Diskuze k článku Svatá čtveřice: Recenze

*:D*
0 0
Já se rád koukám na porno, je to příjemný relax u kterého člověk nemusí přemýšlet, ale že bych na základě toho tvrdil, že se jedná o kvalitní kinematografii, to asi ne-e.
274061
0 0

souhlasím s Rokle

Souhlasím s Rokle, i když hodnocení bych dal nižší. Je prostě strašně cool nadávat na Hřebejka a vůbec na českou kinematografii. Mám rád Malénu i Stud, ale jsou to jiné filmy a nic takového Hřebejk natočit nechtěl, proto je hloupé podsouvat mu, že to neuměl natočit. Hřebejk natočil přesně to, co chtěl oddychovku. A já se na to večer z Dvd podíval a byl to příjemnej relax u kterého člověk nemusel přemýšlet. Mám rád náročné artové filmy, ale nemůžu se na ně dívat pořád, i tyhle filmy mají své místo a účel. Hřebejk je dobrý a úspěšný režisér, tak to prostě je. A názor recenzenta píšícího do online magazínu, který čte pár tisíc lidí, na tom nic nezmění. Deal with it. Get a life.
274060
souhlasím s Rokle
0 0
Nepopírám, že jde o prodlouženou bakalářskou povídku, ale kvůli tomuhle důvodu nebudu film hanit, aniž bych neocenil jeho uvolněný styl spojený s uměním Hřebejka servírovat zatraceně dobrou zábavu. Není to žádná hluboká sonda, která by vám měla tvrdit "pokud se budete ve vztahu nudit, hoďte čtyřku a problémy se vyřeší". To je hloupost. Chce to pouze a jen pobavit. A to se Hřebejkovi daří. Je to jeden z mála našich režisérů, kteří filmové řemeslo umí a natočené scény nevypadají jako převyprávěná knížka. Dokáže vypointovat okamžik, zapojit funkční hudbu. Sice to někdo může považovat za málo, ale mrkněte se na české snímky, které si dávají za cíl tímto způsobem pobavit diváka. Ve většině případů je to laciné a nudné. Opravdu nechápu, kde se to pózerství proti Hřebejkovi bere... 8/10
241208
0 0
Mám rád filmy Jana Hřebejka. Některé o dost více jako třeba Pelíšky, Kráska v nesnázích, Kawasakiho růže, Medvídek, některé méně jako Nevinnost, Nestyda, Horem pádem, atd. Ani o jednom, ale nemohu říci, že by byl špatnej! Když jsem viděl upoutávky a posléze některá hodnocení myslel jsem si, že poprvé Hřebejk šlápl vedle. Naštěstí potěšil Ondra Vosmík a naprosto s ním souhlasím ve všem. Je velká škoda řadit Svatou čtveřici mezi filmy Zdeňka Trošky, nebo jako šílenosti Líbáš jako ďábel, nebo bůh, protože ve všech směrech je čtveřice lepší. Budu asi sám, ale rozhodně byl pro mě příjemnější film než se pročítat touhle recenzí. 8/10
240760
0 0
Co ja teda absolutne nechapu, jak se nekdo alespon prumerne inteligentni dokaze dobrovolne na neco podobneho divat, nedejboze za to jeste platit?
Kdyby mi nekdo dal vybrat mezi sledovanim tohohle (pripadne Posledni Vykrik nebo nejakeho Magnuska a podobne) a faranim v dole, tak okamzite nasadim celni lampu a shanim se po krumpaci.
240430
Co ja teda absolutne nechapu, jak se nekdo alespon prumerne inteligentni dokaze dobrovolne na neco podobneho divat, nedejboze za to jeste platit? Kdyby mi nekdo dal vybrat mezi sledovanim tohohle (pripadne Posledni Vykrik nebo nejakeho Magnuska a podobne) a faranim v dole, tak okamzite nasadim celni lampu a shanim se po krumpaci.
0 0

EGOD

Pořád mám z tvých příspěvků pocit, že jsi trochu mimo...

