Diskuze k článku Andělé a démoni: Recenze

IMF v recenzi mele docela nesmysly. Ať si film hodnotí, jak chce, ale mohl by vědět, že ve filmu se velkou část doby neběhá po Vatikánu, ale po Římě. Většina památek, kterou uvidíte se nachází v centru Říma.
Taková drobnost, ale zkušenámu divákovi by to nemělo ujít.
136171
IMF v recenzi mele docela nesmysly. Ať si film hodnotí, jak chce, ale mohl by vědět, že ve filmu se velkou část doby neběhá po Vatikánu, ale po Římě. Většina památek, kterou uvidíte se nachází v centru Říma. Taková drobnost, ale zkušenámu divákovi by to nemělo ujít.
0 0

Jillen

no myslim ze fajn je slabe slovo:D
na tomto soundtracku mozem kazdy bozi den pocuvat skladby,
2: god particle
3: air
4: fire
ale najlepsie su 6: science and religion
a 9: 503
no a k ostatnym:D:D..milujem soundtracky k piratom z karibiku a tam sa nenajde 1 skladba ktoru by som vyslovene prepinal.:D..ale tak je jasne,ze niektore sa mu na 100 % nepodaril,napriklad da vinciho kod.tam sa mi pacili asi 2 skladby dokopy..ta na zaciatku a na konci:D:D
133664
no myslim ze fajn je slabe slovo:D na tomto soundtracku mozem kazdy bozi den pocuvat skladby, 2: god particle 3: air 4: fire ale najlepsie su 6: science and religion a 9: 503 no a k ostatnym:D:D..milujem soundtracky k piratom z karibiku a tam sa nenajde 1 skladba ktoru by som vyslovene prepinal.:D..ale tak je jasne,ze niektore sa mu na 100 % nepodaril,napriklad da vinciho kod.tam sa mi pacili asi 2 skladby dokopy..ta na zaciatku a na konci:D:D
Jillen
0 0
J J: Soundtrack je fajn, jen mě mrzí, že má Zimmer v každém svém soundtracku dvě, tři skladby, který se daj poslouchat pořát, protože maj nějakej řád a to ostatní je anarchie, ale ve filmu to pasuje skvěle
133605
0 0

JacobX

napisal si to uplne presne!!!vystizne a presne povedane..anjelia a demoni su fantasticky film a genialnym ! soundtrackom...tiez ma tesi ze ma niekto rovnaky nazor:D:D:D
133600
napisal si to uplne presne!!!vystizne a presne povedane..anjelia a demoni su fantasticky film a genialnym ! soundtrackom...tiez ma tesi ze ma niekto rovnaky nazor*:D**:D**:D*
JacobX
0 0
Šifru jsem v kině protrpěl. Na A+D jsem šel s obavami. Naštěstí se historie neopakovala. Film se mi líbil - i když to byl klasický mozkový výplach. Klidně bych na něj zašel i podruhé, což bych u Šifry nikdy nemohl říct.
133365
0 0
shusinka: co zbejva, uzasne natocena detektivka z neotreleho prostedi, do ktereho naproste perfektne pasuje soundtrack,... tempo filmu je nazastavitelny, herci hraji jak maji a Ron Howard ma promysleny kazdy zaber, co zaber sled zaberu. Už za to jakym zpusobem se dokázal vybicovat od sifry a film pojmout jinak je ohromny. Lide tady kritizuji uvod v cernu ze je odbity....to je nesmylsl...je to ukazkova expozice deje jk ma vypadat, podstatne se dozvime, nebepecnou antihmotu ukradli jedeme dal... obecne mi ripada ze lide tomu filmu vytykaji veci na zaklade nejakych svych predsudku a s filmemem jako takovy, filmovym dilem, zabavou, nemaji nic spolecnyho,...je to skoda, ja mam Howardovy filmy cim dal radsi, nebezpečně se zlepšuje, je to remeslnik, kery potrebuju silnou latku a udela devadesatkovej filmek :) tesi me za alepspon par lidi to vidi podobne jako ja...
133340
0 0
varuji pred moznymi spoilery

reziser na stylu od Sifry dost zapracoval: zmizely modre flashbacky (s tim jedinym si poradil skoro speedracerovsky), nechal vsechno pekne obarvickovat, nektera klise radeji dopredu zahodil (pred vybuchem auta bych si predstavoval howardovske putovani digitalni jiskry az k bombe) a navic se mu nepodarilo me znudit (hudba je mocny pomocnik), ackoliv se o to papirove jadro snazilo vsemi moznymi zpusoby.

zapletka se opira o vika od kanalu, o kostely, v kterych zemrel otec sochare ukazujici svym hrobem na pozici obrazu babicky pri zimnim slunovratu, a o rozpor, ktery se vlastne nekona. pres pocet zucastnenych osob je zajimave, ze zde existuje jen jediny charakter - ten, ktery se chce vykecat. prerod v zaporaka je opet krecovity. a napad s vypinanim proudu? omfg ... predlohu jsem necetl, ale z videneho tusim, ze to bude jen horsi (plus Brownovo lakani na dalsi kapitolu)

