Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Kdy začne Hollywood utahovat šrouby?

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek

Napůl

Já naopak chci tendenci dejte divákům co chtějí. Při množství natočených filmů si každý může vybrat to, co je mu bližší. Jen je jasné, že pokud vyprodukuju filmy za větší množství peněz, než jsou diváci ochotni utratit, dostanu se do mínusu.

A filmy typu Drive jak píše flash taky nejsou cestou. Na jeden takový skvělý film připadá 10 sraček, stejně jako mezi blockbusterama. A předem odhadnout kvalitu filmu a natočit jen ty dobré nejde. O to se producenti určitě snaží, jde o jejich peníze a dost často jim to nevyjde.
235124
Já naopak chci tendenci dejte divákům co chtějí. Při množství natočených filmů si každý může vybrat to, co je mu bližší. Jen je jasné, že pokud vyprodukuju filmy za větší množství peněz, než jsou diváci ochotni utratit, dostanu se do mínusu. A filmy typu Drive jak píše flash taky nejsou cestou. Na jeden takový skvělý film připadá 10 sraček, stejně jako mezi blockbusterama. A předem odhadnout kvalitu filmu a natočit jen ty dobré nejde. O to se producenti určitě snaží, jde o jejich peníze a dost často jim to nevyjde.
Napůl
0 0
reagovat

Jack.Bauer

Máš pravdu, ale to je už o tom jak jsem říkal, že jeden film už nic moc nezmění. Na to aby se vkus amerického diváctva změnil by museli najednou zapracovat všechna hollywoodská studia, nebo aspoň většina znich. A prostě změnit přístup. Jenže to se nestane do té doby dokud se odněkud nezjeví novodobí Spielbergové a Lucasové a nenastolí v hollywoodu nový filmový řád. Ale bohužel, takový tvůrčí mesiáši se jen tak nezjeví a pokud ano, tak je ziskuchtivý producenti pravděpodobně omezí natolik, že jejich vliv se projeví až za hodně hodně dlóóóuho a bůhví jestli se toho dožijem. Hollywood je teď jen jeden velký byznys a většinu producentů kvalita filmů nezajímá. Těm jde hlavně o prachy. A tak se budou držet zuby nechty všech dojných krav a volů co momentálně mají. Nová krev buď není žádoucí, nebo je pro ně prostě na investici příliš riskantní.
Proto by byla mnohem rychlejší a účinější ta situace, kdy by se objevil jiný, silný filmový trh a začal hollywoodu postupně diváky užírat. Možná teprve pak producentům dojde, že dělají něco špatně. Jenže to pořád stojí především na samotném mimoamerickém publiku, které musí začít mít potřebu hledat jinde.
235123
Máš pravdu, ale to je už o tom jak jsem říkal, že jeden film už nic moc nezmění. Na to aby se vkus amerického diváctva změnil by museli najednou zapracovat všechna hollywoodská studia, nebo aspoň většina znich. A prostě změnit přístup. Jenže to se nestane do té doby dokud se odněkud nezjeví novodobí Spielbergové a Lucasové a nenastolí v hollywoodu nový filmový řád. Ale bohužel, takový tvůrčí mesiáši se jen tak nezjeví a pokud ano, tak je ziskuchtivý producenti pravděpodobně omezí natolik, že jejich vliv se projeví až za hodně hodně dlóóóuho a bůhví jestli se toho dožijem. Hollywood je teď jen jeden velký byznys a většinu producentů kvalita filmů nezajímá. Těm jde hlavně o prachy. A tak se budou držet zuby nechty všech dojných krav a volů co momentálně mají. Nová krev buď není žádoucí, nebo je pro ně prostě na investici příliš riskantní. Proto by byla mnohem rychlejší a účinější ta situace, kdy by se objevil jiný, silný filmový trh a začal hollywoodu postupně diváky užírat. Možná teprve pak producentům dojde, že dělají něco špatně. Jenže to pořád stojí především na samotném mimoamerickém publiku, které musí začít mít potřebu hledat jinde.
Jack.Bauer
0 0
reagovat
PS: Jak mluví redakce o Wonder Woman v aktuálním MZ Live. Tak ano, lidé ji znají, ale studio bude muset bojovat PROTI obecné představě o té postavě, než aby jim její brand recognition poskytlo výhodu.
235117
PS: Jak mluví redakce o Wonder Woman v aktuálním MZ Live. Tak ano, lidé ji znají, ale studio bude muset bojovat PROTI obecné představě o té postavě, než aby jim její brand recognition poskytlo výhodu.
0 0
reagovat

