Diskuze k článku Nevinnost: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek
Film si zaslouzi minimalne 7/10. Kamera naprosto okouzlujici, herecke vykony bez pripominek a pribhe? Sice docela zamotanej, ale nerikal jsem si, ze je to stupidni ani jednou (coz je velky plus), ale hlavne me po celou svoji delku bavil.
Naposled jsem byl prijemne prekvapen z Kawasakiho ruze, ale Nevinnost je jeste o bodik lepsi.
Priste bych poprosil vice kluku z redakce, aby si na cesky film zaslo. Prece jenom je potreba lidi trochu motivovat, at si na cesky film zajdou pokud je i takhle dobrej.
193525
Film si zaslouzi minimalne 7/10. Kamera naprosto okouzlujici, herecke vykony bez pripominek a pribhe? Sice docela zamotanej, ale nerikal jsem si, ze je to stupidni ani jednou (coz je velky plus), ale hlavne me po celou svoji delku bavil. Naposled jsem byl prijemne prekvapen z Kawasakiho ruze, ale Nevinnost je jeste o bodik lepsi. Priste bych poprosil vice kluku z redakce, aby si na cesky film zaslo. Prece jenom je potreba lidi trochu motivovat, at si na cesky film zajdou pokud je i takhle dobrej.
0 0
SPOILER na recenzi mě mrzí, že kvůli předpojatosti vůči monologům strhá celkově více než vydařený film minimálně evrospkých kvalit. můj osobní dojem je více postavený na promyšleně budované atmosféře a Geisleřin závěr podle mě mnohem více vyzní až při druhém shlédnutí, při kterém divákovi dojde jak moc je její role zdeformovaná, zvlášť třeba při té schizofrenní situaci, kdy jde orodovat se svou sestrou za jejím bývalým manželem, což je vůbec hodně silné kafe postavené na špičkové kameře a skvělých hercích. postavy jsou promyšlené a ano, závěr není ani v hollywoodském tempu, ani ve sandinávském hávu, ani v britské perspektivě, ani v polské posedlosti mlčením, ale v české cestě a ta se může a nemusí líbit, ale že by strhala celý film...s tím prostě nemůžu souhlasit...
193012
0 0
Já se na to podívám jen kvůli Munzarovi. Hřebejk mě paradoxně na ty svý filmy nalákal vždycky jen chytrým obsazením nějakého "komunistického" klasika (hercům se samozřejmě omlouvám, je tím myšleno ze staré dobré školy) - příšerná Kráska v nesnázích vytáhla z izolace Abrháma a Brejchovou. V nepovedené pohlednici ze Švédska Kawasakiho růži měl Kolářovou a Chudíka jako STB svini - kdo by takovému reklamnímu trháku odolal (než zjistí, že tam je sotva pět minut a moc toho nespáchá). A teď vytáhne borce Munzara z důchodu - snad nebudu moc trpět.
191879
0 0
Rozhodně nejhorší vysvětlovačka všech dob. Ve chvílích, kdy Geislerová poklesla hlasem a vypadalo to, že bude konec, ale najednou se rozjela znova, jsem se tomu málem smál. S recenzí úplně souhlasím...:+
191583
Rozhodně nejhorší vysvětlovačka všech dob. Ve chvílích, kdy Geislerová poklesla hlasem a vypadalo to, že bude konec, ale najednou se rozjela znova, jsem se tomu málem smál. S recenzí úplně souhlasím...*:+*
0 0