Diskuze k článku Lidice: Recenze

Strašná srágora plná patetické vznešenosti, otravné hudby a s teatrální kamerou (a za záběry západů slunce bych pomyslně střílel). Nezvládnutá režie (atentát na Heydricha, poprava lidických mužů), děravý scénář (Roden jede autobusem do Lidic a nikdo ze spolucestujících mu neřekne, že Lidice už nejsou). Postavy neprokreslené, herecké výkony průměrné, zaujme pouze Roman Luknár. Dlouhé a unylé kýčovité dílo, které si nezaslouží tolik pozornosti, jaké se tomuto filmu dostává. Jo a ten film finančně podpořila Česká zbrojovka... 3/10
234532
Strašná srágora plná patetické vznešenosti, otravné hudby a s teatrální kamerou (a za záběry západů slunce bych pomyslně střílel). Nezvládnutá režie (atentát na Heydricha, poprava lidických mužů), děravý scénář [spoiler](Roden jede autobusem do Lidic a nikdo ze spolucestujících mu neřekne, že Lidice už nejsou).[/spoiler] Postavy neprokreslené, herecké výkony průměrné, zaujme pouze Roman Luknár. Dlouhé a unylé kýčovité dílo, které si nezaslouží tolik pozornosti, jaké se tomuto filmu dostává. Jo a ten film finančně podpořila Česká zbrojovka... 3/10
0 0
Pouze kvůli tomuto příspěvku jsem se zaregistrovala. Né proto abych vyvracela názory ostatních to určitě né =), ale zamýšlela jsem se nadtím proč americké filmy mají vždycky recenze tak užásné až mě to příjde vskutku k smíchu u některých filmů. A já podle vlastního názoru musím říct, že mě se herecké výkony líbili až na některé mladé herce. A jak je v článku zmíněno že ty "výrazy" měli už od začátku přitom nevěděli co se bude dít. Tak stím tedy vážně nesouhlasím. Jelikož jsme to nikdo nezažil bůhví jakej výraz by jsme měli my v té době. Proto mě se ten film velice líbil až na některé šedé scény. Já bych ohodnotila 8/10
209666
0 0
Hodně nevyužitý potenciál. Strašně by mě zajímalo jak by film vypadal, kdyby se do něj pustil Svěrák nebo Michálek, kteří podle mě dokáží s emocemi pracovat mnohem líp než Nikolaev. Sám nevím jestli mě víc vadil mělký scénář nebo režie, která se úplně vyhnula patosu. Právě díky odtažitému přístupu přišla naprosto nulová katarze. Kdyby Nikolaev jednotlivým postavám přidal scénu ve které by jsme se s nimi víc seznámili, poznali život na vesnici a její pravidla byl by film a jeho dopad na diváka mnohem větší. Roden, Bydžovská, Fialová standard, ale mladší herci .... no moc se nepředvedli.
143714
0 0
Je to fakt dost špatné. Toto zpracování mi dojemný příběh Lidic spíš pokazilo, rozhodně nevyužilo potenciál. Světlé momenty to má, ale celkově jsem z toho byla spíš otrávená. Ten roztahaný konec, atentát a hlavně ta hudba, je fakt krok mimo. Náladu mi zhoršila už předehra ve formě trailerů na české "pecky".
204441
0 0

uff

škoda to je to opravdu tak špatný?...když to měla ještě v merku Nellis dost jsem od toho čekal, každopádně ohlasy opravdu mluví o opaku a imf navíc uvedl rozumný argumenty, proč je to dobrý akorát tak na podpal...(ty woe co fakt nesnáším je nevhodně zvolenej hudební podres...pár dílu ordinace v růžové zahradě co jsem nedopatřením zhlédl by mohlo vyprávět)
204324
uff
0 0
5/10 víc mě dojali X-Men: First Class. Mimochodem v CB CineStaru největší sál plný ze 2/3 tzn cca 200 platících...
204286
0 0
Ujetý humor :-
204000
Ujetý humor *:-*
0 0

Disketa

:+:D
203993
*:+**:D*
Disketa
0 0
:D:D:D
203992
*:D**:D**:D*
0 0
203991
[link="https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/58636_1476449485421_1659246994_31165225_5388501_n.jpg"]Černý humor.[/link] *:D*
0 0
A pak sem flakne: Lidice = 12/10
203945
A pak sem flakne: Lidice = 12/10
0 0

