Diskuze k článku Noc v muzeu: Recenze

Slabota! Byla to nehorázná nuda! Ten film neměl prakticky děj. Jednalo se pouze o slepenec průměrných či špatných skečů. Zápletka po chvíli naprosto vyšuměla do ztracena. Stiller se choval jako idiot, Wilson nedostal dostatek místa, aby ukázal, že umí lépe hrát. Triky na solidní úrovni (nejlepší je tyranosaurus). Závěrečná scéna mě svou kýčovitostí znechutila podobně jako závěr Harryho Pottera a Tajemné komnaty. 4/10
36820
0 0
typická totálně předvídatelná srajda, chdák Ben a Owen, že se tomu upsali. Taková škoda obrovskýho potenciálu...........zatím zklamání roku.......54%
32019
0 0
Nakonec to bylo koukatelné a i docela příjemné - 6/10. Hlavně teda Wilson a Coogan byly výteční. Jako veliký zápor byl ten chlapeček (otřesnej, nějak nechápu proč v ve většině takovejch rodinnejch filmů jsou takovýhle dětičky z rozvrácenejch rodin - teda jako chápu proč, ale je to už opravdu moc) a hlkavně Mickey Rooney - to je ten nejhorší otřesná a nepříjemná osoba od doby Marie Rosůlkové - fuj.
31847
0 0
Tenhle film má docela pěknou hudbu a je fakt, že díky dabingu na to chodí i dost děcek.
30667
0 0
Charlotte: No, co by si sebou vzala na pustý ostrov, tak to sem se jí fakt neptal, ale napravím :D
Zatím musím jenom hádat... Horory já moc nemusím (jedna z oblastí kinematografie, která asi nebude zmapovaná ani mnou, ani jí ;), ale jinak je z ní překvapivě docela všežravec... Naštěstí takové dilema jako na co s ní jít do kina nemám, protože alespoň u ní ve třídě to není prioritní záležitost a tak ji krmím jen mojí soukromou filmovou zbírkou...
A z té se jí velice líbil například Karlík, z dalších Burtonovek docela překvapivě Střihoruký Edvard... Na holku docela solidně ulítává na akčních filmech, líbí se jí například Jurský park, či Spidey a jak jsem jí pouštěl celou SW, tak pak si týden (!!!) hráli s dalšími kamarády na Jedaje a pobíhali s holema po zahradě a nebezpečně s nimi mávali :D:D:D... Až jsem se chvíli bál, že si vypíchnou oko :D... Z těch umělečtějších bych bral za úspěch ten rozum a cit, nebo Chicago, které na můj velký údiv ztrávila velice obstojně...
Naopak velikým zklamáním pro mě byl fakt, že se jí moc nelíbil Titanic, že je moc smutný, ze stejného důvodu docela odsoudila i moulen rouge... A to jsou moje oblíbené filmy, u Titanicu se jedná o top (!!!), takže zklamání obrovské...
Ale řekl bych, že její výběr by byla všehochuť tady tohohle... Jde do puberty, takže něco romantiky, ale taky nějaké ty akční kousky, či klidnější filmy... plný top ten doplním, až s ní o tom budu mluvit ;)
30636
Charlotte: No, co by si sebou vzala na pustý ostrov, tak to sem se jí fakt neptal, ale napravím :D Zatím musím jenom hádat... Horory já moc nemusím (jedna z oblastí kinematografie, která asi nebude zmapovaná ani mnou, ani jí ;), ale jinak je z ní překvapivě docela všežravec... Naštěstí takové dilema jako na co s ní jít do kina nemám, protože alespoň u ní ve třídě to není prioritní záležitost a tak ji krmím jen mojí soukromou filmovou zbírkou... A z té se jí velice líbil například Karlík, z dalších Burtonovek docela překvapivě Střihoruký Edvard... Na holku docela solidně ulítává na akčních filmech, líbí se jí například Jurský park, či Spidey a jak jsem jí pouštěl celou SW, tak pak si týden (!!!) hráli s dalšími kamarády na Jedaje a pobíhali s holema po zahradě a nebezpečně s nimi mávali :D:D:D... Až jsem se chvíli bál, že si vypíchnou oko :D... Z těch umělečtějších bych bral za úspěch ten rozum a cit, nebo Chicago, které na můj velký údiv ztrávila velice obstojně... Naopak velikým zklamáním pro mě byl fakt, že se jí moc nelíbil Titanic, že je moc smutný, ze stejného důvodu docela odsoudila i moulen rouge... A to jsou moje oblíbené filmy, u Titanicu se jedná o top (!!!), takže zklamání obrovské... Ale řekl bych, že její výběr by byla všehochuť tady tohohle... Jde do puberty, takže něco romantiky, ale taky nějaké ty akční kousky, či klidnější filmy... plný top ten doplním, až s ní o tom budu mluvit ;)
0 0
Karlos: výborně, výchova dívek v Čechách, La Buena Educación:-) Já mám ještě bráchu, který jí rozšiřuje obzory v oblastech, která je na mé filmové mapě označena výstražnou tabulkou Hic sunt leones /tady jsou lvi, kdybych někoho zombie jazykem iritovala/:-)
Problém je, že když jde s kamarádkami, chtějí jít na něco, co už viděli všichni, aby si s chlapci o přestávkách měly o čem povídat, což jim nemůžu mít za zlé...Ale mám.
