Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Transformers 2 v číslech

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
A čo príbeh a emócie? :D
135277
A čo príbeh a emócie? *:D*
0 0
reagovat
Takový problémy bych chtěl řešit.:D
135272
Takový problémy bych chtěl řešit.*:D*
0 0
reagovat
Hulán by jim to vyrenderoval asi tak za tejden.;)
135270
Hulán by jim to vyrenderoval asi tak za tejden.*;)*
0 0
reagovat
rcorp: Fajn porovnani dat, proc to pri strizlivem pohledu zase tak zajimave nevypada... :))
135267
rcorp: Fajn porovnani dat, proc to pri strizlivem pohledu zase tak zajimave nevypada... :))
0 0
reagovat
Přesně :D
135266
Přesně *:D*
0 0
reagovat
Ježiš to jsou problémy :D
135264
Ježiš to jsou problémy *:D*
0 0
reagovat

Jillen

ale stejně těch 16tis. let je na palici. Dnešní renderovací programy dělí scény do struktur(BSP, OCTree a další potvory), takže výsledný čas renderingu moc neovlivní počet polygonů(Devastator jich má 11,716,127) a ty bestie, jak píše rcorp, maj dostatek sdílené paměti aby se tam vešla celá geometri plus tisíce textur. Taky mi je jasný že ILM dostalo při natáčení jedničky málem infakrt, když jim majkl řekl svou vizi lesknoucích se robotů, ale zase ty roboti jsou zasazený do realného světa, takže se na ně mapujou jenom environmental mapy, takže žádné rozsáhlé globální osvětlení není potřeba počítat(mimo pár stínů na robotech a okolí). Další věci je že kdyby používali fyzické renderery jako např. maxwell, tak bych se tomu času nedivil, ale v ILM jedou Rendermana a MentalRay, ale zase na druhou stranu proč by teda lhaly???
135263
ale stejně těch 16tis. let je na palici. Dnešní renderovací programy dělí scény do struktur(BSP, OCTree a další potvory), takže výsledný čas renderingu moc neovlivní počet polygonů(Devastator jich má 11,716,127) a ty bestie, jak píše rcorp, maj dostatek sdílené paměti aby se tam vešla celá geometri plus tisíce textur. Taky mi je jasný že ILM dostalo při natáčení jedničky málem infakrt, když jim majkl řekl svou vizi lesknoucích se robotů, ale zase ty roboti jsou zasazený do realného světa, takže se na ně mapujou jenom environmental mapy, takže žádné rozsáhlé globální osvětlení není potřeba počítat(mimo pár stínů na robotech a okolí). Další věci je že kdyby používali fyzické renderery jako např. maxwell, tak bych se tomu času nedivil, ale v ILM jedou Rendermana a MentalRay, ale zase na druhou stranu proč by teda lhaly???
Jillen
0 0
reagovat
It rocks: 16 tisíc let se bere na JEDNOHO člověka a JEDEN moderní počítač...ILM zaměstnává víc jak 500 zaměstnanců a určitě vlastní více jak 1000 nejmodernějších počítačů s nejmodernějším softwarem...dále si vem, že na jednom filmu dělá 6 firem na vizuální efekty a taky, že ILM věnovalo absolutní prioritu právě Transformerům...nechci s tebou nesouhlasit, protože i mě se tomu stěží věří, ale proč by lhali? Tyhle vypuštěné informace těžko ovlivní výsledný boxoffice, ale určitě zaujmou těch pár lidí co serfuje po netu...
135256
It rocks: 16 tisíc let se bere na JEDNOHO člověka a JEDEN moderní počítač...ILM zaměstnává víc jak 500 zaměstnanců a určitě vlastní více jak 1000 nejmodernějších počítačů s nejmodernějším softwarem...dále si vem, že na jednom filmu dělá 6 firem na vizuální efekty a taky, že ILM věnovalo absolutní prioritu právě Transformerům...nechci s tebou nesouhlasit, protože i mě se tomu stěží věří, ale proč by lhali? Tyhle vypuštěné informace těžko ovlivní výsledný boxoffice, ale určitě zaujmou těch pár lidí co serfuje po netu...
0 0
reagovat
Spíš než moderní PC budou mít u ILM podobné bestie: link :)
135255
Spíš než moderní PC budou mít u ILM podobné bestie: http://www.sgi.com/products/servers/altix/4000/configs.html :)
0 0
reagovat

pěkné, ale přehnané

čísla o robotech sedí, prostor na discích je také uvěřitelný, stejně jako informace o imaxu a devastatoru. Ale ty renderovací časy jsou nesmysly - Moderní PC = 16 tis. let.

