Diskuze k článku Děcka jsou v pohodě: Recenze

konecne film ktory dava rovna sa medzi straight =gay vztahy
mozno sa niekomu zda ze rodinka je to az moc idealna, ale verim ze na svete je dost takych kde si rodicia a deti povedia vsetko.
Z toho filmu sa da vypichnut tolko situacii pri ktorych mate pocit ze ano, presne tak som sa citil, presne tak to chodi... az je to vtipne.
Preto som sa na prvej tristvrtine smial ako uz davno nie na ziadnej komedii a poslednu tretinu som slzil ako uz davno nie
A tie herecke vykony hlavne Annette Bening to bolo fakt huste zradlo:+
195699
nadherny film! preco riesit co to malo by a co to nebolo? aj keby z toho nakoniec vyslo sci-fi a bolo by to dobre tak je to ok. konecne film ktory dava rovna sa medzi straight =gay vztahy mozno sa niekomu zda ze rodinka je to az moc idealna, ale verim ze na svete je dost takych kde si rodicia a deti povedia vsetko. Z toho filmu sa da vypichnut tolko situacii pri ktorych mate pocit ze ano, presne tak som sa citil, presne tak to chodi... az je to vtipne. Preto som sa na prvej tristvrtine smial ako uz davno nie na ziadnej komedii a poslednu tretinu som slzil ako uz davno nie A tie herecke vykony hlavne Annette Bening to bolo fakt huste zradlo*:+*
0 0

duro

Jsem rád, že to konečně někdo ocenil ;)
195145
Jsem rád, že to konečně někdo ocenil *;)*
duro
0 0
žrádlo, 9/10
195143
žrádlo, 9/10
0 0

jaLO

Budeš se divit, ale taky mám rád blockbustery a filmy, u kterých klidně vypnu mozek a jen se bavím. Problém mám jen tehdy, když se nějaký film vydává za něco, co není. Když se nějaký film musí adorovat jen proto, že ho adorovali ostatní (Single man, Děcka jsou v pohodě). Když se Děcka vydávají za indie, tak přece očekávám, že to bude indie. Ovšem když na mě vybafne těžkotonážní neurážející politicky korektní mainstream, tak mám pocit, že mě kdosi oklamal. Opravdových uměleckých filmů je velmi málo, většinu jich tvoří evropský rakovinotvorný art, kterému se leze do p_dele. Midcult, který si na umění jenom hraje a bůhvíproč oceňován na všelijakých festivalech (Mr. Nobody).

Co se týče Spartaca, tak toho beru jako "chléb a hry" pro současné mladé diváky, kteří chtějí vidět "blood, sex and violance" a mít přesně tytéž pocity jako divácí, kteří seděli v aréně a nadšeně u těch zápasů pokřikovali. Každý má nějaké to tajné potěšení, pleasure.
193379
Budeš se divit, ale taky mám rád blockbustery a filmy, u kterých klidně vypnu mozek a jen se bavím. Problém mám jen tehdy, když se nějaký film vydává za něco, co není. Když se nějaký film musí adorovat jen proto, že ho adorovali ostatní (Single man, Děcka jsou v pohodě). Když se Děcka vydávají za indie, tak přece očekávám, že to bude indie. Ovšem když na mě vybafne těžkotonážní neurážející politicky korektní mainstream, tak mám pocit, že mě kdosi oklamal. Opravdových uměleckých filmů je velmi málo, většinu jich tvoří evropský rakovinotvorný art, kterému se leze do p_dele. Midcult, který si na umění jenom hraje a bůhvíproč oceňován na všelijakých festivalech (Mr. Nobody). Co se týče Spartaca, tak toho beru jako "chléb a hry" pro současné mladé diváky, kteří chtějí vidět "blood, sex and violance" a mít přesně tytéž pocity jako divácí, kteří seděli v aréně a nadšeně u těch zápasů pokřikovali. Každý má nějaké to tajné potěšení, pleasure.
jaLO
0 0

Disketa

Hej, ty mas preda len viac rad tie radoby umelecke "nepovrchne" filmy(aj ked tento komentar posobi trochu divne v kontraste s tvojou SPARTACUS ikonkou :D).
193349
Disketa
0 0
Přesně ten typ filmu, který nemám rád. Celý snímek je neuvěřitelně povrchní, diváka vede za ručičku a nějakou diskuzi se vůbec nesnaží vyvolat. Tváří se jako indie, ale ve skutečnosti jde o mainstream. Po celou dobu sledování jsem měl pocit, že ze mě někdo dělá vola. Navíc jako člověk, který viděl Queer As Folk, nemůžu jinak. V Děckách jsem jenom sledoval zidealizovanou "rodinu", ve které je všechno v pohodě a problémy se řeší mávnutím kouzelného proutku, pokud by tedy doopravdy nějaký existoval.
193347
0 0

diky

moc diky za tuhle recenzi, po tom co jsem film s obtizemi dokoukal jsem se nestacil divit hodnocenim.. jeden z nejubrecenejsich filmu co jsem videl, zachranoval to jen vynikajici Ruffalo.
189323
diky
0 0
Souhlasím s Civalem. Mě to přijde, jako by se ztrácelo individuální smýšlení a hodnocení na základě vlastních dojmů. Film někomu tématicky hraje do karet a ten se ho pak snaží vynášet do nebes - dost často na úkor vlastního vyznění snímku, častěji na úkor zaujatých diváků. Připomíná mi to trochu zbytečnej poprask okolo Království zvěrstev...
189189
0 0
coinneah: No ale to vlastně říkám třeba tady "Tvůrci si rádi berou nonkonformní témata, ale zpracovávají je velmi hladce. Nicméně kvůli tomu nehodlám zrovna Děcka pranýřovat a křivdit jim. Zaprvé se do zmíněných sfér netlačí nějak okázale a urputně a neiritují proto tolik jako třeba snímky Noaha Baumbacha." Jen se to vysvětlení backgroundu váže k tomu, proč jsou z docela obyčejnýho povedenýho filmu tak urvaný zámořský kritici a intelektuální elita, protože to prostě jde hodně naproti "jejich" tématům, ideovýmu nastavení a smýšlení... už jenom samotnejma lesbičkama.
189190
0 0

Scénář roku...

Tak trochu klamavá recenze. Nevidět ten film, řekl bych, že se podle této recenze se jedná o pseudointelektuálský snímek, vůbec tomu ale tak není, film je milý, nevtíravý, ano, mírně artový, ale v žádném případě se nejedná o film pro intelektuály. Navíc je obohacen jedním z nejlepších scénářů předešlého roku.
189188
Scénář roku...
0 0