...a v tom odstavci woody vlastně skvěle popsal můj pocit z posledních Vieweghových knih, třeba zrovna z Románu pro muže, kterej mi náhodou přistál v ruce jednoho propršelýho odpoledne na chatě. Ta kniha nenese žádný poselství ani nemá mornální rozměr, nýbrž je vlastně úplně o ničem. Jestli Svatá čtveřice v tomhle trendu pokračuje, tak si fakt nezaslouží takhle dlouhý příspěvky.
240418
Pořád mám z tvých příspěvků pocit, že jsi trochu mimo... ...a v tom odstavci woody vlastně skvěle popsal můj pocit z posledních Vieweghových knih, třeba zrovna z Románu pro muže, kterej mi náhodou přistál v ruce jednoho propršelýho odpoledne na chatě. Ta kniha nenese žádný poselství ani nemá mornální rozměr, nýbrž je vlastně úplně o ničem. Jestli Svatá čtveřice v tomhle trendu pokračuje, tak si fakt nezaslouží takhle dlouhý příspěvky.
EGOD
0 0

MORALZONE: do třetice VŠEHO

Shushika + woody:
Ještě jednou tu zopakuju inkriminovaný odstavec (i když tím, na co se pokouším upozornit, zapáchá celý článek 8)):

"Zbývá samotné vyznění snímku, které si nedělá žádné štráchy se zamyšlením, kam takové neuvážené sexuální výstřelky můžou vyústit. (...) Celkově se mi zdá, že Viewegh už hází pojmy jako mravnost, střídmost a věrnost za hlavu jako něco maloměšťáckého a vyprázdněného. Co začalo v Nestydovi a Románu pro muže, je Svatou čtveřicí dovršeno (alespoň v to doufám). Sexuální fantazírování u něj nabírá obrátek a v jeho ideálním světě to dělá každý s každým, není na to nic špatného a měli by to tak dělat všichni. Přinejhorším se vám z manželek stanou lesbičky. Připadá mi to jako léčení si mindráků v přímém přenosu, nic jiného."

Při jeho důkladném (znovu)přečtení - a já důkladně čtu pořád (proto mě často bolí hlava ;)) to na mě hází přesně ten stejný pocit, kvůli kterému jsem se zalogoval do diskuse. Důkladné přečtení = "povážení slov" toho odstavce je tedy buď důkazem mé PŘECITLIVĚLOSTI, nebo Vaší NEDOSTATEČNÉ CITLIVOSTI ve vnímání rétoriky a ideologií skrytých za ní!

Berte to, pánové, jako jakýsi test a výsledek, který z jeho absolvování odečtete coby konečné řešení našeho mikro-sporu. Cokoli, co bych sem ještě napsal, by jen zacyklovalo a zabstraktňovalo tuhle diskusi (o což rozhodně nestojím8)).

Jen znovu zdůrazňuju, že v žádném případě se nebavím o recenzovaném filmu, který jsem stále neviděl. Jde a šlo mi čistě o text recenze a "mentální rozpoložení" autora, které na mě rozhodně nepůsobí, že je "naughty 20" (i když možné je, že jako člověk je zcela jiný, než jako kritik - i takové případy jsou mi známy:D)!

