Diskuze k článku Černé Vánoce: Recenze

Já jsem teď dokoukal unrated usa, plus všechny vystříhané scény a tři alternativní konce a líbilo se mi to. 6/10 si to určitě zaslouží..
32959
0 0
Hellblazer@ Víš že s tebou i souhlasím? :) Jen jsem se nenudil.
32408
0 0
Tak myslím, že aj tie 3* sú až moc, nech sa na mna nikto nehnevá, bolo to hodne pitomé a je mi jedno akú verziu som videl ale ten koniec bol vážne vrchol a to je moja tolerancia skutočne na vysokej úrovni. Taktiež som tu nepostrehol až toľko čierneho humoru ako píše Luki, takže len nuda, nuda, jedna fajn lakačka, nuda, nuda, jedna fajn scéna......
32885
0 0
hughhh@ o tom jsem se zmiňoval v diskuzu k traileru, ty scény byly natočeny tvlášť (pod ledem/ta divná točící se věc s vánočními světly) pro trailer a jsou na unrated DVD jako extra scény, nebo tam nejsou vůbec (Billy na stropě za BOUŘKY ;-)) nebo jsou součástí US verze filmu :)
32680
0 0
jako nektery sceny z traileru vubec ve filmu nebyly :(
32679
0 0

Hughh

To co, u nás poběží. Pochybuju, že jiná verze bude výrazně lepší/horší.
32423
Hughh
0 0
liuk@ Za to už ale bohužel nemůže režisér ale Dimension, být to na rejžovi zůstala by nám první verze která je kromě konce totožná s tou Kanadskou takže všechny flashbacky jsou na začátku navyprávěné matkou sesterstva, scényv obýváku jsou mnoohem delší (tři hlavní charaktery jsou velmi příjemně vykreslené) vraždy jsou stejné až na to že přežije víc lidí a ta káča s domácím pornem sejde na nějakou dobu dolů k ostatním. Bohužel Kanadská verze nevyjde na DVD ani ta UK co bude u nás v kinech, ale vyjde unrated US verze s pár kouskama ze všech ostatních jako vystřižené nebo alternativní scény a dvěma perfetními dokumenty o natáčení, v jednom je velmi vtipně vysvětlena fyzika rampouchové smrti :D
32420
0 0
Ahaaa, tak z toho ovsem plyne, ze v kinech u nas ted bezi ta UK verze, protoze ja byl na normalni projekci. A ja si myslel, ze koukam na tu spatnou americkou a budu se moct tesit na britskou, ze to tam bude lepsi, kua. ;) Nj, a ten originalni by byl proste nejlepsi, nechapu proc to museli cely takhle zprasit :( Tyhle dovetky skoro nikdy u hororu nefungujou a jsou zbytecny.
32419
0 0
Liuk@ SPOILER SPOILER Jo to jsi viděl UK verzi ten konec je trošku ulítlej ale pořád lepsí než aby OBA vylezli z pytlů v márnici a rozkrájeli doktora a Billy skončil napíchnutej na Vánočním stromku. Originální konec skončil s přeživšíma zhroucenýma u vánočního stromku a zazvonil jim mobil kde někdo začal zpívat tichou noc :). Jinak většina scén byla vtipná/mírně zvrácená účelově vtip je v tom že polovinu lidí to vyděsí a znechutí a tu druhou alespoň příjemně pobaví viz. incest na půdě, vidlička v oku, cigareta atd :).
32418
0 0

Luki

Jj, to by bylo mnohem lepsi. SPOILER SPOILER - ja fakt nechapal ty posledni sceny, ty proste vypadalo, jak kdyz tam ta jedna prezivsi lezi uz nejakou dobu, ze je tam zabydlena a ta "sestra" se za ni jen prisla podivat. No a pak strih, jak ozivujou totalne spalenou mrtvolu a pak jeste ten blbej zvrat se sestrou/dcerou Billyho. Btw, ta scena, jak zklamana sexualne nabuzena matka prisla za synem a sla do nej, to jsem taky nevedel co si o tom mam myslet, bylo to takovy mozna trochu spravne ujety, ale radsi bych tam zadnou poloslepou sestru nemel no. I kdyz jak si vynda vidlicku z oka, to bylo super ;)
32417
Luki
0 0
Jinak samozřejmně neříkám že můj názor je ten správný to vůbec ne :) Já už skoro koukám jen na horory (nemám ani moc času) a tak mám tu příležitost vidět i ty OPRAVDU hrozně špatné filmy a Black Christmas imho špatné vůbec nejsou za roztěkanost flashbacků a konce můžou Weinsteinovci a takový detail v první verzi filmu Billy opravdu při pokusu o útěk zemřel a film končil v domě s třemi přeživšími postavami.
32416
0 0
Jinak k těm problémům s logikou... 1) Nejsou ve městě ale v kolejní ulici ZA městem, v Kanadské verzi se na to vede docela vtipný rozhovor vrcholící narážkou na Last house on the left. 2) Dívčiny se neozbrojily protože si myslely že je vrah venku. Zbytek už je na Vaší fantazii nebo limitu co jste ochotni připustit, rozhodně je film několikanásobně logičtější než Creep (Metro).
32415
0 0
Mr.Hlad@ nevím mně se film trefil do noty, neříkám že je to nějaký zázrak ale imho 10x lepší než třeba House of Wax :). Jinak se mi líbila bizardnost celého filmu a černý humor. Nechtěně směšný mi přišel jenom rampouch a to Wong pěkně vysvětlil ve What have you done?! : remaking of black christmas. Jinak samozřejmně chápu odkud se tvoje kritika bere jen to imho nedopadlo vůbec tak špatně :).
32414
0 0
jakou verzi si videl?
32413
jakou verzi si videl?
0 0

Luki

Čekal sem, kdy se ozveš :) Snažil sem se ten film mít rád a poprvdě - docela sem se i na něj těšil, ale při představě, že bych za něj musel v kině zaplatit, zkrátka nemůžu ani to průměrný hodnocení dát.
32411
Čekal sem, kdy se ozveš *:)* Snažil sem se ten film mít rád a poprvdě - docela sem se i na něj těšil, ale při představě, že bych za něj musel v kině zaplatit, zkrátka nemůžu ani to průměrný hodnocení dát.
Luki
0 0
hele, taky jste si všimli, že se tady pohybují Loki, Luki a liuk?:))
32409
hele, taky jste si všimli, že se tady pohybují Loki, Luki a liuk?*:))*
0 0
to je poriadne Becko alebo C?
32404
to je poriadne Becko alebo C?
0 0
Nejlepší je dlouhý "hrůzostrašný" záběr na tu brejlatou holku, to jsem se fakt chechtal. A ještě hrozně vtipná byla dvojitá smrt kolem auta, u jejího vyvrcholení sál slušně vybuchl. ;) Ale jinak je to fakt hovadina, i když občas nechtěně srandovní, i to já počítám jako plus při záverečném hodnocení. Kdyby tam nebyly ty totálně nelogické blbosti v recenzi popsané, ale hlavně kdyby to nemělo tak neskutečně pitomý konec (mimo dům), tak se to kvůli zábavnosti na 5-6/10 vyšplhá, takhle ty 3-4/10.
32391
0 0