Diskuze k článku Hory mají oči: Recenze

No tak nevim. Prave jsem tenhle film shlednul a podle me dosti vitezi forma nad obsahem. Nicmene takhle vysoke hodnoceni jen kvuli dobre odvedene reziserske praci mi prijde trochu prehnane. Druhy dil jsem nevidel, ale po precteni obou recenzi, kde v druhem dilu je postavam vytykana casta nelogicnost jejich chovani se podle me to same, at uz v mensi ci vetsi mire, da vztahnout i na dil prvni.
Nejmene vyhrad bych tedy mel k prvni (seznamovaci) casti, ktera me i pres svou zminovanou pomalost vtahla do deje. Nejvic mi naopak vadily 'casove paradoxy', jako objevovani a mizeni psa, dle potreb dane sceny (mezitim asi vzdy odpocival nekde v chladku ?)) a zaverecne dostizeni zmutovane Ruby s deckem nasim 'Rambem', soucasne kdy uz nahore na skale cihal Lizard s pajdavou nohou, deravou od sroubovaku 2x?). K tomu pak dalsi veci, jako docasna 'neviditelnost' mutantu. At uz to bylo nepostrehnuti asi dvoumetroveho mutanta matkou po nahlem probuzeni v privesu nebo v zaveru v piscitych horach dokonale 'maskovaneho' (cely v cernem) mutanta, ktery se jako povestny psouk proplizil a odtahl mrtvou matku ze zavreneho auta. Myslel jsem ze to jsou jen 'obycejni' mutanti po radiaci a ne ze maji navrch k tomu nejake zvlastni schopnosti :). Bohuzel to neni vse. Takze ano, dobre natoceno, ale podle me tak maximalne na tech 5*.
35428
No tak nevim. Prave jsem tenhle film shlednul a podle me dosti vitezi forma nad obsahem. Nicmene takhle vysoke hodnoceni jen kvuli dobre odvedene reziserske praci mi prijde trochu prehnane. Druhy dil jsem nevidel, ale po precteni obou recenzi, kde v druhem dilu je postavam vytykana casta nelogicnost jejich chovani se podle me to same, at uz v mensi ci vetsi mire, da vztahnout i na dil prvni. Nejmene vyhrad bych tedy mel k prvni (seznamovaci) casti, ktera me i pres svou zminovanou pomalost vtahla do deje. Nejvic mi naopak vadily 'casove paradoxy', jako objevovani a mizeni psa, dle potreb dane sceny (mezitim asi vzdy odpocival nekde v chladku *?)*) a zaverecne dostizeni zmutovane Ruby s deckem nasim 'Rambem', soucasne kdy uz nahore na skale cihal Lizard s pajdavou nohou, deravou od sroubovaku 2x*?)*. K tomu pak dalsi veci, jako docasna 'neviditelnost' mutantu. At uz to bylo nepostrehnuti asi dvoumetroveho mutanta matkou po nahlem probuzeni v privesu nebo v zaveru v piscitych horach dokonale 'maskovaneho' (cely v cernem) mutanta, ktery se jako povestny psouk proplizil a odtahl mrtvou matku ze zavreneho auta. Myslel jsem ze to jsou jen 'obycejni' mutanti po radiaci a ne ze maji navrch k tomu nejake zvlastni schopnosti *:)*. Bohuzel to neni vse. Takze ano, dobre natoceno, ale podle me tak maximalne na tech 5*.
0 0
tak jsem hory dneska videl dvakrat v kine a musim rict, ze ty detaily jako snubak, nastenka atd mi dochazeli az ted ;)
28441
0 0
Yuri@ nic se neděje... jen mi tady na tom špalku na chvilku vydrž nehejbat s ručkou ;):D
28063
Yuri@ nic se neděje... jen mi tady na tom špalku na chvilku vydrž nehejbat s ručkou *;)**:D*
0 0

Luki

I'am sorry... jen mě neber sekerou po hlavě:))
28058
I'am sorry... jen mě neber sekerou po hlavě*:))*
Luki
0 0
uff,teda to byl ale masakr :o omg!!! ale nenudil jsem se. sice se mi ten film líbil ač nevím zda bych ho chtěl videt again :+:+
28054
uff,teda to byl ale masakr *:o* omg!!! ale nenudil jsem se. sice se mi ten film líbil ač nevím zda bych ho chtěl videt again *:+**:+*
0 0
ne, ale o to nikdo nestoji ;) :))
27788
ne, ale o to nikdo nestoji ;) *:))*
0 0
st: A čo, k vám už dorazilo Final Destination 3? :D
27786
st: A čo, k vám už dorazilo Final Destination 3? *:D*
0 0
Hills je opravdu skvělý horor (a nebývale lepší než originál) ale do subžánru splatter rozhodně nepatří:)
27784
Hills je opravdu skvělý horor (a nebývale lepší než originál) ale do subžánru splatter rozhodně nepatří*:)*
0 0
to uz to k vam dorazilo? :D
27783
to uz to k vam dorazilo? *:D*
0 0
Na dnešnú dobu neuveriteľne šťavnatá mäsiareň. Dobre som sa bavil. Samozrejme nie je to bez výhrad - predsa len sa postavy občas chovali debilne (celá tá "pasca s plynovými bombami" je donebavolajúca kravina), aj keď pravdaže môžme diskutovať, či sa niekto v takejto extrémnej situácii dokáže chovať racionálne... Skvelé gore efekty, najviac sa mi páčilo vyťahovanie americkej vlajočky z lebky mŕtveho. Asi najlepší zo všetkých tých horrorových remakov z posledných rokov. Pán Alejandre sa vyzabával.
27782
0 0
Je to asi dvě hoďky, co jsem se vrátil z kina a nemám slov... pro mě osobně nejlepší splatter !!
27419
0 0
tak jsem to konecne videl, wow, wow, wowo :)))
jako fakt narez, zacatek sice pomalej, ale druha pulka, to je jizda!! ten konec byl trochu prehnanej, ale odpoustim :) spis me nastvaly docela ty prsty, to uz je snad v kazdym druhym filmu :)))
26795
tak jsem to konecne videl, wow, wow, wowo :))) jako fakt narez, zacatek sice pomalej, ale druha pulka, to je jizda!! ten konec byl trochu prehnanej, ale odpoustim :) spis me nastvaly docela ty prsty, to uz je snad v kazdym druhym filmu :)))
0 0
Uf, fakt nářez. I já, starý hororový harcovník, jsem u scény z karavanu musel párkrát zavřít oči...:-)
26324
0 0
v nic = v noci
26237
v nic = v noci
0 0
Byl jsem na tom včera s poměrně velkým očekáváním a po titulcích jsem jen zíral... Ač teda jako námětově fakt nic světobornýho (nedávno jsem viděl v nic v podroušeném stavu Pach Krve a námět mi připadal stejnej), ale jak správně řečeno - výhra je tady AA a imho naprosto super zvukový efekty a jejich střih... Takže po různých Domech figurín a Masakrech konečně něco "fajn" a na 90% total gore (no necenzurovana verze bude libovka, kam se hrabe dementni Hostel...:)) ... a btw. schválně, kolik vás poznalo v postavě Douga (Aaron Stanford - brýlatý maník) Pyra z X-Menů? Mně to teda vyrazilo skoro dech...:)
26236
0 0
spoilery - chybějící scény (označit)