kontroverze tu je: byt zamestnancem CERNu, byl bych urazen, jak malo ve filmu vydrzi nase baterky a ze si s sebou zamestnanci nenosi nahradni.
133278
varuji pred moznymi spoilery reziser na stylu od Sifry dost zapracoval: zmizely modre flashbacky (s tim jedinym si poradil skoro speedracerovsky), nechal vsechno pekne obarvickovat, nektera klise radeji dopredu zahodil (pred vybuchem auta bych si predstavoval howardovske putovani digitalni jiskry az k bombe) a navic se mu nepodarilo me znudit (hudba je mocny pomocnik), ackoliv se o to papirove jadro snazilo vsemi moznymi zpusoby. zapletka se opira o vika od kanalu, o kostely, v kterych zemrel otec sochare ukazujici svym hrobem na pozici obrazu babicky pri zimnim slunovratu, a o rozpor, ktery se vlastne nekona. pres pocet zucastnenych osob je zajimave, ze zde existuje jen jediny charakter - ten, ktery se chce vykecat. prerod v zaporaka je opet krecovity. a napad s vypinanim proudu? omfg ... predlohu jsem necetl, ale z videneho tusim, ze to bude jen horsi (plus Brownovo lakani na dalsi kapitolu) kontroverze tu je: byt zamestnancem CERNu, byl bych urazen, jak malo ve filmu vydrzi nase baterky a ze si s sebou zamestnanci nenosi nahradni.
0 0
Bez kontroverze už toho v konceptu "běhám po Vatikánu, všemu rozumím a zachraňuju adepty na papeže" moc nezbývá...
133273
0 0
To je drsny, film je vykastrovany jen proto ze nebyl tak kontroverzni jak jsme cekali...
Vidim logickou trhlinu... jako budoucí velky režisér to s vámi asi nebudu mít jednoduchy :D:+
133258
To je drsny, film je vykastrovany jen proto ze nebyl tak kontroverzni jak jsme cekali... Vidim logickou trhlinu... jako budoucí velky režisér to s vámi asi nebudu mít jednoduchy :D*:+*
0 0
Ja mám dokonca dojem, že to veriacich zaujíma viac než "obyčajných smrteľníkov". Napr. mojej žene sa to páčilo dokonca viac než mne. :)
132915
Ja mám dokonca dojem, že to veriacich zaujíma viac než "obyčajných smrteľníkov". Napr. mojej žene sa to páčilo dokonca viac než mne. *:)*
0 0
duro: si, si. Asi cílí na katolické diváky, fanoušci přjdou tak i tak. Zajímalo by mě, kolik katolíků vidělo Šifru, ač oficiálně ten film byl "na indexu". Ze svých katolických přátel neznám nikoho, kdo by si ji odepřel (tedy z těch, kdo filmu hoví). Čistě aby viděli, co je na tom pravdy, že...;)
132913
duro: si, si. Asi cílí na katolické diváky, fanoušci přjdou tak i tak. Zajímalo by mě, kolik katolíků vidělo Šifru, ač oficiálně ten film byl "na indexu". Ze svých katolických přátel neznám nikoho, kdo by si ji odepřel (tedy z těch, kdo filmu hoví). Čistě aby viděli, co je na tom pravdy, že...*;)*
0 0
Cloudy: kolik škol z toho mohli postavit a kolik biblí vytisknout pro chudá Afričančata;)
132910
Cloudy: kolik škol z toho mohli postavit a kolik biblí vytisknout pro chudá Afričančata*;)*
0 0
Shushika: az na ten nekrestansky rozpocet teda
132894
0 0
Knižní Andělé jsou také, praveno durovými slovy, "church friendly". Proto ta kniha v roce 2000 nikoho nezajímala.
132893
0 0
Shushika: Presne o tom som tu písal, že je to až podozrivo "church friendly". ;)
132892
Shushika: Presne o tom som tu písal, že je to až podozrivo "church friendly". *;)*
0 0
Hm, ale to nic nemění na tom, že je ten film málo "svatokrádežný", a tudíž vykastrovaný. Něco si dá do znaku a na konci uhne.
132884
0 0
Když vyšli poprvé v roce 2000 Andělé a démoni jako kniha, tak si toho nikdo nevšiml, ani církev. Langdon je v Andělech na straně matičky církve. Málokdo o té knize věděl, prostě kniha jako každá jiná. Vše se změnilo roku 2004, kdy vyšla Šifra mistra Leonarda. Kniha vyvolala neuvěřitelný (a zbytečný) hype, církev ji odsoudila, autor na tom všem vydělával. Zbytek je znám. Proto Hollywood zfilmoval Šifru, protože právě ta je kontroverzní (co na tom, že je to kontroverze laciná a senzacechtivá). Andělé a démoni de facto nikoho nezajímali. Ani v knižní ani ve filmové podobě. Ovšem filmoví Andělé a démoni jsou pokračování Šifry a oba filmy jsou evidentně věrné adaptace, v knižní verzi je tomu naopak. Proto se ve filmových Andělích církev s Langdonem přátelí. Kdyby pořadí vzniku filmů bylo stejné jako u knih, tak by tam žádný logický kopanec nebyl.
132883
0 0
Chybí tomu opravdová kontroverze. Šifra nebyla nic moc, ale alespoň přišla s alternativou čtení dějin (byťsi povrchní a bulvární). Tady se klame tělem - linka s Ilumináty je nakonec jedno velké zklamání. Andělé a démoni jsou vůči klerikálním strukturám (nikoliv křesťanství, o to tam nejde) kdo ví proč hrozně vstřícní a chápaví. Jakoby stále neplatil učitelský úřad a papežská neomylnost. Tvrzení, že církev svým důrazem na tradici a záměrným zpátečnictvím brzdí vědce utržené z řetězu, je dost úlet. Ehm, proč zároveň Vatikán povolává Langdona, který má od minual tak špatnou reputaci? Andělé a démoni se nepokusí ani o jedno zásadnější dloubnutí do žeber, ač se to přímo nabízelo. Ten obrat zacílení nechápu. Ani se nedivím, že Vatikán ten film nedoporučil, ale ani nezakázal...

132880
0 0
mne sa to praveze zdalo dost rychle...urcite nee pomale a nudne...som spokojny....takze pre mna tak 7-8*:)