Diskuze k článku Krvavý diamant: Recenze

Já jsem rozhodně s filmem spokojen. Dostal jsem přesně to, co jsem očekával. Poutavý slepenec všech možných žánrů z drsného prostředí Afriky. Z herců nejvíc musím pochválit Lea, u něhož mě mírně zaskočil osud jeho postavy. Tady se někdo musel volně inspirovat Skrytou identitou!!;) 8*/10
38716
Já jsem rozhodně s filmem spokojen. Dostal jsem přesně to, co jsem očekával. Poutavý slepenec všech možných žánrů z drsného prostředí Afriky. Z herců nejvíc musím pochválit Lea, u něhož mě mírně zaskočil osud jeho postavy. Tady se někdo musel volně inspirovat Skrytou identitou!!*;)* 8*/10
0 0

Cain(cz)

U mě za 100% bez chybičky.
37063
U mě za 100% bez chybičky.
Cain(cz)
0 0

50%

přeplácaný film který není tím za co se vydává
37057
50%
0 0
Čekal jsem drama....Ještě, že jsem se ho nedočkal.V takovém provedení by ten film hodně ztrácel.Místo toho jsem se dočkal výborného dobrodružného filmu, který reálně vykresloval skutečnost.Bylo tam všechno akce,nečekaná brutalita,nádherné exteriéry,kamera atd. Djimon Honsou byl geniální, nikdo by to tak dobře nezahrál(mel dostat oskara),J.Conelly tradiční žena do počtu avšak z jiskrou a až příliš drsný ,,nedrsný,, Leo, který to zahrál zručně, ale nominace na OSkara?)...celkově film hodně dobře zapůsobil líp než Poslední samuraj a nemužu jinak než 7/10* a ta hudba:))
32846
Čekal jsem drama....Ještě, že jsem se ho nedočkal.V takovém provedení by ten film hodně ztrácel.Místo toho jsem se dočkal výborného dobrodružného filmu, který reálně vykresloval skutečnost.Bylo tam všechno akce,nečekaná brutalita,nádherné exteriéry,kamera atd. Djimon Honsou byl geniální, nikdo by to tak dobře nezahrál(mel dostat oskara),J.Conelly tradiční žena do počtu avšak z jiskrou a až příliš drsný ,,nedrsný,, Leo, který to zahrál zručně, ale nominace na OSkara*?)*...celkově film hodně dobře zapůsobil líp než Poslední samuraj a nemužu jinak než 7/10* a ta hudba*:))*
0 0
Výborné. Ten film mal skoro všetko, čo potrebujem ku šťastiu. Epický príbeh (možno až príliš, zdalo sa mi to tak o 20 minút dlhšie, než by bolo ideálne), zopár klasických dobrodružných "buddy" klišé, výborne natočená a hlavne veľmi hojná akcia, drsnosť, fuckovanie, krv, znepokojujúca "reálna" brutalita skoro až v "schindlerovskom" prevedení, no a samozrejme výborní herci. Hlavne teda Leo, je z filmu na film presvedčivejší. Zo začiatku som mu toho žoldniera neveril, ale keď začal "bournovsky" strieľať černoškov, už to fungovalo. Objektívne tak 8/10, pocity skoro na stovku, jediný problém som mal s tými výkyvmi v tempe, keď vždy po hlučnej akčnej scéne strihli panorámu malebnej africkej krajinky. A záver mi nevadil, tá hudba tam proste funguje.
30946
0 0

Ravenhorn

Jediné momenty, kdy se tyhle dva filmy dají srovnávat jsou ty bitevní scény. A výjimečně budu na tvojí straně, protože na mě ty z Blood diamond působily mnohem víc než ty z Potomků.
30911
Ravenhorn
0 0

Ravenhorn

To mě nepřekvapuje.
30909
To mě nepřekvapuje.
Ravenhorn
0 0

HAL

Já měl z Blood Diamond větší a lepší zážitek jak z Children of Men.
30908
HAL
0 0
Nečekal jsem od filmu moc, ale i tak mě docela zklamal. Už když jsem o něm slyšel poprvé tak mi připomínal Zemeckisovu Honbu za diamantem a od pravdy se to ani moc neliší, jen se tváří trochu vážněji a realističtěji, a humor vystřídala spousta laciných, otravných a hloupých moralit (kupovat diamanty z afriky je špatné, áááno). Těch pár slušných akčních scén ve kterých se hodně střílí a hodně bouchá je pohřbeno pod tunami stupidních klišé a o nějaké autentičnosti afrického pekla si film taky může nechat jen zdát. K dobru mu tak přispívají už jen velmi dobře zahrané hlavní mužské postavy (i když na oscara to imho není).
5/10 (ale Apocalypto které jsem viděl dnes je ještě horší)
30907
Nečekal jsem od filmu moc, ale i tak mě docela zklamal. Už když jsem o něm slyšel poprvé tak mi připomínal Zemeckisovu Honbu za diamantem a od pravdy se to ani moc neliší, jen se tváří trochu vážněji a realističtěji, a humor vystřídala spousta laciných, otravných a hloupých moralit (kupovat diamanty z afriky je špatné, áááno). Těch pár slušných akčních scén ve kterých se hodně střílí a hodně bouchá je pohřbeno pod tunami stupidních klišé a o nějaké autentičnosti afrického pekla si film taky může nechat jen zdát. K dobru mu tak přispívají už jen velmi dobře zahrané hlavní mužské postavy (i když na oscara to imho není). 5/10 (ale Apocalypto které jsem viděl dnes je ještě horší)
0 0
tak mě se to moc líbílo.. i když u mě hodně udělala naprosto úžasná hudba 8/10
30747
0 0