The Joker

Spider-Man a kdo ještě? Batman a dál? Supermana znají, ale v dnešním cynickém světě je lidem k smíchu. U Wonder Woman znají směšné letadlo ze seriálu s Carter a celý Aquaman je k smíchu díky desítky let starému animáku, Lucerna je přeci černoch a Hollywood rasisticky zběluje. Kdo dál? Wolverine, Hulk.......

A to je asi tak všechno. A všimni si jak většina těch postav je lidem K SMÍCHU.

Komiksy The Avengers tradičně zas až tak populární nikdy nebyly. X-Men byl vždy tým numero uno. Ten film je úspěšný, protože mu předchází série komerčně, ale i kvalitou, úspěšných filmů a ten film sám je kvalitní a měl kvalitní marketing. Komiksy nehrály velkou roli.

Marvel má navíc tu výhodu oproti DC, že díky tomu, že si tvoří filmy sami, tak samo slovo MARVEL je tou největší značkou, kterou mají. Něco jako "Marvel představuje _____" jim umožní snadněji tlačit dopředu i neznámé postavy.


Karbous
Souhlasím s tebou, akorát si myslím, že ten realný efekt není tak velký, aby se s ním dalo operavat. Není tak velký, jak si tady někteří lidé myslí. Ten samotný film, je-li úspěšný, teprve vytvoří tu značku (v rámci obecného mainstreamu), než aby ta značka pomohla filmu k úspěchu.
235116
Spider-Man a kdo ještě? Batman a dál? Supermana znají, ale v dnešním cynickém světě je lidem k smíchu. U Wonder Woman znají směšné letadlo ze seriálu s Carter a celý Aquaman je k smíchu díky desítky let starému animáku, Lucerna je přeci černoch a Hollywood rasisticky zběluje. Kdo dál? Wolverine, Hulk....... A to je asi tak všechno. A všimni si jak většina těch postav je lidem K SMÍCHU. Komiksy The Avengers tradičně zas až tak populární nikdy nebyly. X-Men byl vždy tým numero uno. Ten film je úspěšný, protože mu předchází série komerčně, ale i kvalitou, úspěšných filmů a ten film sám je kvalitní a měl kvalitní marketing. Komiksy nehrály velkou roli. Marvel má navíc tu výhodu oproti DC, že díky tomu, že si tvoří filmy sami, tak samo slovo MARVEL je tou největší značkou, kterou mají. Něco jako "Marvel představuje _____" jim umožní snadněji tlačit dopředu i neznámé postavy. Karbous Souhlasím s tebou, akorát si myslím, že ten realný efekt není tak velký, aby se s ním dalo operavat. Není tak velký, jak si tady někteří lidé myslí. Ten samotný film, je-li úspěšný, teprve vytvoří tu značku (v rámci obecného mainstreamu), než aby ta značka pomohla filmu k úspěchu.
The Joker
0 0
reagovat
ad John Carter ... a to si ještě vemte, že z toho megarozpočtu defakto žádný extra částky nešly na herce, jelikož tam skoro žádní nejsou a když už, tak "druhá a další kategorie v čele s Tarzanem" .. kdežto třeba u First Class tam se ten honorář musel fakticky pěkně snížit, když si vezmu kolik a jací herci tam jsou. O to víc nechápu jak chudě ten Carter vypadá. Bohatost světa asi jako v Duně, která stála tuším 5 ? milionů.
235115
ad John Carter ... a to si ještě vemte, že z toho megarozpočtu defakto žádný extra částky nešly na herce, jelikož tam skoro žádní nejsou a když už, tak "druhá a další kategorie v čele s Tarzanem" .. kdežto třeba u First Class tam se ten honorář musel fakticky pěkně snížit, když si vezmu kolik a jací herci tam jsou. O to víc nechápu jak chudě ten Carter vypadá. Bohatost světa asi jako v Duně, která stála tuším 5 ? milionů.
0 0
reagovat
Prometheus skonci nekde u 140-150ky z USA, zbytek sveta da 200+, dohromady tedy neco kolem 350+, pricemz stal jen 130 mega. Nevidim problem ve schvaleni pokracovani.

