Diskuze k článku Turnaj zabijáků: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
akcnich scen je tam fakt pozehnane ale nemuselo tam byt hned ze zacatku to vyriznuti toho sledovaciho zarizeni jinak pecka vrele doporucuju:D
192428
akcnich scen je tam fakt pozehnane ale nemuselo tam byt hned ze zacatku to vyriznuti toho sledovaciho zarizeni jinak pecka vrele doporucuju*:D*
0 0
Tedy nedivím se že kdo čekal chytré zvraty, myšlenky a metafory logicky odsoudí Tournament jako těžkou sračku... ale upřímně nechápu proč by vlastně někdo něco takového od toho filmu chtěl očekávat.
Od prvního nástřelu bylo jasné že půjde o uvědomělé Béčko s lobotomickým příběhem a nekončící akcí. Tournament svou demencí nikterak netrpí, ale naopak díky ní hodně získává a předvádí nesmírně zábavnou řežbu zlých s ještě zlejšími v akčních scénách, které z poloviny vykrádají staré klasiky a z poloviny plní sny kluků odkojených na filmech kde se víc střílí než mluví. A to s výbornou choreografií, většinou dosti slušným střihem a terminátorským Rhamesem v podobě nejvíc badass gumy široko daleko
Jasně nejlepší a nejzábavnější akční výplach od The Marine :+
8/10
160949
Tedy nedivím se že kdo čekal chytré zvraty, myšlenky a metafory logicky odsoudí Tournament jako těžkou sračku... ale upřímně nechápu proč by vlastně někdo něco takového od toho filmu chtěl očekávat. Od prvního nástřelu bylo jasné že půjde o uvědomělé Béčko s lobotomickým příběhem a nekončící akcí. Tournament svou demencí nikterak netrpí, ale naopak díky ní hodně získává a předvádí nesmírně zábavnou řežbu zlých s ještě zlejšími v akčních scénách, které z poloviny vykrádají staré klasiky a z poloviny plní sny kluků odkojených na filmech kde se víc střílí než mluví. A to s výbornou choreografií, většinou dosti slušným střihem a terminátorským Rhamesem v podobě nejvíc badass gumy široko daleko Jasně nejlepší a nejzábavnější akční výplach od The Marine *:+* 8/10
0 0
mnozstvo slusnych akcnych scen, z ktorych niektore by sa urcite nestratili ani v A-ckovom A-cku :) a k tomu fesna hlavna hrdinka, ktora neposobi v akcnych scenach trapne, tak to mi staci :D
155307
mnozstvo slusnych akcnych scen, z ktorych niektore by sa urcite nestratili ani v A-ckovom A-cku :) a k tomu fesna hlavna hrdinka, ktora neposobi v akcnych scenach trapne, tak to mi staci *:D*
0 0

hmá

totální zhovadilost. (jo a cctv v autobuse je v anglii běžná věc). Ving Rhames vypadá jak retardovaná želva, mám věřit tomu, že on někoho zabije? vždyť mu trvá i patnáct sekund zvednout se ze židle. Nehledě na to, že mozek zřejmě nechal doma, když v posledních deseti minutách se asi patnáckrát zeptá, proč zabili jeho ženu, což muselo zákonitě dojít i mému hluchému a slepému psovi. Akce je nudná a až moc béčkovitá. Postava kněze je snad největší idiocie tohoto roku, s čímž jde ruku v ruce postava tý čínský zabijačky, která na konci div nevstoupí do řádu milosrdných sester. děj navíc není prošpikovanej samýmy WTF, on je to totiž sám o sobě WTF, který svojí tupostí vůbec nedovolí užít si tu akci.
153869
hmá
0 0
Můj koment z CSFD:

no je to mírně dementní, logicky děravé (CCTV úplně všude, včetně autobusu!!!), Scott Adkins a Craig Conway (šílenec Sol z Doomsday a tady hraje stejnou hereckou polohu) jsou zde pouze na jednu scénu a litoval jsem, že tam nebyli déle, zbytečná na city útočící zápletka s manželkou Vinga Rhamese, trochu zbytečný Robert Carlyle a vědomí, že by z toho všeho šlo vytřískat trochu víc. Přesto hodně dobře využitý free running Sebastiena Foucana a šílenec Ian Somerhalder vraždící všechny a všude (včetně psa a striptérek), což předvede hlavně ve vynikají přestřelce ve striptýzovém klubu. Plus velká míra brutality, kdy z ran tryská opravdu hodně krve a několik vybuchujících těl. Suma sumárum: prostě béčko, ale dobře zábavné.
152351
Můj koment z CSFD: no je to mírně dementní, logicky děravé (CCTV úplně všude, včetně autobusu!!!), Scott Adkins a Craig Conway (šílenec Sol z Doomsday a tady hraje stejnou hereckou polohu) jsou zde pouze na jednu scénu a litoval jsem, že tam nebyli déle, zbytečná na city útočící zápletka s manželkou Vinga Rhamese, trochu zbytečný Robert Carlyle a vědomí, že by z toho všeho šlo vytřískat trochu víc. Přesto hodně dobře využitý free running Sebastiena Foucana a šílenec Ian Somerhalder vraždící všechny a všude (včetně psa a striptérek), což předvede hlavně ve vynikají přestřelce ve striptýzovém klubu. Plus velká míra brutality, kdy z ran tryská opravdu hodně krve a několik vybuchujících těl. Suma sumárum: prostě béčko, ale dobře zábavné.
0 0
mě se tam akce líbila celkově, přišla mi silně promakaná, vyloženě labužnická 8):+ příběh o ničem, ale byl mi tam ukradený a tahala mě fakt jen ta akce, takže spokojenost a doporučuju :+
152118
mě se tam akce líbila celkově, přišla mi silně promakaná, vyloženě labužnická *8)**:+* příběh o ničem, ale byl mi tam ukradený a tahala mě fakt jen ta akce, takže spokojenost a doporučuju *:+*
0 0
Mě u tohoto filmu dost příjemně překvapily bojové scény tělo na tělo, s podivem až v roce 2009 dokázal někdo natočit souboje v tváří tvář tak, jak je známe jen z anime komiksů, a s logickou choreografií :+
152070
Mě u tohoto filmu dost příjemně překvapily bojové scény tělo na tělo, s podivem až v roce 2009 dokázal někdo natočit souboje v tváří tvář tak, jak je známe jen z anime komiksů, a s logickou choreografií *:+*
0 0