Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Kdy začne Hollywood utahovat šrouby?

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek

DynamitNobel

Nesouhlasím, fanouškovskou základnu nemá jen filmová série, ale i její protagonisté. Twilight je naprosto průměrné dílo pro náctileté. Vyměníš hlavní dva představitele a sníží se výdělky, alespoň moje doměnka na základě fanklubů Lautnera a Pattinsona.
236338
Nesouhlasím, fanouškovskou základnu nemá jen filmová série, ale i její protagonisté. Twilight je naprosto průměrné dílo pro náctileté. Vyměníš hlavní dva představitele a sníží se výdělky, alespoň moje doměnka na základě fanklubů Lautnera a Pattinsona.
DynamitNobel
0 0
reagovat

Sam.Vimes

Sorry, samozřejmě SkyOne.
236337
Sorry, samozřejmě SkyOne.
Sam.Vimes
0 0
reagovat

Napůl

Hideaki Anno:

“I don’t see any adults here in Japan. The fact that you see salarymen reading manga and pornography on the trains and being unafraid, unashamed or anything, is something you wouldn’t have seen 30 years ago, with people who grew up under a different system of government. They would have been far too embarrassed to open a book of cartoons or dirty pictures on a train. But that’s what we have now in Japan. We are a country of children.”

“Japan lost the war to the Americans,” he explains, seeming interested in his own words for the first time during our interview. “Since that time, the education we received is not one that creates adults. Even for us, people in their 40s, and for the generation older than me, in their 50s and 60s, there’s no reasonable model of what an adult should be like.” The theory that Japan’s defeat stripped the country of its independence and led to the creation of a nation of permanent children, weaklings forced to live under the protection of the American Big Daddy, is widely shared by artists and intellectuals in Japan. It is also a staple of popular cartoons, many of which feature a well-meaning government that turns out to be a facade concealing sinister and more powerful forces.

link
236335
Hideaki Anno: “I don’t see any adults here in Japan. The fact that you see salarymen reading manga and pornography on the trains and being unafraid, unashamed or anything, is something you wouldn’t have seen 30 years ago, with people who grew up under a different system of government. They would have been far too embarrassed to open a book of cartoons or dirty pictures on a train. But that’s what we have now in Japan. We are a country of children.” “Japan lost the war to the Americans,” he explains, seeming interested in his own words for the first time during our interview. “Since that time, the education we received is not one that creates adults. Even for us, people in their 40s, and for the generation older than me, in their 50s and 60s, there’s no reasonable model of what an adult should be like.” The theory that Japan’s defeat stripped the country of its independence and led to the creation of a nation of permanent children, weaklings forced to live under the protection of the American Big Daddy, is widely shared by artists and intellectuals in Japan. It is also a staple of popular cartoons, many of which feature a well-meaning government that turns out to be a facade concealing sinister and more powerful forces. http://www.theatlantic.com/magazine/archive/2007/05/let-8217-s-die-together/5776/3/
Napůl
0 0
reagovat

Robur

HBO a Pratchett? Uniklo mi něco?
235227
HBO a Pratchett? Uniklo mi něco?
Robur
0 0
reagovat

Problém

Hollywood má hlavně problém v tom, že absolutně netuší, jak si poradit s lidma, co už pár let nemají dost peněz na rozhazování a co nemají už ani ten čas na kino. At Hollywood lobuje za zvýšení mezd na světě a uvidíme.
Řešení, které dělá-čím dál dražší film, efekty ve 3D a s příběhem, který splácá retardované 10 leté dítě evidentně nefunguje.
235222
Hollywood má hlavně problém v tom, že absolutně netuší, jak si poradit s lidma, co už pár let nemají dost peněz na rozhazování a co nemají už ani ten čas na kino. At Hollywood lobuje za zvýšení mezd na světě a uvidíme. Řešení, které dělá-čím dál dražší film, efekty ve 3D a s příběhem, který splácá retardované 10 leté dítě evidentně nefunguje.
Problém
0 0
reagovat
Robur
Přesně tak,byla "holkou za sto tisíc" a i přesto byly tržby výborné.Proč ji tedy v dalších dílech nenahradit další novou tváří za sto tisíc a ušetřil tak 24,9 milionů dolarů?Většina drahých herců jde nahradit těmi "levnými" bez jakýchkoliv dopadů na tržby.A hned je rozpočet o desítky milionů nižší
235215
Robur Přesně tak,byla "holkou za sto tisíc" a i přesto byly tržby výborné.Proč ji tedy v dalších dílech nenahradit další novou tváří za sto tisíc a ušetřil tak 24,9 milionů dolarů?Většina drahých herců jde nahradit těmi "levnými" bez jakýchkoliv dopadů na tržby.A hned je rozpočet o desítky milionů nižší
0 0
reagovat

Nesouhlas !!!!