(Napada me paralela s X-Men 1st Class, ti taky stali kolem 130-150M, meli podobny otvirak, vydelali celosvetove 350M a pokracovani uz je na ceste... pritom po premiere kdejaky pisalek bedoval jakym komercnim zklamanim nejsou.)
235114
Prometheus skonci nekde u 140-150ky z USA, zbytek sveta da 200+, dohromady tedy neco kolem 350+, pricemz stal jen 130 mega. Nevidim problem ve schvaleni pokracovani. (Napada me paralela s X-Men 1st Class, ti taky stali kolem 130-150M, meli podobny otvirak, vydelali celosvetove 350M a pokracovani uz je na ceste... pritom po premiere kdejaky pisalek bedoval jakym komercnim zklamanim nejsou.)
0 0
reagovat
Souhlas.

PS: a pak když přijde film jako Prometheus, tak to ti zdegenerovanci označí z kravinu, protože tomu nechápou a nikdo tam nezabil aspoň 50 vetřelců, že? :D ? Sorry, musel jsem .... :)


TeďJirka: a to víš jak? Máš možnost k nahlídnutí do smluv herců ?
235113
Souhlas. PS: a pak když přijde film jako Prometheus, tak to ti zdegenerovanci označí z kravinu, protože tomu nechápou a nikdo tam nezabil aspoň 50 vetřelců, že? *:D* ? Sorry, musel jsem .... *:)* TeďJirka: a to víš jak? Máš možnost k nahlídnutí do smluv herců ?
0 0
reagovat

Hollywood je mrtvý!

