Diskuze k článku Match Point - Hra osudu: Recenze

příspěvky 1 - 15 Napsat příspěvek
Woody vyměnil New York za Londýn, Diane Keaton za Scarlet Johansson a sebe sama za pohledného Jonathana Rhys Meyerse. Vznikl tak film, který je netypický jak ve Woodyho filmografii, tak v žánru konverzačních dramat. Sice to zpočátku vypadá, že půjde o další klišoidní pohádku o chudém irském tenistovi, který se dostane do vyšších společenských kruhů (a taky že ano), ale byla by chyba lávky, kdyby divák kvůli této premisetento snímek odmítal zhlédnout. Závěrečná půlhodina je velmi strhující. Strhující je tak i konec, na který jen tak nezapomenete.
140471
0 0
Tak jsem se nudil, tak jsem si pustil Match Point a nudil jsem se dal. Tenhle film snad ani nenatočil Allen, ale někdo kdo se připlet do cesty. Vzít Americkou tragédii (Myslim, že zfilmovaný se to jmenovalo Místo na výsluní a šlo to na ČT2) a změnit závěr mi moc originální nepřijde:( Kvalitní herci hráli i v originále (Montgomery Clift, Elizabeth Taylor). Zbytečnost
30607
Tak jsem se nudil, tak jsem si pustil Match Point a nudil jsem se dal. Tenhle film snad ani nenatočil Allen, ale někdo kdo se připlet do cesty. Vzít Americkou tragédii (Myslim, že zfilmovaný se to jmenovalo Místo na výsluní a šlo to na ČT2) a změnit závěr mi moc originální nepřijde*:(* Kvalitní herci hráli i v originále (Montgomery Clift, Elizabeth Taylor). Zbytečnost
0 0
Přečetla jsem si postřehy pana Fuky...ach jo?)kdyby to aspoň bylo vtipný.
25755
Přečetla jsem si postřehy pana Fuky...ach jo*?)*kdyby to aspoň bylo vtipný.
0 0
Zapomněla jsem to dokončit:-) On je to dobrej film, ale chybí mi tam pocit jakýsi tvůrčí radosti. Jako kdyby to Woodyho prostě nebavilo. Jako kdyby měl pocit, že "musí" zkusit něco novýho, ne že "chce". Ale co, když dostanu chuť na "něco jako Annie Hall", pustím si Annie Hall. K poznámce pana Fuky...to je trochu drsný, já bych spíš ocenila, kdyby napsal memoáry nebo pár dalších povídek.
25746
0 0
Tak dojem jedné fanynky Woodyho Allena...První třetina nuda (nečekala bych, že to někdy řeknu!), ale od té doby, co mu dala svoje číslo dobrý. Herci výborný, i když jejich postavy působí spíš jako loutky ve "hře osudu" (tzn. v scénáristových rukou). Proměny Noly je, podle mě, dostatečně věrohodná. Prostě nervově labilní baba, což druhou polohu sexy mrchy myslím nevylučuje. V opeře se nevyznám, ale Dostojevskij je tu naprosto jasnej. Tedy pro každého, kdo četl knihu, kterou čte hlavní hrdina.
25745
0 0
Mě rozesmél František Fuka: "Osobně bych byl rád, kdyby Woody Allen dostal nějakou významnou cenu za celoživotní dílo a potom umřel, protože si z většiny jeho filmů odnáším pocit promarněného času. Ale svět se nemůže vždycky točit podle mých představ..."
25715
0 0
Aha, tak tu domácí puťku jsem z recenze nevyčetla. Každopádně se na to těším:-)
25714
0 0
je fakt, ze se to da tezko rict, ona ta jeho postava vubec pusobila dost falesne
25713
0 0
Dovlatovka: Nejde o mrchu, ale spis obycejnou domaci putku :-)
st396: Jo, tady mam problemy s presnou charakterizaci, tak jsem to jen tak natukl, protoze jsem si nebyl stopro jist jak vazne to mysli (musel bych to videt podruhe). Dostojevkij je jasnej, ale u ty klasiky/opery mi to prislo vazne mineny :-)
Orlok: Vcera na Febiu v Brne :-)
25712
Orlok: Vcera na Febiu v Brne :-)
0 0
Zatím jsem neviděla, ale myslím, ženská se z femme fatale podle mě může velmi rychle proměnit v hyterickou mrchu...jednu takovou možná i znám.
25711
0 0
...a pokud si dobře pamatuju, film byl i včera na tom Febiu v Brně.
25710
0 0

dr. orlok

Byla projekce...
25709
Byla projekce...
dr. orlok
0 0
můžu se zeptat kde film Cival viděl? na febiofestu?
25708
0 0
"tenisových instruktorů začtených do Dostojevského a poslouchajících operu jsem totiž v životě mnoho nepotkal." -- no ja bych nerek, ze byl primo zactenej do Dostojevskeho, nebo ze by poslouchal operu - naopak, na D. potrebovsal prirucku, jak se v nem vyznat, pri opere zase skoro usinal. Rek bych, ze v jeho pripade to Allen bral spis jako postoj, ten clovek si tak chtel dokazat, ze patri jinam, nez na kurty a chtel to tim taky dokazat vsem kolem :)
25707
"tenisových instruktorů začtených do Dostojevského a poslouchajících operu jsem totiž v životě mnoho nepotkal." -- no ja bych nerek, ze byl primo zactenej do Dostojevskeho, nebo ze by poslouchal operu - naopak, na D. potrebovsal prirucku, jak se v nem vyznat, pri opere zase skoro usinal. Rek bych, ze v jeho pripade to Allen bral spis jako postoj, ten clovek si tak chtel dokazat, ze patri jinam, nez na kurty a chtel to tim taky dokazat vsem kolem *:)*
0 0
Pěkná recenze na doufám ještě lepší film, než jsem si právě přečetl. ;)
25706