Diskuze k článku Sněhurka a lovec: Recenze

7/10 by šlo, místama je to pokus o opravdový velkofilm, ale místy si zas člověk klepe na hlavu no.
Za shlédnutí to určitě stojí, navíc Sněhurka se skoro v každém záběru tváří jako by měla orgasmus, což je u Kirsten zvykem. Mě už to ale nijak nebere.
246755
7/10 by šlo, místama je to pokus o opravdový velkofilm, ale místy si zas člověk klepe na hlavu no. Za shlédnutí to určitě stojí, navíc Sněhurka se skoro v každém záběru tváří jako by měla orgasmus, což je u Kirsten zvykem. Mě už to ale nijak nebere.
0 0
Som prekvapený, čakal som to oveľa horšie, hodne som si to užil. Sandersovi by mali priklepnúť niečo historické. Ridley nám stárne a možno sa už k podobnej látke nidky nedostane. 8/10
240869
0 0
Bavilo mě to. Velmi. Stylizace nádherná, závěrečná bitva dost povedená... Nudnějších pasáží moc nebylo. Lepších 7/10
240813
0 0
Super vizuál + Charlize Theron X absolutní, absolutní nuda. 4/10
240797
0 0
Čakal som to o chlp lepšie. Najviac mi na tom vadila tá naťahovanosť (stopáž cez dve hodiny?), vďaka ktorej film moc dobre nedržal pokope. Zase tak silný príbeh to nemalo. Ale za Kristen tých 7* zo seba kľudne dostanem ;)
240757
Čakal som to o chlp lepšie. Najviac mi na tom vadila tá naťahovanosť (stopáž cez dve hodiny?), vďaka ktorej film moc dobre nedržal pokope. Zase tak silný príbeh to nemalo. Ale za Kristen tých 7* zo seba kľudne dostanem *;)*
0 0
Mě se to líbilo. Kdybych se v tom chtěl vrtat, tak tam asi pár zádrhelů najdu. Stewartka mi ani nevadila, i když pořád vypadala jako zhulená. Ale že mne to u ní ještě překvapuje. Ona měla určitě absťák, jen se pustila pupeční šňůry. Ten základní průser, že má být hezčí než Charlize, se tu už hádám probral dosti. :)
Trpaslíci byli moc sympatičtí. V čele s Ianem McShanem, který mi po konci Deadwoodu tak nějak chybí. Musím ocenit casting na trpajzliky. Sice se nejedná o zvučná jména, ale spíše profesionální vedlejší herce. Nicméně se mi líbili daleko více, než nástřely zmenšeného osazenstva z Hobitů. Hemsworth vypadal skvěle (no homo 8) ) Charlize krásná jako vždy. Mě to vychází na hezkou sedmičku..
240747
Mě se to líbilo. Kdybych se v tom chtěl vrtat, tak tam asi pár zádrhelů najdu. Stewartka mi ani nevadila, i když pořád vypadala jako zhulená. Ale že mne to u ní ještě překvapuje. Ona měla určitě absťák, jen se pustila pupeční šňůry. Ten základní průser, že má být hezčí než Charlize, se tu už hádám probral dosti. :) Trpaslíci byli moc sympatičtí. V čele s Ianem McShanem, který mi po konci Deadwoodu tak nějak chybí. Musím ocenit casting na trpajzliky. Sice se nejedná o zvučná jména, ale spíše profesionální vedlejší herce. Nicméně se mi líbili daleko více, než nástřely zmenšeného osazenstva z Hobitů. Hemsworth vypadal skvěle (no homo *8)* ) Charlize krásná jako vždy. Mě to vychází na hezkou sedmičku..
.
0 0
mám takový tušení že Sněhurka a lovec nakopou Hobitovi prdel a pošlou ho zpátky do kraje ještě než řekne Šmak
opravdu velmi podařená temná fantasy se skvělým visualem a parádním soundtrackem.
akční scény přehledný (Sanders nakoukával asi Ridleyho Scotta a jeho historické velkofilmy) a celkově to na mě působilo opravdu příjemným dojmem.Ani nevím kdy jsem naposledy viděl podobnou fantasy.Je vůbec nějaká taková podobná?u recenze se porovnává Narnie a LOTR no budiž ....
7+/10
240740
mám takový tušení že Sněhurka a lovec nakopou Hobitovi prdel a pošlou ho zpátky do kraje ještě než řekne Šmak opravdu velmi podařená temná fantasy se skvělým visualem a parádním soundtrackem. akční scény přehledný (Sanders nakoukával asi Ridleyho Scotta a jeho historické velkofilmy) a celkově to na mě působilo opravdu příjemným dojmem.Ani nevím kdy jsem naposledy viděl podobnou fantasy.Je vůbec nějaká taková podobná?u recenze se porovnává Narnie a LOTR no budiž .... 7+/10
0 0
Spokojnosť. Má to atmosféru, solídne postavy a je to veľmi sebavedomo, miestami až vynikajúco zrežírované. Pri potácaní lesom to stráca tempo, takže je to príliš dlhé, ale inak v podstate bez vážnejších výhrad.