Hollywood umřel ve chvíli, kdy ziskuchtivý producenti z něj udělali čistokrevný byznys a když Spielberg, Lucas a spol nasadili politiku "dejte divákům co chtějí". Za prvé film by neměl být jen pouťovou atrakcí, u které člověk tupě vypne mozek a bezmyšlenkovitě sleduje tuny digitálních efektů, ale hlavně vypravěčským médiem. Tím nechci říct, že by výplachové filmy byly špatná věc, ale špatně je, když výplachovky začnou tvořit drtivou většinu vysokorozpočtové produkce a produkce hollywoodu celkem. Lidem už se to zkrátka přejídá. A proč pak chodit do kina, když digitální efekt vypadá stejně dobře i doma s kamarády na velké plazmovce. Lidi musí dostat regulérní důvod, proč chtít daný film vidět na velkém plátně. A tím IMHO 3D není. Za druhé politika "dejte divákům co chtějí" je ta největší hovadina, jakou kdy kdo v hollywoodu vymyslel. Přinejmenším aspoň v podobě v jaké jí hollywood praktikuje. Právě ta je důvodem, proč se hollywood dostal do tvůrčí krize a uvízl v záplavě sequelů, prequelů, remaků, rebootů a dalších podobných kravin. Předně si je totiž nutné uvědomit samotný fakt, že "LIDI NIKDY OPRAVDU NEVĚDÍ CO CHTĚJÍ" a tak je prvotřídní blbost se jim snažit jít pořád na ruku. A zvlášť typickému americkému konzumnímu divákovi, který akorát jako tupá ovce půjde za prověřenými značkami. Ano, filmaři by měli tvořit filmy, které se budou divákům líbit a které budou mít rádi. Ale samotný divácký vkus by neměl určovat celý směr filmového průmyslu samotného. Jinak to dopadne tak jak to momentálně dopadá. Hollywood by se měl naučit si své diváky vychovávat a ne se jim pořád podřizovat.
Podtrženo sečteno. Aby se nyní v Hollywoodu nějak něco změnilo musela by přijít razatní změna přístupu celého tamního filmařského přístupu. Kdy by se přestalo hledět na velikost rozpočtů a náročnost produkce, ale důraz se spíš přenesl na samotný obsah filmů, jejich vypravěčskou a příběhovou hodnotu. A kdy by se místo neustálého vlezdoprdelkovství samotnému divákovi spíš začalo soustředit na pořádnou kvalitu vypravěčské tvorby, které už by si své diváky našla či přilákala sama. Bohužel toto už se v hollywoodu nikdy nestane, protože producenti mají v očích jen zelené dolárky a tamní diváctvo už tak konzumně zdegenerovalo, že vychovávat ho na kvalitativnější tituly se už nikomu jen tak nepodaří, protože jeden "kvalitní" titul je málo a na vícero jich producenti přes dolárky v očích nemají koule.
Jediné co by mohlo celou situaci změnit by musel být nějaký vnější impulz, který by musel být vyprovokován skrze divácké prozření evropského, či jiného mimoamerického diváka, který by přešel vhodnější a kvalitativnější zdroj filmové produkce, než té hollywoodské. To je podle mě jediné, co může s vývojem Hollywoodu nějak pohnout, či ho vkřísit. Otázka zní: Kdy a jestli vůbec někdy takový vnější impulz přijde?
Já osobně už technicky skoro nic z americké a hollywoodské produkce nesleduji. A všem, kteří jsou hollywoodskou produkcí stejně unaveni a otráveni jako já, doporučuji učinit totéž. Ono s trochou snahy zase není tak těžké najít kvalitativnější "filmové zdroje".;)
235111
Hollywood umřel ve chvíli, kdy ziskuchtivý producenti z něj udělali čistokrevný byznys a když Spielberg, Lucas a spol nasadili politiku "dejte divákům co chtějí". Za prvé film by neměl být jen pouťovou atrakcí, u které člověk tupě vypne mozek a bezmyšlenkovitě sleduje tuny digitálních efektů, ale hlavně vypravěčským médiem. Tím nechci říct, že by výplachové filmy byly špatná věc, ale špatně je, když výplachovky začnou tvořit drtivou většinu vysokorozpočtové produkce a produkce hollywoodu celkem. Lidem už se to zkrátka přejídá. A proč pak chodit do kina, když digitální efekt vypadá stejně dobře i doma s kamarády na velké plazmovce. Lidi musí dostat regulérní důvod, proč chtít daný film vidět na velkém plátně. A tím IMHO 3D není. Za druhé politika "dejte divákům co chtějí" je ta největší hovadina, jakou kdy kdo v hollywoodu vymyslel. Přinejmenším aspoň v podobě v jaké jí hollywood praktikuje. Právě ta je důvodem, proč se hollywood dostal do tvůrčí krize a uvízl v záplavě sequelů, prequelů, remaků, rebootů a dalších podobných kravin. Předně si je totiž nutné uvědomit samotný fakt, že "LIDI NIKDY OPRAVDU NEVĚDÍ CO CHTĚJÍ" a tak je prvotřídní blbost se jim snažit jít pořád na ruku. A zvlášť typickému americkému konzumnímu divákovi, který akorát jako tupá ovce půjde za prověřenými značkami. Ano, filmaři by měli tvořit filmy, které se budou divákům líbit a které budou mít rádi. Ale samotný divácký vkus by neměl určovat celý směr filmového průmyslu samotného. Jinak to dopadne tak jak to momentálně dopadá. Hollywood by se měl naučit si své diváky vychovávat a ne se jim pořád podřizovat. Podtrženo sečteno. Aby se nyní v Hollywoodu nějak něco změnilo musela by přijít razatní změna přístupu celého tamního filmařského přístupu. Kdy by se přestalo hledět na velikost rozpočtů a náročnost produkce, ale důraz se spíš přenesl na samotný obsah filmů, jejich vypravěčskou a příběhovou hodnotu. A kdy by se místo neustálého vlezdoprdelkovství samotnému divákovi spíš začalo soustředit na pořádnou kvalitu vypravěčské tvorby, které už by si své diváky našla či přilákala sama. Bohužel toto už se v hollywoodu nikdy nestane, protože producenti mají v očích jen zelené dolárky a tamní diváctvo už tak konzumně zdegenerovalo, že vychovávat ho na kvalitativnější tituly se už nikomu jen tak nepodaří, protože jeden "kvalitní" titul je málo a na vícero jich producenti přes dolárky v očích nemají koule. Jediné co by mohlo celou situaci změnit by musel být nějaký vnější impulz, který by musel být vyprovokován skrze divácké prozření evropského, či jiného mimoamerického diváka, který by přešel vhodnější a kvalitativnější zdroj filmové produkce, než té hollywoodské. To je podle mě jediné, co může s vývojem Hollywoodu nějak pohnout, či ho vkřísit. Otázka zní: Kdy a jestli vůbec někdy takový vnější impulz přijde? Já osobně už technicky skoro nic z americké a hollywoodské produkce nesleduji. A všem, kteří jsou hollywoodskou produkcí stejně unaveni a otráveni jako já, doporučuji učinit totéž. Ono s trochou snahy zase není tak těžké najít kvalitativnější "filmové zdroje".*;)*
Hollywood je mrtvý!
0 0
reagovat

