Diskuze k článku Jíst, meditovat, milovat: Recenze

příspěvky 1 - 6 Napsat příspěvek

Jíst, meditovat,milovat

Sice recenze na tento film proběhla už před šesti lety....ale nedá mi to. Viděla jsem ho včera - konečně jsem se k tomu dokopala si ho pustit. Ano, není to akční podívaná, nic moc se tam neděje a o to asi právě jde. Kdo co očekává. Nechtěla jsem trávit večer s akčním příběhem, nějakou sci-fi nebo detektivkou, kde to do vás cpou a vy nestíháte ani vydechnout. Film byl podle mě uklidňující, příjemný, hezká podívaná a tak nějak jak jde život. Pro někoho nuda, pro mě relax. Kravka? :-) Úhel pohledu. Velice úspěšná, bohatá žena, kterou to prostě přestalo bavit a hledá smysl života. Kdyby to byla mužská postava, určitě by ho tady nenazývali volečkem.:-) Připomněla jsem si milovanou Itálii, viděla místo, kam bych se chtěla jednou podívat - Bali, i místo, kam bych jet nechtěla - Indii. Nic jsem od filmu nečekala a zklamaná nejsem. Na Julii se dívalo moc hezky, v některých pasážích vypadala i jako my, obyčejné ženy z davu, což bylo sympatické. A ten pan herec na konci, do kterého se zamilovala, a který dostal prý i Oscara, tak ten mi přišel pro ni starý. Kamera a režie ho tak prezentovala. Spíš asi nedostal tolik prostoru, kolik by zasluhoval, aby mi připadal jako ten "ON". To by ale film, který byl už tak dlouhý musel trvat ještě déle. To jediné mi na tom moc nesedělo. Ten konec. Ale jinak OK.
359230
Jíst, meditovat,milovat
0 0
Taky jsem chtěl poukázat na zajímavý výběr recenzenta... ale koukám, že Duro to uděla za mě :D
181709
0 0
Chápem. Ja teraz idem s podobnou chuťou napísať Sovy. 8)
181631
Chápem. Ja teraz idem s podobnou chuťou napísať Sovy. *8)*
0 0
Ta recenze byla psaná od srdce. Na projekci se mi sice nechtělo, ale vypsat jsem se z toho musel. Co by se mnou udělal druhý Sex ve městě, to si nedokážu ani představit.
181629
0 0
Kto prinútil práve Hlada písať recenziu na novú Juliu Roberts? Držali ste bager ako rukojemníka?
181607
0 0
Tam najdete ještě hezčí záběry a nikdo vám nebude vnucovat příběh jedné slabošské kravky, co se rozhodla před všemi problémy zbaběle utéct na druhý konec světa, aby tam sbalila namakaného hezouna.

:D :D :D :+
181603
Tam najdete ještě hezčí záběry a nikdo vám nebude vnucovat příběh jedné slabošské kravky, co se rozhodla před všemi problémy zbaběle utéct na druhý konec světa, aby tam sbalila namakaného hezouna. *:D* *:D* *:D* *:+*
0 0