Diskuze k článku Sex ve městě 2: Recenze

176142
0 0
skvělé..10/10
174550
skvělé..10/10
0 0
Seriál se mi líbil hodně, byl komický a chvílemi i smutný a chvílemi směšný, ale měl vtip a pohodu. Film byl trochu slabší, nad svatebním šílením Carrie jsem nechápavě vrtěla hlavou, ale budiž... na dvojku jsem zvědavá, moc od toho nečekám, asi to nechám na DVD. Jen je škoda, že úroveň jde dolů, jak jsem pochopila z recenzí.
172903
0 0
Hmmm, where to begin?... Jsem fanda SATC serialu (videla jsem ho minimalne 3krat a vzdy v kuse behem cca tydne). Myslim, ze je vtipny, castecne odpovida realite procesu "dating", a kdyz ho clovek bere s nadsazkou (vazne, kolik z nas si muze dovolit kupovat nekolik paru "Manolos" mesicne?), tak proc ne? Moda, pekni chlapi, sympaticke hrdinky, vtip, romantika a drama, drama, drama... Co vic si muze "Twenty(thirty)-something" zena od televizniho serialu prat? ;)
Takze, kdyz sel do kina prvni film, sebraly jsme se s holkama a zasly ho omrknout... A bylo to super. Musim rict, ze prvni film mam vazne rada, tomu taky odpovida pocet shlednuti ruzoveho dvd, ktere jsem koupila v den, co se objevilo na pultech (pozdeji jsem ruzove single dvd vymenila za cerne double dvd - extended cut ;) ) ...
Je pochopitelne, ze po uspechu jednicky nas cekala dvojka... Jen, diky reakcim kritiku a publika, jsem se na tenhle pocin prilis netesila...
Ale jako fanynka jsem tenhle film sabotovat nemohla... Takze po opetovnem shlednuti cele serie serialu, SATC The Movie - extended cut (s a bez reziserova komentare), jsem na sebe v patek oblekla modni haremove jeansy, army parku, letni botky na zatracene vysoke platforme, do ruky vzala "clutch" a vyrazila na tu "slavu" (turban jsem pro jistotu nechala doma, preci jen jsem ted v UK a tady zije muslimu o poznani vic nez v CR...).
Dostala jsem, presne to co jsem (podle ohlasu) ocekavala. Pribehu mene nez v jednom 25minutovem dile serialu, tuny znackoveho obleceni, bot a doplnku (3x se prevlekat behem jednoho vyletu do pouste, zahrnujicim pulhodinovou projizdku na velbloudu? Ridiculous!!!). Prehnane vyvinuta blondata chuva, ktera se na konci filmu ukazala byt stastne gay?? Muslimske manzelky skryvajici pod habity posledni jarni kolekci vsech prednich navrharu???.... Hello!?!?!? Ovsem nejhorsim zazitkem byla plasticka Liza Minnelli!!! "Travesty show hadr!" OMG! OMG! OMG! "Somebody let the movie get bigger than Big!" Z kina jsem odchazela rozladena ... "and I couldn't help, but wonder"... Na jednu stranu si myslim, ze by SATC mel timhle filmem definitivne skoncit, ale ... Na druhou stranu - po tak uspesnem filmovem zivote by si tenhle serial zaslouzil uctyhodnejsi konec...
171002
Hmmm, where to begin?... Jsem fanda SATC serialu (videla jsem ho minimalne 3krat a vzdy v kuse behem cca tydne). Myslim, ze je vtipny, castecne odpovida realite procesu "dating", a kdyz ho clovek bere s nadsazkou (vazne, kolik z nas si muze dovolit kupovat nekolik paru "Manolos" mesicne?), tak proc ne? Moda, pekni chlapi, sympaticke hrdinky, vtip, romantika a drama, drama, drama... Co vic si muze "Twenty(thirty)-something" zena od televizniho serialu prat? *;)* Takze, kdyz sel do kina prvni film, sebraly jsme se s holkama a zasly ho omrknout... A bylo to super. Musim rict, ze prvni film mam vazne rada, tomu taky odpovida pocet shlednuti ruzoveho dvd, ktere jsem koupila v den, co se objevilo na pultech (pozdeji jsem ruzove single dvd vymenila za cerne double dvd - extended cut *;)* ) ... Je pochopitelne, ze po uspechu jednicky nas cekala dvojka... Jen, diky reakcim kritiku a publika, jsem se na tenhle pocin prilis netesila... Ale jako fanynka jsem tenhle film sabotovat nemohla... Takze po opetovnem shlednuti cele serie serialu, SATC The Movie - extended cut (s a bez reziserova komentare), jsem na sebe v patek oblekla modni haremove jeansy, army parku, letni botky na zatracene vysoke platforme, do ruky vzala "clutch" a vyrazila na tu "slavu" (turban jsem pro jistotu nechala doma, preci jen jsem ted v UK a tady zije muslimu o poznani vic nez v CR...). Dostala jsem, presne to co jsem (podle ohlasu) ocekavala. Pribehu mene nez v jednom 25minutovem dile serialu, tuny znackoveho obleceni, bot a doplnku (3x se prevlekat behem jednoho vyletu do pouste, zahrnujicim pulhodinovou projizdku na velbloudu? Ridiculous!!!). Prehnane vyvinuta blondata chuva, ktera se na konci filmu ukazala byt stastne gay?? Muslimske manzelky skryvajici pod habity posledni jarni kolekci vsech prednich navrharu???.... Hello!?!?!? Ovsem nejhorsim zazitkem byla plasticka Liza Minnelli!!! "Travesty show hadr!" OMG! OMG! OMG! "Somebody let the movie get bigger than Big!" Z kina jsem odchazela rozladena ... "and I couldn't help, but wonder"... Na jednu stranu si myslim, ze by SATC mel timhle filmem definitivne skoncit, ale ... Na druhou stranu - po tak uspesnem filmovem zivote by si tenhle serial zaslouzil uctyhodnejsi konec...
0 0
Recenze je bravurní, zasmál jsem se a to myslím u filmu nehrozí, takže zůstanu jen při čtení
170957
0 0
po navratu z kina musim rict, ze mi tech nekonecnych 150min! ubehlo jako po masle....oproti jednicce je to sice slabsi, hlavne zde neni zadna zapletka, pribylo vice vylozene trapnych momentu, hrdinky jsou vylozene "hlupky", ale celkem mi to neprislo, jak nejaka katastrofa epickych rozmeru....ten film je sice trestuhodny a predevsim zbytecny, ale jako nenarocna blbost urcite stoji nad romantickymi vyplachy typu Zalozni plan nebo Prestupny rok apod....5/10 ale kdo vi, kdybych nemel v kine spolecnost, tak bych mozna trpel mnohem vic :o
170762
po navratu z kina musim rict, ze mi tech nekonecnych 150min! ubehlo jako po masle....oproti jednicce je to sice slabsi, hlavne zde neni zadna zapletka, pribylo vice vylozene trapnych momentu, hrdinky jsou vylozene "hlupky", ale celkem mi to neprislo, jak nejaka katastrofa epickych rozmeru....ten film je sice trestuhodny a predevsim zbytecny, ale jako nenarocna blbost urcite stoji nad romantickymi vyplachy typu Zalozni plan nebo Prestupny rok apod....5/10 ale kdo vi, kdybych nemel v kine spolecnost, tak bych mozna trpel mnohem vic *:o*
0 0

