Diskuze k článku Spirit: Recenze

Sepulcore

Chceš říct, že první Hulk není pro komiksovýho fandu vizuálně atraktivní? A já měl pocit, že to je to jediný, na čem se shodnou všichni :)
143841
Sepulcore
0 0

O,o

Protože jsem četl recenze, viděl trailery a názory, přistupoval jsem ke Spiritovi krapet jinak. Užíval jsem si stylizaci, obrázky, atmosféru záběrů a "příběh" respektive ten slepenec, co by se chtěl jako scénář tvářit, jsem téměř vypustil. Jako letitý fanda a hlavně sběratel comicsů jsem si to po vizuálu užil. A když to srovnám s např. Fantastickou (úděsnou) 4 či Hulkem, pořád mi to v žánru comics. adaptací vychází jako průměr... Nebo mi snad někdo chce namluvit, že první Hulk nebo snad Ghost Rider jsou lepší než Spirit? Duch má alespoň tu vizuální atraktivitu.
143839
O,o
0 0
Pro mě trapné, nudné a celkově nezáživné. 2/10
124252
0 0
Film je stejně neuchopitelny jako vypuštěný prd. Nedá se chytit, k nikomu přiřadit, ani definovat a už vůbec ne zarámovat. Je to prostě jen snuška mixu něčeho špatného na co jste se těšili a po konzumaci se to přetvořilo v takovýhle smrad. Jedině štěstí je že jsem si svého "spirita" vypustil v klidu domova. Být to v kině za 200Kč, tak bych se asi cítil docela trapně. Takhle si jen vyvětrám a na celý zážitek rychle zapomenu.
128318
0 0
Tak jako amaterská parodie na Sin City by to asi zas až tak špatný nebylo, ale takhle je to jen ne úplně povedená komedie. Prvních 5 minut jsem obdivoval obrázky, dalších 20 minut jsem jen nevěřícně zíral a pak se tomu už jen smál.
Ta nacistická scéna bylo WTF opravdu neskutečný - co to jako mělo být?? :o
Odřených 4/10 protože se na to dalo celkem koukat a Eva Mendes byla celkem fajn.
125562
Tak jako amaterská parodie na Sin City by to asi zas až tak špatný nebylo, ale takhle je to jen ne úplně povedená komedie. Prvních 5 minut jsem obdivoval obrázky, dalších 20 minut jsem jen nevěřícně zíral a pak se tomu už jen smál. Ta nacistická scéna bylo WTF opravdu neskutečný - co to jako mělo být?? *:o* Odřených 4/10 protože se na to dalo celkem koukat a Eva Mendes byla celkem fajn.
0 0
Já to nechápu...... mě se to líbilo. Někdy to bylo fakt hrozně "over the top", ale nijak mě to neodradilo. Ztotožnuji se s názorem Radima Bartíka z Premiere: "Ujetá komiksová detektivka není filmem pro každého. Nikdy si ale nemůžete být jistý, že Spirit není právě pro vás." 7/10
123425
0 0
No... obecně to má hodnocení tak okolo 50%. Tak by mě zajímalo, jestli je to tak špatný protože je to povrchní a nesplňuje to kritéria dobrého filmu, nebo je to i nuda.
123334
0 0
Jestli jsme v tomhle případě ta temná, tak teda potěš koště :)
123316
0 0
Nebo četl recku v premiere a teď neví, na kterou stranu síly se přiklonit ;)
123315
0 0

