Diskuze k článku Prázdniny: Recenze

..no jeden z mala romantickych filmikov ktore som dokazal pozriet a ssiel som z kina velmi spokojny..ajked ma stvalo ze to bolo hlavne o cameron a jue.. jack black dodaval filmu poriadny smrnc a bol zasa uzasny:) a kate potvrdila ze je lepsia heerecka ako cameron :) o dost lepsia:) a jacka kate fakt k sebe seknu :)

lenze on je taky diabol :) hahah

JACK BLACK AND TENACIOUS D ruleezzzzzzzzz :)
36731
..no jeden z mala romantickych filmikov ktore som dokazal pozriet a ssiel som z kina velmi spokojny..ajked ma stvalo ze to bolo hlavne o cameron a jue.. jack black dodaval filmu poriadny smrnc a bol zasa uzasny:) a kate potvrdila ze je lepsia heerecka ako cameron :) o dost lepsia:) a jacka kate fakt k sebe seknu :) lenze on je taky diabol :) hahah JACK BLACK AND TENACIOUS D ruleezzzzzzzzz :)
0 0
Musím se přidat, imf to řekl velice trefně, i když já teď dávám asi 7/10... Ten film je opravdu přeslazený, ale kdo si rád nezamlsá ;)???
31679
0 0

Charlotte

Diky. Uvidime... po takovem komentari si to necham projit hlavou a mozna usetrim dalsi filmove deti ve prospech neceho srdceryvneho... :)

Ty Lawovy dcerky byly vic nez snesitelne. Nevim proc mam vzdycky stesti na otravne a nesympaticke deti. Zrejme osud...
31007
Diky. Uvidime... po takovem komentari si to necham projit hlavou a mozna usetrim dalsi filmove deti ve prospech neceho srdceryvneho... :) Ty Lawovy dcerky byly vic nez snesitelne. Nevim proc mam vzdycky stesti na otravne a nesympaticke deti. Zrejme osud...
Charlotte
0 0
Eli Wallach kraľuje každému filmu, v ktorom som ho videl.
31454
0 0
Jude/Cameron linie byla lepší díky tomu , že měla mnohem větší prostor a nebyla tak přímočará a bez překážek jako Black/Winslet ... btw někde jsem četl , že Kate je krásná ... což o to , ošklivá není ,ale rozhodně to není TOP .. ale ve scéně , kdy se poprvé setká s Blackem , jak jí vítr rozfoukává vlasy :D vypadala velice dobře .. celá tahle scéna měla kouzlo a takových scén tam bylo víc ... ale v poměru k celé stopáži to bylo mizivé procento , ve srovnání se zmiňovanou LA nesrovnateně méně
31453
Jude/Cameron linie byla lepší díky tomu , že měla mnohem větší prostor a nebyla tak přímočará a bez překážek jako Black/Winslet ... btw někde jsem četl , že Kate je krásná ... což o to , ošklivá není ,ale rozhodně to není TOP .. ale ve scéně , kdy se poprvé setká s Blackem , jak jí vítr rozfoukává vlasy *:D* vypadala velice dobře .. celá tahle scéna měla kouzlo a takových scén tam bylo víc ... ale v poměru k celé stopáži to bylo mizivé procento , ve srovnání se zmiňovanou LA nesrovnateně méně
0 0
imf: děsivě přesné postřehy (Eli Wallach a Kate jsou vlastně nejromantičtější pár toho filmu...)

Imho jsi kouzlo i stinnou stránku The Holiday vyjádřil lépe než kdokoli jiný, mohl by sis příště upřít své milované dětičky a české fláky a recenzovat nějakou čistou romantickou komedii? Třeba My Blueberry Nights:-)
31452
imf: děsivě přesné postřehy (Eli Wallach a Kate jsou vlastně nejromantičtější pár toho filmu...) Imho jsi kouzlo i stinnou stránku The Holiday vyjádřil lépe než kdokoli jiný, mohl by sis příště upřít své milované dětičky a české fláky a recenzovat nějakou čistou romantickou komedii? Třeba My Blueberry Nights:-)
0 0
Ravenhorn: Ešte keby si povedal, že najlepšia romanca... oukej. Ale najlepšia komédia? Veď to VôBEC nie je komédia.

imf: "k obema mam nejaky vztah reflektujici muj soukromy zivot" Tiež si prišiel domov opitý a čakala tam Cameron Diaz a chcela jednorázový sex? ;):D
31449
Ravenhorn: Ešte keby si povedal, že najlepšia romanca... oukej. Ale najlepšia komédia? Veď to VôBEC nie je komédia. imf: "k obema mam nejaky vztah reflektujici muj soukromy zivot" Tiež si prišiel domov opitý a čakala tam Cameron Diaz a chcela jednorázový sex? *;)**:D*
0 0
Ravenhorn zacal na osmi, pak zvysil na osm a pul a ted uz opustil stupnici a vydal se do nezmapovaneho prostoru. Ach, odvazny kosmonaute, mavam ti. ;)