Jde o to že renderovací farmy jsou poskládany z moderních PC a když vemu v úvahu, že celkově by ta farma jela 1rok v kuse, tak by ILM muselo mít 16tis. moderních PC a to je trochu moc, nemyslíte. Ten jeden rok v kuse myslím proto, že se na té farmě renderují i jiné filmy(Harry, T4 atd...) a také výroba efektů není jenom o renderingu, ale také nějakou dobu zabere ty roboti vymodelovat a narigovat a v těchto fázích se nic nerenderuje, takže proto jenom jeden rok "v kuse" z celkové 2roční produkčí doby.


Jedno políčko IMAXU až 72hodin je také dost přehnané. Samozřejmě je tam slovo "až", takže bych to tipoval že to je takový extrém, který se od ostatních políček výrazně liší, protože i kdyby to bylo v pruměru 60hodin na jeden snímek, tak by jedna vteřina(30 snímků) zabrala 75dní a předpokládám že v IMAXU bude k vidění více vteřin, takže se prostě většina snímků renderovala třeba půl hodiny a jenom na pár snímcích to bylo kolem 70hodin.

Také mě zaráží ta věc, že rendering z pohledu dnešní počítačové grafiky, není proces na který by se nejdéle čekalo, ale nejnáročnější jsou částicové systémy(kapaliny, exploze, písek) a i kdyby se ti roboti nekoupali a ILM by nemuselo dělat exploze, protože jim Míša nachal všechno zlikvidovat v reálu, tak v trailerch toho písku kolem devastatora bylo tolik, že ta simulace jednoho snímku musela trvat mnohem víc než rendering.

Je mi jasné že většina z vás s tím co sem napsal nebude souhlasit, ale podle mě to jsou jenom marketingové kecy nad kterýma má člověk žasnout a jít si koupit lístek.
135250
čísla o robotech sedí, prostor na discích je také uvěřitelný, stejně jako informace o imaxu a devastatoru. Ale ty renderovací časy jsou nesmysly - Moderní PC = 16 tis. let. Jde o to že renderovací farmy jsou poskládany z moderních PC a když vemu v úvahu, že celkově by ta farma jela 1rok v kuse, tak by ILM muselo mít 16tis. moderních PC a to je trochu moc, nemyslíte. Ten jeden rok v kuse myslím proto, že se na té farmě renderují i jiné filmy(Harry, T4 atd...) a také výroba efektů není jenom o renderingu, ale také nějakou dobu zabere ty roboti vymodelovat a narigovat a v těchto fázích se nic nerenderuje, takže proto jenom jeden rok "v kuse" z celkové 2roční produkčí doby. Jedno políčko IMAXU až 72hodin je také dost přehnané. Samozřejmě je tam slovo "až", takže bych to tipoval že to je takový extrém, který se od ostatních políček výrazně liší, protože i kdyby to bylo v pruměru 60hodin na jeden snímek, tak by jedna vteřina(30 snímků) zabrala 75dní a předpokládám že v IMAXU bude k vidění více vteřin, takže se prostě většina snímků renderovala třeba půl hodiny a jenom na pár snímcích to bylo kolem 70hodin. Také mě zaráží ta věc, že rendering z pohledu dnešní počítačové grafiky, není proces na který by se nejdéle čekalo, ale nejnáročnější jsou částicové systémy(kapaliny, exploze, písek) a i kdyby se ti roboti nekoupali a ILM by nemuselo dělat exploze, protože jim Míša nachal všechno zlikvidovat v reálu, tak v trailerch toho písku kolem devastatora bylo tolik, že ta simulace jednoho snímku musela trvat mnohem víc než rendering. Je mi jasné že většina z vás s tím co sem napsal nebude souhlasit, ale podle mě to jsou jenom marketingové kecy nad kterýma má člověk žasnout a jít si koupit lístek.
pěkné, ale přehnané
0 0
reagovat
Nema varlata, jsou to proste jenom takovy ty demolicni koule (staresina Duro zna z Jen pockej, zajici :) na bagrech. To ze je ma mezi zadnima nohama je spis takovy podpasovy vtipek. Myslim, ze jich je tam hodne (viz Wheelie obstastnujici Meganinu nohu, soulozici psiska apod.). Po soulozicich krysach v Bad Boys II uz to snad nikoho neprekvapuje, ne?
135247
Nema varlata, jsou to proste jenom takovy ty demolicni koule (staresina Duro zna z Jen pockej, zajici :) na bagrech. To ze je ma mezi zadnima nohama je spis takovy podpasovy vtipek. Myslim, ze jich je tam hodne (viz Wheelie obstastnujici Meganinu nohu, soulozici psiska apod.). Po soulozicich krysach v Bad Boys II uz to snad nikoho neprekvapuje, ne?
0 0
reagovat
Luc44: Nesmíš brát všechno tak vážně. Myslím, že jsi pochopil, že je to nadsázka.
135243
Luc44: Nesmíš brát všechno tak vážně. Myslím, že jsi pochopil, že je to nadsázka.
0 0
reagovat
nebudou
135242
nebudou
0 0
reagovat