Myslím, že celý článek je přitažen hodně za vlasy! Tak především - je jedno, kolik film vydělá v zámoří na domácí půdě a kolik vydělá ve zbytku světa. Hlavní hledisko jsou celosvětové tržby! MIB3 se zaplatí, i kdyby se jednalo o 300 milionovou investici, 600 milionů bude mít již po příštím víkendu, ne-li dříve. At si myslíme o Prometheusovi cokoliv, tak na R-kový počin to jsou tržby hodně slušně´é a opět, po následujícím víkendu už bude zaplacený a dvojka bude! Podívejte se na tržby ostatním filmů R. Scotta - prometheus bude jeden z nejlepších ( nepočítám staré hitovky ). Sněhurka? Stále vydělává. A i po třech týdnech slušně. A nehledě na to, že výdělky z prodaných DVD, BD nejsou také k zahození! Nevidím žádnou krizi, v několika měsících tento rok už překonal dosavadní rekordy, takže??

235214
Myslím, že celý článek je přitažen hodně za vlasy! Tak především - je jedno, kolik film vydělá v zámoří na domácí půdě a kolik vydělá ve zbytku světa. Hlavní hledisko jsou celosvětové tržby! MIB3 se zaplatí, i kdyby se jednalo o 300 milionovou investici, 600 milionů bude mít již po příštím víkendu, ne-li dříve. At si myslíme o Prometheusovi cokoliv, tak na R-kový počin to jsou tržby hodně slušně´é a opět, po následujícím víkendu už bude zaplacený a dvojka bude! Podívejte se na tržby ostatním filmů R. Scotta - prometheus bude jeden z nejlepších ( nepočítám staré hitovky ). Sněhurka? Stále vydělává. A i po třech týdnech slušně. A nehledě na to, že výdělky z prodaných DVD, BD nejsou také k zahození! Nevidím žádnou krizi, v několika měsících tento rok už překonal dosavadní rekordy, takže??
Nesouhlas !!!!
0 0
reagovat

Rouder

Tak ono ten průmysl taky momentálně tak trochu degeneruje svým vlastním způsobem. Ale na druhou stranu díky tomu jak je vystaven, je mnohem větší pravděpodobnost, že se dřív nebo později objeví nějaká nová krev, která anime zas vlije sílu do žil. Nemluvě o tom, že pořád se najde dost kvalitních a nápaditých titulů. To hollywood bude ze zavedených frančíz čerpat ještě další desetiletí, ne-li déle.:-
235213
Tak ono ten průmysl taky momentálně tak trochu degeneruje svým vlastním způsobem. Ale na druhou stranu díky tomu jak je vystaven, je mnohem větší pravděpodobnost, že se dřív nebo později objeví nějaká nová krev, která anime zas vlije sílu do žil. Nemluvě o tom, že pořád se najde dost kvalitních a nápaditých titulů. To hollywood bude ze zavedených frančíz čerpat ještě další desetiletí, ne-li déle.*:-*
Rouder
0 0
reagovat