Nj, to je asi pradva.:D
170555
Nj, to je asi pradva.*:D*
0 0

bblade

myslím, že tato diskuze vcelku nemá smyl, jelikož takoví jako ty to nemůžou pochopit a já se nehodlám pořád opakovat a neustále dokola to vysvětlovat
170521
bblade
0 0

Kara

OMG ja o voze, ty o koze. Arabske krajiny vo vseobecnosti diskriminuju cudzinky takze nech sa kamaratka necuduje ze sa k nej nespravaju ako k pravej arabke. Diskriminacia je vo svete normalny jav a skusila by si presadzovat svoje zaujmy v takej Kanade - velmi rychlo by si pochopila, ze rovnopravnost je len subjektivnym sebaklamom.

Medzi riadkami asi nevies citat ty, pretoze tie tvoje obhajoby maximalne stupidneho filmu jasne dokazuju, ako malo intelifencie ti priroda nadelila. A nebudeme sa bavit teraz o feminizme a podobnych kravinach - normalna zena s triezvym pohladom na zivot by uz na ten film DAAAVNOO zabudla a neriesila by ho kade-tade po diskusiach. A vies preco? Pretoze obsah toho filmu sa da vyjadrit len jednym slovom - SHIT. A ano, podstupil som to peklo a boli sme sa na to s priatelkou ciste Z RECESIE pozriet - horsi film se este v nasich doterajisch zivotoch nevideli. Ale co - konzumna, povrchna spolocnost typu TY to zerie aj s navijakom. Nevadi, aj taky ludia musia byt!
170513
OMG ja o voze, ty o koze. Arabske krajiny vo vseobecnosti diskriminuju cudzinky takze nech sa kamaratka necuduje ze sa k nej nespravaju ako k pravej arabke. Diskriminacia je vo svete normalny jav a skusila by si presadzovat svoje zaujmy v takej Kanade - velmi rychlo by si pochopila, ze rovnopravnost je len subjektivnym sebaklamom. Medzi riadkami asi nevies citat ty, pretoze tie tvoje obhajoby maximalne stupidneho filmu jasne dokazuju, ako malo intelifencie ti priroda nadelila. A nebudeme sa bavit teraz o feminizme a podobnych kravinach - normalna zena s triezvym pohladom na zivot by uz na ten film DAAAVNOO zabudla a neriesila by ho kade-tade po diskusiach. A vies preco? Pretoze obsah toho filmu sa da vyjadrit len jednym slovom - SHIT. A ano, podstupil som to peklo a boli sme sa na to s priatelkou ciste Z RECESIE pozriet - horsi film se este v nasich doterajisch zivotoch nevideli. Ale co - konzumna, povrchna spolocnost typu TY to zerie aj s navijakom. Nevadi, aj taky ludia musia byt!
Kara
0 0

bblade

Tys tam byl a já mám kámošku, co se do emirátů vdala a nemá to jednoduché, tak mě tady nepoučuj. Jsi asi ten případ, kterému se všechny problémy musí podávat pěkně a jasně a číst mezi řádny prostě neumí.
170512
bblade
0 0

