Diskuze k článku Single Man: Recenze

příspěvky 1 - 5 Napsat příspěvek
Autorský projekt Toma Forda má jeden (velmi zásadní) problém - scénář. Ten je bohužel velmi naivní, skoro až hloupý. Naštěstí zbytek už je na tom mnohem lépe. Hudební doprovod na způsob Clinta Mansella funguje velmi dobře (hudba dodává neživotným postavám duši) a jako soundtrack na samostatný poslech jde o téměř geniální počin. Herci hrají v rámci možností (viz scénář) velmi dobře, především Colin Firth a Julianne Moore. Nicolas Hoult od dob Jak na věc vyrostl v hezounka, ale naštěstí i on si uhraje svoje (nejnejednoznačnější postava filmu). Trochu zamrzí střih, naštěstí jej vyvažuje opravdu krásná kamera, která divákovi poskytuje estetické potěšení a mnohé záběry patří k nejlepším okamžikům filmu. Srdcovka se z toho však nestane nikdy.
196965
0 0

;-(

Na tenhle film jsem se strašně těšila, ale... xD Colin Firth sice byl dost dobrej, ale nějak nemohl zachránit to, jak se u tohodle filmu člověk straaašně nudí. Bohužel, dneska se za umění asi považuje depresivní sentimentální příběh, ve kterém se navíc skoro nemluví a zápletka (pokud tam teda vůbec nějaká je) se odsouvá na vedlejší kolej. Někteří náročnější diváci si prostě pořád tak trochu nalhávají, že je to přeci nádhera, sledovat dvě hodiny, jak se někdo utápí v srdcebolném žalu a rozebírá stránky života a smrti a u toho si říkají, jaká je v tom poetika... Poetika by v tom možná byla, kdyby se tam aspoň něco dělo.
Já nevím, čím to je, že se dneska natáčej tak nudný filmy převlečený za umění a podstrkovaný lidem společně se sladkejma řečičkama. Člověk se přece kouká na film, aby se bavil!
No, jednoduše - A Single Man = velké zklamání...
174384
Na tenhle film jsem se strašně těšila, ale... xD Colin Firth sice byl dost dobrej, ale nějak nemohl zachránit to, jak se u tohodle filmu člověk straaašně nudí. Bohužel, dneska se za umění asi považuje depresivní sentimentální příběh, ve kterém se navíc skoro nemluví a zápletka (pokud tam teda vůbec nějaká je) se odsouvá na vedlejší kolej. Někteří náročnější diváci si prostě pořád tak trochu nalhávají, že je to přeci nádhera, sledovat dvě hodiny, jak se někdo utápí v srdcebolném žalu a rozebírá stránky života a smrti a u toho si říkají, jaká je v tom poetika... Poetika by v tom možná byla, kdyby se tam aspoň něco dělo. Já nevím, čím to je, že se dneska natáčej tak nudný filmy převlečený za umění a podstrkovaný lidem společně se sladkejma řečičkama. Člověk se přece kouká na film, aby se bavil! No, jednoduše - A Single Man = velké zklamání...
;-(
0 0
Naopak, ta recenze je výborná a dokonale vystihuje mé pocity z filmu. Ten vizuál je fantastickej, ale to co se odehrává je tak zjednodušené až to bolí. Byl jsem v jakémsi opojném stavu, který mi umožnil sledovat pouze vodu na hladině, ale nikdy jsem se nedostal k tomu, abych viděl co se odehrává pod ní :- Za mě 6/10
173712
Naopak, ta recenze je výborná a dokonale vystihuje mé pocity z filmu. Ten vizuál je fantastickej, ale to co se odehrává je tak zjednodušené až to bolí. Byl jsem v jakémsi opojném stavu, který mi umožnil sledovat pouze vodu na hladině, ale nikdy jsem se nedostal k tomu, abych viděl co se odehrává pod ní *:-* Za mě 6/10
0 0
Recenze spíš řeší Oscarové klišé než kvalitu filmu, mě se Single Man líbil dost. Vizuální stránka filmu je pro vnímání děje důležitá a po dlouhé době bych asi řekl o nějakém filmu takový ten blábol, "že vypráví filmovou řečí". Aniž by Firth něco vyprávěl o tom, jak se cítí nebo co vnímá, dělá to za něj "to, co vidíme" a tím pádem je asi hlavní hrdina divákovi tak nějak bližší. Z dokonalého prostředí 60. let jsem byl navíc úplně hotovej (požitkem). Recenzent si vybral na kritiku film, který si to nezaslouží, i když má další jakoby obyčejný příběh o plánu na sebevraždu v momentě, kdy hlavní hrdina tak nějak neví, proč dál žít. Já dávám 8/10. :-)
173682
0 0
Včera jsem shlédl, a řeknu vám že kdybych neměl 2 popcorny zdarma tak asi usnu, ovšem to nemění nic natom že i přesto mě tento film něčím zaujal ( asi to byly ty staré časy kdy se na Kubě nedělaly doutníky ale atomové pumy ).
Bezprostřední zpracování a hlavnímu homosexuálovi jsem to spolknul i s navijákem ... 6/10*
173650
Včera jsem shlédl, a řeknu vám že kdybych neměl 2 popcorny zdarma tak asi usnu, ovšem to nemění nic natom že i přesto mě tento film něčím zaujal ( asi to byly ty staré časy kdy se na Kubě nedělaly doutníky ale atomové pumy ). Bezprostřední zpracování a hlavnímu homosexuálovi jsem to spolknul i s navijákem ... 6/10*
0 0