Ale doma jí krmím zásadně kvalitní potravou. Pár neúspěchů jsem zažila, mému oblíbenému herci říká muflon a mluví o jeho porážce, ale z Hřebejka se jí líbí jen Pelíšky a Pýchu a předsudek považuje za majstrštyk. Když jsem se jí ptala, co by si s sebou vzala na pustý ostrov za filmy, odpověděla, že Lásku nebeskou, Jak na věc, Karlíka a Harryho 3. :+
(doufám, že ne proto, že v případě odpovědi Krokodýly a Narnii by byla bez večeře:-)
A co tvoje sestřička?
30635
Karlos: výborně, výchova dívek v Čechách, La Buena Educación:-) Já mám ještě bráchu, který jí rozšiřuje obzory v oblastech, která je na mé filmové mapě označena výstražnou tabulkou Hic sunt leones /tady jsou lvi, kdybych někoho zombie jazykem iritovala/:-) Problém je, že když jde s kamarádkami, chtějí jít na něco, co už viděli všichni, aby si s chlapci o přestávkách měly o čem povídat, což jim nemůžu mít za zlé...Ale mám. Ale doma jí krmím zásadně kvalitní potravou. Pár neúspěchů jsem zažila, mému oblíbenému herci říká muflon a mluví o jeho porážce, ale z Hřebejka se jí líbí jen Pelíšky a Pýchu a předsudek považuje za majstrštyk. Když jsem se jí ptala, co by si s sebou vzala na pustý ostrov za filmy, odpověděla, že Lásku nebeskou, Jak na věc, Karlíka a Harryho 3. *:+* (doufám, že ne proto, že v případě odpovědi Krokodýly a Narnii by byla bez večeře:-) A co tvoje sestřička?
0 0
Jo a jinak pokud sis ještě nevybrala, tak bych ti asi doporučil opravdu ten animák Spláchnutý, sic je to animák ;)... Z těch tří je to nejlepší volba :D (no pokud můžu hodnotit, viděl jsem pouze dva ze tři ;)
30633
0 0
Charlotte: Ehm, tak to jsme na tom podobně, protože já mám taky ségru, jen o rok starší než je ta tvoje a zhruba před rokem jsem ji taky začal trochu zatahovat do tajů kinematografie, teda abych jí rozšířil obzory trochu víc a aby v rodině byl alespoň ještě někdo, kdo nebude případně bezhlavě milovat díla pana Hřebejka...
Já s tím začal zhruba před rokem a rozšířil jsem jí obzor o jak akční, scifi, fantasy a komiks filmy, tak to romantické, či umělecké... Je jasné, že takové lahůdky typu Přeled nad kukačším hnízdem, nebo potomky bych jí teď jen velmi těžko pouštěl, ale jde o to, že když za mnou příjde, že se se mnou chce podívat na nějaký film, tak to není omezeno jen na pohádky a animáky ;)
Teď se v klidu se mnou podívá jak na star wars, na mumii, či spider mana, tak na moulen rouge, titanic a můj největší úspěch byl, když se vydržela dívat na Rozum a cit (pro tak mladého diváka nejstravitelnější Ostinová, nebo jak se píše) a pak řekla, že to bylo docela prima...