Karolina

OMG vacsiu zhovadilost som uz dlho necital. Sex v meste riesi otazku arabskych zien? WTF? Aky problem arabskych zien? Bola si uz v nejakej arab krajine? Ja ano a mozem ti povedat, zeny tam nemaju ziaden problem - to si myslia len amici a ludia co im tie zvasty zeru - teda ty. Je to skratka iny svet, ina mentalita -ale to ich zakonite nedegraduje do roviny problematickych veci. Zeny sa tam maju tak rozpravkovo, ze sa ziadnej EU zene o tom ani len nesniva. To su len take zavadzajuce informacie z dielne prostoduchych priblblych filmov ako tento, ktore v ludoch vyvolavaju zbytocne otazky na margo arabskeho sveta.
170507
Karolina
0 0

tera

Ty chceš argumenty proč se mi film líbil. Tak řekla bych, že to byl pohled na arabský problém žen. Hlavně na to, že ikdyž tam žijí striktně pod vedením můžu, doma si užívají. V závěru filmu, kdy arabky vezmou 4 hrdinky do úkrytu, kde se ukáže, že i ženy, řekla bych ve svých právech omezované, žijí modou a řeší stejné problémy jako američanky (existenciální a vztahové). Je pravda, že ne vše bylo ve filmu probíráno do detailů (myslím tím životní problémy), ale musíme umět nahlédnout také pod povrch a filmaři nám ne vždy musí naservírovat na stříbrném podnose.
170506
tera
0 0
Gorecki: :D:D:D
170500
Gorecki: *:D**:D**:D*
0 0
A to si nie som isty, ci vobec mame ekvivalent:)
Predsa len vy ste narod piva, to je ako s Eskimakmi, ti tiez potrebuju viac slov pre sneh :D
170499
A to si nie som isty, ci vobec mame ekvivalent:) Predsa len vy ste narod piva, to je ako s Eskimakmi, ti tiez potrebuju viac slov pre sneh *:D*
0 0
scatman: ad PS:_ Spis to bude tim, ze slovensky nazev bude trochu jiny 8)
170497
scatman: ad PS:_ Spis to bude tim, ze slovensky nazev bude trochu jiny *8)*
0 0
Nikdo nikdy nenapsal 100% objektivní recenzi nebo úvahu, to ví každý. Co čekat taky od webu pro který píší jen chlapi, že? Podle mě film nemusí být nutně srač*a, když je určen jen pro omezenou skupinu lidí. Hlad kdysi při sledování Happy Feet zopakoval, že: "Děti jsou dementní."

P.S. Kolik vám je, že neznáte cejchu smrti?:D
170496
Nikdo nikdy nenapsal 100% objektivní recenzi nebo úvahu, to ví každý. Co čekat taky od webu pro který píší jen chlapi, že? Podle mě film nemusí být nutně srač*a, když je určen jen pro omezenou skupinu lidí. Hlad kdysi při sledování Happy Feet zopakoval, že: "Děti jsou dementní." P.S. Kolik vám je, že neznáte cejchu smrti?*:D*
0 0

To all

Niektore zeny su skratka rady, ked su zosmiesnovane, ponizovane a stavane do role KRAV.. Ale ved co - proti gustu ziaden disputat. Priatelka sa pri pohlade na tuto zhovadilost vyjadrila v tom zmysle ze aj zeny by mali mat nejaku hrdost a uroven - tie co sa na tej sracke budu este aj zabavat, pravdepodobne nemaju ani stipku obojeho. Takze tak. Ale Karolina, ked ta bavia tieto smutne vyobrazenia az absurdnej povrchnosti a stupidiy zien, preco nie? Asi sa medzi take radis. A to prosim bez urazky! :+
170492
Niektore zeny su skratka rady, ked su zosmiesnovane, ponizovane a stavane do role KRAV.. Ale ved co - proti gustu ziaden disputat. Priatelka sa pri pohlade na tuto zhovadilost vyjadrila v tom zmysle ze aj zeny by mali mat nejaku hrdost a uroven - tie co sa na tej sracke budu este aj zabavat, pravdepodobne nemaju ani stipku obojeho. Takze tak. Ale Karolina, ked ta bavia tieto smutne vyobrazenia az absurdnej povrchnosti a stupidiy zien, preco nie? Asi sa medzi take radis. A to prosim bez urazky! *:+*
To all
0 0

Karolína

Já ti to přeju, ale přiznám se, že v diskuzi mě tohle univerzální zaklínadlo poměrně otravuje. Pokud člověk přijde hájit nějaký film, měl by se alespoň pokusit svůj názor vyargumentovat a ne jen vyvolávat hesla typu "ale mě se to líbilo" nebo "vy to nemůžete pochopit, protože jste chlapi".
170491
Karolína
0 0