+

"K recenzi přece normálně patří, že se hodnotí i jeho "poselství" a "morální rozměr" - film přece vstupuje do "reálného" světa." Rozhodně souhlasím. Co do ní ale určitě nepatří, je PŘEDZAUJATÁ NEVSTŘÍCNOST vůči těmto "poselstvím" nebo nabízenému "morálnímu rozměru".Tzn. nesouhlas s nimi je možný, ale měl by být vyargumentován líp, než nadsazováním svých "nezpochybnitelných morálních norem" nad cokoli, co se do nich "nevejde", nebo laciným poukazováním na vyšpekulovaný mindrák tvůrců!
240415
Shushika + woody: Ještě jednou tu zopakuju inkriminovaný odstavec (i když tím, na co se pokouším upozornit, zapáchá celý článek *8)*): "Zbývá samotné vyznění snímku, které si nedělá žádné štráchy se zamyšlením, kam takové neuvážené sexuální výstřelky můžou vyústit. (...) Celkově se mi zdá, že Viewegh už hází pojmy jako mravnost, střídmost a věrnost za hlavu jako něco maloměšťáckého a vyprázdněného. Co začalo v Nestydovi a Románu pro muže, je Svatou čtveřicí dovršeno (alespoň v to doufám). Sexuální fantazírování u něj nabírá obrátek a v jeho ideálním světě to dělá každý s každým, není na to nic špatného a měli by to tak dělat všichni. Přinejhorším se vám z manželek stanou lesbičky. Připadá mi to jako léčení si mindráků v přímém přenosu, nic jiného." Při jeho důkladném (znovu)přečtení - a já důkladně čtu pořád (proto mě často bolí hlava *;)*) to na mě hází přesně ten stejný pocit, kvůli kterému jsem se zalogoval do diskuse. Důkladné přečtení = "povážení slov" toho odstavce je tedy buď důkazem mé PŘECITLIVĚLOSTI, nebo Vaší NEDOSTATEČNÉ CITLIVOSTI ve vnímání rétoriky a ideologií skrytých za ní! Berte to, pánové, jako jakýsi test a výsledek, který z jeho absolvování odečtete coby konečné řešení našeho mikro-sporu. Cokoli, co bych sem ještě napsal, by jen zacyklovalo a zabstraktňovalo tuhle diskusi (o což rozhodně nestojím*8)*). Jen znovu zdůrazňuju, že v žádném případě se nebavím o recenzovaném filmu, který jsem stále neviděl. Jde a šlo mi čistě o text recenze a "mentální rozpoložení" autora, které na mě rozhodně nepůsobí, že je "naughty 20" (i když možné je, že jako člověk je zcela jiný, než jako kritik - i takové případy jsou mi známy*:D*)! + "K recenzi přece normálně patří, že se hodnotí i jeho "poselství" a "morální rozměr" - film přece vstupuje do "reálného" světa." Rozhodně souhlasím. Co do ní ale určitě nepatří, je PŘEDZAUJATÁ NEVSTŘÍCNOST vůči těmto "poselstvím" nebo nabízenému "morálnímu rozměru".Tzn. nesouhlas s nimi je možný, ale měl by být vyargumentován líp, než nadsazováním svých "nezpochybnitelných morálních norem" nad cokoli, co se do nich "nevejde", nebo laciným poukazováním na vyšpekulovaný mindrák tvůrců!
MORALZONE: do třetice VŠEHO
0 0
EGOD: woody a myšlení a la Jehovista? Sorry, ale tenhle mladík se prezentuje jako "naughty 20". ;)

K recenzi přece normálně patří, že se hodnotí i jeho "poselství" a "morální rozměr" - film přece vstupuje do "reálného" světa.
Postavy Svaté čtveřice nechť si souloží jak veverky, ale v případě že se to prezentuje ve stylu "vlastně se nic neděje", je ASI třeba říct i B. A sice, že v "reálném" světě trojky, čtyřky a jiné mnohaúhelníky vztahy značně naleptávají. Každý tu svého sexuálního štěstí strůjce.
240296
EGOD: woody a myšlení a la Jehovista? Sorry, ale tenhle mladík se prezentuje jako "naughty 20". *;)* K recenzi přece normálně patří, že se hodnotí i jeho "poselství" a "morální rozměr" - film přece vstupuje do "reálného" světa. Postavy Svaté čtveřice nechť si souloží jak veverky, ale v případě že se to prezentuje ve stylu "vlastně se nic neděje", je ASI třeba říct i B. A sice, že v "reálném" světě trojky, čtyřky a jiné mnohaúhelníky vztahy značně naleptávají. Každý tu svého sexuálního štěstí strůjce.
0 0

EGOD

Jehovistou nejsem, ba ani praktikujícím křesťanem a stejně tak si myslím, že jsem velice liberální, co se týče přístupu současné společnosti k sexu.

Nemám nic proti nekonvenčnímu zachycení milostného života - Sálo aneb 120 dnů Sodomy mám velice rád, stejně tak Poslední tango v Paříži nebo Crash. Všechno to jsou filmy, které se velice otevřeně zabývají různými sexuálními úchylkami, mají však i katarzi.
Ale ...
Domnívám se, že pokud někdo točí o sexuálním čtyřúhelníku, měl by se nad tématem zamyslet trochu více - o důvodech (chce to více jen jen, že manžel usne při lízání ženy), o průběhu a hlavně o následcích. Ty jsou zde jen letmo načrtnuty a jakékoliv problémy v tomto vztahu vyzní do ztracena. Ten film je zkrátka o tom, že dva páry začnou souložit, souloží, lidi to zjistí, podiví se, dál to neřeší a páry dál souloží. A na konci teda nějaký jakože ironický šleh, že to špatně dopadne, ale je to tak naprosto mimo předchozí vývoj, že se to nedá brát vážně.

O Hřebejkově ambicióznosti se přít nehodlám, ale snaha šokovat se zde velmi silně míjí s konečným výsledkem, který je silně amorální a naprosto fantasmagorický, jakkoliv se snaží tvářit vážně a otevřeně.
O znejisťování zde nemůže být řeč, protože se odehrává v naprosto utopickém světě a jestliže nějaké takové ambice měl, naprosto je zazdil.

