Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Star Wars na Blu příští podzim

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
Zajímaly by mě názory místních fandů na následující základní filozofické dilema:
Můj syn pomalu dorůstá do let, kdy mu pustím SW, a nevím jestli tak jak byly natočeny nebo jak jdou chronologicky po sobě.
Přikláním se k tomu jak jdou chronogicky po sobě. Sice odhalení "Jsem tvůj otec" nebude překvapení, ale jinak se mi zdá logické jít popřadě, i z důvodu nejleší nakonec (i když syn to možná bude vidět jinak)
176872
Zajímaly by mě názory místních fandů na následující základní filozofické dilema: Můj syn pomalu dorůstá do let, kdy mu pustím SW, a nevím jestli tak jak byly natočeny nebo jak jdou chronologicky po sobě. Přikláním se k tomu jak jdou chronogicky po sobě. Sice odhalení "Jsem tvůj otec" nebude překvapení, ale jinak se mi zdá logické jít popřadě, i z důvodu nejleší nakonec (i když syn to možná bude vidět jinak)
0 0
reagovat
Will: co ja viem tak ano v minulosi vedeli splinut so Silou jediovia aj sithovia. Neskor tuto schopnost ale stratili a zovuobjavili ju az jediovia - tak ako sme to videli v EPIII
176871
Will: co ja viem tak ano v minulosi vedeli splinut so Silou jediovia aj sithovia. Neskor tuto schopnost ale stratili a zovuobjavili ju az jediovia - tak ako sme to videli v EPIII
0 0
reagovat
Hej, v roku 1977 bol Han Solo normalny pirat a kovboj. Cakam keby vystrihaju jeho sexualny natlak na princeznu, obzvlast v EV.

Hairy_Ass> presne tak. Vader sa odvratil od DS prd svojou smrtou preto mi prislo uplne normalne, ze sa objavil ako stary.

Zaroven co je to za chujadu, ze splynut so Silou vie iba Jedi? :D Expandovane univerzum nemam moc rad ale duchovia mocnych pouzivatelov Sily su v nom pritomni celkom normalne, su na tom zalozene vsetky lokacie ako hrobky ci stare chramy. Je jedno ci su Jediske alebo Sithske. Takze proste prepojenie trilogii podla Lucasa ale mna by zaujimalo komu to nedoslo, ze ten ujo na konci je Vader?
176861
Hej, v roku 1977 bol Han Solo normalny pirat a kovboj. Cakam keby vystrihaju jeho sexualny natlak na princeznu, obzvlast v EV. [b]Hairy_Ass>[/b] presne tak. Vader sa odvratil od DS prd svojou smrtou preto mi prislo uplne normalne, ze sa objavil ako stary. Zaroven co je to za chujadu, ze splynut so Silou vie iba Jedi? :D Expandovane univerzum nemam moc rad ale duchovia mocnych pouzivatelov Sily su v nom pritomni celkom normalne, su na tom zalozene vsetky lokacie ako hrobky ci stare chramy. Je jedno ci su Jediske alebo Sithske. Takze proste prepojenie trilogii podla Lucasa ale mna by zaujimalo komu to nedoslo, ze ten ujo na konci je Vader?
0 0
reagovat

HAL

Je zajímavé, že v roce 1977 to nikomu nevadilo. To asi až v dnešní době musíme z malých dětí dělat hlupáky.?)
176848
Je zajímavé, že v roce 1977 to nikomu nevadilo. To asi až v dnešní době musíme z malých dětí dělat hlupáky.*?)*
HAL
0 0
reagovat

K změnám

Je to pohádka, dle mého názoru výborná pohádka s mnoha prvky filmových žánrů... ale byl by asi rozdíl, kdyby měla každý rok Karkulka jinou barvu a Růženka by střídala ostnaté kytky jako ponožky...
176843
Je to pohádka, dle mého názoru výborná pohádka s mnoha prvky filmových žánrů... ale byl by asi rozdíl, kdyby měla každý rok Karkulka jinou barvu a Růženka by střídala ostnaté kytky jako ponožky...
K změnám
0 0
reagovat

HAL

Já jen reagoval na tvoji odpověď Disketě. ;) Jinak nevidím změnu v tom jestli Han vystřelí první, nebo druhý. Důležité je co říká. Jako idiot se rozhodně nechová a jak už jsem řekl, na jeho pozdější jednání to nemá vliv. Všechny postavy ve SW jsou svým způsobem ploché karikatury.
176840
Já jen reagoval na tvoji odpověď Disketě. *;)* Jinak nevidím změnu v tom jestli Han vystřelí první, nebo druhý. Důležité je co říká. Jako idiot se rozhodně nechová a jak už jsem řekl, na jeho pozdější jednání to nemá vliv. Všechny postavy ve SW jsou svým způsobem ploché karikatury.
HAL
0 0
reagovat

Hairy_Ass

Jak souvisí fakt že SW jsou fantasy s tím, že z Hana Sola (který byl sympatický PRÁVĚ tím že byl cool drsňák) dělají nového Mirka Dušína, čímž se tuto nejživější postavu SW jakoby snažili změnit na plochou karikaturu?

