Diskuze k článku Velcí bratři: Recenze

mno
0 0
Místy až neskutečně nahláškované komedie, všichni čtyři hlavní herci skvělí :+
127546
Místy až neskutečně nahláškované komedie, všichni čtyři hlavní herci skvělí *:+*
0 0
Konečně zas jednou Rkový rating u komedie neznamená že jde jen o další přitroublou komedii o teenagerech co chtěji zasunout do každé díry co potkají. Konečně zas jednou malé děti ve filmu neznamenají dráždění dávícího reflexu na nejvyšší možnou míru. A konečně zas jednou zní i ty jednoduché morality o hledání vlastní cesty bez ohledu na nechápající okolí a překonávání krize... ehm, skorostředního věku docela přijatelně, takže i ten uberhappy end není nasírací ale vlastně velice vítaný. Což je hodně pozitivní... ale je trochu škoda že kromě toho všeho příjemného to místy poněkud přestává být dostatečně vtipné... všechny scénky z Larpu jsou sice boží a bojování s (pře)výchovou dětí k obrazu zkažených skorodospělých hrdinů je taky fajn, ale kromě něj je to místy vlastně docela nuda. I když i k té fantasy bitvě a oslavě po ní bych měl výhrady, a to že je poněkud krotká... no, ale pravda, držet se víc skutečnosti tak se to ani do toho Rka nevleze :-D
7+/10
127390
Konečně zas jednou Rkový rating u komedie neznamená že jde jen o další přitroublou komedii o teenagerech co chtěji zasunout do každé díry co potkají. Konečně zas jednou malé děti ve filmu neznamenají dráždění dávícího reflexu na nejvyšší možnou míru. A konečně zas jednou zní i ty jednoduché morality o hledání vlastní cesty bez ohledu na nechápající okolí a překonávání krize... ehm, skorostředního věku docela přijatelně, takže i ten uberhappy end není nasírací ale vlastně velice vítaný. Což je hodně pozitivní... ale je trochu škoda že kromě toho všeho příjemného to místy poněkud přestává být dostatečně vtipné... všechny scénky z Larpu jsou sice boží a bojování s (pře)výchovou dětí k obrazu zkažených skorodospělých hrdinů je taky fajn, ale kromě něj je to místy vlastně docela nuda. I když i k té fantasy bitvě a oslavě po ní bych měl výhrady, a to že je poněkud krotká... no, ale pravda, držet se víc skutečnosti tak se to ani do toho Rka nevleze :-D 7+/10
0 0
Pozitivní kousek, občas jsme se usmál tak jak dlouho ne, jde vidět , že ač na krizi pořád se je v USA čemu smát...
127386
0 0