On chce ale ultimátní odpověď :D
123313
On chce ale ultimátní odpověď *:D*
0 0

Filias

Vždycky mě fascinovalo, jak někdo může tuhle otázku položit (po tom, co si přečetl v recenzi s diskuzí a letmo zchecknul csfd) a hlavně, jakou tu na ní čeká odpověď :)
123312
Filias
0 0
Celkem jsem se na to těšil, ale ty 2* mě celkem odrazují... to je vážně taková srajda?
123310
0 0
K čemu to když Snyder ze sovy cool postavu stejně udělal:D On by udelal cool postavu i z blechy.
123252
0 0
když si sečtu fanoušky a pár takových, které naláká do kina věta "most celebrated graphic novel" a "director of 300", tak mi vychází, že propadák z Watchmenů nebude, ale o tržbách Třístovky bych dost pochyboval. co se kvalit filmu týče, tak dle mého k žádnému překvapení nedojde. Snyder jede na styl, takže to bude přístupnější zcoolovatělá verze knihy. dalo se to čekat, protože přiznejme si, že kdyby to mělo být přesně podle knihy, tak by z toho vznikl NESKUTEČNĚ nudný, ukecaný, čtyřhodinový film s šíleným a těžce nefilmovým koncem. jinak mně osobně jakožto fanouškovi knihy Sůva nevadí, otázka bude, jak zapůsobí na někoho, kdo neví, o čem to je. mohl ho klidně změnit třeba za jestřába, ale už vidím, jak jsou fandové nadšení :)
123247
0 0
Ale já se nebavím o tom, jak ten film působí na mě, ale jak působí na řadového diváka. Jestli je "retro a sova" pro čtenáře komiksu pozitivní je jasné, to bych nezpochybňoval, ale myslím, že je v plánu do kina přitáhnout i další lidi než jen čtenáře a fanoušky. Ostatně to samé je případ Pána prstenů, kde byla spousta věcí vynechána k nelibosti fanoušků, ale k libosti masového diváka. Tím neříkám, aby z Watchmen udělali bezpohlavní masovku/popkornovku, ale úspěch to retro nezaručí. Ono se čekalo, že Speed Racer i Superman Returns vydělají hromadu peněz a nestalo se tak, tady si myslím (nebo alespoň mám podezření), že bude situace obdobná. U Speed Racer bych přikládal vinu opravdu přepálené stylizaci a u Supermana je to tím "dušínovským" hrdinou a tím, že ten film byl fakt nic moc (Jimmyho z Daily Planet jsem měl chuť uškrtit v jeho první scéně, Brandon Routh podle mě neumí hrát, zápletka - opět kryptonit, stokrát lepší zápletka je v Superman - Doomsday, malá odbočka - sorry). Ale možná si budu sypat popel na hlavu, uvidíme.
123227
0 0
rocketking
Je to jak pise Cival - ty veci jsou spise pozitiva. A chapu, ze ti chybi jasnejsi nalinkovani deje, ale ten komiks je spis detektivka nez akce a zaporaka nemuzes vyzradit, jinak bys vyzradil cely dej. Navic postavy tady nejsou rozhodne cerno-bile.
Souhlasim s tim, ze ten film pusobi moc uhlazene. V komiksu je to sama spina. Holt takovy ma Snyder styl, asi to trochu prehani. Na druhou stranu to nemohl natocit jako komorni drama, protoze by na to moc lidi neprislo. A komercniho potencialu bych se taky nebal. V Americe je to znama latka a myslim, ze lidi na to prijdou. Ve zbytku sveta si ale tak jisty nejsem. Chapu, ze ten film muze na nekoho pusobit divne.
123219
rocketking Je to jak pise Cival - ty veci jsou spise pozitiva. A chapu, ze ti chybi jasnejsi nalinkovani deje, ale ten komiks je spis detektivka nez akce a zaporaka nemuzes vyzradit, jinak bys vyzradil cely dej. Navic postavy tady nejsou rozhodne cerno-bile. Souhlasim s tim, ze ten film pusobi moc uhlazene. V komiksu je to sama spina. Holt takovy ma Snyder styl, asi to trochu prehani. Na druhou stranu to nemohl natocit jako komorni drama, protoze by na to moc lidi neprislo. A komercniho potencialu bych se taky nebal. V Americe je to znama latka a myslim, ze lidi na to prijdou. Ve zbytku sveta si ale tak jisty nejsem. Chapu, ze ten film muze na nekoho pusobit divne.
0 0
Zajimavy, ze vsechno, nad cim horekujes (retro, sova) je pro ctenare comicsu jen pozitivni... akorat je tam toho naopak MALO, je to moc moderni, moc uhlazeny, moc exe-candy, moc trikovy... prave proto si myslim, ze to Snyder nezvladl, komercni potencial bych ale nepodcenoval 8)
123218
Zajimavy, ze vsechno, nad cim horekujes (retro, sova) je pro ctenare comicsu jen pozitivni... akorat je tam toho naopak MALO, je to moc moderni, moc uhlazeny, moc exe-candy, moc trikovy... prave proto si myslim, ze to Snyder nezvladl, komercni potencial bych ale nepodcenoval *8)*
0 0

