Diskuze k článku Sejmi eso!: Recenze

Joe Carnahan je magor. Můžete s tím polemizovat, můžete proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno co s tím můžete dělat. Nejdřív si natočí slušnou kriminálku, pak jednu výbornou reklamu a rovnou se vrhne na akční krimi-šílenost s obsazením o kterém se většině režisérů ani nezdá. Bohužel se ale asi nemohl rozhodnout jestli chce natočit hodně zběsilou komedii a nebo naopak vážné krimi s twistoidní pointou a tak jednoduše natočil obojí, takže jsou ve filmu chvilkové záchvaty naprostého šílenství prokládané scénami za které by se nemusel stydět ani Brian de Palma nebo Scorsese. No, myslím že nikoho moc nepřekvapí když řeknu že tenhle kočkopes vůbec nefunguje a po asi hodině pokusů film nějak uchopit a přijít na to co se mi jím autor snaží sdělit jsem to prostě vzdal a začal se bohapustě nudit. A v tom jsem pak vesele pokračoval až do příšerně natahovaného závěru. Slabých 7/10.
33169
0 0
Teda, ještě, že nemám ve zvyku sledovat všechny trailery. K tomuhle filmu jsem je třeba neviděl. Teď jsem na ně kouknul a jsem malinko v šoku :D Film se mi docela líbil, ale znát teser a poslední trailer, tak jsem asi zklamanej až na půdu, pač bych čekal něco jiného. Koukat na trailery před filmem prostě neni dobrej nápad :D
32621
Teda, ještě, že nemám ve zvyku sledovat všechny trailery. K tomuhle filmu jsem je třeba neviděl. Teď jsem na ně kouknul a jsem malinko v šoku *:D* Film se mi docela líbil, ale znát teser a poslední trailer, tak jsem asi zklamanej až na půdu, pač bych čekal něco jiného. Koukat na trailery před filmem prostě neni dobrej nápad *:D*
0 0

maphi

Mazej do FAQ :)))
31542
Mazej do FAQ :)))
maphi
0 0
nabušený film, nemáte někdo subtitles plz?? (XviD-NoSCR\;)
31541
nabušený film, nemáte někdo subtitles plz?? (XviD-NoSCR\*;)*
0 0
Ses tomu filmu asi moc nevěnovala, když už to tak neletělo haha!
31325
0 0
::::::::::::::::::::Spoiler::::::::::::::::::::::::::
Kdyby už od začátku rozjeli Smokin Aces propracovaně na základě toho typa z FBI co se postupně stal operacema samotným členem Cosa Nostry, tak aby se Buddy Aces stal hlavním svědkem až o hodně později. Reynoldse s Liottou by přidělili Buddymu Acovi jako federální ochranku, která ho má vyzvednout až v podější fázi filmu, předtím by byla vata na představení obou dvou, třeba zabásnutí a vyšetřování nějakejch mafiánů. No až potom by přijeli do toho bordelu v hotelu bez záloh jen s policajtama, kde to mohlo stylově pokračovat jako velká vyvražďovačka, stačilo přidat daleko víc nájemnejch vrahů a jejich potkávání. Reynolds s Liottou by se postupně prostříleli až k Buddymu, tam by klidně ve finále přestřelky mohli Liottu sejmout pokud by chtěli. No a na to napojit ten stylovej konec, a celej snímek držet v tý vážnější linii, tak to mohlo bejt dost dobrý.
Takhle je to průměrný s nadprůměrnými momentkami:)
31290
::::::::::::::::::::Spoiler:::::::::::::::::::::::::: Kdyby už od začátku rozjeli Smokin Aces propracovaně na základě toho typa z FBI co se postupně stal operacema samotným členem Cosa Nostry, tak aby se Buddy Aces stal hlavním svědkem až o hodně později. Reynoldse s Liottou by přidělili Buddymu Acovi jako federální ochranku, která ho má vyzvednout až v podější fázi filmu, předtím by byla vata na představení obou dvou, třeba zabásnutí a vyšetřování nějakejch mafiánů. No až potom by přijeli do toho bordelu v hotelu bez záloh jen s policajtama, kde to mohlo stylově pokračovat jako velká vyvražďovačka, stačilo přidat daleko víc nájemnejch vrahů a jejich potkávání. Reynolds s Liottou by se postupně prostříleli až k Buddymu, tam by klidně ve finále přestřelky mohli Liottu sejmout pokud by chtěli. No a na to napojit ten stylovej konec, a celej snímek držet v tý vážnější linii, tak to mohlo bejt dost dobrý. Takhle je to průměrný s nadprůměrnými momentkami*:)*
0 0
Ja nevim, napodruhy uz to tolik neletelo ale bavilo me to furt stejne, takze bych si zustala na tech 9/10 :)
31286
0 0
Charlotte: Ze bys pro tenhle film mela zrovna Ty pochopeni, to bychom museli bejt snad v nejakym paralelnim vesmiru :)