BTW. domnívám se, že vyměňování manželek je špatné. Ale ten film by byl mizerný i kdyby byl o výměně domů na prázdniny. Zpracované je to úplně stejně.
240295
Jehovistou nejsem, ba ani praktikujícím křesťanem a stejně tak si myslím, že jsem velice liberální, co se týče přístupu současné společnosti k sexu. Nemám nic proti nekonvenčnímu zachycení milostného života - Sálo aneb 120 dnů Sodomy mám velice rád, stejně tak Poslední tango v Paříži nebo Crash. Všechno to jsou filmy, které se velice otevřeně zabývají různými sexuálními úchylkami, mají však i katarzi. Ale ... Domnívám se, že pokud někdo točí o sexuálním čtyřúhelníku, měl by se nad tématem zamyslet trochu více - o důvodech (chce to více jen jen, že manžel usne při lízání ženy), o průběhu a hlavně o následcích. Ty jsou zde jen letmo načrtnuty a jakékoliv problémy v tomto vztahu vyzní do ztracena. Ten film je zkrátka o tom, že dva páry začnou souložit, souloží, lidi to zjistí, podiví se, dál to neřeší a páry dál souloží. A na konci teda nějaký jakože ironický šleh, že to špatně dopadne, ale je to tak naprosto mimo předchozí vývoj, že se to nedá brát vážně. O Hřebejkově ambicióznosti se přít nehodlám, ale snaha šokovat se zde velmi silně míjí s konečným výsledkem, který je silně amorální a naprosto fantasmagorický, jakkoliv se snaží tvářit vážně a otevřeně. O znejisťování zde nemůže být řeč, protože se odehrává v naprosto utopickém světě a jestliže nějaké takové ambice měl, naprosto je zazdil. BTW. domnívám se, že vyměňování manželek je špatné. Ale ten film by byl mizerný i kdyby byl o výměně domů na prázdniny. Zpracované je to úplně stejně.
EGOD
0 0

OTÁZKA ARGUMENTACE

Sushika: Vůbec nemluvím o tom, jakej je ten film. Neviděl jsem ho, proto mi není rovno ho hodnotit. Dokonce si nemyslím, že ten film bude nějakej extra zářez (viz Viewegh jako scenárista).

+ všimni si, že všude, kde tvůrcům vnucuju nějaký "záměr" píšu TŘEBA: tzn. MOŽNÁ TAKY NE - já opravdu nevím, dokud neuvidím film. Jen si dokážu představit, že když se někdo tak ambiciózní jako Hřebejk (a že opravdu ambiciózní je, dokazuje celá jeho filmografie, pokud jí nenahlížíš s předsudky) zabývá takovýmhle tématem, asi to nedělá jen proto, že chce točit "oslizlý prasárničky" - v tom ho recenze už principielně podceňuje.

Co mě donutilo trochu podvrátit místní plácání po zádíčkách, je ale woodyho argumentace založená na tom, že kdokoli se zabývá něčím na hraně řekněme "morálních norem" a nevysloví se k tématu konvenčně (v tomhle případě by to mělo být asi: "vyměňovat si manželky je ŠPATNÉ, ááno!"), má automaticky mindrák, či udělal automaticky špatný film! Tak ten argument vnímám. A upozorňuju na to, že woodyho myšlenkové pochody mají blízko k "morálně jednoznačným" soudům např. Jehovistů (jejichž texty jsem pracovně opravdu důkladně studoval, takže vím o čem mluvím 8))

