Diskuze k článku Vzhůru do oblak: Recenze

0 0
Pixarovky definitivně nejsou pro mě... :o

5/10
148423
Pixarovky definitivně nejsou pro mě... *:o* 5/10
0 0
Paradni film. Ale jak to rict? No: 3D suxx ! ! ! Totalne mi to zkazilo celej zazitek z filmu. Jsem se tesil na pekny barvicky atd. Ale hovno z toho. Zustanu u normalnich formatu, pac ty me zatim nezklamaly. 3D v jednom kuse. Nechapu proc tam porad lezu.:(:-
143019
Paradni film. Ale jak to rict? No: 3D suxx ! ! ! Totalne mi to zkazilo celej zazitek z filmu. Jsem se tesil na pekny barvicky atd. Ale hovno z toho. Zustanu u normalnich formatu, pac ty me zatim nezklamaly. 3D v jednom kuse. Nechapu proc tam porad lezu.*:(**:-*
0 0
Staříci vracejí úder. Nejdříve se vrátil John Rambo a odhodlanější než kdy dřív rozstřílel všechno na kousíčky. Poté se vrátil Indiana Jones a, aniž by se výrazně zadýchal, na sto způsobů se prodral divočinou, našel další poklad a ještě se seznámil se zajímavými...tvory. Carl Fredricksen se nevrací, ale vitalitu má na svůj věk možná větší, než oba předchozí pánové dohromady. Bohužel. Takhle se ze sympaticky (a přesvědčivě) nerudného staříka stane fádní (a nepřesvědčivá) akční loutka, a to zrovna v okamžiku, kdy od něho čekáme konečně nějaké to zajímavé dobrodružství. Kromě Carla tu máme roztomilého malého skautíka, mimózního ptáka (kříženec kukačky zemní kohoutí a blbouna nejapného, na tripu), hláškujícího a potenciálně vtipného Psa (ten se ale bohužel kvůli nešťastnému dabingu, kdykoli promluví, promění v lišku...tedy Lišku), nevýrazné stádo zlých psů a potom dalšího, obdivuhodně vitálního staříka nad hrobem. Ten má roli záporáka a bohužel není výrazným excentrickým magorem, jak by napovídalo jeho prostředí, ani není stylový jakýmkoli jiným způsobem, prostě suchý, nevýrazný padouch. A to vše se odehrává ve skalách a mrtvé džungli. To vymírání druhů je asi vážnější, než by člověk myslel. Napadá mě, že je možná škoda, že neumřel dřív Carl, s Ellie by určitě byla mnohem větší zábava. Úvodní desetiminutovka je na plný počet.