hmm

no tak to vypadá hodně pěkně :) už se těším až si prohlédnu trasformery pěkně v kině. Doufám, že budou i v čr v IMAXu a s titulkama :)
135241
no tak to vypadá hodně pěkně :) už se těším až si prohlédnu trasformery pěkně v kině. Doufám, že budou i v čr v IMAXu a s titulkama :)
hmm
0 0
reagovat

yeniczek

Šťastlivče ;), ale já to zas jako vydržím i když zřejmě vyrazím už ve čtvrtek
135239
Šťastlivče *;)*, ale já to zas jako vydržím i když zřejmě vyrazím už ve čtvrtek
yeniczek
0 0
reagovat

Disketa - příspěvek

Rated "G"...A...Y a abych předešel dotazu proč: použití slov "varlata" a "vlhnout" v jedné větě a ještě ich-formě...
135237
Rated "G"...A...Y a abych předešel dotazu proč: použití slov "varlata" a "vlhnout" v jedné větě a ještě ich-formě...
Disketa - příspěvek
0 0
reagovat
No, musim říct, že mě to nijak zvlášť nedojímá. Možná proto, že už jsem letos byl nejednou zklamán. A taky proto, že je tam podle všeho toho ILM plechu nějak příliš. ?)
135236
No, musim říct, že mě to nijak zvlášť nedojímá. Možná proto, že už jsem letos byl nejednou zklamán. A taky proto, že je tam podle všeho toho ILM plechu nějak příliš. *?)*
0 0
reagovat
"14 robotů minule, 46 robotů tentokrát"

Pěkné, a co dál? Bude ve trojce 150 robotů na 150 minut?

"Devastatorova ruka letí rychlostí 390mil/h"

Trocha srovnání- profesionálnímu boxerovi Rickymu Hattonovi naměřili 32 mph.

"145 terabytů by zabralo 35 000 DVDček!"

Nebo 145 standardních 1TB harddisků, což už tak zajímavě nezní, ale v případě ILM to budou nejspíš nějaká speciální vysokorychlostní úložiště

"Devastator má desetkrát víc součástek než průměrný moderní automobil"

A kolik průměrných osobních automobilů se vejde do jednoho Devastatora? :)
135233
"14 robotů minule, 46 robotů tentokrát" Pěkné, a co dál? Bude ve trojce 150 robotů na 150 minut? "Devastatorova ruka letí rychlostí 390mil/h" Trocha srovnání- profesionálnímu boxerovi Rickymu Hattonovi naměřili 32 mph. "145 terabytů by zabralo 35 000 DVDček!" Nebo 145 standardních 1TB harddisků, což už tak zajímavě nezní, ale v případě ILM to budou nejspíš nějaká speciální vysokorychlostní úložiště "Devastator má desetkrát víc součástek než průměrný moderní automobil" A kolik průměrných osobních automobilů se vejde do jednoho Devastatora? :)
0 0
reagovat

Luc44

Jo to je jedna z výhod studovat v Praze.. Sice mam ve středu zkoušku, ale co:)) V Budějcích pak zase zajdu s rodinou..
135232
Jo to je jedna z výhod studovat v Praze.. Sice mam ve středu zkoušku, ale co:)) V Budějcích pak zase zajdu s rodinou..
Luc44
0 0
reagovat
Vtip s varlaty pobavil nejvíce. Sice netuším, k čemu by je roboti mohli použít, ale to je jedno. Ale řeknu vám, takhle mě napínat...:D Očekávání sice stouplo ještě výš (moje oční bulvy vlnou už teď, i když Devastatorova varlata neuvidím:D:D), ale bojím se, aby potom nepřišla tvrdá kocovina. To by pak byl hodně tvrdý pád na zem. Stčko, tuhle novinku jsi sem psát neměl.8):D
135231
Vtip s varlaty pobavil nejvíce. Sice netuším, k čemu by je roboti mohli použít, ale to je jedno. Ale řeknu vám, takhle mě napínat...*:D* Očekávání sice stouplo ještě výš (moje oční bulvy vlnou už teď, i když Devastatorova varlata neuvidím*:D**:D*), ale bojím se, aby potom nepřišla tvrdá kocovina. To by pak byl hodně tvrdý pád na zem. Stčko, tuhle novinku jsi sem psát neměl.*8)**:D*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se