Jack.Bauer

Rhames je výjimka a kdo ví jak to bylo, Cruise třeba už procenta dávno nedostává, spíš se angažuje jako producent. V současnosti sou 2 herci, který si můžou u prakticky čehokoliv říct i o ty procenta. Will Smith a Johnny Depp. A u Deppa se to po propadáku Lone Rangera bude měnit. Imho
235109
Rhames je výjimka a kdo ví jak to bylo, Cruise třeba už procenta dávno nedostává, spíš se angažuje jako producent. V současnosti sou 2 herci, který si můžou u prakticky čehokoliv říct i o ty procenta. Will Smith a Johnny Depp. A u Deppa se to po propadáku Lone Rangera bude měnit. Imho
Jack.Bauer
0 0
reagovat
Ono by částečně is tačilo nepřeplácet herce. Opravdu nerozumím tomu, jak může někdo za natočení jednoho filmu dostat 50 milionů dolarů ! + procenta z tržeb nebo třeba 7 milionů dolarů Vinga Rhamese v MI4 za minutové cameo ... hnus.
Film pak má rozpočet třeba 100, ale k čemu je to platné, když po odečtení platů herců zůstane na samotný film třeba polovina ...


Většina lidí si za celý život práce nevydělá ani ten jeden milion usd.
235110
Ono by částečně is tačilo nepřeplácet herce. Opravdu nerozumím tomu, jak může někdo za natočení jednoho filmu dostat 50 milionů dolarů ! + procenta z tržeb nebo třeba 7 milionů dolarů Vinga Rhamese v MI4 za minutové cameo ... hnus. Film pak má rozpočet třeba 100, ale k čemu je to platné, když po odečtení platů herců zůstane na samotný film třeba polovina ... Většina lidí si za celý život práce nevydělá ani ten jeden milion usd.
0 0
reagovat