Loki

Třeba už vyrazil do kina, aby se přesvědčil, jak se všichni mýlí:)
203942
Třeba už vyrazil do kina, aby se přesvědčil, jak se všichni mýlí*:)*
Loki
0 0
Kokos takych "one hit wonderov" ako je YackUp, co napisu jeden prispevok bez hlavy a paty a potom sa vytratia milujem...
203941
0 0
Ten film hlavně táhne Luknár a Roden, kteří jsou doopravdy senzační. Jen je pravda, že celkově je scénář dost nedotažený a snaží se spíše cílit na drama lásky a viny než na samotné vyhlazení Lidic, což v kontextu filmu není moc dobře.
Já na české filmy do kina nechodím (nevidím tam tu hodnotu lístku) a na toto jsem šel kvůli přítelkyni, ale nelituju toho. Větší polovinu filmu jsem seděl v sedačce zařezaný a dobře se bavil, takže nerozhodným to doporučuju.
203940
Ten film hlavně táhne Luknár a Roden, kteří jsou doopravdy senzační. Jen je pravda, že celkově je scénář dost nedotažený a snaží se spíše cílit na drama lásky a viny než na samotné vyhlazení Lidic, což v kontextu filmu není moc dobře. Já na české filmy do kina nechodím (nevidím tam tu hodnotu lístku) a na toto jsem šel kvůli přítelkyni, ale nelituju toho. Větší polovinu filmu jsem seděl v sedačce zařezaný a dobře se bavil, takže nerozhodným to doporučuju.
0 0

jhr

O Lidicích jsem se nezmiňoval, měl jsem na mysli všeobecně poslední české filmy. Lidice, jsem neviděl, takže nemohu soudit. Až na ně zajdu, tak se taky zapojím do debaty jestli jsou či nejsou dobrým filmem. Já jsem reagoval na to, že YuckUp napsal, že se o všech českých filmech zdejší recenzenti vyjadřují špatně. Chtěl jsem poukázat na to, že to velmi často není jen dojem profesionálů, ale i diváků. A nakonec všichni víme, že rozhodnou oni. Jak se říká: "Hlas lidu, hlas Boží."
203939
jhr
0 0
SocialniPripad: Aktuálně mají Lidice na ČSFD 73% a názory lidí jsou dosti vyhraněné, jedněm se film líbí a druzí tvrdí to co recenze.
Mě osobně tento film velmi zajímá a doufám, že pravdu mají ti co ho hodnotí pozitivně.
203938
SocialniPripad: Aktuálně mají Lidice na ČSFD 73% a názory lidí jsou dosti vyhraněné, jedněm se film líbí a druzí tvrdí to co recenze. Mě osobně tento film velmi zajímá a doufám, že pravdu mají ti co ho hodnotí pozitivně.
0 0
YackUp: Jestli ono to nebude tim, ze ceske filmy k tem jinym ceskym, ze 60-70 let jen smutne vzhlizeji, v podstate nemaji co rici(vetsina filmaru tu neovlada ani zakladni filmovou rec)a placaji se na urovni televiznich inscenaci. A to i "kvalitou" obrazu. To bohuzel plati o 95% produkce.
203937
0 0
noctambule: Samozřejmě že je... mediálním partnerem.
203931
0 0

noctambule + YackUp

noctambule:
Ano je.:D
YackUp:
Za poslední půlrok (Leden-Červen 2011) šlo podle premiér na CSFD 7 hraných celovečerních filmů a jeden animák (Autopohádky). Z toho nejlepší hodnocení má Hřebejkova Nevinnost (73%) a Czech Made Man (68%) zbytek má lehounce přes padesát a méně. Oni nejsou nespokojení s českým filmem jen recenzenti, ale i lidi. A to už je vypovídající hodnota. :)
203930
noctambule: Ano je.*:D* YackUp: Za poslední půlrok (Leden-Červen 2011) šlo podle premiér na CSFD 7 hraných celovečerních filmů a jeden animák (Autopohádky). Z toho nejlepší hodnocení má Hřebejkova Nevinnost (73%) a Czech Made Man (68%) zbytek má lehounce přes padesát a méně. Oni nejsou nespokojení s českým filmem jen recenzenti, ale i lidi. A to už je vypovídající hodnota. *:)*
noctambule + YackUp
0 0
"Nejúžasnější" je recenze Spáčilové :D Není její domovský deník sponzorem filmu? Protože to je jediný důvod, který by vysvětloval, proč má úplně opačný pohled na film než všechny ostatní recenzenti.
203927
"Nejúžasnější" je recenze Spáčilové *:D* Není její domovský deník sponzorem filmu? Protože to je jediný důvod, který by vysvětloval, proč má úplně opačný pohled na film než všechny ostatní recenzenti.
0 0