Diskuze k článku Ať vejde ten pravý: Recenze

Air
0 0
ze by twillight pro sectele chlapy? :D
149121
ze by twillight pro sectele chlapy? *:D*
0 0
Jo, asi by tam melo byt alespon v naznaku receno, za co jsou ty dva body strhnute. Neco treba co naznacil Mr.Hlad, ale obecne je to v pripade tohoto filmu a podobnych argumentu pousteni se na velmi tenky led. Je to seversky film ve sve ryzi podobe a jako takovy si myslim, ze je dokonaly. Co se tyce pokracovani, tak ono v knize je de-facto material jak pro sequel, tak pro prequel. Nezajima vas, jak to bylo s Eli a Oskarem dal, kdyz odjeli vlakem? Kam? Co se pak odehravalo? Je to namet na sagu a cosi jsem cetl o tom, ze autor predlohy Lindquist by se tomu asi nebranil a mozna neco napsal s tim, ze ale uz z predlohy toho tak pulka nebyla pouzita a lze z toho natocit i film, co bude vypadat uplne jinak. Z toho muze tezit ten remake, ja bych rad, aby se touto cestou vydal a treba z toho vznikne neco dobre. A pro prequel je take prostor. Muze byt klidne o tom, proc se Eli stalo co se stalo a kdo z "toho" udelal upira. Jenze ten film i ta kniha dost tezi z bidne atmosfery Blackebergu a ze snehu, takze kdekoliv jinde a kdekoliv jindy uz by tento pribeh asi nevyznel tak, jak bylo zamysleno. Ostatne, pokud ten remake nenatoci na tom samem miste, tezko muze byt vysledek lepsi nebo drzici se predlohy, protoze tam autor knizky pobliz vyrustal a vylozene to tam bylo zamysleno natocit. Produkce se ale presunula o neco, kde bylo vic snehu, ale stejne to vyznelo jak to vyznit melo. Dlouhe sceny s minimalistickymi dialogy a s detskymi hrdiny, kteri neprehravaji a nedavaji na jevo prilis emoce, je neco, co asi jentak nejake americke ditko zahrat nedokaze. Kdyz jsem se dival na rozhovor s Leandersonovou, tak se tam chovala preste stejne klidne a malomluvne, jako v tom filmu. To vychazi i z natury techto severskych lidi. Tezko to muze byt lepsi. Krome toho vseho, jedna z hlavnich point tohoto pribehu stoji na tom zjisteni, co je Eli vlastne zac. Pri ceskem sklonovani a vubec v cestine neni uplne jednoduche tuto pointu neprozradit, proto o tom neni ani moc dobre psat. Ve filmu to beztak neni poradne vysvetlene a to neni spousta veci. Ono nejde film s takovymi dlouhymi scenami udelat se vsim, co je v te knizce, to by pak bylo na 10 hodin a malokoho by to zaujalo. Ale prave proto si myslim, ze tato latka nebyla ve filmu vycerpana, ale ono to ani nebylo mozne. Jen si myslim, ze latka na sequel/prequel tu je, nicmene asi se ma v nejlepsim prestat a neudelat neco jako Matrix Reloaded a Revolutions. Na to take latka nejak od pocatku byla, ale to nejdulezitejsi, co melo byt receno, bylo receno v prvnim filmu a vse ostatni uz bylo zbytecne. Podobne by to asi dopadlo s pokracovanim tohohle, kdyby se nekdo rozhodl jeste vycucat predlohu, nebo zaplatil Lindquistovi, at napise nucene pokracovani. Ja jsem spokojen jak to je, ale tak moc se mi to libilo, ze bych chtel vic, znate to ne.
148975
0 0
Recenzia bez kritickej poznámky a predsa "len" 8 z 10? S hodnotením viac menej súhlasím, len mi prišlo, že tam čosi chýba.
Ako tu popisujete knižku asi si ju zoženiem, film bol parádny a doplneniu "medzier" by som sa nebránil.
Čo sa týka tu v diskusii spomínaného pokračovania, tak to neviem kam by sa malo uberať. Film pôsobil ako ucelený príbeh a ak pokračovanie, tak jedine nejaké dosť voľné.
148973
Recenzia bez kritickej poznámky a predsa "len" 8 z 10? S hodnotením viac menej súhlasím, len mi prišlo, že tam čosi chýba. Ako tu popisujete knižku asi si ju zoženiem, film bol parádny a doplneniu "medzier" by som sa nebránil. Čo sa týka tu v diskusii spomínaného pokračovania, tak to neviem kam by sa malo uberať. Film pôsobil ako ucelený príbeh a ak pokračovanie, tak jedine nejaké dosť voľné.
0 0
Já miluju tu závěrečnou scénu ve vlaku. Strašně silná. Stejně jako celý film. Líbilo se mi to hodně, ale dozrálo to ve mě během pár dní ještě víc. O knížce hodně přemýšlím.
149112
0 0
Scéna na plavárni je samozrejme geniálna. :+
149109
Scéna na plavárni je samozrejme geniálna. *:+*
0 0
Ale potom, co píše Mr. Wolf, bych si tu knížku přečetl s ještě větší chutí. Právě tyhle věci mi v tom filmu chyběly.
149108
0 0
Je mi jasné, že to byl záměr a naprosto to chápu a respektuju, ale prostě jsem po těch ódách jsem čekal, že to se mnou alespoň malinko zamává. Nestalo se a po týdnu se film vypařil z hlavy. Čekal jsem víc, popravdě podstatně víc.
149107
0 0