Rouder

Měl jsem na mysli obecné povědomí. Když v USA zmíníš nějaký superhrdinský komiks, tak pravděpodobně dostaneš stejnou reakci, jako když u nás zmíníš Čtyřlístek nebo Rychlé šípy - všichni to kdysi četli a znají to, a to i starší generace. V USA jsou superhrdinské komiksy součástí určité popkultruní historie, k nám se dostali až mnohem, mnohem později. Například, když půjde do kin nová Marvelovka, je v USA mnohem pravděpodobnější, že s těma děckama a puberťákama půjdou do kin i jejich tátové, protože to zkrátka jako děti nebo puberťáci četli, případně koukali v TV na nějaký kreslený seriál.

235106
Měl jsem na mysli obecné povědomí. Když v USA zmíníš nějaký superhrdinský komiks, tak pravděpodobně dostaneš stejnou reakci, jako když u nás zmíníš Čtyřlístek nebo Rychlé šípy - všichni to kdysi četli a znají to, a to i starší generace. V USA jsou superhrdinské komiksy součástí určité popkultruní historie, k nám se dostali až mnohem, mnohem později. Například, když půjde do kin nová Marvelovka, je v USA mnohem pravděpodobnější, že s těma děckama a puberťákama půjdou do kin i jejich tátové, protože to zkrátka jako děti nebo puberťáci četli, případně koukali v TV na nějaký kreslený seriál.
Rouder
0 0
reagovat
Imf (Proč sem psal MILF? :D ) to shrnul dobře. Já už sem o něčem podobným psal za poslední 3 měsíce pod boxoffice novinkama snad 5x, takže pro tentokrát si dám pauzu. Definice zbytečného postu právě tady.
235105
Imf (Proč sem psal MILF? :D ) to shrnul dobře. Já už sem o něčem podobným psal za poslední 3 měsíce pod boxoffice novinkama snad 5x, takže pro tentokrát si dám pauzu. Definice zbytečného postu právě tady.
0 0
reagovat
Rouder: Ještě řekni, že takového Spider-Mana vlastně nikdo nezná a je to. Ty postavy prostě jsou v podvědomí lidí po celém světě, oni ty komiksy nemusí kupovat, stačí aby věděli aspoň trošku, co se pod kterým jménem skrývá apod. Jinak by asi Avengers nemohli vydělat víc než kterejkoliv Pán prstenů nebo Potter, o kterých se tvrdila spousta věcí...
235101
Rouder: Ještě řekni, že takového Spider-Mana vlastně nikdo nezná a je to. Ty postavy prostě jsou v podvědomí lidí po celém světě, oni ty komiksy nemusí kupovat, stačí aby věděli aspoň trošku, co se pod kterým jménem skrývá apod. Jinak by asi Avengers nemohli vydělat víc než kterejkoliv Pán prstenů nebo Potter, o kterých se tvrdila spousta věcí...
0 0
reagovat

Karbous

A, Ten největší komiksový mainstream čtou desetitisíce lidí, filmy sledují milióny.

B. Žádná tradice z 30. let 20. století neexistuje. V 50. letech Comics Code Authority do slova ze dne na den tvrdou cenzurou zabila většinu žánrů a jediné co zbylo byly superhrdinové pro děti. Desítky let byla celá umělecká forma omezena na tvorbu pro děti a přestože scéna je dávno jinde, ta představa, že komiksy jsou pro děti a ty divné týpky, co na střední dostávali sodu, pořád přetrvává.

C, Znáš Freaks and Geeks nebo aktuální The Big Bang Theory? Příjde ti, že čtenáři komiksů tam jsou jako každý druhý, nebo jako lidé, na které si každý druhý ukazuje prstem a směje se?


