Diskuze k článku Julia´s Eyes: Recenze

0 0

MaSk

Scéna s foťákem je okopírovaná ze Saw? Vtipné a smutné zároveň... to už se jako Saw bere za klasiku žánru, před kterou nikdo neměl dobré nápady... :-(
210465
MaSk
0 0
První půlku filmu jsem se doslova pronudil (až na scénu ve sprchách, kterou považuju za úplně nejlepší z celého filmu). Druhá půlka už byla hodně dobrá a pasáž tma s foťákem vypadala úžasně. Nicméně záporák mi přišel takovej nemastnej neslanej a ten (jeho) konec na úrovni amatérskýho divadla. Celkově tak 6,5/10
210461
První půlku filmu jsem se doslova pronudil (až na scénu ve sprchách, kterou považuju za úplně nejlepší z celého filmu). Druhá půlka už byla hodně dobrá a pasáž [spoiler]tma s foťákem[/spoiler] vypadala úžasně. Nicméně záporák mi přišel takovej nemastnej neslanej a ten (jeho) konec na úrovni amatérskýho divadla. Celkově tak 6,5/10
0 0

Nic moc ...

No teda ... Ja mam po vcerejsim shlednuti uplne jiny nazor. Po takove recenzi jsem cekal opravdu narez, u nejz se zachumlam do perin a budu s prsty pred ocima ocima zdesene civet na hruzostrasne deni na monitoru, ale o to vetsim zklamanim film nakonec byl. Julia's Eyes svym vizualem jiz na prvni pohled pripomina lacinnou TV produkci typu Vrazdy v Midsomeru apod., a uz po par minutach tak zacne svou unylosti neprijemne nudit. Uvodni sekvence jeste dava jakous takous nadeji, ze by se film mohl ubirat zajimavou cestou, nicmene nefunkcni napeti, prepalena stopaz a pointa, ktera je, nebojim se rict, opravdu hloupa, brzy divaka otupi natolik, ze se nezmuze na vic, nez film s vypetim vsech sil dokoukat, aniz by za to po tech dvou hodinach ve finale jakkoliv odmenen (viz. naprosto nezapadajici finalni zaber). Zaroven je potreba rict, ze v zadnem pripade nejde o horror (pominu-li zcela zbytecnou slasherovou sekvenci ala Patek 13teho), nybrz o klasicky kriminalni thriller. Duro v recenzi plive na novou zapadni horrorovou skolu, a presto je to prave americky Saw 1 z nejz je okopirovana scena s cvakajicim fotoaparatem s bleskem (v Saw ovsem mnohem efektneji nasnimana), kterou si Julie pujcila dokonce rovnou pro samotne finale filmu. Pokud se chcete bat, sahnete urcite radeji po Wanove Insidious, ktery to do divaka pere uz od prvni minuty a opravdu cloveka dokaze vylekat. Nepopiram, ze mu ke konci take dochazi dech, ale mel-li bych to prirovnat k zavodu, tak Insidious se pri prubehu cilovou paskou lehce zadycha, zatimco slepa Julia vybehne uz pri prvni zatacce z trati a v plne rychlosti to napali celem rovnou do steny opodal stojiciho domu, u nejz zustane az do konce zavodu nehybne lezet. Julia's Eyes 3/10.
