulek. ;) Porad vidim jen sedivou rutinu, zadny zablesk svetla, ani cernocerneho stinu, narysovaneho pevnou rukou zkuseneho architekta. Ale snaha se ceni. Prijemne se to cte, jeste prijemneji vyvraci. ;)
0 0
Co neni podepreno dukazy, je v pravnickem svete irelevantni. To, ze jsi dukaz neobjevil, neimplikuje, ze neexistuje:)
To bludiste zasadni vyznam ma. Primarne esteticky- to priznavam.
ALE vsimnul sis, jak ho musel Hopkins v jednu chvili narovnat, protoze ta nezbedna kulicka vyskocila? Ani sebepresnejsi vypocty nezaruci, ze se nejaky ten dratek neohne, ani sebepropracovanejsi plan na vrazdu neni bez prasklinky.

Netvrdim, ze jde o milnik byt jen v sub-sub-zanru, mozna je to opravdu studijni deformace, kdy pouha koncentrace slov jako porota, trestni zakonik, namitka a zprosten viny zpusobuje meknuti mozkove tkane, ale jak rika tagline, if you look close enough, you'll find everyone has a weak spot. Bludiste, vrazda, Gosling i Hopkins. Nebud z toho smutny, jak rika Anthony, i rozbite hodinky ukazuji dvakrat denne spravny cas;)
37156
Co neni podepreno dukazy, je v pravnickem svete irelevantni. To, ze jsi dukaz neobjevil, neimplikuje, ze neexistuje:) To bludiste zasadni vyznam ma. Primarne esteticky- to priznavam. ALE vsimnul sis, jak ho musel Hopkins v jednu chvili narovnat, protoze ta nezbedna kulicka vyskocila? Ani sebepresnejsi vypocty nezaruci, ze se nejaky ten dratek neohne, ani sebepropracovanejsi plan na vrazdu neni bez prasklinky. Netvrdim, ze jde o milnik byt jen v sub-sub-zanru, mozna je to opravdu studijni deformace, kdy pouha koncentrace slov jako porota, trestni zakonik, namitka a zprosten viny zpusobuje meknuti mozkove tkane, ale jak rika tagline, if you look close enough, you'll find everyone has a weak spot. Bludiste, vrazda, Gosling i Hopkins. Nebud z toho smutny, jak rika Anthony, i rozbite hodinky ukazuji dvakrat denne spravny cas*;)*
0 0
Hledas vymluvy... sam vis, ze pet jako dokonaly prumer je "spot on". ;)
37155
0 0
No když se budu jeden sobotní večer fakt hódně nudit, tak bych na to mrknul. To že bych usnul po deseti minutách je jiná věc. ;)
37154
0 0
Nedas. ;) Ta obhajoba zni hrozne pekne, ale nakonec se vsichni shodneme na tom, ze Goslingova postava nema zadne hrany a v Hopkinsovych vraskach by utonul i obr. Ale kvality jednoho herce nedovedou zachranit po vsech strankach nedopecene drama se subploty ze kterych jde hlava kolem (epizodka s Rosamund Pike... navic... etuda o kontrolovani vajicek... susti papirem...). Vetsina situaci je sama o sobe jen pruhlednymi epizodkami a spoje v podobe pravnickych pomrknuti na me nezapusobily. Souhlasim s tim, ze nejzajimavejsi je to bludiste, ve kterem pobihaji kulicky. Cekal jsem, ze bude mit nejaky zasadni vyznam. Nema. Je ve filmu jen proto, abyste si ho pamatovali. To hovori za vse. ;)
37150
0 0

Psema

Ten film možná ne, ale na tu geniální horskou dráhu nezapomenu:)
37149
Psema
0 0
Smutná je, že ten film si za měsíc nikdo pamatovat nebude. Ale za rok na Nově si ho dám možná znovu. 60%;)
37147
Smutná je, že ten film si za měsíc nikdo pamatovat nebude. Ale za rok na Nově si ho dám možná znovu. 60%*;)*
0 0
I beg to differ aneb, jak říkáme my postižení studijní deformací, separátní vótum:)

