Diskuze k článku Rytíři nebes: Recenze

Tak jsem to viděl. Je to naprosto dokonalý film, který nemůžu snad nic vytknout. Letecké souboje jsou dokonalost sama. V jednu chvíli jsem z toho byl i na měko. K tomu ještě skvělá hudba, napětí...no zkrátka 10 s hvězdičkou.:+ Až tohle vyjde na DVD, tak tohle zaujme přední místo v mé kolekci. Akorát mě po shlédnutí mrzelo, že SPOILER: se ten hlavní hrdina nakonec nepotkal s tou Lucilou nebo jak se přesně jmenovala KONEC SPOILERU. Pro mě jeden z nejlepších filmů tohoto roku:+
28850
Tak jsem to viděl. Je to naprosto dokonalý film, který nemůžu snad nic vytknout. Letecké souboje jsou dokonalost sama. V jednu chvíli jsem z toho byl i na měko. K tomu ještě skvělá hudba, napětí...no zkrátka 10 s hvězdičkou.*:+* Až tohle vyjde na DVD, tak tohle zaujme přední místo v mé kolekci. Akorát mě po shlédnutí mrzelo, že SPOILER: se ten hlavní hrdina nakonec nepotkal s tou Lucilou nebo jak se přesně jmenovala KONEC SPOILERU. Pro mě jeden z nejlepších filmů tohoto roku*:+*
0 0
rozhodne s materialem PH, ktery popisuje jednu z nejvetsich udalosti americkych dejin se dalo nalozit daleko lepe. a ne z toho vytvorit hloupy film, roztahat ho na hodinu, pokusit se udelat romanticky trojuhlenik a spousta stupidnich myslenek (uhyby letadel kuprikladu) vse podtrhuje a dela z toho film nizsi kvalitni kategorie. jednoduse receno, kdyz nekdo sveri valecne tema do rukou rezisera, ktery ma cit pouze pro akci, tak se nemuzeme divit, ze to dopadlo tak, jak to dopadlo.
28815
0 0
jj Tmavomodry svet je pekne nedoceneny a to pritom Pearl Harbor se na nej nechytam ani z poloviny. jelikoz TS je neamericky mluveny film, tak se dalo predpokladat, ze se ve svete nechytne :(. kdyby byly byvaly dve verze, jedna pro nase a druha pro zahranicni publikum, tak by to dopadlo urcite lepe. ale co se tyce kvality filmu, tak nemuzu nic vytknout. Band of Brothers je z produkce Spielberga a Hankse, takze je zde videt sirový nadech Ryana. povazuji to za nejlepsi serial ,pokud to tak muzu nazvat. zadny z dilu neztraci na kvalite, zatimco u Ryane to ma obcas nepravidelny rytmus. PH je shit, pouze nalet bych povazoval jako neco dobreho v tomto filmu, ale to si myslim, ze na tri hodiny stupidnosti je dost malo.:o
28814
jj Tmavomodry svet je pekne nedoceneny a to pritom Pearl Harbor se na nej nechytam ani z poloviny. jelikoz TS je neamericky mluveny film, tak se dalo predpokladat, ze se ve svete nechytne :(. kdyby byly byvaly dve verze, jedna pro nase a druha pro zahranicni publikum, tak by to dopadlo urcite lepe. ale co se tyce kvality filmu, tak nemuzu nic vytknout. Band of Brothers je z produkce Spielberga a Hankse, takze je zde videt sirový nadech Ryana. povazuji to za nejlepsi serial ,pokud to tak muzu nazvat. zadny z dilu neztraci na kvalite, zatimco u Ryane to ma obcas nepravidelny rytmus. PH je shit, pouze nalet bych povazoval jako neco dobreho v tomto filmu, ale to si myslim, ze na tri hodiny stupidnosti je dost malo.*:o*
0 0
U Ryana mám problém, že začátek mě děsně chytne, ale čím víc příběh postupuje, tím mě víc nudí. To radši zvolim Band of Brothers
28810
0 0

Jakub Spidey

Jako válečný film je Pearl Harbor nic moc. Bych vystřil ten 30 minutový nálet na PH a pak tu sekci s bombardováním. Jinak jako romantický film good. :-)
28807
Jakub Spidey
0 0
Jen k Tmavomodremu svetu... pokazde, kdyz ten film vidim, si rikam, ze je celkem nedoceneny... A český lev pomyslný vrchol
28806
0 0
Zachrante vojina Ryana byl skvely valecny film, hlavne zde bylo brilantne zachyceno vylodeni na pobrezi Normandie (D-Day). Sice pribeh byl pote zranitelnejsi, ale stejne tento film povazuji za jeden z nejlepsich. Padla tady zminka o Tigerland, to bylo take slusne dilko. Mne se celkem libil i "dvd" film 6.Batalion o skutecnych udalostech (zachrana zajatcu v zajateckem tabore pred jistou smrti). A Karlosi (M.Bay) Pearl Harbor hlavne neni best a s valecnym filmem ma pouze spolecny nazev, jinak je to nejhorsi film s valecnou tematikou a basta. Kam se Pearl Harbor hrabe na Tora, Tora, Tora nebo na skvely cesky valecny film o nasich letcich v obdobi 2. svetove v Anglii - Tmavomodry svet. Jeste ke vsemu to vypadalo, ze PH dokonce kopiroval romantickou linii, kez by ten film kopiroval i kvalitu. TS - 10/10, PH - 4/10. V pearl harboru byl dobry pouze nalet, ale to je na 3 hodinovy opruz docela malo. Neslo mi o akci, ale o to, aby to bylo alespon castecne inteligentni. Melo to byt nazvano Michael´s Bay Pearl Harbor inpired by Michael´s Bay true story :).
28805
0 0
to válečné filmy většinou bývají. Naprvním místě jde o boje nebo o převedení faktů co ve skutečnosti se přibližně takto odehrávalo a to pak jde přiběh do .... A to právě mám rád na válečných filmech.
28791
0 0
duro: Ryan mi co do příběhu připadá táááák tupéééj. Válečný scény super, ale jinak příběh jak po dvou měsících v kurzu tvůrčího psaní...
28789
0 0
Zachráňte vojaka Ryana. Na svetelné roky pred nejakými Čatami a nudnými Apokalypsami.
28787
0 0
He's back! :)
28783
He's back! *:)*
0 0
:D
28782
*:D*
0 0
Ne. Já čekal Démanty noci.
28781
Ne. Já čekal Démanty noci.
0 0

THE BEST WAR MOVIE OF ALL TIME

Nejlepší je PEARL HARBOR a basta! To jste nečekali že to řeknu co?
28780
THE BEST WAR MOVIE OF ALL TIME
0 0
Z druhý světový války doporučuju Peckinpahův Cross Of Iron. Výbornej je taky poměrně málo známej Schumacherův Tigerland (první velká role Collina Farrella) z prostředí přípravnýho kempu před odjezdem do Vietnamu
28779
0 0
Pro me je nejlepsi Ceta, Full Metal Jacket/Apokalypsa:+.............me take nejvice zajimaji filmy z obodobi 2.svetove valky, ale valecne filmy s vietnamskou poetikou me take velice zajimaji...............
28772
Pro me je nejlepsi Ceta, Full Metal Jacket/Apokalypsa*:+*.............me take nejvice zajimaji filmy z obodobi 2.svetove valky, ale valecne filmy s vietnamskou poetikou me take velice zajimaji...............
0 0
U mě je nej Apocalypse, pak Fullmetal jacket... Četa mi zatím uniká.
28753