Když se krumpáč zatínal do hlavy, tak to tam bylo vždycky vidět. Ve vystřižených má být více zobrazené "sexuální" násilý v karavanu a určitě tam bude i ten útok psa na vozíčkáře. K nejlepším scénám patří rozhodně ta v mrazáku a pak útok sekerníka v tom domě. Ta koncová řež (od karavanu) byla hodně sugestivní a hodně mě to pohltilo. Úplně jsem zapomněl na hodiny (což se mi naopak místy u té seznamovací části nepovedlo)... Neřekl bych, že to bylo zas až tak drsné. Čekal jsem, že to bude alespoň na úrovni House of 1000 corpses. Tam mi některé scény vadily více..

Jinak super film. Sice mě to trochu zklamalo, protože jsem si to hodně nahypoval, ale až to uvidím znovu, bude se mi to líbit víc.

Označovat takhle spoilery je dobrý nápad. Možná by stálo za to přímo zavést párový tag spoiler, který by i vypsal upozornění...
26202
spoilery - chybějící scény (označit)

0 0

Cival, DoctorSmis (může obsahovat spoilery, označit text myší)

Cival: Právě mi přišlo, že záběry vůbec nekončí s průrazem hlavy, vždycky je jenom střih na jiný úhel o 2 metry dál, ale je toho vidět pořát až dost. Stejně tak to useknutí prstů.

DoctorSmis: je toho tam víc, ten po výbuchu karavanu a určitě ještě něco v te vesnici na co si nevzpomínám
26201
0 0
DoctorSmis: Ono to bylo imho spis psychicky brutalni nez vyobrazenim. kazdej zaber konci tesne pred tim nez krumpac vlati do hlavy, takze se imho bude rozsirovat timto smerem. A "milostne hratky" pry maji byt proslouzeny :-) Jinak ad zvedaci klise - jenom ve vztahu k tomu poslednimu typkovi tam imho bylo nekolikrat, ale uz to mam trochu matny ty vzpominky 8)
26200
DoctorSmis: Ono to bylo imho spis psychicky brutalni nez vyobrazenim. kazdej zaber konci tesne pred tim nez krumpac vlati do hlavy, takze se imho bude rozsirovat timto smerem. A "milostne hratky" pry maji byt proslouzeny :-) Jinak ad zvedaci klise - jenom ve vztahu k tomu poslednimu typkovi tam imho bylo nekolikrat, ale uz to mam trochu matny ty vzpominky *8)*
0 0
Tak takhle dobrej horor uz sem dlouho nevidel. K tem vytkam s tou odhozenou brokovnici a s tim jak ho nedodela sem ja osobne nemel zadnej problem podle me to tam pasovalo dobre a prislo mi to takovy prirozeny jak se v ty scene zachoval. Taky mam pocit ze to byl jedinej mutant kterej se takhle znovu zvednul ne? Jinak me hodne zajima jaky sceny tam vystrihly protoze uz takhle mi to prislo fakt dost brutalni.:+:D
26199
Tak takhle dobrej horor uz sem dlouho nevidel. K tem vytkam s tou odhozenou brokovnici a s tim jak ho nedodela sem ja osobne nemel zadnej problem podle me to tam pasovalo dobre a prislo mi to takovy prirozeny jak se v ty scene zachoval. Taky mam pocit ze to byl jedinej mutant kterej se takhle znovu zvednul ne? Jinak me hodne zajima jaky sceny tam vystrihly protoze uz takhle mi to prislo fakt dost brutalni.*:+**:D*
0 0
Já si nedovedu představit, že bych na to šel v 16ti. To bych se podělal strachy. Když si představím, že tak v 15ti (16ti) jsem viděl Šestý smysl, a to jen na videu a měl jsem pak co dělat dojít po tmě do postele:D, brrr :o
26198
Já si nedovedu představit, že bych na to šel v 16ti. To bych se podělal strachy. Když si představím, že tak v 15ti (16ti) jsem viděl Šestý smysl, a to jen na videu a měl jsem pak co dělat dojít po tmě do postele*:D*, brrr *:o*
0 0