+

"Sorry, zrovna tohle není typ filmu, který by měl diváky jakkoliv "umělecky znejisťovat" (na rozdíl od Kawasakiho)." Předpokládám, žes ten film viděl, když seš si tak jistej. Já bych naopak měl tendenci věřit, že film, jehož tématem je nekonvenční řešení sexuálního života evidentně bez prudérního moralizování, bude mít tendenci "umělecky znejišťovať" - jestli se mu to daří je věc jiná!;);)
240294
Sushika: Vůbec nemluvím o tom, jakej je ten film. Neviděl jsem ho, proto mi není rovno ho hodnotit. Dokonce si nemyslím, že ten film bude nějakej extra zářez (viz Viewegh jako scenárista). + všimni si, že všude, kde tvůrcům vnucuju nějaký "záměr" píšu TŘEBA: tzn. MOŽNÁ TAKY NE - já opravdu nevím, dokud neuvidím film. Jen si dokážu představit, že když se někdo tak ambiciózní jako Hřebejk (a že opravdu ambiciózní je, dokazuje celá jeho filmografie, pokud jí nenahlížíš s předsudky) zabývá takovýmhle tématem, asi to nedělá jen proto, že chce točit "oslizlý prasárničky" - v tom ho recenze už principielně podceňuje. Co mě donutilo trochu podvrátit místní plácání po zádíčkách, je ale woodyho argumentace založená na tom, že kdokoli se zabývá něčím na hraně řekněme "morálních norem" a nevysloví se k tématu konvenčně (v tomhle případě by to mělo být asi: "vyměňovat si manželky je ŠPATNÉ, ááno!"), má automaticky mindrák, či udělal automaticky špatný film! Tak ten argument vnímám. A upozorňuju na to, že woodyho myšlenkové pochody mají blízko k "morálně jednoznačným" soudům např. Jehovistů (jejichž texty jsem pracovně opravdu důkladně studoval, takže vím o čem mluvím *8)*) + "Sorry, zrovna tohle není typ filmu, který by měl diváky jakkoliv "umělecky znejisťovat" (na rozdíl od Kawasakiho)." Předpokládám, žes ten film viděl, když seš si tak jistej. Já bych naopak měl tendenci věřit, že film, jehož tématem je nekonvenční řešení sexuálního života evidentně bez prudérního moralizování, bude mít tendenci "umělecky znejišťovať" - jestli se mu to daří je věc jiná!*;)**;)*
OTÁZKA ARGUMENTACE
0 0
EGOD takhle po ránu pobavil...

Co si tu občas člověk nepřečte.
240293
EGOD takhle po ránu pobavil... Co si tu občas člověk nepřečte.
0 0
EGOD: nějak nechápu, proč by woodyho přístup zavdával důvod myslet si, že je mentální důchodce a moralista. Když člověk nad touhle bakalářskou prasečinkou nehýká nadšením, je hned maloměšťák a zpátečník? A naopak touhy "kámo, chci opíchat tvou manželku, co ty na to" jakkoliv čecháčkovsky podaný, z tebe dělají nějakého "mentálního sprintera"? Sorry, zrovna tohle není typ filmu, který by měl diváky jakkoliv "umělecky znejisťovat" (na rozdíl od Kawasakiho).
240291
0 0

+ MORALZONE: definování pozice

Jo a, nemám nic společnýho ani s tím filmem, ani s jeho tvůrci + Zatím jsem ho neviděl (ale po velice pozitivní zkušenosti s "novým Hřebejkem" určitě půjdu: KAWASAKIHO RŮŽE i NEVINNOST jsou podle mě - i přes problémy, kterými utrpěly - jedny z nejlepších českých filmů posledních let a to nejsem žádný velký fanoušek domácí kinematografie, ani Hřebejkovy předchozí tvorby).

+ NESTYDU považuju bezkonkurečně za Hřebejkův nejhorší film a Viewegha za slabého scenáristu (viz jeho předchozí práce), přesto jsem připraven změnit názor, když nebude zbytí!8)8)
240290
Jo a, nemám nic společnýho ani s tím filmem, ani s jeho tvůrci + Zatím jsem ho neviděl (ale po velice pozitivní zkušenosti s "novým Hřebejkem" určitě půjdu: KAWASAKIHO RŮŽE i NEVINNOST jsou podle mě - i přes problémy, kterými utrpěly - jedny z nejlepších českých filmů posledních let a to nejsem žádný velký fanoušek domácí kinematografie, ani Hřebejkovy předchozí tvorby). + NESTYDU považuju bezkonkurečně za Hřebejkův nejhorší film a Viewegha za slabého scenáristu (viz jeho předchozí práce), přesto jsem připraven změnit názor, když nebude zbytí!*8)**8)*
+ MORALZONE: definování pozice
0 0

MORALZONE

Opravdu by mě zajímalo, co je špatně na tom, když si autor uměleckého díla DOVOLÍ "hodit za hlavu pojmy jako mravnost, střídmost a věrnost"? Tenhle argument v mých očích nijak neshazuje ten film (spíš naopak!), pouze poukazuje na "mentální důchodcovství" mladého (a jistě i nadějného) kritika.

