Diskuze k článku Princezna a žabák: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
Tohle je ostuda roku pro mě. Anastasia nebo Lví Král tohle hodí hravě do kapsy. Vykrádačky ze starších animáků, animace která nedoznala změn od Bambi, naprosto nepoutavý děj nezachrání ani pár písniček. Pusťte si Fantasia, Anastasia nebo Lion King a uvidíte ten propastný rozdíl mezi tímto prázdným výkřikem do tmy. Závěrečná proměna je vizuálně tak šílená, že jsem si musel pustit lautr to samé, ale ve Shrekovi 1, abych si spravil chuť.
157607
0 0
Já taky vyrostl na devadesátkových 2D animácích a můžu říct, že nic hezčího jsem v animovaných filmech od dob Lvího krále či Tarzana nezažil. Nádherné písničky a emotivní příběhy ruku v ruce s fenomenálně nakreslenými panoramaty...na to žádný počítačově animovaný film prostě nemá.
155925
0 0
"Bojím se doby kdy příjdeme o 2D animáky".. ja ne. A to jsem na nich taky vyrostl. Od urciteho veku me ale 2D animaky z nejakeho duvodu proste nedokazaly vtahnout.. obzvlaste ty "vazne", ve kterych se tvurci snazi vytvaret nejakou atmosferu / zobrazovat emoce / etc., jdou uplne mimo me.
Existuji jen dve cestne vyjimky: Jeden zastupce komedialnich - Simpsons (ale treba na vlak Futuramy uz se mi naskocit nepodarilo), jejichz konec by mi ale ted vubec zily netrhal a jeden zastupce anime - Vampire Hunter D: Bloodlust.
155451
"Bojím se doby kdy příjdeme o 2D animáky".. ja ne. A to jsem na nich taky vyrostl. Od urciteho veku me ale 2D animaky z nejakeho duvodu proste nedokazaly vtahnout.. obzvlaste ty "vazne", ve kterych se tvurci snazi vytvaret nejakou atmosferu / zobrazovat emoce / etc., jdou uplne mimo me. Existuji jen dve cestne vyjimky: Jeden zastupce komedialnich - Simpsons (ale treba na vlak Futuramy uz se mi naskocit nepodarilo), jejichz konec by mi ale ted vubec zily netrhal a jeden zastupce anime - Vampire Hunter D: Bloodlust.
0 0
Bojím se doby kdy příjdeme o 2D animáky, já jsem generace, která na nich vyrostla(Lví král mluví za vše) a tuhle animaci nic nenahradí, je to stejný příměr jako u počítačových her, ve 2D animaci bylo všechno tak hezký, milý a třeba Broken Sword je podle mě grafikou nejhezčí hra, jenže pak přišel zlý pan 3D, který řekl že všechno teď bude Hi-Tech(sorry za OT příměr) Film jako je Avatar v ničem jiném než 3D natočený být nemůže, ale 2D pohádkový animák od Disneyho... to je prostě Evergreen a nechci aby mi ho někdo vzal(smutný zoufalý smajlík)
155441
0 0
Tak tak, ten film měl zahájit novou sérii 2D animáků, kterou si vydupal Lasseter, ale nějak to nevidím. Navíc je to ze záhadnýho důvodu pekelně drahý (žabák stál 105 mega! :o ). Na příští podzim se chystá Rapunzel, jenže to má bejt nějakej spešl mix 3D a 2D. Docela se toho bojím (i když fotky vypadaj celkem pěkně), ve vývoji je ten film minimálně od roku 2005, minulej rok se komplet měnil režijní tým... no, bude veselo.
155310
Tak tak, ten film měl zahájit novou sérii 2D animáků, kterou si vydupal Lasseter, ale nějak to nevidím. Navíc je to ze záhadnýho důvodu pekelně drahý (žabák stál 105 mega! *:o* ). Na příští podzim se chystá Rapunzel, jenže to má bejt nějakej spešl mix 3D a 2D. Docela se toho bojím (i když fotky vypadaj celkem pěkně), ve vývoji je ten film minimálně od roku 2005, minulej rok se komplet měnil režijní tým... no, bude veselo.
0 0
Myslim si ze to zkusi jeste jednou a pak to zabali... cisla z Ameriky jsou nic moc a kdyz koukam na ceskou navstevnost, tak ve zbytku sveta to bude asi vylozena tragedie, takze si myslim, ze kriseni brzy ustane.
155306
0 0
doufám, že Walt bude dělat i další 2D fláky, 2D je prostě jiné kafe než 3D rendery, které jsou sice někdy pěkné, ale všeho moc škodí, nehledě, že plno 3D animáků jsou škváry