Možno aj 8/10
235295
Spokojnosť. Má to atmosféru, solídne postavy a je to veľmi sebavedomo, miestami až vynikajúco zrežírované. Pri potácaní lesom to stráca tempo, takže je to príliš dlhé, ale inak v podstate bez vážnejších výhrad. Možno aj 8/10
0 0
6/10 a docela zklamání, ale koukatelné to je a hlavně vizuál se povedl...
234188
0 0
Bratr byl velmi příjemné překvapení!
233961
Bratr byl velmi příjemné překvapení!
0 0
Víceméně souhlasím s recenzí. Film byl příjemnej, plynule utíkal, bitev a bitek bylo dost a vizuálně to také všechno vypadalo pěkně. Ale opravdu nejvíc wtf byly vztahy mezi sněhurkou a dvěma "nápadníky". To jsem moc nepobral. Charlize jako královna byla skvělá a i její bratr postupem času nebyl takový děsný pako. Spokojenost
233769
0 0
Trochu mi to připomělo zklamání z Posledního vládce větru, i když tehdy to zklamání bylo znatelně větší. Přeci jen, tohle byla vizuální nádhera a moc jsem si užívala mrazení v zádech nehledě na to, jak nedokážu pochopit, jak si kdo mohl myslet (vina je nejspíš na straně cool zrcadla, které nedisponovalo očima), že vrásky nevrásky by kdy mohla být královna méně krásná než Sněhurka. Nicméně pořád tápu, kam se ztratily linie příběhu. Ale to už tu zmínili prakticky všichni. Člověk si říká, že když už vzali klasické téma, které všichni znají, budou se moc s charaktery mrknout pořádně hluboko. A ono nějak nic, nakousnutí Ravenny a pak příběhový hlad.
Myslela jsem si, že jen jako každá ženská postrádám nějakou katarzi v tom milostném příběhu (jak už to u pohádek bývá očekáváno), ale vzhledem k tomu, že nejsem sama, komu absence přišla nepatřičná - volám: "Co to kruci mělo znamenat?" Bylo tam tisíce náznaků, které by, být použity ve filmech jako Twilight, zřejmě velice ubraly přemrštěnému patosu a neustálému vykecávání o tom samém, ale současně tam chyběly jakékoliv závěry, východiska a to nejen v milostných liniích. Kdyby nám dali autoři alespoň něco (víc než jen zástup postav, které náhle byly zdravé, nazdobené a plné radosti z korunovace a jeden pochybně významný pohled skrz trůní sál), jásala bych a řekla si "Je to umírněné a hraje to více na hrdinskou než pohádkovou strunu,ok".Přijde mi to prostě jen škoda.
233721
Trochu mi to připomělo zklamání z Posledního vládce větru, i když tehdy to zklamání bylo znatelně větší. Přeci jen, tohle byla vizuální nádhera a moc jsem si užívala mrazení v zádech nehledě na to, jak nedokážu pochopit, jak si kdo mohl myslet (vina je nejspíš na straně cool zrcadla, které nedisponovalo očima), že vrásky nevrásky by kdy mohla být královna méně krásná než Sněhurka. Nicméně pořád tápu, kam se ztratily linie příběhu. Ale to už tu zmínili prakticky všichni. Člověk si říká, že když už vzali klasické téma, které všichni znají, budou se moc s charaktery mrknout pořádně hluboko. A ono nějak nic, nakousnutí Ravenny a pak příběhový hlad. Myslela jsem si, že jen jako každá ženská postrádám nějakou katarzi v tom milostném příběhu (jak už to u pohádek bývá očekáváno), ale vzhledem k tomu, že nejsem sama, komu absence přišla nepatřičná - volám: "Co to kruci mělo znamenat?" Bylo tam tisíce náznaků, které by, být použity ve filmech jako Twilight, zřejmě velice ubraly přemrštěnému patosu a neustálému vykecávání o tom samém, ale současně tam chyběly jakékoliv závěry, východiska a to nejen v milostných liniích. Kdyby nám dali autoři alespoň něco (víc než jen zástup postav, které náhle byly zdravé, nazdobené a plné radosti z korunovace a jeden pochybně významný pohled skrz trůní sál), jásala bych a řekla si "Je to umírněné a hraje to více na hrdinskou než pohádkovou strunu,ok".Přijde mi to prostě jen škoda.
0 0
A mimochodem jsem měl z mnoha scén pocit, že to bylo místy docela dost sestříháno, čemuž by možná mohla být přičítána určitá bezduchost přesunů z lokace do lokace. Nahrávalo by tomu i to, že spousta notoricky známých scén z traileru se ve filmu vůbec neobjevila (Např. královna křičí a kolem ní létá rozbité zrcadlo nebo královna se v lese mění ve vrány atd). Takže nějaký režisérský sestřih by mohl trochu prospět.