Nice

bylo to hodně svěží, a místy hodně vtipné, přitom nikde žádné trapné vtipy které by mě vytrhávaly z děje... jako celek hoodně dobrá komedie... a přetahovaná s auty a Kiss my Zanthia si budu pamatovat ještě dlouho :-D :+
127183
bylo to hodně svěží, a místy hodně vtipné, přitom nikde žádné trapné vtipy které by mě vytrhávaly z děje... jako celek hoodně dobrá komedie... a přetahovaná s auty a Kiss my Zanthia si budu pamatovat ještě dlouho :-D *:+*
Nice
0 0
Po rozčarování z trapného a mnou naprosto nepochopeného Sex Drive jsem od Role Models mnoho neočekával. O to víc mě tento příjemný film potěšil. Po našláplém začátku mu sice malinko začne docházet dech, ale stále je to fajn podívaná, kterou určitě stojí za to vidět.
126963
0 0
Mám slabost pro mezigenerační střety, které z vzájemně se iritujících cizinců udělají bratry v triku, aniž by to šustilo papírem a přáním scenáristy. Mám slabost pro herce, co se alespoň jednou vymaní ze škatulky a dají nám zapomenout na jejich osudovou roli. /Stiffler/. Mám slabost pro Paula Rudda už od dob Clueless, ale poslední dobou je doslova k sežrání a umí psát vtipné dialogy a situace, v nichž jsou popkulturní odkazy a erkové hlášky pouhou třešinkou na dortu. Mám slabost pro dětské herce, kteří roztomilost válcují totální spratkoidností a přivádějí všechny kolem k šílenství. A konečně, mám slabost pro koncepty, které přes všechny překážky kolem v zásadě chápou život jako optimistickou dětskou bojovku, i když se momentálně cítíte jako totální lamaloser. S výjimkou lehce doslovného závěrečného songu takřka bezchybné v kategorii feel good movie. 85%
rcorp: Hell yeah. Amen to that:)
126847
Mám slabost pro mezigenerační střety, které z vzájemně se iritujících cizinců udělají bratry v triku, aniž by to šustilo papírem a přáním scenáristy. Mám slabost pro herce, co se alespoň jednou vymaní ze škatulky a dají nám zapomenout na jejich osudovou roli. /Stiffler/. Mám slabost pro Paula Rudda už od dob Clueless, ale poslední dobou je doslova k sežrání a umí psát vtipné dialogy a situace, v nichž jsou popkulturní odkazy a erkové hlášky pouhou třešinkou na dortu. Mám slabost pro dětské herce, kteří roztomilost válcují totální spratkoidností a přivádějí všechny kolem k šílenství. A konečně, mám slabost pro koncepty, které přes všechny překážky kolem v zásadě chápou život jako optimistickou dětskou bojovku, i když se momentálně cítíte jako totální lamaloser. S výjimkou lehce doslovného závěrečného songu takřka bezchybné v kategorii feel good movie. 85% rcorp: Hell yeah. Amen to that:)
0 0
Geniální. Tahle dobrá komedie už tady nebyla hodně dlouho. Perfektně napsané a zahrané postavy, a to všechny. Děti, které nejsou dementní ani přechytračelé a dospělí, kteří se k dětem chovají jako k parťákům potěšili samozřejmě nejvíce. A i když mají svoje chyby, tak jsou neuvěřitelně sympatičtí (Danny se vyhoupl mezi moje nejoblíbenější postavy vůbec) a k tomu opravdu uvěřitelní, žádné dialogy a situace vycucané z prstu...Superbad se může jít opětovně stydět do kouta, tohle je ta ultimátní Rková komedie, kde Rkový materiál není jenom laciným lákadlem, ale opravdu do filmu přirozeně zapadá. Fuck, yeah. :)

9/10
126843
Geniální. Tahle dobrá komedie už tady nebyla hodně dlouho. Perfektně napsané a zahrané postavy, a to všechny. Děti, které nejsou dementní ani přechytračelé a dospělí, kteří se k dětem chovají jako k parťákům potěšili samozřejmě nejvíce. A i když mají svoje chyby, tak jsou neuvěřitelně sympatičtí (Danny se vyhoupl mezi moje nejoblíbenější postavy vůbec) a k tomu opravdu uvěřitelní, žádné dialogy a situace vycucané z prstu...Superbad se může jít opětovně stydět do kouta, tohle je ta ultimátní Rková komedie, kde Rkový materiál není jenom laciným lákadlem, ale opravdu do filmu přirozeně zapadá. Fuck, yeah. :) 9/10
0 0
sedmička je ideální číslo, pro fandy do rpg o hvězdu víš
126819
0 0
Tak nebylo to špatný, ale asi jsem čekal trochu víc. Černoušek samozřejmě ruloval, stejně jako Sturdy Hands, ale čekal jsem fakt větší p*del, hlavně od Scotta.
Dobrá sedmička u mě.
126764
Tak nebylo to špatný, ale asi jsem čekal trochu víc. Černoušek samozřejmě ruloval, stejně jako Sturdy Hands, ale čekal jsem fakt větší p*del, hlavně od Scotta. Dobrá sedmička u mě.
0 0
Jj o chlp lepsie ako Sex Drive, jak uz som pisal ten cernousek bol dokonaly.:D
126757
Jj o chlp lepsie ako Sex Drive, jak uz som pisal ten cernousek bol dokonaly.*:D*
0 0
Když dal Imf nízký hodnocení Sex Drivu, tak se na tohle fakt těšim. :-)
126753
0 0
Líbí se mi ten trend, že komici čím dál více přicházejí se svými scénáři. Třeba u Willa Ferella si člověk nemůže být jist jak to dopadne (buď to bude super nebo Talladega), ale Jason Segel, Seth Rogen a další ukázali, že maj nato napsat originální a zábavnou komedii.
126748
0 0
Skutočne výborná komédia. Celý čas som bol na slušných 7/10, ale finále s kiss my Zanthia to vyhnalo vyššie. :+