DynamitNobel

Rozpočet Stmívání byl 37 mega, pochybuju že Kristen vyinkasovala třetinu. Spíš mluvíš o pokračováních a je logické, že herci si za další díl úspěšného filmu řeknou víc, kdo z vás by to neudělal :D. 25 mega je její honorář za dvoudílný Rozbřesk. A přestože umí hrát, v době Stmívání byla právě ona tou "holkou za 100 táců".
235212
Rozpočet Stmívání byl 37 mega, pochybuju že Kristen vyinkasovala třetinu. Spíš mluvíš o pokračováních a je logické, že herci si za další díl úspěšného filmu řeknou víc, kdo z vás by to neudělal *:D*. 25 mega je její honorář za dvoudílný Rozbřesk. A přestože umí hrát, v době Stmívání byla právě ona tou "holkou za 100 táců".
DynamitNobel
0 0
reagovat
Jack.Bauer
S tou kvalitou filmů a jejich vlivem na tržby máš částečně pravdu.Ale obecně podle mně platí "obal/marketing" prodává"Kolik skvělých nezávisláků si nevydělalo ani na slanou vodu a to všechno jenom proto,že o nich většinová populace(např.ti,co nechodí na Moviezone)ani nevěděli.Lidé jsou konzumní a film je obyčejný konzumní produkt.
235209
Jack.Bauer S tou kvalitou filmů a jejich vlivem na tržby máš částečně pravdu.Ale obecně podle mně platí "obal/marketing" prodává"Kolik skvělých nezávisláků si nevydělalo ani na slanou vodu a to všechno jenom proto,že o nich většinová populace(např.ti,co nechodí na Moviezone)ani nevěděli.Lidé jsou konzumní a film je obyčejný konzumní produkt.
0 0
reagovat
Nejlepší MAR je kvalitní film. Pokud je film kvalitní, defakto nepotřebuje extra MAR... protože se to rozkřikne hodně rychle....

K té Belle ze Stmívání, to je další problém..jakmile jde o pokračování natož zajetou serii, tak herci často vydírají a myslí si, že jsou nenahraditelní.. buď si je mají pojistit už u prvních smluv .. a nebo je kopnout doprdele jako to udělal třeba Bay s tou pipinou Fox.
235208
Nejlepší MAR je kvalitní film. Pokud je film kvalitní, defakto nepotřebuje extra MAR... protože se to rozkřikne hodně rychle.... K té Belle ze Stmívání, to je další problém..jakmile jde o pokračování natož zajetou serii, tak herci často vydírají a myslí si, že jsou nenahraditelní.. buď si je mají pojistit už u prvních smluv .. a nebo je kopnout doprdele jako to udělal třeba Bay s tou pipinou Fox.
0 0
reagovat
Problém je podle mně v honorářích "hvězd".Jsou naprosto přemrštěné a proto jsou filmy tak drahé.A co je na tom nejlepší,desítky milionů dolarů dostávají i "hvězdy",které pro film z hlediska návštěvnosti nemají absolutně žádný přínos.Dám příklad.Kristen Stewart za Stmívání inkasovala 12,5 mega plus procenta z tržeb.Jsem si jistý,že jenom kvůli ní do kina na Stmívání nikdo nešel.Kdyby ji nahradili neznámou herečkou za sto tisíc dolarů,na tržbách by to ani nešlo poznat.Zbytečně se přeplácejí herci,kteří žádnou "starpower" nemají.Někteří herci jsou předražení a lidi přitom nenalákají.Můj recept je točit s neznámými a levnými herci a valit peníze do marketingu.
235206
Problém je podle mně v honorářích "hvězd".Jsou naprosto přemrštěné a proto jsou filmy tak drahé.A co je na tom nejlepší,desítky milionů dolarů dostávají i "hvězdy",které pro film z hlediska návštěvnosti nemají absolutně žádný přínos.Dám příklad.Kristen Stewart za Stmívání inkasovala 12,5 mega plus procenta z tržeb.Jsem si jistý,že jenom kvůli ní do kina na Stmívání nikdo nešel.Kdyby ji nahradili neznámou herečkou za sto tisíc dolarů,na tržbách by to ani nešlo poznat.Zbytečně se přeplácejí herci,kteří žádnou "starpower" nemají.Někteří herci jsou předražení a lidi přitom nenalákají.Můj recept je točit s neznámými a levnými herci a valit peníze do marketingu.
0 0
reagovat
ale obecně anime je v Japonsku v hluboké krizi. Už x-tou sezónu v řadě vládne moe, kdy otaku nákupem figurek, hraček, polštářů a tak dále udávají směr. O aktuálním duchu v lastuře se jim tam leda tak zdá, štředoškolačky v barevných kalhotkách hrají prim.
235205
ale obecně anime je v Japonsku v hluboké krizi. Už x-tou sezónu v řadě vládne moe, kdy otaku nákupem figurek, hraček, polštářů a tak dále udávají směr. O aktuálním duchu v lastuře se jim tam leda tak zdá, štředoškolačky v barevných kalhotkách hrají prim.
0 0
reagovat