Ta představa, že komiksy v USA jsou něco normálního, je úplně mimo.
235099
A, Ten největší komiksový mainstream čtou desetitisíce lidí, filmy sledují milióny. B. Žádná tradice z 30. let 20. století neexistuje. V 50. letech Comics Code Authority do slova ze dne na den tvrdou cenzurou zabila většinu žánrů a jediné co zbylo byly superhrdinové pro děti. Desítky let byla celá umělecká forma omezena na tvorbu pro děti a přestože scéna je dávno jinde, ta představa, že komiksy jsou pro děti a ty divné týpky, co na střední dostávali sodu, pořád přetrvává. C, Znáš Freaks and Geeks nebo aktuální The Big Bang Theory? Příjde ti, že čtenáři komiksů tam jsou jako každý druhý, nebo jako lidé, na které si každý druhý ukazuje prstem a směje se? Ta představa, že komiksy v USA jsou něco normálního, je úplně mimo.
Karbous
0 0
reagovat
Hollywood prostě se*e na kvalitu a snaží se vše prodat reklamou (hezké efekty do trailerů), což mu prostě nefunguje, protože (ne)popularita filmu v rámci přátel na facebooku imo určuje výsledné tržby celkem podstatně - pokud ten film tedy nefunguje celkově a nemá něco, proč ho lidi prostě musí vidět, tak na něj nejdou ani z daleka tak, jak by studia potřebovaly.

Pokud se z kina nevrací nadšení diváci, kteří to doporučují svým přátelům, tak film zapadne - a dneska lidi neonanují nad tím, že to byla sra*ka ale bylo tam hezké monstrum (titáni).
235098
Hollywood prostě se*e na kvalitu a snaží se vše prodat reklamou (hezké efekty do trailerů), což mu prostě nefunguje, protože (ne)popularita filmu v rámci přátel na facebooku imo určuje výsledné tržby celkem podstatně - pokud ten film tedy nefunguje celkově a nemá něco, proč ho lidi prostě musí vidět, tak na něj nejdou ani z daleka tak, jak by studia potřebovaly. Pokud se z kina nevrací nadšení diváci, kteří to doporučují svým přátelům, tak film zapadne - a dneska lidi neonanují nad tím, že to byla sra*ka ale bylo tam hezké monstrum (titáni).
0 0
reagovat
Spielberg se přes rozpočet 100 mega přehoupl jen málokrát. Jeho největší hity stály jen něco kolem 50 - 80 miliony... u něj ať si vemou příklad!
235097
Spielberg se přes rozpočet 100 mega přehoupl jen málokrát. Jeho největší hity stály jen něco kolem 50 - 80 miliony... u něj ať si vemou příklad!
0 0
reagovat
Když se dříve dokázali točit dnes již kultovní filmy, které vypadaly rozsáhle a epicky, za malé peníze, proč by to tak nešlo i dnes. To, že například máme filmy jako Transformers, které musí být narvaní digitálními triky mi nevadí ale cpát to dnes do všech filmů určitě není ten správný směr, kam bych si přál aby se film ubíral. To samé akční filmy, nejhorší co se může stát je příklad G. I. Joe 2 to je neskutečně nepopsatelný fail. Zlatá 80. a 90. léta. Filmy jako Chronicle a The Raid zvládají solidní věci (ještě lepší v případě toho prvního) za malý peníz, takových filmů bych si přál mnohem mnohem víc. K tomu 2-3 filmy jako je Temný Rytíř a doplnit to jedním absolutním comicsovým blockbusterem typu Avengers a jedno studio má vyděláno. Takhle to za rok můžou provést další dvě a hned je ten svět hezčí. Jenže oni radši vráží milióny do ptákovin typu Lone Ranger, Dark Shadows a sequelů vyčpělých sérií, to se pak nikdo nemůže divit, že jsou diváci už unavení.

