Diskuze k článku Utržený ze řetězu: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek

Unleashed

Tak konecne sem zlhidnul tenhle film...Je super byl sem spokojen...Musim souhlasit s clovekem kterej delal recenzi,akurat myslim ze je fakt super a vybocuje z radu,konecne dobrej film medzi ostatnima co tedka se toci...Je proste Super...
24104
Unleashed
0 0

Recenze

TEN FILM JE ÚŽASNEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23876
Recenze
0 0

Adrian

imf: nie, rozhodnie nie si tu za zleho" :-). Tymto sa priznavam, ze som ten svoj komentar na Unleashed v spornom bode ohladne Jet vs Tony upravil sam a dobrovolne, bez akehokolvek natlaku z tvojej strany :-)
A zmazal som to presne preto, lebo to fakt nebolo dostatocne rozvedene a mohlo to vacsinu ludi dezorientovat.... :-) a ted mne omvluvte, jdu znova s Jetem na zachod :-)))))
23868
imf: nie, rozhodnie nie si tu za zleho" :-). Tymto sa priznavam, ze som ten svoj komentar na Unleashed v spornom bode ohladne Jet vs Tony upravil sam a dobrovolne, bez akehokolvek natlaku z tvojej strany :-) A zmazal som to presne preto, lebo to fakt nebolo dostatocne rozvedene a mohlo to vacsinu ludi dezorientovat.... :-) a ted mne omvluvte, jdu znova s Jetem na zachod :-)))))
Adrian
0 0
Ne... ted jsem zase za toho zlyho. ;) Ja to myslel jako pratelske rypnuti, je mi jasne, ze si to jenom tak prohodil. Ale v tom komentari to neni rozvedeno a nektere lidi by to mohlo svest na spatnou stezku. IMHO.
23867
0 0

Jet a Tony

imf: Aleee, tak to sa vazne ospravedlnujem, ak to bolo takto chapane, pretoze som to myslel uplne inak - ako velmi odhlacene prirovnanie, kde fanusikovia filmov s bojovymi umeniami to budu brat s velkym nadhladom :-).
Mne islo cisto iba o to, ze okolo Unleashed sa vytvoril velky hype filmu, ktory bude prespikovany spickovymi bojovymi sekvenciami, co sa ale vo vysledku ukazalo ako nie celkom pravdivy predpoklad (teda bojova choreografia je na super urovni - ved tu scenu na zachode som si pustil 5x za sebou :-), len co mna osobne prekvapilo je to, ze toho "boja je vo filme malo" - ale rovnako prekvapivo mi to vobec nevadilo, pretoze ta druha, dramaticka linia mi uplne vyhovovala a uspokojila ma - ako som aj napisal v komentari). Cize mne islo o prirovanie z toho ocakavania, lebo som mal dojem ze pri Unleashed, rovnako ako pri Ong-bak bol velky hype hlavne ohladne bojovych scen. A prave tym porovnanim Jeta s Tonym, resp. Unleashed s Ong-bak som chcel poukazat na to, ze pri Unleashed ta absencia vacsieho poctu subojov nie je vobec prekazkou uzitia si filmu, pricom naproti tomu podla mna Ong-bak je film vyslovene iba o tych bojoch. To bolo cele.

Ale ako vidim z tvojej reakcie, tak ked si to ty (ako clovek rovnako zanieteny do podobneho druhu filmovej produkcie) tak nepochopil, tak predpokladam, ze tento moj "pokus o zartovne prirovnanie" nenajde odozvu ani u inych. Cize svoju funkciu tym de facto straca a stahujem ho z mojho kometara :-)
23866
imf: Aleee, tak to sa vazne ospravedlnujem, ak to bolo takto chapane, pretoze som to myslel uplne inak - ako velmi odhlacene prirovnanie, kde fanusikovia filmov s bojovymi umeniami to budu brat s velkym nadhladom :-). Mne islo cisto iba o to, ze okolo Unleashed sa vytvoril velky hype filmu, ktory bude prespikovany spickovymi bojovymi sekvenciami, co sa ale vo vysledku ukazalo ako nie celkom pravdivy predpoklad (teda bojova choreografia je na super urovni - ved tu scenu na zachode som si pustil 5x za sebou :-), len co mna osobne prekvapilo je to, ze toho "boja je vo filme malo" - ale rovnako prekvapivo mi to vobec nevadilo, pretoze ta druha, dramaticka linia mi uplne vyhovovala a uspokojila ma - ako som aj napisal v komentari). Cize mne islo o prirovanie z toho ocakavania, lebo som mal dojem ze pri Unleashed, rovnako ako pri Ong-bak bol velky hype hlavne ohladne bojovych scen. A prave tym porovnanim Jeta s Tonym, resp. Unleashed s Ong-bak som chcel poukazat na to, ze pri Unleashed ta absencia vacsieho poctu subojov nie je vobec prekazkou uzitia si filmu, pricom naproti tomu podla mna Ong-bak je film vyslovene iba o tych bojoch. To bolo cele. Ale ako vidim z tvojej reakcie, tak ked si to ty (ako clovek rovnako zanieteny do podobneho druhu filmovej produkcie) tak nepochopil, tak predpokladam, ze tento moj "pokus o zartovne prirovnanie" nenajde odozvu ani u inych. Cize svoju funkciu tym de facto straca a stahujem ho z mojho kometara :-)
Jet a Tony
0 0

Adrian

Narozdil od tveho tvrzeni - Jet neni zadny Tony, takze Ong-Bak necekejte. Aniz bych se chtel navazet do kolegy, fandy do asijske produkce, tak tohle je velky ustrel. :) Nekdo se mozna necha zaslepit tim, ze Ong-Bak je propagovan jako hardcore maso a buduje novou mladou hvezdu, ale takhle jednim smahem odpalkovat Jeta a degradovat tak chapani choreografie na "jedinou spravnou cestu", to mi prislo trochu smutne a kratkozrake... Uff, tak jsem se vykecal a ted to muzeme rozebrat. ;)
23865
Adrian
0 0