Robur

Tak ono to není jen o japonské fantazii. Japonci měli vždycky mnohem vymakanější a funkčnější trh, než ostatní národy a o tom filmovém nemluvě. Tam, kde jiní ulpěli na frančízách, rebootech, restartech, povrchnostech a obyčejných efektech je pro japonce pořád příběh a postavy na prvním místě. A protože o samotných námětech tam nerozhodují jen ziskuchtiví producenti, ale pořád i samostatní autoři, tak jsou všechny jejich filmy a seriály mnohem dějovější a nápaditější než cokoliv co v posledních letech hollywood vyprodukoval a o nápady tam rozhodně není nouze. A taktéž divácký vkus a nároky se tam posunuli úplně jiným směrem. Kdo do toho ale nikdy nenahléd, nebo nic z japonské tvorby pořádně neviděl, nepochopí. Takže nemá moc smyslu to tu rozepisovat. Rovnou mě ukamenujte.:D
235188
Tak ono to není jen o japonské fantazii. Japonci měli vždycky mnohem vymakanější a funkčnější trh, než ostatní národy a o tom filmovém nemluvě. Tam, kde jiní ulpěli na frančízách, rebootech, restartech, povrchnostech a obyčejných efektech je pro japonce pořád příběh a postavy na prvním místě. A protože o samotných námětech tam nerozhodují jen ziskuchtiví producenti, ale pořád i samostatní autoři, tak jsou všechny jejich filmy a seriály mnohem dějovější a nápaditější než cokoliv co v posledních letech hollywood vyprodukoval a o nápady tam rozhodně není nouze. A taktéž divácký vkus a nároky se tam posunuli úplně jiným směrem. Kdo do toho ale nikdy nenahléd, nebo nic z japonské tvorby pořádně neviděl, nepochopí. Takže nemá moc smyslu to tu rozepisovat. Rovnou mě ukamenujte.*:D*
Robur
0 0
reagovat

Napůl

Tak samozřejmě japonskou vůbec neřeším, cokoli od Ghost in the Shell, Appleseed, přes Casshern po Vexille je pro mě srdcová záležitost. Jen se málokdy setkám s někým s podobnou úchylkou. Japonská fantazie na rozdíl od ostatních národů nemá hranice.
235154
Tak samozřejmě japonskou vůbec neřeším, cokoli od Ghost in the Shell, Appleseed, přes Casshern po Vexille je pro mě srdcová záležitost. Jen se málokdy setkám s někým s podobnou úchylkou. Japonská fantazie na rozdíl od ostatních národů nemá hranice.
Napůl
0 0
reagovat
Samee blaaboli :)
235153
Samee blaaboli :)
0 0
reagovat

Robur

To je tvoje škoda. Nevíš o co přicházíš. :D
Mě osobně uhranula především ta Japonská. A v té můžeš kvalitní sci-fi a fantasy přehrabovat vidlema. ;)
235152
To je tvoje škoda. Nevíš o co přicházíš. *:D* Mě osobně uhranula především ta Japonská. A v té můžeš kvalitní sci-fi a fantasy přehrabovat vidlema. *;)*
Robur
0 0
reagovat
HBO a Pratchett? Čože?
235146
HBO a Pratchett? Čože?
0 0
reagovat

