Diskuze k článku Push: Recenze

příspěvky 1 - 13 Napsat příspěvek
ta malá holka byla příšerná,zhnusila mi většinu filmu
181622
0 0
Hlad to vystihl dobře. Co funguje v seriálu (Heroes), nedokáže divákovi podat tenhle film za 2 hodiny. Prokreslení postav prakticky neexistuje. Nějaké vysvětlivky na začátku jsou jen jakýsi ústřižek, který nemá význam. Djimon na mě působil podobně zmateně jako S.L.Jackson v Jumperovi, Camilla Belle odehrála svůj part pouze s jedním výrazem (a čumilové si na nic nepřijdou), no a opilá Dakota - to si dělali scenáristi prču, ne? Snad jen Chris to odehrál dobře.... 4/10
135515
0 0
Je otázkou jestli je Push, vzhledem k tomu kolik stál a jak vypadá, látkou dost vhodnou pro kina a nebo by bylo vhodnější kdyby šel rovnou do televizí a na DVD... ale ať tak či tak, rozhodně to není žádný nepovedený zmetek, ale vcelku zábavný komiksový film který je natočený o několik tříd lépe než spousta mnohem dražší žánrové konkurence (nový Hulk budiž dostatečně odstrašujícím příkladem, o Catwoman, Ghost Riderovi a dalších raději ani nemluvě). Nízký rozpočet tu ani není moc na škodu - šetřilo se s výpravností scén ve scénáři, ale jejich provedení ve filmu už je vizuálně velice solidní. A naštěstí se neštetřilo na hercích, kteří své postavy zvládají výborně, což bych dřív v některých případech (Dakota s obouruč Berretami!) považoval za fantasmagorický nesmysl. Solidně se poprali i s dějem, který sice není nejchytřejší, ale ani mysl příliš neuráží a je zajímavý mnohem víc než nemálo pitomý Jumper (podobnost s Heroes neposoudím, neviděl jsem) a režisér má v ruce evidentně nejen zmáknuté řemeslo, ale i dost talentu a dokáže v akčních scénách být originální a nápaditý. Levnější X-Men? Proč ne. 6/10
134812
0 0
nejdřív nudné, po čase se to trochu rozjelo, tak se to dalo (přibližně od "obálek"), nepohcytil jsem par změn budoucnosti, ale budiž... co mě ale hodně zklamalo byl konec... přišlo mi to jako by to předk oncem utli...
134446
0 0

..

pomalu jsem se bál podívat, podle některých recenzí.....ale mile mně to překvapilo, vizuálně zajímavé, perfektní, výborná hudba, skvělí herci. Akorát jsem sem trochu hůř orientoval v ději, každopádně perfektních 80%....Mimochodem, nejlépe hodnocený film režiséra McGuigana, Nabít a zabít, jsem po necelé hodině vypnul, protože se tam akorát žvanilo, připadalo mi to o ničem, ale Push se mi líbil.

134183
..
0 0
Nudilo mě to
132735
Nudilo mě to
0 0
Bavilo ma to. 6/10
132409
Bavilo ma to. 6/10
0 0
Mně*
131525
Mně*
0 0
Mě se to docela líbilo. Je pravda, že když se mi ve filmu líbí hudba, tak pak se mi líbí aj film, takže moje hodnocení není moc objektivní, nýbrž zcela subjektivní, ale o tom samozřejmě celé hodnocení filmů je, že? Navíc Chris Evans je můj oblíbenec, takže tak (:
131523
0 0
Ja si uz od traileru myslel (viz moje komentare), ze to bude pakonina na entou aka dementni vykradeni Heroes.. a mel jsem pravdu. :D