O to de, když se o tohle nepostarají druzí, musíme se postarat my, abychom měli nějaké následovníky, kteří budou mít rádi film tak jako my... Což se mi zatím docela daří :D
30632
Charlotte: Ehm, tak to jsme na tom podobně, protože já mám taky ségru, jen o rok starší než je ta tvoje a zhruba před rokem jsem ji taky začal trochu zatahovat do tajů kinematografie, teda abych jí rozšířil obzory trochu víc a aby v rodině byl alespoň ještě někdo, kdo nebude případně bezhlavě milovat díla pana Hřebejka... Já s tím začal zhruba před rokem a rozšířil jsem jí obzor o jak akční, scifi, fantasy a komiks filmy, tak to romantické, či umělecké... Je jasné, že takové lahůdky typu Přeled nad kukačším hnízdem, nebo potomky bych jí teď jen velmi těžko pouštěl, ale jde o to, že když za mnou příjde, že se se mnou chce podívat na nějaký film, tak to není omezeno jen na pohádky a animáky ;) Teď se v klidu se mnou podívá jak na star wars, na mumii, či spider mana, tak na moulen rouge, titanic a můj největší úspěch byl, když se vydržela dívat na Rozum a cit (pro tak mladého diváka nejstravitelnější Ostinová, nebo jak se píše) a pak řekla, že to bylo docela prima... O to de, když se o tohle nepostarají druzí, musíme se postarat my, abychom měli nějaké následovníky, kteří budou mít rádi film tak jako my... Což se mi zatím docela daří :D
0 0
Karlos: je jí devět a půl.
Z mých oblíbených režisérů (viz profil) jí zatím cpu horem dolem pouze Burtona, od kterého už viděla čtyři filmy, Karlíka miluje a Big Fish ji okouzlila.
Pak viděla film od Cuaróna, dva od Raimiho, dva od Spielberga,jeden od Coenů, jeden od Linklatera a dva od Soderbergha. Všechny se jí líbily. A na rozdíl ode mě má ráda LOTRa.
Ale nechci opakovat stejné chyby, jako když jsem si ve dvanácti pustila Přelet nad kukaččím hnízdem,byla jsem sice na větvi, ale pár dní jsem toho moc nenaspala.
Upřímně řečeno,po Narnie jsem se proměnila ve stvoření, které přežije úplně cokoli...

Btw. triatlon=tři disciplíny, já mám ale pochybné právo vybrat si jeden z těch kousků:-)
30627
Karlos: je jí devět a půl. Z mých oblíbených režisérů (viz profil) jí zatím cpu horem dolem pouze Burtona, od kterého už viděla čtyři filmy, Karlíka miluje a Big Fish ji okouzlila. Pak viděla film od Cuaróna, dva od Raimiho, dva od Spielberga,jeden od Coenů, jeden od Linklatera a dva od Soderbergha. Všechny se jí líbily. A na rozdíl ode mě má ráda LOTRa. Ale nechci opakovat stejné chyby, jako když jsem si ve dvanácti pustila Přelet nad kukaččím hnízdem,byla jsem sice na větvi, ale pár dní jsem toho moc nenaspala. Upřímně řečeno,po Narnie jsem se proměnila ve stvoření, které přežije úplně cokoli... Btw. triatlon=tři disciplíny, já mám ale pochybné právo vybrat si jeden z těch kousků:-)
0 0
Charlotte: Jinak se chci zeptat - kolik že je tvé malé sestřičce? Čím dřív ji začneš ukazovat bezedné hlubiny filmu, který se neomezuje jen na animáky a rodinné filmy, tím líp pro tebe ;)...
Nebudeš pak muset podstupovat takové triatlony, jako jsi popsala níže :D
30625
Charlotte: Jinak se chci zeptat - kolik že je tvé malé sestřičce? Čím dřív ji začneš ukazovat bezedné hlubiny filmu, který se neomezuje jen na animáky a rodinné filmy, tím líp pro tebe ;)... Nebudeš pak muset podstupovat takové triatlony, jako jsi popsala níže :D
0 0
Jo, taky jsem na tom teď byl a není to špatná volba, i když začátek je dost těžkopádný a konec dost patetický... Nejhorší na filmu byl ten malý kluk, vůbec neumí hrát, ani se o to nepokouší a přišel mi tam dost do počtu (proč to nemůžou pro jednou nechat bez toho rodinného sladidla?)...
Přes to všechno bych to asi doporučil, rozhodně neurazí, sem tam se zasmějete u povedených zábavných scén (neandrtálec s hasičákem užívající si hasící prášek, opravdu kouzelné ;), sem tam si užijete u akčních scén (t-rex se jim povedl) a možná by se na to dalo kouknout znova na dvdčku, kde přeskočíte nezáživný začátek a užijete si to se sklenkou něčeho dobrého... To bude asi spása pro všechny starší osnácti let, protože poletující MALÉ ;) děti po sále opravdu nemám rád, stejně jako jejich matičky, které je nedovedou zkrotit...