Napůl

Dejte jim co chtějí je víc patrné v Indii a Nigérii. Mě východní tvorba nic neříká, nejsem na dramata plná emocí, na to mám náladu jednou za čas a dobré kousky najdu i v západní tvorbě. Mám rád sci-fi a fantasy a to dělají celkem mizerně :D
Zato taková HBO s Pratchettem nebo Hrou o trůny, to je jiná káva.
235144
Dejte jim co chtějí je víc patrné v Indii a Nigérii. Mě východní tvorba nic neříká, nejsem na dramata plná emocí, na to mám náladu jednou za čas a dobré kousky najdu i v západní tvorbě. Mám rád sci-fi a fantasy a to dělají celkem mizerně *:D* Zato taková HBO s Pratchettem nebo Hrou o trůny, to je jiná káva.
Napůl
0 0
reagovat
iknowhow: Tak to měli jistě vždycky, jenže dřív nebyl producentský vliv, na vývoj samotného filmu, ani zdaleka takový jako dnes. A hlavně byl zaměřený úplně jinak než dnes. Jak říkal Jack.Bauer, dřív to bylo hlavně o statutu hvězdy. A producentům šlo hlavně o to získat do filmů herecké hvězdy. Či slavné tvůrce. Prosadit se bylo pro každý film sice možná pořád stejné jako dnes, ale díky tomu, že tu nebylo heslo: "dejte divákům co chtějí" (rozumněj, ono bylo, ale ne v dnešní podobě, kterou nastolili až Spielberg, Lucas a spol.) byl film pořád spíš o tom obsahu, nikdo se nebál přijít s čímkoliv a nacpat do filmu cokoliv. Bylo to pořád o filmovém vyprávění. Dnes děj ustupuje povrchní, sterilní a politicky korektní zábavě. Kde jsou ty časy, kdy nás filmy, ohromovali, pohlcovali, ale také znechucovaly, děsily a budili skutečné emoce. To se prostě vytrácí. A přežívá jen v pár šikovných tvůrcích, kteří se dokázali natolik prosadit, že jim producenti zobou z rukou.

ryzlink a Riddick77: No jako, máte pravdu pánové, že ani evropané a další si v divácké tuposti s amíky moc nezadají. Vidíme, jak jsme na tom ostatně bídně i u nás doma. Ale pořád jde prostě americký filmový průmysl a pro ten je americké publikum klíčové a proto při plnění formulky "dejte jim co chtějí" vycházejí producenti hlavně z něj. A já tady nenadávám na tupost amerického publika, ale na přístup amerických filmových producentů, jenž právě ony tupé ovce z amerického publika sami udělali. (A jak se zdá, tak bohužel nejen z amerického. :-)

Robur: Když ti stačí dva dobré filmy na hromadě hnoje, budiž. Ale já moc dobře vím, že když se chce, jde to i lépe. Stačí pohlédnout trochu víc na východ.;)
235141
[b]iknowhow[/b]: Tak to měli jistě vždycky, jenže dřív nebyl producentský vliv, na vývoj samotného filmu, ani zdaleka takový jako dnes. A hlavně byl zaměřený úplně jinak než dnes. Jak říkal Jack.Bauer, dřív to bylo hlavně o statutu hvězdy. A producentům šlo hlavně o to získat do filmů herecké hvězdy. Či slavné tvůrce. Prosadit se bylo pro každý film sice možná pořád stejné jako dnes, ale díky tomu, že tu nebylo heslo: "dejte divákům co chtějí" (rozumněj, ono bylo, ale ne v dnešní podobě, kterou nastolili až Spielberg, Lucas a spol.) byl film pořád spíš o tom obsahu, nikdo se nebál přijít s čímkoliv a nacpat do filmu cokoliv. Bylo to pořád o filmovém vyprávění. Dnes děj ustupuje povrchní, sterilní a politicky korektní zábavě. Kde jsou ty časy, kdy nás filmy, ohromovali, pohlcovali, ale také znechucovaly, děsily a budili skutečné emoce. To se prostě vytrácí. A přežívá jen v pár šikovných tvůrcích, kteří se dokázali natolik prosadit, že jim producenti zobou z rukou. [b]ryzlink[/b] a [b]Riddick77[/b]: No jako, máte pravdu pánové, že ani evropané a další si v divácké tuposti s amíky moc nezadají. Vidíme, jak jsme na tom ostatně bídně i u nás doma. Ale pořád jde prostě americký filmový průmysl a pro ten je americké publikum klíčové a proto při plnění formulky "dejte jim co chtějí" vycházejí producenti hlavně z něj. A já tady nenadávám na tupost amerického publika, ale na přístup amerických filmových producentů, jenž právě ony tupé ovce z amerického publika sami udělali. (A jak se zdá, tak bohužel nejen z amerického. *:-*) [b]Robur[/b]: Když ti stačí dva dobré filmy na hromadě hnoje, budiž. Ale já moc dobře vím, že když se chce, jde to i lépe. Stačí pohlédnout trochu víc na východ.*;)*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se