65%
142440
Staříci vracejí úder. Nejdříve se vrátil John Rambo a odhodlanější než kdy dřív rozstřílel všechno na kousíčky. Poté se vrátil Indiana Jones a, aniž by se výrazně zadýchal, na sto způsobů se prodral divočinou, našel další poklad a ještě se seznámil se zajímavými...tvory. Carl Fredricksen se nevrací, ale vitalitu má na svůj věk možná větší, než oba předchozí pánové dohromady. Bohužel. Takhle se ze sympaticky (a přesvědčivě) nerudného staříka stane fádní (a nepřesvědčivá) akční loutka, a to zrovna v okamžiku, kdy od něho čekáme konečně nějaké to zajímavé dobrodružství. Kromě Carla tu máme roztomilého malého skautíka, mimózního ptáka (kříženec kukačky zemní kohoutí a blbouna nejapného, na tripu), hláškujícího a potenciálně vtipného Psa (ten se ale bohužel kvůli nešťastnému dabingu, kdykoli promluví, promění v lišku...tedy Lišku), nevýrazné stádo zlých psů a potom dalšího, obdivuhodně vitálního staříka nad hrobem. Ten má roli záporáka a bohužel není výrazným excentrickým magorem, jak by napovídalo jeho prostředí, ani není stylový jakýmkoli jiným způsobem, prostě suchý, nevýrazný padouch. A to vše se odehrává ve skalách a mrtvé džungli. To vymírání druhů je asi vážnější, než by člověk myslel. Napadá mě, že je možná škoda, že neumřel dřív Carl, s Ellie by určitě byla mnohem větší zábava. Úvodní desetiminutovka je na plný počet. 65%
0 0
Pro mě je to typická, průměrná Pixarovka. Tedy výborný animák, který kvalitativně převišuje ostaní produkci o pěknej kus. Celkem mě na tom filmu příjemně překvapilo jak moc je dospělí. Dětí sice bylo v kině spoustu a očividně se dost bavily, ale mně to skoro přišlo jako by cílovka byla trochu jiná. A ten klouček je tam vlastně jen navíc.
Dabing byl překvapivě ucházejici (Liška rulez) a kvalitě zážitku neubíral. Čestná to vyjímka. :+
142290
Pro mě je to typická, průměrná Pixarovka. Tedy výborný animák, který kvalitativně převišuje ostaní produkci o pěknej kus. Celkem mě na tom filmu příjemně překvapilo jak moc je dospělí. Dětí sice bylo v kině spoustu a očividně se dost bavily, ale mně to skoro přišlo jako by cílovka byla trochu jiná. A ten klouček je tam vlastně jen navíc. Dabing byl překvapivě ucházejici (Liška rulez) a kvalitě zážitku neubíral. Čestná to vyjímka. *:+*
0 0
Opravdu skvělý filmeček a kdo se chce zasmát, ať na něj do kina jde... Sice by na to šlo koukat i bez 3D (asi by to tomu moc neubralo), ale i přesto velice povedený filmeček. A Pavel Liška byl taková pomyslná třešnička na dortu... Opravdu supr trupr :+
141859
Opravdu skvělý filmeček a kdo se chce zasmát, ať na něj do kina jde... Sice by na to šlo koukat i bez 3D (asi by to tomu moc neubralo), ale i přesto velice povedený filmeček. A Pavel Liška byl taková pomyslná třešnička na dortu... Opravdu supr trupr *:+*
0 0
dokonale!!! 10/10
141324
dokonale!!! 10/10
0 0
Ten film je prostě dokonalý...10/10 3Dčka se nebojte a dabingu už vůbec ne...jak já se nasmál...:+:)
140962
Ten film je prostě dokonalý...10/10 3Dčka se nebojte a dabingu už vůbec ne...jak já se nasmál...*:+**:)*
0 0

MAJkLSON

Asi máš pravdu, já nevim, 3D hodnotim podle té míry "dvojitosti" obrazu pokud si sundám brýle. No a jasně jsem u některých scén, kde 3D být mohlo, neviděl skoro žádné rozdvojení. Zato když nastala 3D scéna, rozdvojilo se to brutálně, takže nevim co si o tom myslet. To 3D beztak funguje jako leporelo, jsou to prostě vrstvy, je jejich problém, že to mají takhle vymyšlené - podle mě tohle není konečné stádium 3D technologie, protože to beztak vypadá jako když člověk kouká na leporelo. Až to bude 3D real, tak prostě vstanu a jak se budu procházet po sále, tak uvidím postavu/objekt ze všech úhlů jako normálně a tak to tady nefunguje, jen omezeně. Každopádně, náš reálný svět je 3D pořád, žádné že někdy je to 3D víc a někdy míň. Je to o technologii, ne o tom, že postava u zdi nemůže být 3D - já když se postavím ke zdi, jsem pořád 3D. To je asi tak můj názor, možná s tím někdo nemusí souhlasit, ale já to vidím tak, že je to v plenkách a to i přes to, že ta 3D technologie je stará jako metuzalém. Jo a v UP zase tak moc záběrů, kdy stojí postavy u zdi není. Buďto jsou tam pohledy na město, členitý interiér domu a pak už je tam hlavně džungle a záběry na to, jak venku táhnou ten dům. Neviděl jsem moc důvod, proč by to nemělo být 3D jako v těch pár záběrech. Mě to prostě zklamalo, nemůžu si pomoct. Všechna vysvětlení co tu padla beru, je to asi tak, ale pro mě je to nedokonalou technologií. Ten Avatar na mě ve 3D působil o hodně lépe a pokud tam byly podobné "skoro 2d" scény jako v UP, tak mi to ani nepřišlo, protože to asi bylo lépe udělané a nebo schválně vybrané ty full-3D scény.
140912
MAJkLSON
0 0