Ano, knizka je lepsi nez ten film. V tom filmu (jako obvykle) neni zdaleka vsechno a nektere sceny sice byly natoceny, ale ve vysledku vystrizeny. Jinak ale ta atmosfera je tam vicemene stejna, Oskar skutecne je docela dost divnej typek. Ostatne ono je to cele "trochu" divne. Profil Oskara je takovy, ze se boji postavit komukoliv verejne, ale treba klidne krade v potravinach sladkosti, padela pak dopis co jim prijde od policajtu. A jinak, nosi na penisu pissball, coz je kulicka molitanu, kterou si vyrezal ze stare matrace. To nosi proto, aby nebylo videt, kdyz si strachy cvrnkne do kalhot. Myslim, ze to zatim staci, aby clovek vedel, ze ty postavy jsou ujete. No a ze si Oskar doma dela sbirku vystrizku o vrazdach, to take neni prilis normalni, ale to ostatne ve filmu je. Nemyslim si, ze by se ty postavy daly nejak jednoduse zaskatulkovat. On i ten Hakan je takovy dobrak, ktery kdyz jde nekoho podrezat, tak v hlave resi to, ze mu je lito, ze uz lide nezpivaji nejakou lidovou pisnicku a je to tak "trochu" pedofil. Ale jinak mne se film jako celek pravě libi svou chladnosti a ze by nebyl emotivni, to bych nerekl. Kdyz jsem to videl poprve, v prueěhu deje jsem si tajne pral, aby to skoncilo jak to skoncilo, tou scenou u bazenu. Porád jsem tak nějak ríkal, ze to skonci nejak do ztracena, ze Eli proste zmizi o dum dal, ale ono ne. Na zaver jsem si z toho odnesl stejny nazor, jako ma predstavitelka hlavni role a sice, ze bych chtel mit za kamose takoveho upira.
149101
0 0
"...jako celek ale až příliš chladné, neosobní a neemotivní: - Taková je většina severských filmů, což mi zase imponuje.;)
149099
"...jako celek ale až příliš chladné, neosobní a neemotivní: - Taková je většina severských filmů, což mi zase imponuje.*;)*
0 0
Rozhodně zajímavé, ale celou dobu jsem měl pocit, že bych si to raději přečetl, než abych koukal na film. Z nějakého důvodu jsem totiž nedokázal k těm hrdinům proniknout a i když jsem cítil, že jsou zajímaví, nikdy se nedostali z kategorií "divný kluk a upírka. V jednotlivostech je to vynikající, jako celek ale až příliš chladné, neosobní a neemotivní.
149095
0 0
Jeden z nejlepších filmů (předminulého) roku. Dlouho mě nic tak nepohltilo.:+
149094
Jeden z nejlepších filmů (předminulého) roku. Dlouho mě nic tak nepohltilo.*:+*
0 0

hmm

No pro mě je to jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Co se týče "té scény", tak si také tipuji, že pravděpodobně v remaku nebude, nicméně pokud by jeli podle předlohy, mohlo by tam takových i jiných scén být dokonce i víc, jenže to tam nebude, jde o víceméně pedofilní scény. Jinak na remake jsem sice zvědavý, nicméně mám pocit, že ten snímek je téměř dokonalý a je to jeden z těch, kterým může remake spíš akorát uškodit, ještě k tomu, když ho splácají někde v Hollywoodu Já bych byl radši za pokračování, z tohoto bych udělal upírskou ságu, ne z Twilight, které tomuto nesahá ani po tkaničky u bot.
149091
hmm
0 0