Diskuze k článku Láska a jiné závislosti: Recenze

příspěvky 1 - 6 Napsat příspěvek
Už jsem to viděl před delší dobou, ale z té romantické záplavy (či spíše náplavy) mi to celkem utkvělo v paměti, klidně bych si dal repete. A jsem na tom podobně, jako zdejší komentátoři; ústřední duo super, mně osobně se hodně líbí i ta "lékárnická" složka...zato debilního rádobyvtipného tlusťocha bych nechal přejet autem nejdéle ve druhém záběru. Proč jen mají filmaři tendence cpát tyhle typy kreténů do každé druhé komedie ?
245290
0 0
Humor tu nefunguje, rádobykomický bratr je tu stejně sympatický jako Jar Jar Binks. Ale jinak to byl malý milý film, který vůbec neurazil. Jake je ve své roli výborný (ty jeho tradiční psí oči mu tentokrát odpustím), Anne je velká sympaťačka a chemie mezi nimi je něco úžasného. Těžko říct, co vedlo režiséra epických velkofilmů (Legenda o vášni, Poslední samuraj, Krvavý diamant) k natočení této látky, ale musím uznat, že s tím popral víc než statečně a ostudu si rozhodně neudělal. K dokonalosti chyběla už jen Michaela J. Foxe.
245285
0 0
Musím souhlasit, opravdu vydařená romantická "komedie" která mě nenudila ale opravdu bavila. Dialogy a humor mi bohatě stačil, občasné naťuknutí vážnější noty, obzvlášť ke konci bylo příjemné a odhalenost herců nebyla vůbec na škodu. Až mě to překvapilo :D Velmi pohodové :)
215564
0 0
Velice příjemná záležitost. Ústřední pár se povedl a skutečně to mezi nimi jiskří, což se posledním "romantikám" zas tak moc nedaří; vůbec veškeré obsazení vedlejších postav je podařené. Za osm hvězd.
199131
0 0
Od Edwarda Zwicka bych čekal něco jiného. Někdy je, ale změna potřeba a tahle nebyla úplně špatná. V každém případě bylo fajn vidět Jake Gyllenhaala v roli, která mu sedí mnohem více než nějaký Princ z Persie. Mezi ním a Anne Hathaway to jiskřilo až bylo těžké uvěřit, že to jen hrají. Ještě tak vystřihnout některé scény, hlavně ty s bráchou a asi bych dal i o * více. Takhle to je za 70%.
197861
0 0
Chemie mezi ústřední dvojicí je viditelná na první pohled. Tahle spolehlivá dvojka je schopná utáhnout i scény, které jsou tam více či méně navíc. Již několikrát omílaná komediální část je spíše horší půlkou, ale i tak jsem se spolehlivě zasmál u masturbace Jamieho bráchy (však víte, co mám na mysli). Oceňuju s povděkem, že se tvůrci nebáli a dali tam spoustu otevřených nahých scén. 70%
197827
0 0