Diskuze k článku Vem si mou duši: Recenze

příspěvky 1 - 19 Napsat příspěvek
Este ze ma Vreskot 4 daleko lepsi casting a scenar k nemu neprise Craven. Takto stale verim ze vysledok moze byt slusny, pretoze tak neskutocne idiotsky scenar a mimozne charaktery ako v My soul to take sa v horore nevidia kazdy den.
198865
0 0
Za seba zmienim, že slovenský názov znie "Vezmi si moju dušu 3D" :)
197747
Za seba zmienim, že slovenský názov znie "Vezmi si moju dušu 3D" *:)*
0 0

+1

vyborne napisana recenzia to tu prvy krat musim uznat uplne si mi bral slova uz ked som videl obrazky okolo tak som si povedal presne to iste ze to musi byt smiesne...ja osobne horory milujem mam na ne slabost a je to vazne strasne divne ked v takomto filme hraju teenageri ktori sa hraju na casanovu a tvrdakov alebo strasne nacancane dokonale supy slecny uplne to posobi neprirodzene a smiesne...v tomto zanri maju byt proste normal sympaticke postavy ktorym to clovek vsetko uveri...dokonalost v podobe krasavcov a krasavic nema v tomto zanri co robit!
197676
+1
0 0
Jde o to, že lidi, kteří nemají žánr nakoukaný, můžou považovat i poslední bulharsko-rumunské Seagalovky za zástupce dobrého akčního filmu. Tohle samozřejmě není tak extrémní případ, ale já mám jednoduše s Vřískotem ten problém, že se na něj obecně pohlíží jako na zásadní hororové dílo a tak to prostě není. Ta přidaná hodnota, která film odlišuje od ostatních podobných kousků, na mě jednoduše nefunguje, protože Williamson není tak chytrý a dobrý scénárista, jak se dělá.

Ale je to spíš problém většinového diváka než můj, chápu to, že devět z deseti hororových fandů (nebo spíš osm :) bude přesně odpovídat profilu díváka, pro kterého Craven a Williamson točili. To ale neznamená, že Vřískot vezmu na milost, protože bych potom s přístupem "někomu se to líbí" musel mít automaticky rád všechno. I Kameňák se někomu líbí a někomu stačí.

Já jsem ti tu předložil argumenty, proč si myslím, že je to průměrný film. Po tobě protiargumenty nechci, ale není to nic osobního. Vlastně totiž vím, co by si na mě asi vytáhl a nakonec bysme skončili u debaty "mně se to prostě líbí a tobě ne", respektive "mně to stačí a tobě ne". Vřískotovských debat už za sebou pár mám a vždycky dopadnou takhle :)

Ale jen tak mezi náma, NIKDY nenapíšu do recenze do jedné věty slova VŘÍSKOT a KLASIKA bez uvozovek. To po mně fakt nechtěj :)
197658
Jde o to, že lidi, kteří nemají žánr nakoukaný, můžou považovat i poslední bulharsko-rumunské Seagalovky za zástupce dobrého akčního filmu. Tohle samozřejmě není tak extrémní případ, ale já mám jednoduše s Vřískotem ten problém, že se na něj obecně pohlíží jako na zásadní hororové dílo a tak to prostě není. Ta přidaná hodnota, která film odlišuje od ostatních podobných kousků, na mě jednoduše nefunguje, protože Williamson není tak chytrý a dobrý scénárista, jak se dělá. Ale je to spíš problém většinového diváka než můj, chápu to, že devět z deseti hororových fandů (nebo spíš osm :) bude přesně odpovídat profilu díváka, pro kterého Craven a Williamson točili. To ale neznamená, že Vřískot vezmu na milost, protože bych potom s přístupem "někomu se to líbí" musel mít automaticky rád všechno. I Kameňák se někomu líbí a někomu stačí. Já jsem ti tu předložil argumenty, proč si myslím, že je to průměrný film. Po tobě protiargumenty nechci, ale není to nic osobního. Vlastně totiž vím, co by si na mě asi vytáhl a nakonec bysme skončili u debaty "mně se to prostě líbí a tobě ne", respektive "mně to stačí a tobě ne". Vřískotovských debat už za sebou pár mám a vždycky dopadnou takhle :) Ale jen tak mezi náma, NIKDY nenapíšu do recenze do jedné věty slova VŘÍSKOT a KLASIKA bez uvozovek. To po mně fakt nechtěj :)
0 0