t-rotl

Ano, otázka teda je jestli film bude dobrý a bude i úspěšný. Podle mne je pravděpodobné, že film bude dobrý, ale už méně pravděpodobné, že bude úspěšný z diváckého hlediska. Ano, dějová linka je zlehka naznačena, ale pro diváky je to dle mého názoru nedostačující. Myslím, že by daleko raději chtěli něco ve stylu hrdina (hrdinové) vs záporák. Možná se pletu, možná jsou diváci chytřejší.
BTW To s tou sovou jsem pochopil, ale není to moc cool zvíře, do kterého by se měl hrdina "stylizovat". Máme tu netopýra(Batman), pavouka (Spider-man), pantera (Panther z Ultimate Avengers II) a třeba i rosomáka (Wolverine), ale sova? Navíc stylizace celého filmu je trochu "retro" (plakáty, kostýmy trochu jako Batman Forever), bude to na diváky fungovat?
123215
Ano, otázka teda je jestli film bude dobrý a bude i úspěšný. Podle mne je pravděpodobné, že film bude dobrý, ale už méně pravděpodobné, že bude úspěšný z diváckého hlediska. Ano, dějová linka je zlehka naznačena, ale pro diváky je to dle mého názoru nedostačující. Myslím, že by daleko raději chtěli něco ve stylu hrdina (hrdinové) vs záporák. Možná se pletu, možná jsou diváci chytřejší. BTW To s tou sovou jsem pochopil, ale není to moc cool zvíře, do kterého by se měl hrdina "stylizovat". Máme tu netopýra(Batman), pavouka (Spider-man), pantera (Panther z Ultimate Avengers II) a třeba i rosomáka (Wolverine), ale sova? Navíc stylizace celého filmu je trochu "retro" (plakáty, kostýmy trochu jako Batman Forever), bude to na diváky fungovat?
t-rotl
0 0
rocketking
Chapu, ze nevis co od Watchmenu cekat a uznavam ze lidem co neznaji predlohu ty trailery nic nerikaji. Mas vlastne ve vsem pravdu :)
Ale silne pochybuji, ze Watchmeni budou spatny film. Snyder prokazal ze tocit umi. To "jak" toci je otazka vkusu.
Ale i tak z traileru neco pochytis - rika se v nem neco jako "Jeden z nas zemrel, utok na jednoho je utok na vsechny" a pak nejake to eye-candy. Zapletka je ta, ze jeden z Watchmenu je zabit a je na zbytku hrdinu jak se k tomu postavi. Dej se tezko smrskne do par vet, protoze je ho hodne.
BTW chlapek co vypada jako sova, ma vypadat jako sova. :)
123211
rocketking Chapu, ze nevis co od Watchmenu cekat a uznavam ze lidem co neznaji predlohu ty trailery nic nerikaji. Mas vlastne ve vsem pravdu *:)* Ale silne pochybuji, ze Watchmeni budou spatny film. Snyder prokazal ze tocit umi. To "jak" toci je otazka vkusu. Ale i tak z traileru neco pochytis - rika se v nem neco jako "Jeden z nas zemrel, utok na jednoho je utok na vsechny" a pak nejake to eye-candy. Zapletka je ta, ze jeden z Watchmenu je zabit a je na zbytku hrdinu jak se k tomu postavi. Dej se tezko smrskne do par vet, protoze je ho hodne. BTW chlapek co vypada jako sova, ma vypadat jako sova. *:)*
0 0

Karbous

Mám stejné tušení, co se Watchmen týče. Hlavně v trailerech vůbec nenaznačili o čem to bude. Jen trikově sice pěkně udělané záběry, ale pro člověka, který není seznámen s předlohou, je to celkem WTF. Modrej polonahej chlápek, pak superhrdina s oblekem, kterej vypadá jako Batman, ale spíš jako sova. A chlápek, kterej má na hlavě promočenou fusekli, ještě tak ten s plamenometem vypadá "cool". Teď jsem nenapsal svůj názor, ale spíš jakou představu si udělá člověk, kterej Watchmen nezná a zahlédne trailer. Pořád tam jen cpou, nejslavnější grafická novela, od tvůrce 300, ale o čem to sakra bude???
123210
Karbous
0 0