210439
No teda ... Ja mam po vcerejsim shlednuti uplne jiny nazor. Po takove recenzi jsem cekal opravdu narez, u nejz se zachumlam do perin a budu s prsty pred ocima ocima zdesene civet na hruzostrasne deni na monitoru, ale o to vetsim zklamanim film nakonec byl. Julia's Eyes svym vizualem jiz na prvni pohled pripomina lacinnou TV produkci typu Vrazdy v Midsomeru apod., a uz po par minutach tak zacne svou unylosti neprijemne nudit. Uvodni sekvence jeste dava jakous takous nadeji, ze by se film mohl ubirat zajimavou cestou, nicmene nefunkcni napeti, prepalena stopaz a pointa, ktera je, nebojim se rict, opravdu hloupa, brzy divaka otupi natolik, ze se nezmuze na vic, nez film s vypetim vsech sil dokoukat, aniz by za to po tech dvou hodinach ve finale jakkoliv odmenen (viz. naprosto nezapadajici finalni zaber). Zaroven je potreba rict, ze v zadnem pripade nejde o horror (pominu-li zcela zbytecnou slasherovou sekvenci ala Patek 13teho), nybrz o klasicky kriminalni thriller. Duro v recenzi plive na novou zapadni horrorovou skolu, a presto je to prave americky Saw 1 [spoiler]z nejz je okopirovana scena s cvakajicim fotoaparatem s bleskem (v Saw ovsem mnohem efektneji nasnimana), kterou si Julie pujcila dokonce rovnou pro samotne finale filmu[/spoiler]. Pokud se chcete bat, sahnete urcite radeji po Wanove Insidious, ktery to do divaka pere uz od prvni minuty a opravdu cloveka dokaze vylekat. Nepopiram, ze mu ke konci take dochazi dech, ale mel-li bych to prirovnat k zavodu, tak Insidious se pri prubehu cilovou paskou lehce zadycha, zatimco slepa Julia vybehne uz pri prvni zatacce z trati a v plne rychlosti to napali celem rovnou do steny opodal stojiciho domu, u nejz zustane az do konce zavodu nehybne lezet. Julia's Eyes 3/10.
Nic moc ...
0 0
Měl bych pár výhrad a rozhodně bych neřekl, že Julia's Eyes je plnokrevný horror, ale pobavil jsem se výborně, bavily mě vizuální nápady i herci. Akorát mi to nějak vysvětlete s tou jeho matkou, nechce se mi na to koukat hned podruhý. :) 7/10
210205
Měl bych pár výhrad a rozhodně bych neřekl, že Julia's Eyes je plnokrevný horror, ale pobavil jsem se výborně, bavily mě vizuální nápady i herci. Akorát mi to nějak vysvětlete s tou jeho matkou, nechce se mi na to koukat hned podruhý. *:)* 7/10
0 0
Vizuál to síce má hororový a naozaj perfektný, takisto réžia nezaostáva pozadu. Avšak toto horor nie je. Skôr by som to označil za triler, ktorý hororom chce byť, ale až na pár scén sa mu to vôbec nedarí. Prvá polovica ma aj celkom bavila a aj som sa chvíľu bál, ale potom to išlo dolu z kopca, zhruba poslednú polhodinu som už regulérne trpel. 6/10