Ja uplne chapem tvoj pohlad a aj tvoj nazor. A ani ho nemienim spochybnovat. Ale zaroven ma trochu stvu tie detaily, ako " nevie, kedy ma odist" alebo klasika s uvodzovkami, alebo ako teraz vravis, ze Vreskot je cool pro ludi, ktori nemaju v zanri moc napozerane. To su tie nachytavky pre fanusikov aby zacali nekonecnu diskusii. :DA ja mienim obhajovat svoj oblubeny film a Wes Cravena. Pretoze si myslim, ze si obhajobu zasluzia. Ale ako vravim, nechcem sa dohadovat o tom, ci je film tak dobry, ako sa vravi, lebo ...je to iba nazor proti nazoru. :)
197657
Ja uplne chapem tvoj pohlad a aj tvoj nazor. A ani ho nemienim spochybnovat. Ale zaroven ma trochu stvu tie detaily, ako " nevie, kedy ma odist" alebo klasika s uvodzovkami, alebo ako teraz vravis, ze Vreskot je cool pro ludi, ktori nemaju v zanri moc napozerane. To su tie nachytavky pre fanusikov aby zacali nekonecnu diskusii. *:D*A ja mienim obhajovat svoj oblubeny film a Wes Cravena. Pretoze si myslim, ze si obhajobu zasluzia. Ale ako vravim, nechcem sa dohadovat o tom, ci je film tak dobry, ako sa vravi, lebo ...je to iba nazor proti nazoru. :)
0 0

jalO

Tak teda jinak :) Je to solidně natočený a celkem koukatelný horor. Ale celá ta hra na pravidla a jejich porušování, mytologie, pomrkávání a snaha o nějaké popkulturní reference tam jednoduše nefunguje. Ale možná to je proto, že už v nějakých patnácti jsem měl v žánru výrazně víc nakoukáno než hrdinové Vřískotu a nejspíš i víc než Kevin Williamson. Prostě jsem Cravenovi viděl až do kuchyně a zjistil jsem, že to, co vydává za prvotřídní mňamku, je vlastně vařený ze surovin z výprodeje.

A to se prosím rozhodně nepovažuju za nějakého extrémního hororového experta. Ti u toho museli trpět tuplem. S nadsázkou řečeno - Vřískot je cool film pro lidi, kteří znají rozdíl mezi Jasonem, Michaelem a Freddym. Ale ne pro ty, co vědí, kolik měla každá série dílů. A už vůbec ne pro magory, co znají jména režisérů těch dílů :)

Znám dost lidí, kteří si myslí, že Vřískot slashery zabil a ne zachránil, jak se často říká. A celkem je i chápu. Nic to nemění na zručné režii, ale i tak to víc jak přes 6/10 nejde, protože ta proklamovaná hra se žánrem tam je jednoduše až příliš snadno čitelná.

Ale přeju ti, že se ti to líbí. Máš o jeden oblíbený film víc než já ;)
197656
Tak teda jinak :) Je to solidně natočený a celkem koukatelný horor. Ale celá ta hra na pravidla a jejich porušování, mytologie, pomrkávání a snaha o nějaké popkulturní reference tam jednoduše nefunguje. Ale možná to je proto, že už v nějakých patnácti jsem měl v žánru výrazně víc nakoukáno než hrdinové Vřískotu a nejspíš i víc než Kevin Williamson. Prostě jsem Cravenovi viděl až do kuchyně a zjistil jsem, že to, co vydává za prvotřídní mňamku, je vlastně vařený ze surovin z výprodeje. A to se prosím rozhodně nepovažuju za nějakého extrémního hororového experta. Ti u toho museli trpět tuplem. S nadsázkou řečeno - Vřískot je cool film pro lidi, kteří znají rozdíl mezi Jasonem, Michaelem a Freddym. Ale ne pro ty, co vědí, kolik měla každá série dílů. A už vůbec ne pro magory, co znají jména režisérů těch dílů :) Znám dost lidí, kteří si myslí, že Vřískot slashery zabil a ne zachránil, jak se často říká. A celkem je i chápu. Nic to nemění na zručné režii, ale i tak to víc jak přes 6/10 nejde, protože ta proklamovaná hra se žánrem tam je jednoduše až příliš snadno čitelná. Ale přeju ti, že se ti to líbí. Máš o jeden oblíbený film víc než já *;)*
jalO
0 0
Vřískot je v žánru hororu něco jako Twilight v žánru romantických filmů.
197655
0 0
Neexistuje vec ako precenovana klasika . A nemusel si tam davat tie uvodzovky, Vreskot klasika je, ci uz ho povazujes za dobry film, alebo nie.:)
197654
0 0
Vřískot je jedna z nejpřeceňovanějších "klasik" všech dob :) Let the discussion begin!