Mr. Wolf

Ale nahodne prepinane to nebylo;) Bylo to cele 3D a je jasne, ze kdyz sou postavicky na stejne urovni a metr za nima zed, tak se to 3D pozna hur, nez ve scenach, kdy treba k domu leti letci;) Osobne se mi ale zdalo ze tenhle film 3D zapotrebi proste nema a klasicka kopie by sve splnila take stejnou merou;)
140892
Mr. Wolf
0 0

st39.6

Aha, to je mozny. Ale me se to proste nelibilo a nejak jsem nechapal, podle jakoho klice bylo zvoleno, ze zrovna tahle scena bude 3D a tahle "skoro 3D", protoze mi to prislo uplne nahodne prepinane. No kazdopadne jestli takhle dopadne i Avatar, tak se mi to vubec nelibi, nebyl to fajn zazitek porad cekat kdy se to prepne do toho "full 3d leporelo" stavu.
140879
st39.6
0 0
:D
140838
*:D*
0 0
mas se z ceho ucit. ze neni na prvni pohled dvojity je jen proto, ze scena ma mensi hloubku, proto taky pusobi "min 3D". V 3D je cely film. Taky jsem si nekolikrat sundaval bryle, 3D efekt tech "min3D" scen je znat az na vzdalenejsich predmetech. Nemuzes do tretiho rozmeru vytahovat nasilne uplne vsechno.
v 2D byly jen sekvence z televizi a tiskovin apod.
140837
mas se z ceho ucit. ze neni na prvni pohled dvojity je jen proto, ze scena ma mensi hloubku, proto taky pusobi "min 3D". V 3D je cely film. Taky jsem si nekolikrat sundaval bryle, 3D efekt tech "min3D" scen je znat az na vzdalenejsich predmetech. Nemuzes do tretiho rozmeru vytahovat nasilne uplne vsechno. v 2D byly jen sekvence z televizi a tiskovin apod.
0 0

Karbous

blbost...já seděl veprostřed sálu...3d prostě poznám, když funguje a když ne...stačí si sundat brýle - pokud je obraz jakoby dvojitý, je aktivní 3d a pokud není dvojitý a jde na něj dobře koukat bez brýlí, není aktivní 3d a je to 2d....takže tady ve village se tohle přepínalo a bylo to někdy 2d a někdy 3d...prostě humus...
140833
Karbous
0 0

Mr. Wolf

Zvláštní, já měl v Palace ve 3D celý film. ;) No, asi hodně záleží na tom, kde člověk sedí nebo jak to 3D vnímá.
140791
Zvláštní, já měl v Palace ve 3D celý film. *;)* No, asi hodně záleží na tom, kde člověk sedí nebo jak to 3D vnímá.
Mr. Wolf
0 0

hmm

Tak jsem byl na 3D verzi ve Village Cinemas a bylo to něco příšerného. Ve 3D je tak čtvrtka filmu, zbytek je normal 2D a do 3D režimu se to "přepne" zcela bez smyslu, náhodně. Že to není 3D jsem poznal a vždycky si brýle sundal, protože s nimi jsem se na to 2D nemohl dívat, to jsem si připadal jak debil. Film už jsem viděl, takže ten se mi líbí, ale tahle 3D verze je prostě zklamání, odešel jsem v půlce filmu pryč, vyhozené peníze. Asi jsem si měl dopředu zjistit, jak to s tou 3D verzí je.
140790
hmm
0 0