+ mě nepřestává bavit, jak mu další mladí "mentální důchodci" přizvukují v diskusi.8)

Třeba si jen Jan Hřebejk s Michalem Vieweghem narozdíl od Jehovistů myslí, že lidský život se neubírá a nenaplňuje jen jednou jedinou miliardkrát vyšlapanou cestou. Třeba si zároveň myslí, že smyslem umění je mj. znejisťovat čtenáře moviezone v jejich stoprocentním přesvědčení o správnosti své cesty. A třeba prostě jen nejsou navzdory většinovému přesvědčení nechutně moralističtí konformisti!;)
240289
"Zbývá samotné vyznění snímku, které si nedělá žádné štráchy se zamyšlením, kam takové neuvážené sexuální výstřelky můžou vyústit. (...) Celkově se mi zdá, že Viewegh už hází pojmy jako mravnost, střídmost a věrnost za hlavu jako něco maloměšťáckého a vyprázdněného. Co začalo v Nestydovi a Románu pro muže, je Svatou čtveřicí dovršeno (alespoň v to doufám). Sexuální fantazírování u něj nabírá obrátek a v jeho ideálním světě to dělá každý s každým, není na to nic špatného a měli by to tak dělat všichni. Přinejhorším se vám z manželek stanou lesbičky. Připadá mi to jako léčení si mindráků v přímém přenosu, nic jiného." Opravdu by mě zajímalo, co je špatně na tom, když si autor uměleckého díla DOVOLÍ "hodit za hlavu pojmy jako mravnost, střídmost a věrnost"? Tenhle argument v mých očích nijak neshazuje ten film (spíš naopak!), pouze poukazuje na "mentální důchodcovství" mladého (a jistě i nadějného) kritika. + mě nepřestává bavit, jak mu další mladí "mentální důchodci" přizvukují v diskusi.*8)* Třeba si jen Jan Hřebejk s Michalem Vieweghem narozdíl od Jehovistů myslí, že lidský život se neubírá a nenaplňuje jen jednou jedinou miliardkrát vyšlapanou cestou. Třeba si zároveň myslí, že smyslem umění je mj. znejisťovat čtenáře moviezone v jejich stoprocentním přesvědčení o správnosti své cesty. A třeba prostě jen nejsou navzdory většinovému přesvědčení nechutně moralističtí konformisti!*;)*
MORALZONE
0 0
Už trailer byl nechutnej, takže se vůbec nedivím, že to takhle dopadlo...
240285
0 0
Díky bohu za špatný filmy... protože pak vznikají recenze, který miluju... viz tato :D

"šňupání popelu..." je bezkonkurenční rozbíječka :D Docela by mně zajímalo, v jaký náladě a uprostřed jakých myšlenkových pochodů, může člověka napadnout takováhle ultra bizarní hláška 8) Jestli k tomu je třeba vidět Svatou čtveřici, tak sakra já na to snad půjdu :)
240267
Díky bohu za špatný filmy... protože pak vznikají recenze, který miluju... viz tato :D "šňupání popelu..." je bezkonkurenční rozbíječka *:D* Docela by mně zajímalo, v jaký náladě a uprostřed jakých myšlenkových pochodů, může člověka napadnout takováhle ultra bizarní hláška *8)* Jestli k tomu je třeba vidět Svatou čtveřici, tak sakra já na to snad půjdu :)
0 0
" ... i šňupání popelu vaší babičky z pupíku Jirky Pomejeho." Wow tak tohle byla vskutku silná palba :D
240266
" ... i šňupání popelu vaší babičky z pupíku Jirky Pomejeho." Wow tak tohle byla vskutku silná palba *:D*
0 0
Když Hřebejka (a Viewegha) sepsne i taková Mirka Spáčilová, tak je český film - proč to neříct narovinu - definitivně v prdeli.

Nejvíc mě dostala informace v poslední větě, že se "tohle" bude promítat na festivalu v Torontu. :o:-
240261
Když Hřebejka (a Viewegha) sepsne i taková [link="http://kultura.idnes.cz/recenze-filmu-svata-ctverice-od-dua-hrebejk-viewegh-fxz-/filmvideo.aspx?c=A120822_192546_filmvideo_jaz"]Mirka Spáčilová[/link], tak je český film - proč to neříct narovinu - definitivně v prdeli. Nejvíc mě dostala informace v poslední větě, že se "tohle" bude promítat na festivalu v Torontu. *:o**:-*
0 0
woody má můj obdiv...
240260