Diskuze k článku Barbar Conan: Recenze

Som na tom podobne ako Macejko. Bavil som sa skoro celý čas vďaka výdatnej akcii. Akurát mne tam Momoa vadil v tých normálnych (neakčných) scénach, kde bolo takmer všetko veľmi bolestivé. 5/10 A kedy príde Rudá Sonja? :))
217128
Som na tom podobne ako Macejko. Bavil som sa skoro celý čas vďaka výdatnej akcii. Akurát mne tam Momoa vadil v tých normálnych (neakčných) scénach, kde bolo takmer všetko veľmi bolestivé. 5/10 A kedy príde Rudá Sonja? *:))*
0 0

Hairy ASS:

ad Erikson vs Tolkien a zfilmovatelnost - to máš sice pravdu, ale z hlediska složitosti zápletky, počtu postav a scenérií je LoTR proti Malazu jako Letadélko Káně proti všem Verneovkám dohromady ... a řek bych, že sem to ani moc za vlasy nepřitáhl :) Samozřejme, zfilmovanej Malaz je můj vlhkej sen, ale popravdě si to naprosto neumím představit .... jednotlivý scény, silný pasáže (smrt Coltaina, Ikarium v akci, Karsa v akci atd) samozřejmě jo, ale celkovej koncept jak takovej film postavit vůbec.

Abych nebyl OT, novýho Conana jsem viděl, na CSFD dal poctivou jednu hvezdu :) a Nispela proklel do třetího kolena. Původního Conana mám velmi rád, načtenýho mám Howarda i všechny zásadnější epigony, a ne jednou .... ale tohle se fakt nedalo. Což je vzhledek k tomu, jak se mi Momoa jako Conan líbil (scéna na poušti s roubíkem) obrovská škoda.
217089
ad Erikson vs Tolkien a zfilmovatelnost - to máš sice pravdu, ale z hlediska složitosti zápletky, počtu postav a scenérií je LoTR proti Malazu jako Letadélko Káně proti všem Verneovkám dohromady ... a řek bych, že sem to ani moc za vlasy nepřitáhl :) Samozřejme, zfilmovanej Malaz je můj vlhkej sen, ale popravdě si to naprosto neumím představit .... jednotlivý scény, silný pasáže (smrt Coltaina, Ikarium v akci, Karsa v akci atd) samozřejmě jo, ale celkovej koncept jak takovej film postavit vůbec. Abych nebyl OT, novýho Conana jsem viděl, na CSFD dal poctivou jednu hvezdu :) a Nispela proklel do třetího kolena. Původního Conana mám velmi rád, načtenýho mám Howarda i všechny zásadnější epigony, a ne jednou .... ale tohle se fakt nedalo. Což je vzhledek k tomu, jak se mi Momoa jako Conan líbil (scéna na poušti s roubíkem) obrovská škoda.
Hairy ASS:
0 0
Také konečně viděno

Po pravdě-čekal jsem to horší, ale špatné je to pořád. Velká naštvanost u mě nastala, když jsem film horko-těžko dokoukal a říkal si-jak to hergot někdo mohl tak zbytečně zkazit? Hlavní herec mě přišel celkem v pohodě (ale více svalů by mu teda neškodilo:-). Prvních 20 minut-docela dobré, jak už tu všichni psali, ale ten zbytek je celkem dost hroznej. V půlce filmu mě to už nebavilo sledovat a začal jsem přemýšlet o něčem jiném. Přitom potenciál tam je a kdyby to někdo natočil pořádně, použil logickej děj atd., tak to mohlo stát zato, ale bohužel se tak nestalo. A akce je opravdu hrozně nepřehledná. Tak blbec, co stříhal (nebo čím to je) film by měl dostat výpověd!
217088
[b]Také konečně viděno[/b] Po pravdě-čekal jsem to horší, ale špatné je to pořád. Velká naštvanost u mě nastala, když jsem film horko-těžko dokoukal a říkal si-jak to hergot někdo mohl tak zbytečně zkazit? Hlavní herec mě přišel celkem v pohodě (ale více svalů by mu teda neškodilo:-). Prvních 20 minut-docela dobré, jak už tu všichni psali, ale ten zbytek je celkem dost hroznej. V půlce filmu mě to už nebavilo sledovat a začal jsem přemýšlet o něčem jiném. Přitom potenciál tam je a kdyby to někdo natočil pořádně, použil logickej děj atd., tak to mohlo stát zato, ale bohužel se tak nestalo. A akce je opravdu hrozně nepřehledná. Tak blbec, co stříhal (nebo čím to je) film by měl dostat výpověd!
0 0

