Diskuze k článku Kovbojové a vetřelci: Recenze

2/10

Krásná ukázka absolutní blockbusterové s*ačky! Statická režie bez jedinýho nápadu jedoucí přesně po lajně, nulovej děj s tunou klišé a těma nejhoršíma dialogama co jen jdou, nudnej Craig, zaměnitelná Wilde, přehrávající Ford a debílek Paul Dano... Fakt prosím, aby už Favreau nikdy netočil film s rozpočtem nad 70 mega! Opravdu, opravdu je to mimo jeho schopnosti.
218360
2/10
0 0
film byl šílená sračka, jediný co se mě líbilo byl soundtrack a alieni vypadali jako z Gears of War mixnutý s alienama z Den nezávislosti

kdyby se celej film posunul o cca 2 století do postapokalyptické budoucnosti tak bych to bral ale tohle bylo prostě tak stupidní že jsem se ani nemohl smát té absurditě :o:-

218049
film byl šílená sračka, jediný co se mě líbilo byl soundtrack a alieni vypadali jako z Gears of War mixnutý s alienama z Den nezávislosti kdyby se celej film posunul o cca 2 století do postapokalyptické budoucnosti tak bych to bral ale tohle bylo prostě tak stupidní že jsem se ani nemohl smát té absurditě *:o**:-*
0 0

DynamitNobel

K tým originálnym príbehom, ktoré Universal vymýšľa... tento film je adaptácia komiksu.
212474
DynamitNobel
0 0
TedGeorge:Já vím,díval jsem se na BoxOfficeMojo.Ale stále tak trochu doufám.Tenhle film prostě musí mít pokračování.Bavil jsem se fakt královsky.
212472
0 0
duro:Desítky...
212470
duro:Desítky...
0 0

DynamitNobel

Jenom detail či snad technická...

Tvůj malý finanční obnos opravdu NEPŘISPĚJE na pokračování ?)
212469
Jenom detail či snad technická... Tvůj malý finanční obnos opravdu NEPŘISPĚJE na pokračování *?)*
DynamitNobel
0 0
Nejlepší sci-fi? Koľko sci-fi filmov si videl? Dva?
212468
0 0

Nejlepší akce/scifi tohoto roku

Když se dívám na hodnocení tohoto filmu,tak mám pocit,že jsme každý viděli úplně jiný film.Jedno se musí Universalu nechat.Nebojí se zariskovat a dělá originální a zábavné filmy.Sice ne vždy vydělají ale už za to,že se nebojí vstoupit do neprobádané řeky zaslouží uznání.Ostatní studia stále jenom recyklují a adaptují,Universal vymýšlí a Kovboje a vetřelce vymyslel skvěle.Akce prakticky od samého začátku(nečekáme hodinu na první náznak vetřelce jako u ostatních filmů),rovnoměrně dávkovaná.Skvělé speciální efekty a opravdu hrůzu nahánějící vetřelci.Exploze vypadají opravdu mimozemsky.Závěrečné masakrování koní,lidí a vetřelců navzájem je už opravdu jenom třešinka na dortu.Za mě 9/10 a kandidát na nejlepší scifi vůbec.A pro všechny fandy pravé scifi řezničiny životní povinnost.Zítra na to jdu znovu,snad můj malý finanční obnos přispěje na pokračování....
212466
Nejlepší akce/scifi tohoto roku
0 0
Jestli to nebude tim, ze uz ten comics je dost slabej, docetl sem to asi do pulky a fakt no more. Vybornej napad a tak mizerny zpracovani. Film tedy nejspis to samy
211213
0 0
Phil cze: S tim prozřenim ohledně Iron Mana... přesně to mě taky napadlo
210730
0 0

Bohužel většinou na místech, kde to Favreau a spol. stoprocentně nezamýšleli.
210729
0 0
V podstatě kompletní souhlas recenzí. I po rozpačitých ohlasech jsem se neuvěřitelně těšil... a o to tvrdší bylo prozření, že je to vážně tak těžkopádné, zoufale průměrné natočené a smysl nedávající jak tvrdí většina ohlasů. Naštěstí Ford a Craig jsou geniální a většina vedlejších postaviček (především Rockwell s Gogginsem) je velmi příjemných. A... to je asi tak všechno. Má to extrémně nevyrovnané tempo, skoro až otravnou Olivii Wilde (nevím, jak se jim to sakra povedlo) a minimálně jednu čistokrevnou WTF scénu. Hodlám tomu dát ještě jednu šanci, ale neočekávám, že by se mi názor obrátil o 180° a najednou bych to začal milovat. Za návrat starého, dobrého Forda ušmudlaných 6/10.
P.S. Až tady je doopravdy vidět, jak neuvěřitelně táhne Robert Downey Jr. Iron Mana.
210727
V podstatě kompletní souhlas recenzí. I po rozpačitých ohlasech jsem se neuvěřitelně těšil... a o to tvrdší bylo prozření, že je to vážně tak těžkopádné, zoufale průměrné natočené a smysl nedávající jak tvrdí většina ohlasů. Naštěstí Ford a Craig jsou geniální a většina vedlejších postaviček (především Rockwell s Gogginsem) je velmi příjemných. A... to je asi tak všechno. Má to extrémně nevyrovnané tempo, skoro až otravnou Olivii Wilde (nevím, jak se jim to sakra povedlo) a minimálně jednu čistokrevnou WTF scénu. Hodlám tomu dát ještě jednu šanci, ale neočekávám, že by se mi názor obrátil o 180° a najednou bych to začal milovat. Za návrat starého, dobrého Forda ušmudlaných 6/10. P.S. Až tady je doopravdy vidět, jak neuvěřitelně táhne Robert Downey Jr. Iron Mana.
0 0
Potvrzuju. Karel se smál víc než u Pařby v Bangkoku nebo u Šéfů na zabití
210724
0 0
Nevěřte recenzi!!! Duro to nadhodnotil, jsou to tak lepší 4* :D

Jako čekal jsem to špatný, ale likvidovalo mě to prakticky každým tupým a zbytečným dialogem - což jsou zhruba všechny. Vztahy postav na pytel, výprava na pytel, celej příběh na pytel. Navrch tuna idiotskejch lapsů, tak tak snesitelná akce (jenom Craig je v první půlhodině děsnej borec) a fakt mě vytáčelo, jak si to hraje na vážnej film... a pak přijde scéna u ohně. :D Těžkej fail všech zúčastněnejch, fakt se divím, že do toho šlo tolik velkejch jmen.
210720
Nevěřte recenzi!!! Duro to nadhodnotil, jsou to tak lepší 4* *:D* Jako čekal jsem to špatný, ale likvidovalo mě to prakticky každým tupým a zbytečným dialogem - což jsou zhruba všechny. Vztahy postav na pytel, výprava na pytel, celej příběh na pytel. Navrch tuna idiotskejch lapsů, tak tak snesitelná akce (jenom Craig je v první půlhodině děsnej borec) a fakt mě vytáčelo, jak si to hraje na vážnej film... a pak přijde scéna u ohně. *:D* Těžkej fail všech zúčastněnejch, fakt se divím, že do toho šlo tolik velkejch jmen.
0 0
Výborná recenze :+
210706