PS: Insidious kope úplne inú ligu. Od začiatku do konca zimomriavky aj na niekoľkonásobné pozretie.
210174
Vizuál to síce má hororový a naozaj perfektný, takisto réžia nezaostáva pozadu. Avšak toto horor nie je. Skôr by som to označil za triler, ktorý hororom chce byť, ale až na pár scén sa mu to vôbec nedarí. Prvá polovica ma aj celkom bavila a aj som sa chvíľu bál, ale potom to išlo dolu z kopca, zhruba poslednú polhodinu som už regulérne trpel. 6/10 PS: Insidious kope úplne inú ligu. Od začiatku do konca zimomriavky aj na niekoľkonásobné pozretie.
0 0

Insidious

Je s pribúdajúcimi minutami nechcená komédia. 8)
210098
Je s pribúdajúcimi minutami nechcená komédia. *8)*
Insidious
0 0
Insidious je napínavý a děsivý první půlku. Pak to spadne do hrozné béčkové srágory. Ale víc až pod recenzí.
210090
0 0
Nie je to zle, ale Insidious je ovela lepsi a strasidelnejsi. 6/10
210087
0 0
Recyklace napudrovanych strasidel v Asii?? To je v soucasnosti nesmysl. Vzdyt duchariny se v Asii (nepocitam-li Thajsko a Indonesii, kde se to tocit porad bude, protoze to tam ma tradici a divaci to tam vyzaduji, ale filmovy fanda, co se po tom nepidi, s tim neprijde do styku) v poslednich nekolika letech toci sporadicky a treba Japonsko, drive asijska ducharska velmoc, na trh chrli hlavne lacine trashe, exploitationy a torture porna (cimz me stve).
Jinak za recenzi na Julii dik. Mam dojem, ze tenhle povedeny horrorovy thriller u fandu jaksi zapadl. Treba na nasem kazdorocnim srazu horrorovych fanousku, kde podrobne probirame aktualni horrorovou scenu, o nem nepadlo ani slovo. Co se tyce filmu, atmoska a remeslo fajnove, lec mel jsem trochu problem s rozpletenim zapletky. Ta mi dojem z filmu srazila o tridu dolu. Z 9/10 na slusnych 7/10.
210080
Recyklace napudrovanych strasidel v Asii?? To je v soucasnosti nesmysl. Vzdyt duchariny se v Asii (nepocitam-li Thajsko a Indonesii, kde se to tocit porad bude, protoze to tam ma tradici a divaci to tam vyzaduji, ale filmovy fanda, co se po tom nepidi, s tim neprijde do styku) v poslednich nekolika letech toci sporadicky a treba Japonsko, drive asijska ducharska velmoc, na trh chrli hlavne lacine trashe, exploitationy a torture porna (cimz me stve). Jinak za recenzi na Julii dik. Mam dojem, ze tenhle povedeny horrorovy thriller u fandu jaksi zapadl. Treba na nasem kazdorocnim srazu horrorovych fanousku, kde podrobne probirame aktualni horrorovou scenu, o nem nepadlo ani slovo. Co se tyce filmu, atmoska a remeslo fajnove, lec mel jsem trochu problem s rozpletenim zapletky. Ta mi dojem z filmu srazila o tridu dolu. Z 9/10 na slusnych 7/10.
0 0
Insidious bude. Soon. 8)
210077
Insidious bude. Soon. *8)*
0 0
Mini stačí :) A Insidious by taky nebylo od věci, ale ten film je vidět přece jen víc (USA produkce, známé tváře), takže se k němu většina dostane. -- BTW zítra bude zveřejněn lineup proslavené torontské (první polovina září) festivalové sekce "midnight madness", to je místo, ze které už se několik let profilují první ohlasy na filmy které se pak často stanou hororovými událostmi roku (tenhle festival v minulých letech "udělal" např. Insidious, Martyrs, The Loved Ones, nebo zmiňovaný Stake Land).
210075
0 0
Stake Land je malá pecka, možno by som mohol napísať mini. 8)
210073
Stake Land je malá pecka, možno by som mohol napísať mini. *8)*
0 0
Však duro ještě snad časem napíše recenzi Stake Land a tím smaže resty moviezone v současném hororovém dění :) Protože nadávat na Paranormal Activity (myšleno obecně), film který je nejlehčí odstřelit, protože je první na ráně, je jedna věc, ale trochu se poohlédnout po kvalitě jinde a zviditelnit menší filmy mimo USA produkci je druhá věc :) Za recenzi dík
210072
0 0
Hned zítra se na vrhnu, když to duro tak vychválil :-) Na horory má celkem oko ;)
210071
Hned zítra se na vrhnu, když to duro tak vychválil :-) Na horory má celkem oko *;)*
0 0
hmm, zní to dobře, dobrý horor ze staré školy aby člověk pohledal.
210066
0 0
Ten film se skládá z výbornejch částí, který ale jaksi nedávaj nejlepší celek. Nejde o to, že se postavy občas chovaj nelogicky,a le spíš o to, že se občas jako deus ex machina objevjej třeba na místě, kde by jaksi neměly vůbec bejt apod.
210064
0 0
Stačí si vybavit hrdinku v ženských sprchách (kde jsou všechny ostatní ženy nevidomé) a naskočí mi husí kůže... brrr!