V případě Johna Cartera jsem nerozhodný, ten film se mi subjektivně neskutečně moc líbil, protože jsem po něčem takovém vyloženě prahnul. Na druhou stranu to kolik stál, jak s ním během kampaně zacházeli už je úplně jiná věc. :-
235094
Když se dříve dokázali točit dnes již kultovní filmy, které vypadaly rozsáhle a epicky, za malé peníze, proč by to tak nešlo i dnes. To, že například máme filmy jako [b]Transformers[/b], které musí být narvaní digitálními triky mi nevadí ale cpát to dnes do všech filmů určitě není ten správný směr, kam bych si přál aby se film ubíral. To samé akční filmy, nejhorší co se může stát je příklad [b]G. I. Joe 2[/b] to je neskutečně nepopsatelný fail. Zlatá 80. a 90. léta. Filmy jako [b]Chronicle[/b] a [b]The Raid[/b] zvládají solidní věci (ještě lepší v případě toho prvního) za malý peníz, takových filmů bych si přál mnohem mnohem víc. K tomu 2-3 filmy jako je [b]Temný Rytíř[/b] a doplnit to jedním absolutním comicsovým blockbusterem typu [b]Avengers[/b] a jedno studio má vyděláno. Takhle to za rok můžou provést další dvě a hned je ten svět hezčí. Jenže oni radši vráží milióny do ptákovin typu [b]Lone Ranger, Dark Shadows[/b] a sequelů vyčpělých sérií, to se pak nikdo nemůže divit, že jsou diváci už unavení. V případě Johna Cartera jsem nerozhodný, ten film se mi subjektivně neskutečně moc líbil, protože jsem po něčem takovém vyloženě prahnul. Na druhou stranu to kolik stál, jak s ním během kampaně zacházeli už je úplně jiná věc. *:-*
0 0
reagovat
Neúspěch Bitevní lodi a Johna Careta mě docela mrzí...
235093
Neúspěch Bitevní lodi a Johna Careta mě docela mrzí...
0 0
reagovat

Rouder

Nesouhlasím. :-)
Komiksy jsou obskurní hobby možná tak u nás, ale v USA mají obrovskou fanouškovskou základnu, už jenom kvůli tomu, že tam mají velmi solidní tradici (od nějakých 30. let 20. století). A stačí se podívat na čísla a je jasné, že komiksové adaptace prostě letí.

Herní průmysl je určitě velmi silný, ale je nutné si uvědomit, že cena lístku a cenu hry je totálně někde jinde. I kdybych si vzal nějakou obrovsky úspěšnou hru (řekněmě 10 miliónů prodaných kusů) a cenu jednoho lístku (průměr $8), tak i kdyby na film přišli všichni, kdo si hru koupili, vydělal by jen nějakých mrzkých $80 miliónů, jenže na obrovsky úspěšný film by potřeboval alespoň pětkrát tolik! Proto je nesmysl, aby se při herní adaptaci někdo opíral jen o hráče.
235092
Nesouhlasím. :-) Komiksy jsou obskurní hobby možná tak u nás, ale v USA mají obrovskou fanouškovskou základnu, už jenom kvůli tomu, že tam mají velmi solidní tradici (od nějakých 30. let 20. století). A stačí se podívat na čísla a je jasné, že komiksové adaptace prostě letí. Herní průmysl je určitě velmi silný, ale je nutné si uvědomit, že cena lístku a cenu hry je totálně někde jinde. I kdybych si vzal nějakou obrovsky úspěšnou hru (řekněmě 10 miliónů prodaných kusů) a cenu jednoho lístku (průměr $8), tak i kdyby na film přišli všichni, kdo si hru koupili, vydělal by jen nějakých mrzkých $80 miliónů, jenže na obrovsky úspěšný film by potřeboval alespoň pětkrát tolik! Proto je nesmysl, aby se při herní adaptaci někdo opíral jen o hráče.
Rouder
0 0
reagovat
Najprv musí umrieť to debilné 3D v každej podobe. Zvyšok sa môže riešiť až potom.
A John Carter je zmätená sračka ;)
235091
Najprv musí umrieť to debilné 3D v každej podobe. Zvyšok sa môže riešiť až potom. A John Carter je zmätená sračka *;)*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se