Konečne videné

Dement (alebo dementi?), ktorí majú na svedomí scenár, urobili jedno výborné rozhodnutie. Všetky scény, ktoré nie sú akčnej povahy, zoškrtali na minimum a naopak sa nijako neobmedzovali, čo sa akcie týka. Tým pádom pre diváka nie je problém si tie patetické a hlúpe drísty, výpadky v logike a nulovo vykreslené postavy tých niekoľko minúť odtrpieť, pretože vie, že odmeny sa dočká čo nevidieť. Nový Barbar Conan je totiž zrejme prvý film po rokoch (!) kde akcia výrazne prevažuje nad "pokojnými" scénami. A že je naozaj výborná! Marcus Nispel síce režijne poväčšinou zlyháva pri všetkom ostatnom (jeho zďaleka najväčším problémom sú tristné výpadky v kontinuite, ťahajúce sa celým filmom), ale adrenalínové nakladačky, tie mu teda idú (a nájdu sa dokonca aj atmosférické scény - hlavne úvod so skazou Cimmerčanov). Práve vďaka nim, skvelej výprave a fenomenálnemu Jasonovi Momoovi (jeho Conan si dáva toho Arnoldovho surovo na raňajky) som sa pri Conanovi veľmi dobre bavil. Bohužiaľ, ako celok to nie je za viac, ako 5/10.
216974
Konečne videné
0 0
Duro:
dik :) pořád mám zafixovanej 84 a přitom to je Ničitel
212538
Duro: dik :) pořád mám zafixovanej 84 a přitom to je Ničitel
0 0
1982
212525
1982
0 0
Když se ultra drsný otrokář zeptá Conana z roku 1984 na smysl života, odpoví Conan: "Crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of the women". Když se na totéž zeptá Conana z roku 2011 jakási kung-fu kněžka těsně před deflorací, řekne: "I live, I love, I slay and I am content" :( Čekal sem odpověď: Eat, prey, love ale to je jinej žánr, že - no, Conan ztratil koule :((
212523
0 0

Myslič

Ale na zadní partie zapomněli. :D
212481
Ale na zadní partie zapomněli. *:D*
Myslič
0 0

Bohužel

jsem konečně měl chvilku času a šel do kina. Recenze vcelku sedí, jen je možná ještě moc laskavá. Zdaleka nejlepších je prvních dvacet minut, Ron Perlman i mladý Conan ukazují, jaké by to mohlo být....a pak strmá skluzavka dolů, až po finále?? Já bych ani netvrdil, že scénář je slabý, on totiž snad ani žádný nebyl...postavy se potácí odnikud nikam, nastupují a vystupují z děje a nikdo neví proč. Proč proboha Lang aspoň nedostane při získání masky nějaký zajímavý skill, ať je ve finále něco, na co by se dalo koukat...takhle to vypadá celé nedodělané, jako by autor chtěl pokračovat dalším dílem ...přírodo nás chraň:)
Takže za slušné výkony herců, za začátek a za vizuál 4/10.....
212480
jsem konečně měl chvilku času a šel do kina. Recenze vcelku sedí, jen je možná ještě moc laskavá. Zdaleka nejlepších je prvních dvacet minut, Ron Perlman i mladý Conan ukazují, jaké by to mohlo být....a pak strmá skluzavka dolů, až po finále?? Já bych ani netvrdil, že scénář je slabý, on totiž snad ani žádný nebyl...postavy se potácí odnikud nikam, nastupují a vystupují z děje a nikdo neví proč. Proč proboha Lang aspoň nedostane při získání masky nějaký zajímavý skill, ať je ve finále něco, na co by se dalo koukat...takhle to vypadá celé nedodělané, jako by autor chtěl pokračovat dalším dílem ...přírodo nás chraň*:)* Takže za slušné výkony herců, za začátek a za vizuál 4/10.....
Bohužel
0 0
:))Humáč..... Momoovi museli nalipit i chlupy na hrudník, aby vypadal barbarsky
211964
*:))*Humáč..... Momoovi museli nalipit i chlupy na hrudník, aby vypadal barbarsky
0 0

