Diskuze k článku Captain America: První Avenger: Recenze

:+:+ Právě jsem dokoukal.
289445
*:+**:+* Právě jsem dokoukal.
speta
1 0

9/10

Zpetne je to nejlepsi film z cele prvni faze, tam kde IM byl moment prekvapeni, IM2 pohorel, Hulk ani nenadzvedl oboci a Thor az na finale slusne pobavil vyhrava prave Kapo, ktery je proste jen dobry film... a to nekdy staci.
289441
9/10
1 0

6/10

Retro akce s pohodovou atmosférou, sympaťáky na všech pozicích, jednoduchým humorem a docela zábavnýma rychle ubíhajícím dějem, který snad nemůže nikoho urazit. Body dolů sráží odfláknuté finále a trochu nemastná neslaná postava samotného kapitána (ale chápu, že arogantního Starka a Thora musí někdo vyvažovat). Český dabing dělá film zábavnějším než by bylo nutné :+
Thor mi sedl víc.
Je možné že se Red Skul objeví v Avengers? Vypadalo to, že zmizel podobně do ztracena jako Loki v Thorovi.
215795
Retro akce s pohodovou atmosférou, sympaťáky na všech pozicích, jednoduchým humorem a docela zábavnýma rychle ubíhajícím dějem, který snad nemůže nikoho urazit. Body dolů sráží odfláknuté finále a trochu nemastná neslaná postava samotného kapitána (ale chápu, že arogantního Starka a Thora musí někdo vyvažovat). Český dabing dělá film zábavnějším než by bylo nutné *:+* Thor mi sedl víc. [spoiler]Je možné že se Red Skul objeví v Avengers? Vypadalo to, že zmizel podobně do ztracena jako Loki v Thorovi.[/spoiler]
6/10
1 0

7/10

Nakonec z velmi pofiderní předlohy vzniknul tak akorát zábavnej film, ne moc, ale ani málo, a ze všech dosavadních marvelovských počinů asi ten nejosobitější. Výraznější výtku mam jen k hodně zkratkovitýmu ději, což zamrzí hlavně v závěru filmu.
215759
7/10
1 0

Tohle můžu podepsat.
215758
Tohle můžu podepsat.
1 0

3/10

Všem co dali 6 a víc se musím divit. V krátké době za sebou jsem viděl Green Lanterna, Thora i cpt. Ameriku a právě ten byl ze jmenovaných tří nejslabší. Něco tak nechutně absurdního jsem dlouho neviděl. Thor se svou magií a božstvem působil daleko uvěřitelněji, stejně jako GL se svými absurdními řešeními krizových situací. Speciální efekty ani komentovat netřeba- hrůza. Jedinými kladnými věcmi byly proto jen některé akční scény a některé žvanící, kde se neřešily věci typu red skull, super zbraně a spol. Příběh byl ve výsledku o ničem a téměř nedával smysl a tak mi z toho vyplynulo jen nutné zlo před Avengers.
215757
3/10
1 0

7.5

Nebyť scenáristických dríst a zbytočných scén(Rogersovo show po amerike), slabších vizuálnych efektov a celkovo tupého konca, mohlo ísť o komixovku roka.

Hail X-Men:First Class 8)
215548
Nebyť scenáristických dríst a zbytočných scén(Rogersovo show po amerike), slabších vizuálnych efektov a celkovo tupého konca, mohlo ísť o komixovku roka. Hail X-Men:First Class *8)*
7.5
1 0
8/10 v puvodnim zneni. Moc fajn. Urcite lepsi nez oba Iron Mani dohromady. Hravy, svizny, dobrodruzny, se spravnym nadhledem i retro feelingem. Trochu se bojim, ze se to vejde do my letosni TOP desitky :+
211587
8/10 v puvodnim zneni. Moc fajn. Urcite lepsi nez oba Iron Mani dohromady. Hravy, svizny, dobrodruzny, se spravnym nadhledem i retro feelingem. Trochu se bojim, ze se to vejde do my letosni TOP desitky *:+*
1 0

7+ *

film se mě moc líbil, když začalo jeho natáčení nebo když se o Cpt Americovi začlo mluvit tak byla spousta negativních reakci jak to vůbec natočit nebo jak to bude vypadat a nakonec to dopadlo více než dobře,
těšil jsem se na retro 2.sv válku ,akci podobnou ve hře call of duty 1 a 2 a vše se splnilo
škoda nevýraznýho soundtracku ten jsem vubec nezaznamenal resp žádnou výraznou pasáž stejně jako u Thora.Nejl. soundtrack byl zatím u Iron Mana 1
na tomhle by měl Marvel zapracovat Avengers by měli mít něco opravdu našlapanýho

Cpt. America byl posl. část mostu před Avengers a podle mě naprosto povedená část která skvěle do celýho universa zapadla viz první a poslední scéna filmu :))

samozřejmě jsem si počkal až skončí titulky abych viděl aspon něco z Avengers 8)
210944
film se mě moc líbil, když začalo jeho natáčení nebo když se o Cpt Americovi začlo mluvit tak byla spousta negativních reakci jak to vůbec natočit nebo jak to bude vypadat a nakonec to dopadlo více než dobře, těšil jsem se na retro 2.sv válku ,akci podobnou ve hře call of duty 1 a 2 a vše se splnilo škoda nevýraznýho soundtracku ten jsem vubec nezaznamenal resp žádnou výraznou pasáž stejně jako u Thora.Nejl. soundtrack byl zatím u Iron Mana 1 na tomhle by měl Marvel zapracovat Avengers by měli mít něco opravdu našlapanýho Cpt. America byl posl. část mostu před Avengers a podle mě naprosto povedená část která skvěle do celýho universa zapadla viz první a poslední scéna filmu :)) samozřejmě jsem si počkal až skončí titulky abych viděl aspon něco z Avengers *8)*
7+ *
1 0