Ja osobne davam sest a pul. Soundtrack a narazky (Eliho postava, Dustin Hoffman, trailerove voice-overy) to posouvaji do te oblasti britskeho laskovani, ale prilis kontrastni linie to trhaji od sebe. Samostatne by z nich mozna byly dve fajn romanticke komedie, dohromady jim to moc neladi a predevsim Black/Winslet museji porad dohanet Cameron s Judem (coz je pro me prekvapeni, protoze ani jednoho z nich prilis nemusim). Chci tim rict, ze z obou tech linii si dokazu neco vylovit a k obema mam nejaky vztah reflektujici muj soukromy zivot, ale presto me mnohem vic fascinovala o poznani kycovitejsi romance mezi Cameron a Judem. Proc? Protoze je lepe napsana, ma zivejsi dialogy a dojemnejsi okamziky. Jack Black mozna az prilis prehrava a bez dopingu v podobe Eliho Walacha by ta L.A. cast snad ani nemela odpovidajici tecku. Tedy ne ze by Cameron objevujici kouzlo slznych kanalku nebyla dostatecne kycovita (ale uz kvuli nejlepsimu tracku na OST ta scena stoji za to). Tenhle film je paradoxne nejlepsi v prostredku... staci preskocit lehkou nohou expozici (ale na ten film s Jamesem Francem bych sel okamzite ;), primhourit oci nad zaverem a uzit si vonavy prostredek, ve kterem je polohlasem vyrcena spousta moudrych skutecnosti. Je to trochu jako lizatko se zvykackou... nejdriv musite zdlouhave lizat, pak si vychutnate prekvapeni uvnitr a nakonec okusujete plastovou tycku a vzpominate jake to bylo. Coz neni zas tak spatne skore, navzdory tomu jak ta sestka z dalky vypada nenapadne.
31446
Ravenhorn zacal na osmi, pak zvysil na osm a pul a ted uz opustil stupnici a vydal se do nezmapovaneho prostoru. Ach, odvazny kosmonaute, mavam ti. ;) Ja osobne davam sest a pul. Soundtrack a narazky (Eliho postava, Dustin Hoffman, trailerove voice-overy) to posouvaji do te oblasti britskeho laskovani, ale prilis kontrastni linie to trhaji od sebe. Samostatne by z nich mozna byly dve fajn romanticke komedie, dohromady jim to moc neladi a predevsim Black/Winslet museji porad dohanet Cameron s Judem (coz je pro me prekvapeni, protoze ani jednoho z nich prilis nemusim). Chci tim rict, ze z obou tech linii si dokazu neco vylovit a k obema mam nejaky vztah reflektujici muj soukromy zivot, ale presto me mnohem vic fascinovala o poznani kycovitejsi romance mezi Cameron a Judem. Proc? Protoze je lepe napsana, ma zivejsi dialogy a dojemnejsi okamziky. Jack Black mozna az prilis prehrava a bez dopingu v podobe Eliho Walacha by ta L.A. cast snad ani nemela odpovidajici tecku. Tedy ne ze by Cameron objevujici kouzlo slznych kanalku nebyla dostatecne kycovita (ale uz kvuli nejlepsimu tracku na OST ta scena stoji za to). Tenhle film je paradoxne nejlepsi v prostredku... staci preskocit lehkou nohou expozici (ale na ten film s Jamesem Francem bych sel okamzite ;), primhourit oci nad zaverem a uzit si vonavy prostredek, ve kterem je polohlasem vyrcena spousta moudrych skutecnosti. Je to trochu jako lizatko se zvykackou... nejdriv musite zdlouhave lizat, pak si vychutnate prekvapeni uvnitr a nakonec okusujete plastovou tycku a vzpominate jake to bylo. Coz neni zas tak spatne skore, navzdory tomu jak ta sestka z dalky vypada nenapadne.
0 0
A kolik si jich letos videl? Dve? :D
31434
A kolik si jich letos videl? Dve? *:D*
0 0
U mě zatím nejlepší komedie co jsem tento rok viděl.
31433
0 0
Absolutne prumerna romanticka komedie ktere v mych ocich velice uskodil podtitul americka odpoved na Love actually. 5/10. A ani vlastne nevim za co. Neskutecne dlouhy a nic moc se tam nedeje. Za tu dobu stihl Richard Curtis mnohem vic. Kazda dejova linie v LN je 100x lepsi jak tenhle film dohromady. Tohle me absolutne nezaujalo. V zanru romantickych komedii u me jasne kraluje Laska nebeska a tohle by se ztezi dostalo do prvni 20(vic jsem jich asi ani nevidel).:-:-:-
31426
