Diskuze k článku Firewall: Recenze

příspěvky 1 - 13 Napsat příspěvek
Tak jsem videl tento pocin. Film jako takovy byl vcelku koukatelny, kupodivu jsem myslel ze to bude horsi. PLUSY: Fordovo auto a celkem sympaticky badguy. MINUSY: "nenapadna" reklama na iPOD - nesnasim tu vec, pak ten konec :o To co mi probehlo mysli potom, co zacali rolovat titulky by se urcite jako "do certa" prelozit nedalo, fakt me to totalne dostalo. Nebyt toho konce, tak je to celkem obstojne dilo.
26232
Tak jsem videl tento pocin. Film jako takovy byl vcelku koukatelny, kupodivu jsem myslel ze to bude horsi. PLUSY: Fordovo auto a celkem sympaticky badguy. MINUSY: "nenapadna" reklama na iPOD - nesnasim tu vec, pak ten konec *:o* To co mi probehlo mysli potom, co zacali rolovat titulky by se urcite jako "do certa" prelozit nedalo, fakt me to totalne dostalo. Nebyt toho konce, tak je to celkem obstojne dilo.
0 0
Nikde se u recenzí nepobavím tak, jako na MOVIEzone;) na ten film ale mrknu.. chci videt ty "bugy" 8)
25512
Nikde se u recenzí nepobavím tak, jako na MOVIEzone*;)* na ten film ale mrknu.. chci videt ty "bugy" *8)*
0 0
Líbilo se toho hodně. Parádní příběh a vychytanej scénář (od nějakýho Gewirtze, jestli je tohle jeho prvotina, pak klobouk dolu), ve kterém se celý den marně a asi i zbytečně snažim najít nějakou chybu a místo toho zjišťuju, že i ta nejmenší drobnost v ději má důvod a smysl. Parádní obsazení (zejména Washington, kterýho jinak moc nemusim). Hodně velkej podíl na celkovym vyznění filmu má výborná atmosféra, za kterou z velký části může Terence Blanchard (OST), tenhle chlápek je film od filmu lepší, až jsem se dneska začal pídit i po jeho nefilmový tvorbě. Jinak další dva lidi, se kterýma jsem dneska mluvil nebyly zas až tak nadšený jako já, ale oba přesto za 80% a já se přiznám k pěti hvězdičkám, protože filmů jako Spojenec je zatraceně málo a z posledních let mě napadá tak akorát Vyjednávač a ten je ve srovnání s Leem o stupínek slabší. :) Toť vše, abych nebyl peskován za OT.
25508
0 0

Trellíno

Zažeň chmury z recenze páně imfovy, šikovný novináři, a pověz, co se líbilo. :-)
25507
Trellíno
0 0
Ne-e, Trellíno je šikovný novinář ;)
25506
Ne-e, Trellíno je šikovný novinář ;)
0 0
Existujú tzv. novinárske projekcie, ktoré umožňujú aj vyvoleným našincom vidieť filmy ešte pred americkou premiérou. Alebo je Trellíno šikovný pirát :-)
25505
0 0
Trellíno: Jakto, dyt to ještě ani nebylo v americkych kinech.
25504
0 0
Inside man dnes viděn a Trellíno je nadšen. :)
25503
0 0
skvělá recka! aspoň ji můžeme příčíst k "plusům" filmu:))
25501
skvělá recka! aspoň ji můžeme příčíst k "plusům" filmu*:))*
0 0
Inside Man bude podle mě lepší než Sentinel, ale to bude asi tim oscarovějším obsazením.
25500
0 0

Od cias Krásnej pokojskej som nudnejsiu "romanticku komediu" ako je Wimbledon nevidel (mozno sa mi len jemne vtipne "britske podanie" stratilo s ceskym dabingom:). Takze ak ty ho povazujes za nadpriemerny film (nic v zlom:), Firewall musi byt nieco priserne!:) Btw. ta charakteristika Mary Lynn Rajskub ma dostala, v "24" sa na nu "nemozem" vynadivat:)
25499
0 0

:((