A to jsem se tomou chtěl od začátku vyhnout :D
197652
Vřískot je jedna z nejpřeceňovanějších "klasik" všech dob :) Let the discussion begin! A to jsem se tomou chtěl od začátku vyhnout *:D*
0 0
Preto sa Wesovi vravi "Master of Suspense", pretoze stavia na lacnych lakackach. 8) Pokojne si Vreskot urazaj, statut klasiky hororoveho zanru a post jednejho z najiteligentnejsich hororov mu nikto nezoberie, ale urazat Wesa je trochu mimo. Obzvlast, ked mas rad horory. Mozes ho povazovat za rutinera, ako verbst, ale Wes spravil pre tvoj milovany zaner toho tolko, ze by si zasluzil aspon trochu ucty. ( mimochodom, aj ked sa to teraz asi nezda, nie som nejakym extremnym fanuskom Wes Cravena, som iba extremnym fanuskom Vreskotu a povodnej Nocnej mory)
197651
Preto sa Wesovi vravi "Master of Suspense", pretoze stavia na lacnych lakackach. *8)* Pokojne si Vreskot urazaj, statut klasiky hororoveho zanru a post jednejho z najiteligentnejsich hororov mu nikto nezoberie, ale urazat Wesa je trochu mimo. Obzvlast, ked mas rad horory. Mozes ho povazovat za rutinera, ako verbst, ale Wes spravil pre tvoj milovany zaner toho tolko, ze by si zasluzil aspon trochu ucty. ( mimochodom, aj ked sa to teraz asi nezda, nie som nejakym extremnym fanuskom Wes Cravena, som iba extremnym fanuskom Vreskotu a povodnej Nocnej mory)
0 0

puffy2, jalO

Mě je fakt jedno že se mnou nesouhlasíte, já se narozdíl od vás chci u hororu bát a nespokojím se s každou druhou sračkou, která staví na pouhejch lekačkách (ty umí natočit skoro každej). Já chci budování atmosféry a ne nějaký rádoby horory pro fakany (jako je Vřískot a jím pdodobné).

Disketa: Horor je žánr, který preferuju, takže je nadmíru jasné, že USA produkce je pro mě dávno na okraji zájmu (remaky, remaky a zase remaky - filmy od blbců pro blbce...). Takže Španělsko mám v merku :)
197649
Mě je fakt jedno že se mnou nesouhlasíte, já se narozdíl od vás chci u hororu bát a nespokojím se s každou druhou sračkou, která staví na pouhejch lekačkách (ty umí natočit skoro každej). Já chci budování atmosféry a ne nějaký rádoby horory pro fakany (jako je Vřískot a jím pdodobné). Disketa: Horor je žánr, který preferuju, takže je nadmíru jasné, že USA produkce je pro mě dávno na okraji zájmu (remaky, remaky a zase remaky - filmy od blbců pro blbce...). Takže Španělsko mám v merku :)
puffy2, jalO
0 0

Suhlasim s verbstom...Nocny let bol dobry film. A medzi nim a My soul to take natocil iba poviedku do "Parizi, miluji te". A pred Nocnym letom natocil Prokleti, ktore bolo priemerne, no cital som povodny scenar a ten bol dobry a kebyze studio nechcelo z toho spravit PG-13, netrvalo na pretackach, aj to mohol byt dobry film. Plus uvidime ako dopadne Vreskot 4. Toto je prvy Cravenov skutocne zly film od roku 1995. Mne skor ide o ten vyraz, nevie, kedy odist. To napriklad u Allena vraveli po Melinde a Melinde a Cokoliv takmer vsetci a bum...natocil Match Point a Vicki Cristina...Ja si myslim, ze Wes ma stale co ponuknut aj ( a predovsetkym) v porovnani s ovela mladsimi rezisermi.
197625
0 0

fr3ak

"Horor už je na tom v soušasnosti opravdu bídně..."