Absolutne prumerna romanticka komedie ktere v mych ocich velice uskodil podtitul americka odpoved na Love actually. 5/10. A ani vlastne nevim za co. Neskutecne dlouhy a nic moc se tam nedeje. Za tu dobu stihl Richard Curtis mnohem vic. Kazda dejova linie v LN je 100x lepsi jak tenhle film dohromady. Tohle me absolutne nezaujalo. V zanru romantickych komedii u me jasne kraluje Laska nebeska a tohle by se ztezi dostalo do prvni 20(vic jsem jich asi ani nevidel).*:-**:-**:-*
0 0
pro mě to byl ten nejprůměrnější průměr , který z podprůměru vytahují jen skvělý herci ( s vyjímkou Diaz ,tý to teda moc nevyšlo , divím se , že ty její pitvořivé ksichtíky ještě někdo žere .. tohle teda nefungovalo , nevěřil jsem , že by se Jude mohl do někoho takového zamilovat .. škoda, bejt tam jiná herečka , mohlo to být o dost lepší ) , linie Kate a Jacka se mi proto zamlouvala mnohem víc , škoda že byla ze začátku spíše na vedlejší koleji.. jak by většinou Rufus Sewell zasloužil větší prostor , tady tomu bylo naopak ( ne však jeho chabou,ale chybou scénáře ) .. no a začátek , než si vyměnili domy byl k uzoufání nezajímavej ... ach ty dialogy
31333
0 0
Psema: Mě se líbily obě linie, jak s Cameron, tak s Kate... Prostě ulítávám na romancích, které dopadnou dobře...
30962
0 0
Mě se to hodně líbílo tak 8,5/10
30959
Mě se to hodně líbílo tak 8,5/10
0 0
Wtf? Co se vám na tom tak líbilo. Vždyť to bylo nudný neuvěřitelným způsobem. Kdyby vystřihli půlku děje s Cameron, většinu záběrů na Juda a přidali víc Kate s Jackem, vyhrabal bych se ze 6 na 8. Jediná vcelku pozitivní věc z anglické sekce byly ty trailery.?)
30958
Wtf? Co se vám na tom tak líbilo. Vždyť to bylo nudný neuvěřitelným způsobem. Kdyby vystřihli půlku děje s Cameron, většinu záběrů na Juda a přidali víc Kate s Jackem, vyhrabal bych se ze 6 na 8. Jediná vcelku pozitivní věc z anglické sekce byly ty trailery.*?)*
0 0
Já se teda přidávám taky k vyššímu hodnocení... Přeslazený konec mi nevadil, bylo to prostě jasné od začátku... Jinak výborné obsazení, mírné načrtnutí filmového průmyslu, no prostě pro mě 8/10...
30957
0 0
Najlepšia postava v tom filme je chlapík, ktorého mám na ikonke. Film celkovo tak 7/10, chýbalo mi tam viac vtipných (samozrejme nevtieravo vtipných) momentov, ktoré by to ošviežili.
30639
0 0
Pěkný film se skvělým obsazením. V zásadě není co tomu vytknout snad jen uspěchaný konec. 8/10
30638
0 0
pro nestastne zamilovany idealni film pro ubreceny vecer kor v zime... :+
30637
pro nestastne zamilovany idealni film pro ubreceny vecer kor v zime... *:+*
0 0
Aldebaran: my o tom dneska debatovali, co nam na Holiday vadilo...
U linie Law/Diaz jsme se shodli,že tam chybí to, co dělá romantickou komedii romantickou komedií- bylo to příliš rychlé, žádné překážky, svádění, přibližování, náznaky, tušení, provokace, prostě nic...Nehledě na to, že chemie mezi Cameron a Judem připomíná interakce mezi inertními plyny...
Není to drama a scénář ve stylu expozice, peripetie, krize a katastrofa:-) nepřipadá v úvahu,ALE Nancy to po maximalne povedeném Something´s gotta give docela odflákla...
S odstupem bych hodnoceni o jednu a pul hvezdy snizila. Na svou obhajobu uvadim, ze jsem to videla 21.12:-)
A trailer na její brand-new výtvor je hodně velké zklamání...:-
30318
Aldebaran: my o tom dneska debatovali, co nam na Holiday vadilo... U linie Law/Diaz jsme se shodli,že tam chybí to, co dělá romantickou komedii romantickou komedií- bylo to příliš rychlé, žádné překážky, svádění, přibližování, náznaky, tušení, provokace, prostě nic...Nehledě na to, že chemie mezi Cameron a Judem připomíná interakce mezi inertními plyny... Není to drama a scénář ve stylu expozice, peripetie, krize a katastrofa:-) nepřipadá v úvahu,ALE Nancy to po maximalne povedeném Something´s gotta give docela odflákla... S odstupem bych hodnoceni o jednu a pul hvezdy snizila. Na svou obhajobu uvadim, ze jsem to videla 21.12:-) A trailer na její brand-new výtvor je hodně velké zklamání...*:-*
0 0