Konečný verdit ode mě je tedy slušných 6-7 z 10 (šest kvůli dabingu, ale v originále asi bude lepší ;)
30622
Jo, taky jsem na tom teď byl a není to špatná volba, i když začátek je dost těžkopádný a konec dost patetický... Nejhorší na filmu byl ten malý kluk, vůbec neumí hrát, ani se o to nepokouší a přišel mi tam dost do počtu (proč to nemůžou pro jednou nechat bez toho rodinného sladidla?)... Přes to všechno bych to asi doporučil, rozhodně neurazí, sem tam se zasmějete u povedených zábavných scén (neandrtálec s hasičákem užívající si hasící prášek, opravdu kouzelné ;), sem tam si užijete u akčních scén (t-rex se jim povedl) a možná by se na to dalo kouknout znova na dvdčku, kde přeskočíte nezáživný začátek a užijete si to se sklenkou něčeho dobrého... To bude asi spása pro všechny starší osnácti let, protože poletující MALÉ ;) děti po sále opravdu nemám rád, stejně jako jejich matičky, které je nedovedou zkrotit... Konečný verdit ode mě je tedy slušných 6-7 z 10 (šest kvůli dabingu, ale v originále asi bude lepší ;)
0 0
Myslím, že tahle příjemná záležitost si opravdu zaslouží, aby byla brána tak, jak byla myšlena...čili nenároční zábavná podíváná...jen hltat šikovně a vtipně natočené obrázky...někdo z vás snad od toho čekal víc? :-)
30621
0 0
Tak jsem si na to včera zašel. Docela jsem se u toho nasmál. Prvních 15 minut je celkem nuda, ale teprve když nastoupí jako noční hlídač se to rozjede. Přichází jedna humorná scénka za druhou. Je to příjemný film, u kterého si člověk odpočine a přitom se i dobře baví. Takže 8/10 by mohlo být odpovídající:D:+
30610
Tak jsem si na to včera zašel. Docela jsem se u toho nasmál. Prvních 15 minut je celkem nuda, ale teprve když nastoupí jako noční hlídač se to rozjede. Přichází jedna humorná scénka za druhou. Je to příjemný film, u kterého si člověk odpočine a přitom se i dobře baví. Takže 8/10 by mohlo být odpovídající*:D**:+*
0 0
Fluke: tak to každopádně, ale snad ne jako v The Prestige:-)
30582
0 0
Charlotte: Někdo možná ocení ten tvůj cit pro obětavost:)
30581
Charlotte: Někdo možná ocení ten tvůj cit pro obětavost*:)*
0 0
imf: "jen" Noc v muzeu, z menu je mozna volba, ale jinak souhlasim, ze si metal zaslouzim:-)
30580
0 0
Three-in-row? To zaslouzi metal. ;)
30579
Three-in-row? To zaslouzi metal. ;)
0 0
Odříkaného chleba největší krajíc. Na každého jednou dojde. Kam čert nemůže, nastrčí mladšího sourozence:D
Ano, půjdu na Noc v muzeu (a udělám si Noc v kině). Dostala jsem ultimátum, že musím vzít svou mladší sestru a její kamarádky do kina. Menu páté cenové pro náročné labužníky (škoda, že nedávají Fast Food Nation by Linklater)-:
1. Olezlý, vypelichaný španělský ptáček made in Antarktida
2. Luxusní záchodová omeleta (Spláchnutej)
3. DVĚ hodiny se Stillerem (přirovnání není nutné)
(školní jídelna hadr)
Další animák by můj organismus totálně rozložil, takže jackpot vyhrává jackass a především naděje, že zkrocený kovboj Wilson a chrabrý lovec medvědů Teddy Roosevelt předhodí Beníka nějakému tomu tyranosaurovi...
Pokud to někdo viděl: jak moc hrozný je dabing? a zasměje se tomu člověk, kterému je víc než deset let fyzicky a víc než jedenáct psychicky?
30578
Odříkaného chleba největší krajíc. Na každého jednou dojde. Kam čert nemůže, nastrčí mladšího sourozence*:D* Ano, půjdu na Noc v muzeu (a udělám si Noc v kině). Dostala jsem ultimátum, že musím vzít svou mladší sestru a její kamarádky do kina. Menu páté cenové pro náročné labužníky (škoda, že nedávají Fast Food Nation by Linklater)-: 1. Olezlý, vypelichaný španělský ptáček made in Antarktida 2. Luxusní záchodová omeleta (Spláchnutej) 3. DVĚ hodiny se Stillerem (přirovnání není nutné) (školní jídelna hadr) Další animák by můj organismus totálně rozložil, takže jackpot vyhrává jackass a především naděje, že zkrocený kovboj Wilson a chrabrý lovec medvědů Teddy Roosevelt předhodí Beníka nějakému tomu tyranosaurovi... Pokud to někdo viděl: jak moc hrozný je dabing? a zasměje se tomu člověk, kterému je víc než deset let fyzicky a víc než jedenáct psychicky?
0 0

Nejen, že pouštíš cizí lidi do obýváku, ale ještě s nima koukáš na zeď? :D
30468