Diskuze k článku Bejvalek se nezbavíš: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek
ja som to cital ale neako mi niesu jasne suvyslosti..akcne zabery nacvakam z kazdeho filmu ak to nieje vyslovene konverzacna drama....:D
Charlotte
este tvrdsia recenzia a aj napriek tomu vyssia znamka..?
:D
142027
[b]imf[/b] ja som to cital ale neako mi niesu jasne suvyslosti..akcne zabery nacvakam z kazdeho filmu ak to nieje vyslovene konverzacna drama....*:D* [b]Charlotte[/b] este tvrdsia recenzia a aj napriek tomu vyssia znamka..? *:D*
0 0
Já s tou recenzí tak docela nesouzním. Mark Waters zkrátka vzal naprosto obludný scénář a jen těžko si lze představit, jak takovou sci-fi zápletku přetavit do romantického pokladu, když... Matthew je sice dobře tvarovaný, ale připadá mi, že svoje exhibice by si měl schovat do nějakého dalšího přenosu Českého lva a mám takový škaredý pocit, že celou dobu paroduje epizodní roli v Sex and the City link Zatímco chemie mezi Jennifer a Mattem je minimálně postřehnutelná, ačkoli jejich vztah působí jako vzorový příklad z učebnice partnerské psychologie, příšerné vedlejší postavy shazují film pod limitní bod trapnosti. Vede ženich podpantoflák a hysterická nevěsta, následují nesvéprávné družičky a psychedelické expřítelkyně, které ukazují, jakých křivd se na nich ten bídák dopustil /a zapomínají, že mu to svým chováním umožňují/ a především senilní Don Juan Douglas, který jako průvodce postelovou odyseou upomíná na příslušníka klubu anonymních alkoholiků. Takže ani krásná a milá Jennifer Garner a ojedinělé pokusy Waterse hodit film do humorné noty Bejvalky nespasí. 5/10
142003
Já s tou recenzí tak docela nesouzním. Mark Waters zkrátka vzal naprosto obludný scénář a jen těžko si lze představit, jak takovou sci-fi zápletku přetavit do romantického pokladu, když... Matthew je sice dobře tvarovaný, ale připadá mi, že svoje exhibice by si měl schovat do nějakého dalšího přenosu Českého lva a mám takový škaredý pocit, že celou dobu paroduje epizodní roli v Sex and the City http://www.youtube.com/watch?v=szWAaz8ZvS4. Zatímco chemie mezi Jennifer a Mattem je minimálně postřehnutelná, ačkoli jejich vztah působí jako vzorový příklad z učebnice partnerské psychologie, příšerné vedlejší postavy shazují film pod limitní bod trapnosti. Vede ženich podpantoflák a hysterická nevěsta, následují nesvéprávné družičky a psychedelické expřítelkyně, které ukazují, jakých křivd se na nich ten bídák dopustil /a zapomínají, že mu to svým chováním umožňují/ a především senilní Don Juan Douglas, který jako průvodce postelovou odyseou upomíná na příslušníka klubu anonymních alkoholiků. Takže ani krásná a milá Jennifer Garner a ojedinělé pokusy Waterse hodit film do humorné noty Bejvalky nespasí. 5/10
0 0

bodo_

Viz posledni veta pred tou fotokolazi (chapu, ze obrazky jsou vetsi nez text, takze to svadi ke zmene priorit :)