Fluke

To jak jsem to napsal bylo s nadsázkou a zjednodušeně(proto také to bylo s hláškou školního poradce pana Mackeyho). Každopádně to poselství ve filmu bylo naservírováno tak jednoduše a nepokrytě, že mi to velmi vadilo.
30731
Fluke
0 0
Ten film mě i přes ty chybky co jsem psal, plus trošku přestřelená stopáž, hodně bavil. Ale mohl být o mnohem lepší... Jinak, ty bojové scény bych se scénami v Potomcích nesrovnával. Ano, jsou podobné stylem natočení (i když tady se střihá - ale výborně! :) Ale narozdíl od Potomků těmhle scénám chybí ta realističnost. Jak ty hrdinové mají "akční" štěstí a na prstech všech rukou co máte nespočítáte, kolik lidí, kteří běžli/stáli metr od nich, trefila kulka, granát apod... To neznamená, že jsou špatné, naopak, tyhle scény v Diamantu mě zvedaly ze sedačky, ale jsou úplně o něšem jiném, než v Potomcích...
30728
0 0
Striku jestli si tam viděl jen poselství, že nakupovat diamanty je špatné, tak to si se opravdu asi moc nekoukal. To poselství bylo na konci i shrnutý, "je špatný si koupit diamand a nevědět nic o jeho původu".
30727
0 0

6/10

Dost zklamání. Je to opravdu vítezství formy nad obsahem. Skvěle natočené scény, výtečná hudby a opravdu výtečný herecký výkon Capria ( i ostatní herci jsou velmi dobří - ale on opravdu září). Proti tomu bohužel stojí místy dost velká rozvleklost, která chvílem přechází v nudu. Velmi mi taky vadilo, že v podstatě hlavním motivem filmu bylo poselství, že kupovovat diamanty je špatné, ááno, a postavy jsou jen loutkami jak to ukázat. Když to srovnám s Obchodníkem se smrtí, tak tam je na prvním místě příběh člověka a to poselstvíčko se tam teprve pak objeví.
30726
6/10
0 0

IMF

SOUHLAS Ta hudba je bozi - dneska jsem jako spravny fanatik odstrelil Soundtrack na Amazonu :+:D
30724
SOUHLAS Ta hudba je bozi - dneska jsem jako spravny fanatik odstrelil Soundtrack na Amazonu *:+**:D*
IMF
0 0
To jsem psal uz nekde niz, ze to melo skoncit tim jak spolu telefonujou... ale kdyz... ta hudba v zaveru je tak dobra... hmm. ;)
30723
0 0

7.5/10 mozna i 8 za herce

Kdyby to koncilo v momente odletu toho maleho letadla do zapadu slunce tak by slo o daleko pusobivejsi konec. A pak jen fotku clanku pri zaverecnych titulcich... Jinak mne se libil film a všichni herci - Vosloo mluvil super Afrikánsky + přízvuk DiCapria byl poměrně autentický takže nelze brát jako mínus (viz recenze)
30722
7.5/10 mozna i 8 za herce
0 0

Konečne niekto,..Vystihol si presne to isté, čo vadilo aj mne, plus miestami málinko naťahované sa mi to zdalo. Chce sa mi tiež povedať, že som čakal inak podaný záver, ale práveže ani presne neviem, čo som vlastne čakal. Film nechcel hrať na city tradične pateticky, tváril sa často aj dosť vážne a napriek tomu miestami som mal pocit, že príde a malo by prísť klasické dojímavé finále s patetickou hudbou a ja by som sa nechal rád dojať, sila predošlých scén by ospravedlnila veľa atd..a ono to skončilo tak ..neviem ako to opísať ani. Škoda, lebo film má množstvo geniálnych momentov a technicky a herecky je to bomba,...
30721
0 0
dávám 8/10 - herci předvádějí výborné výkony a

SPOILER - když Leonarda sestřelili tak sem mu to fakt věřil, že doopravdy umírá - dost mě překvapil ... KONEC SPOILERU

hudba udělala svoji práci velmi dobře a jak psal Fluke zachycení bitek je realistický a napínavý... jestli vyjde nějaká kloudná edice na DVD jdu do plné ceny :)
30720
dávám 8/10 - herci předvádějí výborné výkony a SPOILER - když Leonarda sestřelili tak sem mu to fakt věřil, že doopravdy umírá - dost mě překvapil ... KONEC SPOILERU hudba udělala svoji práci velmi dobře a jak psal Fluke zachycení bitek je realistický a napínavý... jestli vyjde nějaká kloudná edice na DVD jdu do plné ceny *:)*
0 0
Tak fakt báječnej film, zachycení těch bitek bylo fakt dokonalý no a probíhání mezi kulkama, prostě se stává:D 7/10..ještě mě dost potěšily reálně hlasitý zvuky střelby:+
30719