Fracture je jako odvíjení detektivního klubka, které se po cestě tak trochu zacuchá. Žádné osmělování, skočíme rovnýma nohama doprostřed krvavého jezera, kde nám režisér naservíruje téměř dokonalou vraždu, vraha a motiv. Hra na kocoura a myšáka v soudní síni nemá za cíl nalézt zcela očividnou pravdu, ale podepřít ji důkazy a poslat zločince ze slunné hollywoodské vily do chládku federální kartouzy.
Arogantní třicátník Willy pověsil prokurátorství na zrezivělý hřebík a před odchodem do zlatonosné privátní sféry dostal poslední případ, banální pokus o vraždu. Má vražednou zbraň, místopřísežné přiznání parohatého manžela a 97% úspěšných odsouzení. Idylka jak v Arkádii. Ale nevycválaný spratek Ryan Gosling brzy pozná, že když lstivý obžalovaný blýskne baziliščím pohledem, zamrká modrými zorničkami (James Franco se má ještě co učit:) a zaútočí, ze spravedlnosti zbude jen prázdná floskule a z bezvědomé oběti se může stát materiál pro patologa. Napnout atmosféru mezi dva stožáry se vcelku zdařilo a hypercynické právnické průpovídky, Hopkinsovy zlomyslné provokace a dvojsmyslné žertování s D/dickem rozhýbaly bránici napříč kinopublikem. Zjevně nás nad paragrafy trpí víc:)

Ubohý Cliff Curtis přicmrndává jako policajtská holka pro všechno, z Rosamund Pike čiší chlad na sto honů a zbytek ansáblu nestojí za zmínku. Je to two-men-show, souboj žraloků. Hopkins navléká starou kůži lidožravého, Gosling připomíná spíš vegetariána Lennyho z Příběhu žraloka, kterému už posléze nejde o výhru, ale o /velikááánské překvapení:/ čest a princip. Když se do sebe ti dva zakousnou, stává se ze suše starosvětského thrilleru šťavnatý biftek. Poloprůhledná pointa neuráží, zato hudební podkres místy irituje. Když čiperný milionář túruje ve svém nadupaném auťáku, hrají mu k tomu funusoidní klenuté melodie, jen ho naložit na máry. A přitom Sir Anthony znovu prokázal, že tam má ještě daleko.

P.S. To nejzajímavější na celém filmu je důmyslná labyrintová horská dráha na skleněné kuličky, kterou vynalezla Hopkinsova postava, a režisér ji použil coby zmotnělou metaforu. Čert vem Ferrari i hacindu:-)

...spokojených 65%...
37145
I beg to differ aneb, jak říkáme my postižení studijní deformací, separátní vótum:) Fracture je jako odvíjení detektivního klubka, které se po cestě tak trochu zacuchá. Žádné osmělování, skočíme rovnýma nohama doprostřed krvavého jezera, kde nám režisér naservíruje téměř dokonalou vraždu, vraha a motiv. Hra na kocoura a myšáka v soudní síni nemá za cíl nalézt zcela očividnou pravdu, ale podepřít ji důkazy a poslat zločince ze slunné hollywoodské vily do chládku federální kartouzy. Arogantní třicátník Willy pověsil prokurátorství na zrezivělý hřebík a před odchodem do zlatonosné privátní sféry dostal poslední případ, banální pokus o vraždu. Má vražednou zbraň, místopřísežné přiznání parohatého manžela a 97% úspěšných odsouzení. Idylka jak v Arkádii. Ale nevycválaný spratek Ryan Gosling brzy pozná, že když lstivý obžalovaný blýskne baziliščím pohledem, zamrká modrými zorničkami (James Franco se má ještě co učit:) a zaútočí, ze spravedlnosti zbude jen prázdná floskule a z bezvědomé oběti se může stát materiál pro patologa. Napnout atmosféru mezi dva stožáry se vcelku zdařilo a hypercynické právnické průpovídky, Hopkinsovy zlomyslné provokace a dvojsmyslné žertování s D/dickem rozhýbaly bránici napříč kinopublikem. Zjevně nás nad paragrafy trpí víc:) Ubohý Cliff Curtis přicmrndává jako policajtská holka pro všechno, z Rosamund Pike čiší chlad na sto honů a zbytek ansáblu nestojí za zmínku. Je to two-men-show, souboj žraloků. Hopkins navléká starou kůži lidožravého, Gosling připomíná spíš vegetariána Lennyho z Příběhu žraloka, kterému už posléze nejde o výhru, ale o /velikááánské překvapení:/ čest a princip. Když se do sebe ti dva zakousnou, stává se ze suše starosvětského thrilleru šťavnatý biftek. Poloprůhledná pointa neuráží, zato hudební podkres místy irituje. Když čiperný milionář túruje ve svém nadupaném auťáku, hrají mu k tomu funusoidní klenuté melodie, jen ho naložit na máry. A přitom Sir Anthony znovu prokázal, že tam má ještě daleko. P.S. To nejzajímavější na celém filmu je důmyslná labyrintová horská dráha na skleněné kuličky, kterou vynalezla Hopkinsova postava, a režisér ji použil coby zmotnělou metaforu. Čert vem Ferrari i hacindu:-) ...spokojených 65%...
0 0