233696
0 0
8/10. Film jsem si užil a byl přesně takový, jaký jsem podle ukázek čekal. Je pravda, že scénář stál za starou Bellu (těžkopádný posun děje, trochu násilné dějové zvraty, ne zcela logické chování postav a občas podivné hlášky), ale všechno ostatní bylo podle mě na jedničku a tak zůstala vizuálně velmi působivá temná fantasy pohádka s řadou originálních nápadů. Pokud se najme trochu lepší scénárista, budu podobné filmy brát plnými hrstmi!
233694
0 0
Film se mi víceméně líbil ale některé nedostatky mě opravdu mrzí. Stačilo si trochu více pohrát se scénářem a mohl s toho být skutečně nezapomenutelný zážitek ale takto je to jen fajn oddechovka. Hlavní herecké trio nezklamalo (Zlá královna Ravena byla naprosto dokonalá ale stejně jako Sněhurce mi jí taky bylo spíše líto), ovšem lovec dostal trestuhodně málo prostoru a dosti mě zamrzela naprosto nedotažená milostná linka mezi Sněhurkou, princem a lovcem. Co se týká Kristen Stewart tak její Sněhurka si mě získala celkem snadno a to brnění ji skutečně seklo. Je škoda, že trpaslíci nebyli trochu lépe zapracováni do příběhu. Na straně druhé film obsahuje neuvěřitelně silné okamžiky, které jen tak s hlavy nedostanete.
Je vidět, že režisér Sanders má skutečně talent, už proto by mě velice zajímalo, jak to celé mohlo dopadnout, kdyby měl k dispozici daleko kvalitnější a hlavně komplexnější scénář.
Pokud vznikne pokračování doufám, že ho bude režírovat stejný režisér ale scénář by měl raději dělat někdo jiný.
8/10
233676
Film se mi víceméně líbil ale některé nedostatky mě opravdu mrzí. Stačilo si trochu více pohrát se scénářem a mohl s toho být skutečně nezapomenutelný zážitek ale takto je to jen fajn oddechovka. Hlavní herecké trio nezklamalo (Zlá královna Ravena byla naprosto dokonalá ale stejně jako Sněhurce mi jí taky bylo spíše líto), ovšem lovec dostal trestuhodně málo prostoru a dosti mě zamrzela naprosto nedotažená milostná linka mezi Sněhurkou, princem a lovcem. Co se týká Kristen Stewart tak její Sněhurka si mě získala celkem snadno a to brnění ji skutečně seklo. Je škoda, že trpaslíci nebyli trochu lépe zapracováni do příběhu. Na straně druhé film obsahuje neuvěřitelně silné okamžiky, které jen tak s hlavy nedostanete. Je vidět, že režisér Sanders má skutečně talent, už proto by mě velice zajímalo, jak to celé mohlo dopadnout, kdyby měl k dispozici daleko kvalitnější a hlavně komplexnější scénář. Pokud vznikne pokračování doufám, že ho bude režírovat stejný režisér ale scénář by měl raději dělat někdo jiný. 8/10
0 0
Ty jo, tak i tohle ma rozpocet 172 bez reklamy. Fakt silenstvi.
233673
0 0
Sněhurka v podstatě celý film jen ztrápeně čumí, královna je příkladně zlá (Charlize teda zraje jako víno), lovec bohužel nevyužitý, trpaslící evidentně jen z povinnosti.
Celkově dost zdlouhavý a podruhý to určitě neuvidím.
Milostný trojúhelník mě dost pobavil a opravdu by mě zajímalo, co byl tvůrčí záměr.
233620
Sněhurka v podstatě celý film jen ztrápeně čumí, královna je příkladně zlá (Charlize teda zraje jako víno), lovec bohužel nevyužitý, trpaslící evidentně jen z povinnosti. Celkově dost zdlouhavý a podruhý to určitě neuvidím. Milostný trojúhelník mě dost pobavil a opravdu by mě zajímalo, co byl tvůrčí záměr.
0 0
Moja recenzia: link
233582
0 0
S tím, že si to zachovává tempo naprosto nesouhlasím: dobrý začátek - ten tempo má, prostředek - táhnoucí se nuda se scénami stylově i smyslem úplně mimo, závěr - uspěchaný a odfláknutý. Více Charlize, více si ujasnit, co chci točit, zvýšit PR a vyhodit scénáristu.
233528
0 0

Dabing

Já vůl šel na dabing. Něco tak odpornýho už jsme dlouho nezažil. Spongebob tu mluví lovce což je opravdu "perfektní" výběr. Přezpívání písniček...atd. Prostě dabing už ne. K tomu nechápu jak o tom nikdo může napsat, že film má dobré tempo. Nemá. Usínačka chvílema. Na druhou stranu bitky se docela dají. Stewart ok...nějak výrazně neštvala.Trpaslíci hrůza. Za mě 6-7/10.
233525
Dabing
0 0