6/10 (digital + titulky)

Patos a heroicke vyjevy mi vubec nevadily, vzhledem k tomu, ze se to nebere vazne a nesnazi si to hrat na neco, cim to neni... nicmene akce a dej obecne jsou IMO dost nezazivne a genericke. Obzvlast v pripade comic-hero popcornaku prece jen cekam trochu vice invence a "vyradeni se" po akcni strance, kdyz uz teda vypinam ten mozek a neresim logiku, scenar, motivace etc.
210762
6/10 (digital + titulky)
1 0
Ďalší marvelovský origin podľa osvedčeného mustra, avšak (ne)prekvapivo to stále funguje. Hlavný hrdina Steve Rogers je sympaťák, ktorý svoj "dušínovský" charakter zvláda predať bez toho, aby sa dostal do pozície naivného dobráckeho trpáka. Evans je výborný a každý prejav patriotizmu som mu veril. Povinný superhrdinský love-interest Peggy Carter je zase charizmatická "holka od rány", ktorá si Portmanovej pipku z Thora dáva na raňajky. Záporák Red Skull je potom správne démonický, hoci osobne som od Weavinga očakával trochu osobitejšie poňatie. Z postáv ma každopádne najviac bavil Tommy Lee Lones a jeho perfektné suché hlášky ("Ja ťa bozkávať nebudem!"). Čo sa remeselnej stránky filmu týka, Johnston si zaslúži pochvalu - po celý čas drží film pevne v rukách a výborne zvláda adrenalínovú akciu (pokojne jej mohlo byť viac!), ako aj intímnejšie momenty. Naopak ma veľmi sklamala patetická a príšerne nezaujímavá Silvestriho hudba. Captain America je teda výborný superhrdinský film... ale už to naozaj chce zmenu. Ďalší origin podľa rovnakej šablóny by som už nevydržal. Chvalabohu, že Avengers sa blížia. P.S.: Videné v originálnom znení a v 2D. Vivat Bratislava! (8/10)
210747
1 0

Strike

Je tam přesně to, co je nahraný z kina v profilu Avengers. Boxování + teaser.
210690
Strike
1 0
Naprostá spokojenost. Takřka indianajonesovké dobrodružství velice podobné Světu zítřka, který mám velmi rád pro jeho retro stylizaci. Klidně bych si další Cap film dokázal představit podobně. Ač jsem viděl pár animovaných Avengers, tak moc dobře si neumím představit jak Cap bude fungovat v současnosti ve spojení třeba s naprosto cool mladým Starkem, neřku-li Ironmanem... Viděno 2D s titulema. 9/10
P.S. Viděno v Pardubicích. Bohužel nám usekli titulky(někde u music), takže všichni, kdo byli v kině se potitulkové části nedočkali. Je tam něco jinýho mimo teaseru na Avengers?
210689
Naprostá spokojenost. Takřka indianajonesovké dobrodružství velice podobné Světu zítřka, který mám velmi rád pro jeho retro stylizaci. Klidně bych si další Cap film dokázal představit podobně. Ač jsem viděl pár animovaných Avengers, tak moc dobře si neumím představit jak Cap bude fungovat v současnosti ve spojení třeba s naprosto cool mladým Starkem, neřku-li Ironmanem... Viděno 2D s titulema. 9/10 P.S. Viděno v Pardubicích. Bohužel nám usekli titulky(někde u music), takže všichni, kdo byli v kině se potitulkové části nedočkali. Je tam něco jinýho mimo teaseru na Avengers?
1 0
kombinace vážnějších momentů s parodií na náborové filmy je fajn, celkově mi to sedlo dost, ale Iron Mana (1) a asi i Thora mám trochu výš... každopádně hezkých 7* a na Avengers se těším ještě o něco víc. :+
210588
kombinace vážnějších momentů s parodií na náborové filmy je fajn, celkově mi to sedlo dost, ale Iron Mana (1) a asi i Thora mám trochu výš... každopádně hezkých 7* a na Avengers se těším ještě o něco víc. *:+*
1 0

8/10

Parádní oldschool, která se řadí po bok Iron mana, Hulka a Thora. Nyní už opravdu nemám strach, že Avengers nebudou fungovat ... naprostá spokojenost i přes fakt, že to občas bylo až moc "cool". Třeba Capův první skok přes plot a tak ... nicméně akčních scén bych si dal klidně víc ale to málo co tam bylo se opravdu povedlo :) Postupné ničení základen Hydry bylo hodně nářezové :) a finále s troškou smutku a romantiky překvapilo :) Chris to zmákl na jedničku a zbytek obsazenstva ho parádně doplňovalo :) Fakt pěkný ...
PS - viděno ve Velkém kině ve Zlíně - digital originál s cz titulky
210540
Parádní oldschool, která se řadí po bok Iron mana, Hulka a Thora. Nyní už opravdu nemám strach, že Avengers nebudou fungovat ... naprostá spokojenost i přes fakt, že to občas bylo až moc "cool". Třeba Capův první skok přes plot a tak ... nicméně akčních scén bych si dal klidně víc ale to málo co tam bylo se opravdu povedlo :) Postupné ničení základen Hydry bylo hodně nářezové :) a finále s troškou smutku a romantiky překvapilo :) Chris to zmákl na jedničku a zbytek obsazenstva ho parádně doplňovalo :) Fakt pěkný ... PS - viděno ve Velkém kině ve Zlíně - digital originál s cz titulky
8/10
1 0
Já byl teda v regionálním Cinestaru od 18.40 na origu ?)