2D projekce

Tak nedalo mi to a jeste jednou jsem si na to zasel a to ve 2D projekci a musim rict ze to je uplne jiny film ano znavam neni to zadna bomba ale rozhodne je to mnohem lepsi nez ve 3D kde je to skutecne jen smeska neprehlednych scen. Cili abych to shrnul dalsi film ktery zabilo prevedeni do 3D a pro me jasne znameni ze na hobita pujdu jedine ve 2D ( alespon na poprve :D ).
211867
2D projekce
0 0

Monster

Má už kompletních 10 dílů. ;) + 3 knihy ze stejného světa, ale které se příběhu přímo netýkají + několik povídek. Vím, že to je prakticky nezfilmovatelný, ale to si lidi mysleli před pár lety o Pánovi prstenů taky, a pak přišel Jackson, a ejhle, ono to šlo. :+
211677
Má už kompletních 10 dílů. *;)* + 3 knihy ze stejného světa, ale které se příběhu přímo netýkají + několik povídek. Vím, že to je prakticky nezfilmovatelný, ale to si lidi mysleli před pár lety o Pánovi prstenů taky, a pak přišel Jackson, a ejhle, ono to šlo. *:+*
Monster
0 0
"Barbar Conan je film pro mladé diváky, kteří vám jsou ochotni s vážným výrazem tvrdit, že ve videohrách jsou kvalitní příběhy. Nejsou. Jsou tam jen kvalitní zápletky."
Niekto nehral Metal Gear Solid.
211664
"Barbar Conan je film pro mladé diváky, kteří vám jsou ochotni s vážným výrazem tvrdit, že ve videohrách jsou kvalitní příběhy. Nejsou. Jsou tam jen kvalitní zápletky." Niekto nehral Metal Gear Solid.
0 0

Hairy_Ass

Mno a ktoré štúdio by šlo do zfilmovania epickej ságy ktorá má zatiaľ tuším 7 dielov (nie som si
istý) a každý z nich má cez 600 strán? Pre tých, čo to nečítali možem jedine odporučiť (autor
Steven Erikson). To určite ani nie je možné natočiť.

K barbarovi: škoda ale aj tak si to pozriem :)
211642
Mno a ktoré štúdio by šlo do zfilmovania epickej ságy ktorá má zatiaľ tuším 7 dielov (nie som si istý) a každý z nich má cez 600 strán? Pre tých, čo to nečítali možem jedine odporučiť (autor Steven Erikson). To určite ani nie je možné natočiť. K barbarovi: škoda ale aj tak si to pozriem :)
Hairy_Ass
0 0
Počkat počkat, ono jakomůže existovat PG-13 zombie film:o Ok, zvědavost na to prudce klesla.
211533
Počkat počkat, ono jakomůže existovat PG-13 zombie film*:o* Ok, zvědavost na to prudce klesla.
0 0
Se divim, že Conan byl Rkovej, když i World War Z bude PG-13, což je imho největší fail vůbec. Barbar by i pohořel s jakymkoliv ratingem, Nispelem si neúspěch pojistili na 100%. Tomu říkám skvělá produkční práce:D
211532
Se divim, že Conan byl Rkovej, když i World War Z bude PG-13, což je imho největší fail vůbec. Barbar by i pohořel s jakymkoliv ratingem, Nispelem si neúspěch pojistili na 100%. Tomu říkám skvělá produkční práce*:D*
0 0
Tak Expendables 2 nemusia rovno zrusit, ale mozu napriklad znizit rozpocet, alebo nejaku mudru hlavu moze napadnut skusit pretlacit PG-13 rating atd.
211523
0 0
Já mám pocit, že expendables už jsou v predprodukci relativně daleko. Ne že by to v minulosti hollywoodský studia zastavilo od toho stopnout natáčení den předem po ročních přípravách... Ale o expendables 2 se fakt nebojím... Sly pořád táhne
211522
0 0
puffy: To isté mi napadlo. Ale vzhľadom na výsledky prvých Expendables snáď nie!