Jinak se mi to libilo, nenudil jsem se, ale vic blazneni nebo popripade vic Alicie Keys na plátně by neuškodilo. Pod 7 z 10 to nebylo a nad 8 taky ne, ale kdybych neznal ty cool trailery, tak by se mi to asi zamlouvalo na prvni pohled vic. Takhle uz jsem ty nejlepsi sceny znal a to ten film urcite posouva dolu.
31283
Charlotte: Ze bys pro tenhle film mela zrovna Ty pochopeni, to bychom museli bejt snad v nejakym paralelnim vesmiru :) Jinak se mi to libilo, nenudil jsem se, ale vic blazneni nebo popripade vic Alicie Keys na plátně by neuškodilo. Pod 7 z 10 to nebylo a nad 8 taky ne, ale kdybych neznal ty cool trailery, tak by se mi to asi zamlouvalo na prvni pohled vic. Takhle uz jsem ty nejlepsi sceny znal a to ten film urcite posouva dolu.
0 0
Lepší je se netěšit a nejlepší je se děsit. Smokin´Aces mě překvapilo- a příjemně. 5/10.
Ben Affleck si i v "jiném" stavu umí ukradnout film pro sebe. Stačí, když mu někdo hmm...jak jen to vyjádřit....podá pomocnou ruku:-)
31207
Lepší je se netěšit a nejlepší je se děsit. Smokin´Aces mě překvapilo- a příjemně. 5/10. Ben Affleck si i v "jiném" stavu umí ukradnout film pro sebe. Stačí, když mu někdo hmm...jak jen to vyjádřit....podá pomocnou ruku:-)
0 0
Neuvěřitelný:))
31061
Neuvěřitelný*:))*
0 0

Yaroukh

Pod tvůj příspěvek bych se mohl klidně podepsat....
31056
Yaroukh
0 0
rozloučení s Benem bylo dokonalý :))
31053
rozloučení s Benem bylo dokonalý :))
0 0
speedy.mail: Použij vzkazník ;)... A můžes ten odkaz postnout i mě :)
31052
0 0
Mám ji, ale nevím, jestli sem můžu postnout odkaz.
31045
0 0
taky bych ji rad splasil, byla dokonala
31044
taky bych ji rad splasil, byla dokonala
0 0
Ty by ses furt pod něco podepisoval?):D

Spíš mi řekněte jestli má někdo ten song na konci "Dead Reckoning" (Clint Mansell). Vůbec není nikde k stáhnutí, leda na Demonoid.com a tam nemám přístup a na z MySpace sem ho taky nestáhl:/
31042
Ty by ses furt pod něco podepisoval*?)**:D* Spíš mi řekněte jestli má někdo ten song na konci "Dead Reckoning" (Clint Mansell). Vůbec není nikde k stáhnutí, leda na Demonoid.com a tam nemám přístup a na z MySpace sem ho taky nestáhl:/
0 0

mbb

pod tvůj příspěvek bych se mohl podepsat, s tím že se mi ale trailery moc nelíbily......
31027
mbb
0 0
,,To je ten nářez, co jsem viděl v traileru?" říkám si po prvnich asi 20ti minutach filmu a čekám na něco.Nakonec tam přijedou tři šílení týpci a udělají neplechu.Říkám si, že už by se to konečně mohlo rozjet.Ale stále čekám...ničeho se mi ale nedostává a už si říkám, že mě to nudí.Náhle se objeví nějaká krátká scéna, která vypadá dobře a pak zas pusto a prach.Pak tam jede někdo 20minut výtahem a já čekám, že se stane něco velkého, nějaká ta delší scéna, která by podtrhla alespon něco z toho, co jsem čekal.Nepodtrhla.Pak jsem svědkem uplně divné vysvětlovačky a konec. WTF? Ptám se sám sebe, co jsem od toho čekal. Černou akční komedii? Ano. Dočkal jsem se jí, ale když to tak vezmu byla docela nudná až na pár dobrých vtípků a ,,miniscén,,. 5/10.......pátá hvězda je za šílené trio,aliciu keys,jacka a dobrou písničku na konci
31041
0 0
Tak už sem si pomohl sám:D, ten song fakt v OST není (Naprostá demence) a je to Dead Reckoning by Clint Mansell.
Když nad Smokin Aces ještě přemýšlím, tak mě sere jedna důležitá věc, Ryan Reynolds a Ray Liotta, tihle dva jsou jako týpci z FBI dokonalý a dohromady působí dost stylově, škoda, že zůstali tak málo využitý a jsou tam skoro nejvíckrát?)
31039
Tak už sem si pomohl sám*:D*, ten song fakt v OST není (Naprostá demence) a je to [b]Dead Reckoning by Clint Mansell[/b]. Když nad Smokin Aces ještě přemýšlím, tak mě sere jedna důležitá věc, Ryan Reynolds a Ray Liotta, tihle dva jsou jako týpci z FBI dokonalý a dohromady působí dost stylově, škoda, že zůstali tak málo využitý a jsou tam skoro nejvíckrát*?)*
0 0
No tak sem si poslechl OST a musím říct, že mám pocit, že tu skvělou písničku na konci v nemocnici sem tam teda neidentifikoval?) Podle mě tam není...pokud někdo ví, jak se jmenuje, budu vděčen;)
31038