Diskuze k článku Odnikud někam: Recenze

příspěvky 1 - 5 Napsat příspěvek

njn

Cival: Ale vlastně ano, máš pravdu, i když to je na debatu, kterou asi nikdo z nás nechce rozvádět :)
Je ale zajímavé, jak se dlouhé záběry bez střihu a zdánlivé akce promítají do největších art filmů (např. Tarkovskij - to je někdy onanie, Smrt v Benátkách - to je spíše průser a trest boží). Atd. Chtělo by to téma, čím delší a co nejvíce statický záběr na nic, tím větší ART a tím větší podhoubí pro vyplavování pocitů, bla bla (možná, že někdo provede algoritmus mezi počtem střihů a uměleckou hodnotou). U mě to funguje velice zřídka, miluju Tenkrát v Americe a koušu se nudou u Andreje Rubleva. Takže jsem to asi nepochopil, ne jsem moc konzumní, bla bla Lázeňské oplatky :)
pod čarou: musím ale říci, že Sofia mě naštvala, čekat 4 roky na tohle.... Přitom i Marie Antoinetta pro mě byla super film.
199476
Cival: Ale vlastně ano, máš pravdu, i když to je na debatu, kterou asi nikdo z nás nechce rozvádět :) Je ale zajímavé, jak se dlouhé záběry bez střihu a zdánlivé akce promítají do největších art filmů (např. Tarkovskij - to je někdy onanie, Smrt v Benátkách - to je spíše průser a trest boží). Atd. Chtělo by to téma, čím delší a co nejvíce statický záběr na nic, tím větší ART a tím větší podhoubí pro vyplavování pocitů, bla bla (možná, že někdo provede algoritmus mezi počtem střihů a uměleckou hodnotou). U mě to funguje velice zřídka, miluju Tenkrát v Americe a koušu se nudou u Andreje Rubleva. Takže jsem to asi nepochopil, ne jsem moc konzumní, bla bla Lázeňské oplatky :) pod čarou: musím ale říci, že Sofia mě naštvala, čekat 4 roky na tohle.... Přitom i Marie Antoinetta pro mě byla super film.
njn
0 0
Asi by mi nevadilo, že Sofia Coppola až příliš opisuje ze svého skvělého filmu "Ztraceno v překladu", ostatně to provádí i Inárritu. Problém tkví v tom, že jakkoliv je snímek o úvaze, zda jdeme správnou cestou, je bez jakékoliv vnitřní dynamiky, která by posouvala a tlačila téma k očekávanému závěru. A zdlouhavé scény, kdy se kamera nemůže nabažit luxusního Ferrari, mě ničily. Ne kvůli značce, ale kvůli nulové vypovídající hodnotě. A tak je to i s celým příběhem. Jsem snad až moc kritický, ale v tuto chvíli mě přemohlo zklamání. 4/10
199468
0 0
uzzi: Rozumim ti, ale dal jsem tolik, kolik jsem citil. Prislo mi to celkove "relativně O K", 3/10 dávám sračkám. Kdybych to viděl ne megaprůser, navařím to tam 8)
199448
uzzi: Rozumim ti, ale dal jsem tolik, kolik jsem citil. Prislo mi to celkove "relativně O K", 3/10 dávám sračkám. Kdybych to viděl ne megaprůser, navařím to tam *8)*
0 0
Mne najviac prekazal nezovrety scenar, vdaka comu som nemal ziadny pocit na konci filmu. Ono si to tak plynulo, Sofia to plynut nechala a ono ma clovek pocit, ze pribeh sice plynie aj po skonceni filmu, co je super, ale nic to vo mne nevyvolalo. Jednoduchy voayer film bez (pre mna nutneho) dramatickeho obsahu. 5/10
199445
0 0

up down

Cival: není právě poslední odstavec protimluv výslednému hodnocení? Pokud tedy chytne, pak asi 7+, pokud ne tak 3-. Právě vysoustruhovaná, nikoho nenasírající průměrná hodnocení filmů, které jsou "jen" s přesahem a zaštítěná uctívaným jménem. Mám rád S. Coppolu, ale u tohoto filmu přesně souhlasím s tím posledním odstavcem, tedy v tom, že patřím do skupiny nechytlo a to jsem přitom chtěl.... Nechápu záběry na "nic" a následný pocit z toho by mě možná pozitivně zasáhl, pokud bych byl více naladěn. Ale to můžu říci např. i o pořadu Panorama - kdy budu čumět hodinu na sjezdovky. Přiznání vlastního nepochopení, nebo nezájmu, je něco co se v určité společnosti nenosí. Hranice mezi pozérstvím a zájmem a obdivem je asi na jinou debatu (Jaké by bylo hodnocení, pokud by film natočil ten a ten). Každopádně to není plivanec na Civala, jen si myslím, že tady nenašel dost silné koule na upřimnost a možná i nechtěnou vyhraněnost. I když 1/10 by byla póza :)
PS: Vlastně i asociál Fuka dává 8/10, ale tam asi bude "panorama-efekt" :)
199443
Cival: není právě poslední odstavec protimluv výslednému hodnocení? Pokud tedy chytne, pak asi 7+, pokud ne tak 3-. Právě vysoustruhovaná, nikoho nenasírající průměrná hodnocení filmů, které jsou "jen" s přesahem a zaštítěná uctívaným jménem. Mám rád S. Coppolu, ale u tohoto filmu přesně souhlasím s tím posledním odstavcem, tedy v tom, že patřím do skupiny nechytlo a to jsem přitom chtěl.... Nechápu záběry na "nic" a následný pocit z toho by mě možná pozitivně zasáhl, pokud bych byl více naladěn. Ale to můžu říci např. i o pořadu Panorama - kdy budu čumět hodinu na sjezdovky. Přiznání vlastního nepochopení, nebo nezájmu, je něco co se v určité společnosti nenosí. Hranice mezi pozérstvím a zájmem a obdivem je asi na jinou debatu (Jaké by bylo hodnocení, pokud by film natočil ten a ten). Každopádně to není plivanec na Civala, jen si myslím, že tady nenašel dost silné koule na upřimnost a možná i nechtěnou vyhraněnost. I když 1/10 by byla póza :) PS: Vlastně i asociál Fuka dává 8/10, ale tam asi bude "panorama-efekt" :)
up down
0 0