Chtělo by to hledat u španělsky hovořících národů.;)
197624
"Horor už je na tom v soušasnosti opravdu bídně..." Chtělo by to hledat u španělsky hovořících národů.*;)*
fr3ak
0 0
Osobně nechápu to velebení Cravena. Ten chlap je přinejlepším průměrnej rutinér. Nejlepší film natočil před šesti rokama. Ano, Noční let.
Tenhle film je taková sračka, že jsem ho ani nedokoukal... A to se snažím dokoukat prakticky cokoliv co načnu...
197623
Osobně nechápu to velebení Cravena. Ten chlap je přinejlepším průměrnej rutinér. Nejlepší film natočil před šesti rokama. Ano, Noční let. Tenhle film je taková sračka, že jsem ho ani nedokoukal... A to se snažím dokoukat prakticky cokoliv co načnu...
0 0
A kdy naposledy zasvítilo slunka u Cravena? Mám na mysli v hororovém žánru.
197622
0 0

fr3ak

Vsetko spatne.

My soul to take
Mne sa to az tak strasne nezdalo. Vadilo mi, ze horor, kde skole vladnu teenagerky s klubovnou na zachodoch a s vodkynou nazvanou FANG, sa berie prilis vazne. A tiez som si predstavoval nieco v style 10 malych cernoskov( nedovera a paranoja medzi deckami atd.) Ale inak sa mi to nezdalo zle natocene a kazdy reziser ma horsie obdobie. S Cravenom to vzdy bolo ako na hupacke. Raz nieco dobre, potom sracka. Osobne nemam moc rad, ked sa pouziva termin "nevie, kedy ma odist", pretoze zle filmy robia aj zacinajuci reziseri, aj reziseri, ktori maju nieco za sebou.Nie kazdy den svieti Slnko. A Vreskot 4 bude skvely( je to dost prazdny vykrik do tmy, no som si tym isty.)
197614
Vsetko spatne. My soul to take Mne sa to az tak strasne nezdalo. Vadilo mi, ze horor, kde skole vladnu teenagerky s klubovnou na zachodoch a s vodkynou nazvanou FANG, sa berie prilis vazne. A tiez som si predstavoval nieco v style 10 malych cernoskov( nedovera a paranoja medzi deckami atd.) Ale inak sa mi to nezdalo zle natocene a kazdy reziser ma horsie obdobie. S Cravenom to vzdy bolo ako na hupacke. Raz nieco dobre, potom sracka. Osobne nemam moc rad, ked sa pouziva termin "nevie, kedy ma odist", pretoze zle filmy robia aj zacinajuci reziseri, aj reziseri, ktori maju nieco za sebou.Nie kazdy den svieti Slnko. A Vreskot 4 bude skvely( je to dost prazdny vykrik do tmy, no som si tym isty.)
fr3ak
0 0
Na ten film se nikdy nepodívám a budu tvrdit, že tahle recenze určitě lže. To je asi jediná taktika, co mi zbývá, co?:D
197610
Na ten film se nikdy nepodívám a budu tvrdit, že tahle recenze určitě lže. To je asi jediná taktika, co mi zbývá, co?*:D*
0 0
Nesuhlasim s absolutne nicim, co si teraz napisal.
197609
0 0
No nebudeme si nic nalhávat, už i první Vřískot nestál za nic. Byl postavenej jenom na lekačkách (který stejně ani pořádně nefungovaly) a atmosférou taky moc netrpěl. Craven nikdy nenatočil pořádný film a kdo čekal že se něco změní, tak je opravdu hodně naivní...

Horor už je na tom v soušasnosti opravdu bídně...
197608
No nebudeme si nic nalhávat, už i první Vřískot nestál za nic. Byl postavenej jenom na lekačkách (který stejně ani pořádně nefungovaly) a atmosférou taky moc netrpěl. Craven nikdy nenatočil pořádný film a kdo čekal že se něco změní, tak je opravdu hodně naivní... Horor už je na tom v soušasnosti opravdu bídně...
0 0