Nebo se všichni kladní hrdinové z fantasy musí zákonitě chovat jako idioti? A jak potom vyznívá pointa toho, že se i přes svou povahu k Hvězdě smrti nakonec vrátí?
176838
Jak souvisí fakt že SW jsou fantasy s tím, že z Hana Sola (který byl sympatický PRÁVĚ tím že byl cool drsňák) dělají nového Mirka Dušína, čímž se tuto nejživější postavu SW jakoby snažili změnit na plochou karikaturu? Nebo se všichni kladní hrdinové z fantasy musí zákonitě chovat jako idioti? A jak potom vyznívá pointa toho, že se i přes svou povahu k Hvězdě smrti nakonec vrátí?
Hairy_Ass
0 0
reagovat

HAL

SW není ani tak sci-fi, jako space opera navlečená do prvků fantasy (rytíři, princezný, zlý černokněžníci atd.), proto operuje s jeho základními prvky jako je jasné vymezení dobra a zla. Vynechme teď tzv. novou školu, která si na tohle už tolik nehraje a podívejme se na to. Jediové a rebelové jsou ti hodní a sithové a impérium je to zlé, tak je to obecně stanoveno a přijato. Diváci mají rádi, když jsou role v příběhu jasně stanovené.
176836
SW není ani tak sci-fi, jako space opera navlečená do prvků fantasy (rytíři, princezný, zlý černokněžníci atd.), proto operuje s jeho základními prvky jako je jasné vymezení dobra a zla. Vynechme teď tzv. novou školu, která si na tohle už tolik nehraje a podívejme se na to. Jediové a rebelové jsou ti hodní a sithové a impérium je to zlé, tak je to obecně stanoveno a přijato. Diváci mají rádi, když jsou role v příběhu jasně stanovené.
HAL
0 0
reagovat

sohaj

Hmm, máš pravdu - podle wiki střílí Greedo první už v roce 1997, v roce 2004 pak také, ale už skoro zároveň s Hanem.

Disketa
Ve filmu pro děti musí být záporáci vždy zlí a klaďasové vždy hodní, tedy nejdříve nabídnout smír a bránit se až po tom co je zastřelí. Jinak by to bylo zvrácené, amorální, nekřesťanské a příliš složité na neposkvrněnou duši dětského diváka.

Stejně jako američané nemůžou zasáhnout v Iráku preventivně proto, že mu vládne psychopat co chce dlouhodobě vyhladit je, své obyvatele i všechno okolo, ani proto že je v něm hodně ropy... ale protože v jsou v něm ve sklepech schované ošklivé atomové zbraně. ;)
176833
Hmm, máš pravdu - podle wiki střílí Greedo první už v roce 1997, v roce 2004 pak také, ale už skoro zároveň s Hanem. [b]Disketa[/b] Ve filmu pro děti musí být záporáci vždy zlí a klaďasové vždy hodní, tedy nejdříve nabídnout smír a bránit se až po tom co je zastřelí. Jinak by to bylo zvrácené, amorální, nekřesťanské a příliš složité na neposkvrněnou duši dětského diváka. Stejně jako američané nemůžou zasáhnout v Iráku preventivně proto, že mu vládne psychopat co chce dlouhodobě vyhladit je, své obyvatele i všechno okolo, ani proto že je v něm hodně ropy... ale protože v jsou v něm ve sklepech schované ošklivé atomové zbraně. *;)*
sohaj
0 0
reagovat

Mr. Smith

Nechci se v tom geekovsky vrtat, ale mě přišlo, že se Anakin navrátil ke světlé straně v okamžiku, kdy se rozhodl zabít Imperátora a zachránit svého syna. Tím vlastně naplnil proroctví.
176831
Nechci se v tom geekovsky vrtat, ale mě přišlo, že se Anakin navrátil ke světlé straně v okamžiku, kdy se rozhodl zabít Imperátora a zachránit svého syna. Tím vlastně naplnil proroctví.
Mr. Smith
0 0
reagovat
HAL: nebylo to až v roce 2004, kdy stříleli zároveň? Mám takový pocit, že v obnovené premiéře střílel první Greedo.
176830
HAL: nebylo to až v roce 2004, kdy stříleli zároveň? Mám takový pocit, že v obnovené premiéře střílel první Greedo.
0 0
reagovat

HAL

Vlastním verzi z roku 2004, ten link, co jsem postoval, je tedy originál z roku 1977. Rozdíl tam bohužel vidět je, máš naprostou pravdu. Sám nechápu, proč to Lucas předělal. Je to politicky korektnější? Je originál nemorálnější? Tohle je vážně fail.:-
176829
Vlastním verzi z roku 2004, ten link, co jsem postoval, je tedy originál z roku 1977. Rozdíl tam bohužel vidět je, máš naprostou pravdu. Sám nechápu, proč to Lucas předělal. Je to politicky korektnější? Je originál nemorálnější? Tohle je vážně fail.*:-*
HAL
0 0
reagovat
:D
176827
*:D*
0 0
reagovat

Disketa

V původní střílí Han první. V roce 1997 stříleli zároveň (Greedo evidentně s věkem ztrácel mušku). A v roce 2004 už Greedo střílel první (Han s věkem trochu zatuhnul a byl pomalý jak dědek nad hrobem).


