Diskuze k článku Recenze 2. části

příspěvky 1 - 6 Napsat příspěvek
Viděl jsem v kině tu sestříhanou verzi a nějak jsem neměl pocit že jsem přicházel o něco extra důležitého. Ty bitvy tam očividně zůstaly. Celé je to o tom, že chvíli někde kecaj na několika místech o důležitosti přátelství a o tom jak je důležité držet pospolu a vzájemných masakrech na východní způsob, kdy se opravdu hromadně umírá na obou stranách a krve se moc nešetří.
Z filmu jsem celkově nadšen - pohledy na armády jsou úchvatný, boje bez digitálu a vojenské triky taky velmi zajímavý. Jako pozitivum beru i to, že tam není klasický asijský milostný trojúhelník, který mě už občas fakt nudí. Zasloužených 9*
135440
Viděl jsem v kině tu sestříhanou verzi a nějak jsem neměl pocit že jsem přicházel o něco extra důležitého. Ty bitvy tam očividně zůstaly. Celé je to o tom, že chvíli někde kecaj na několika místech o důležitosti přátelství a o tom jak je důležité držet pospolu a vzájemných masakrech na východní způsob, kdy se opravdu hromadně umírá na obou stranách a krve se moc nešetří. Z filmu jsem celkově nadšen - pohledy na armády jsou úchvatný, boje bez digitálu a vojenské triky taky velmi zajímavý. Jako pozitivum beru i to, že tam není klasický asijský milostný trojúhelník, který mě už občas fakt nudí. Zasloužených 9*
0 0
Jednicka byla fakt slusna 8/10 Woo si tak perfekne rozjel pribeh ale dvojkou 4/10 to strasne zabil. Fakt sem se u ty druhy cast dost nudil celou tu linii s otravnou princeznou a vojakem i fotbalem bych vystrihnul, stejne tak Tony Leung ani Takeshi Kaneshiro tu toho moc nepredvedou. A po 115 minutach se clovek konecne docka bitvy na kterou se tak tesil a ktera za to cekani ani nestoji. Vsechny bitvy v prvni casti meli fakt drive ale ta ve druhy je takova nemastna neslana strasne kratka stejne jako finalni konfrontace hlavnich postav bez emoci.
135036
0 0
No tiez patrim k mensine, ktorej sa jednotka pacila podstatne viac ako dvojka. Hlavny problem dvojky nevidim v tom, ze obsahuje len jednu bitku na ktoru tak strasne dlho cakame, ale v dost naivnych az trapnych fintach ktore na seba jednotliv strany vymyslaju.
U mna je jednotka za 10/10
dvojka 7-8/10
135035
No tiez patrim k mensine, ktorej sa jednotka pacila podstatne viac ako dvojka. Hlavny problem dvojky nevidim v tom, ze obsahuje len jednu bitku na ktoru tak strasne dlho cakame, ale v dost naivnych az trapnych fintach ktore na seba jednotliv strany vymyslaju. U mna je jednotka za 10/10 dvojka 7-8/10
0 0

možnosti tu jsou

Třetí -- nezmíněná -- možnost je ta ideální: kino v Asii, nejlépe Hong Kong/Čína/Taiwan ;)
135034
Třetí -- nezmíněná -- možnost je ta ideální: kino v Asii, nejlépe Hong Kong/Čína/Taiwan *;)*
možnosti tu jsou
0 0
Celkově - zábavný a vizuálně namakaný "jakože-historický" velkofilm s velmi dobře natočenou akcí, převelmi wtf boji a solidně rozpracovanými vztahy několika hlavních postav... které taky odbudou většinu bojování, zatímco jejich mnohatisícové armády jsou jen jako nedůležitý kompars v pozadí. Což je divné, trochu hloupé a svou nerealističností v silném kontrastu s rozsáhlým rozebíráním taktiky... ale taky nemálo cool.
Nicméně opět to dokazuje že John Woo je sice skvělý režisér, ale měl by se držet raději komorní látky než brutálně rozmáchlých bitev s rozpočty šplhajícími do nebes.... což bylo ostatně vidět už na Windtalkers.
Část 1 - 7/10
Část 2 - 7-8/10
135033
Celkově - zábavný a vizuálně namakaný "jakože-historický" velkofilm s velmi dobře natočenou akcí, převelmi wtf boji a solidně rozpracovanými vztahy několika hlavních postav... které taky odbudou většinu bojování, zatímco jejich mnohatisícové armády jsou jen jako nedůležitý kompars v pozadí. Což je divné, trochu hloupé a svou nerealističností v silném kontrastu s rozsáhlým rozebíráním taktiky... ale taky nemálo cool. Nicméně opět to dokazuje že John Woo je sice skvělý režisér, ale měl by se držet raději komorní látky než brutálně rozmáchlých bitev s rozpočty šplhajícími do nebes.... což bylo ostatně vidět už na Windtalkers. Část 1 - 7/10 Část 2 - 7-8/10
0 0
Furt mi nejde do hlavy, jaktože jsem jediný, koho na tom naopak baví spíš ta omáčka okolo (byť jí je opravdu možná trochu víc) a souboje mu příjdou jako něco mezi nudou, nevkusem a parodií... Ten film imho stojí a padá s herci, potažmo postavami... Zhuge Liang (Takeshi Kaneshiro) to táhne především... :o)
135032
0 0