A v roce 2015 bude Han Greedovi podávat mírovou ratolest na usmíření a ten se samým studem zastřelí sám
176826
V původní střílí Han první. V roce 1997 stříleli zároveň (Greedo evidentně s věkem ztrácel mušku). A v roce 2004 už Greedo střílel první (Han s věkem trochu zatuhnul a byl pomalý jak dědek nad hrobem). A v roce 2015 bude Han Greedovi podávat mírovou ratolest na usmíření a ten se samým studem zastřelí sám
Disketa
0 0
reagovat

HAL

Jak to teda je s tou střelbou v baru? Je tohle link původní verze? Jak vypadá ta nová?
176824
Jak to teda je s tou střelbou v baru? Je tohle http://www.youtube.com/watch?v=e1YbFnkZwZk původní verze? Jak vypadá ta nová?
HAL
0 0
reagovat
Hmm, Mr.Smith byl rychlejší...

stčko: O tom žádná a i proto je obrovská škoda že Lucas ten původní sestřih nedá na Blu spolu s novou. Holt, opět dostává své reputace nejvíce nenáviděného režiséra s nejvíce oslavovaným filmem :D
Mě osobně už co se SW světa týče nepřekvapí nejspíš vůbec nic - těch verzí bude imo ještě hodně a budou kvalitou už jen horší a horší... takže nemá moc smysl se dál zbytečně vztekat... a starý sestřih se z torrentů dá naštěstí stáhnout velice snadno.
176822
Hmm, Mr.Smith byl rychlejší... stčko: O tom žádná a i proto je obrovská škoda že Lucas ten původní sestřih nedá na Blu spolu s novou. Holt, opět dostává své reputace nejvíce nenáviděného režiséra s nejvíce oslavovaným filmem *:D* Mě osobně už co se SW světa týče nepřekvapí nejspíš vůbec nic - těch verzí bude imo ještě hodně a budou kvalitou už jen horší a horší... takže nemá moc smysl se dál zbytečně vztekat... a starý sestřih se z torrentů dá naštěstí stáhnout velice snadno.
0 0
reagovat
Co se omládnutí týče - kdesi to bylo vysvětlované tak, že duchové se stávají jen z Jediů a tím Darth Vader přestal být už jako Hayden, takže je jen logické že se k té podobě vrátil.
Tedy ne že bych byl rád za to, že se v dobré trilogii najednou vyskytuje taková (t)lama z trilogie špatné (jistě, přeháním, ale chápete pointu :))), nicméně když už mělo dojít k propojení do koherentnějšího stavu, tak mi pozměněný konec příliš nevadí. Což platí i o hudbě (imho lepší) a planetách (digitálních, ale to byly i v těch filmech).

Tedy nevadí mi rozhodně tolik jako střelba v baru, která výrazně mění celkové vyznění charakteru Hana Sola.
176821
Co se omládnutí týče - kdesi to bylo vysvětlované tak, že duchové se stávají jen z Jediů a tím Darth Vader přestal být už jako Hayden, takže je jen logické že se k té podobě vrátil. Tedy ne že bych byl rád za to, že se v dobré trilogii najednou vyskytuje taková (t)lama z trilogie špatné (jistě, přeháním, ale chápete pointu *:))*), nicméně když už mělo dojít k propojení do koherentnějšího stavu, tak mi pozměněný konec příliš nevadí. Což platí i o hudbě (imho lepší) a planetách (digitálních, ale to byly i v těch filmech). Tedy nevadí mi rozhodně tolik jako střelba v baru, která výrazně mění celkové vyznění charakteru Hana Sola.
0 0
reagovat
je jedno, jak si to vyargumentujou fanousci, dulezity je, jak to bylo natoceny puvodne. oni taky existujou divaci, pro ktere nova trilogie "neexistuje", zejo...
176820
je jedno, jak si to vyargumentujou fanousci, dulezity je, jak to bylo natoceny puvodne. oni taky existujou divaci, pro ktere nova trilogie "neexistuje", zejo...
0 0
reagovat

Mr.Smith

Tak, tak :+
176819
Tak, tak *:+*
Mr.Smith
0 0
reagovat
Anakin je na konci mlady lebo v tom veku Anakin zomrel a narodil sa Vader. Takze po smrti a vykupeni sa jeho duch dostal do stadia ked bol este jedi. Obi-Wan bol jedi stale tak aj po smrti bol stary. To je tak tazke si domysliet? :)
176818
Anakin je na konci mlady lebo v tom veku Anakin zomrel a narodil sa Vader. Takze po smrti a vykupeni sa jeho duch dostal do stadia ked bol este jedi. Obi-Wan bol jedi stale tak aj po smrti bol stary. To je tak tazke si domysliet? :)
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se