Diskuze k článku Che Guevara: Revoluce: Recenze

Ja by som navrhol zrušiť hviezdičky a dávať miesto nich rovno celé súhvezdia. Chegimu by ste napríklad mohli dať Cepheus alebo Cygnus... ;)
121680
Ja by som navrhol zrušiť hviezdičky a dávať miesto nich rovno celé súhvezdia. Chegimu by ste napríklad mohli dať Cepheus alebo Cygnus... *;)*
0 0

MarvinP

Tohle téma je jako zaseklá deska. Jen by se tu padesát příspěvků mlelo o tom, že deset hvězdiček pro Vykoupení z věznice Shawshank není stejných jako deset hvězdiček pro druhýho Terminátora. Takhle jsem se k výsledku (=hvězdičky jsou fajn, ale číst se musí celá recenze) dostali daleko rychleji :)
121670
MarvinP
0 0

marigold

mám radost že jsi tu.

Mr.Hlad:
...a tu diskusi jsi chtěl utnout už v začátku, protože tohle není prostor pro diskuse? :)) Ne, já chápu že pro Vás musí být tohle téma už otravně obruslené... ?)
121669
mám radost že jsi tu. Mr.Hlad: ...a tu diskusi jsi chtěl utnout už v začátku, protože tohle není prostor pro diskuse? *:))* Ne, já chápu že pro Vás musí být tohle téma už otravně obruslené... *?)*
marigold
0 0
No, za svůj čas strávený psaním článků a udělováním hvězdiček už jsem párkrát došel do stavu, kdy jsem volal po jejich zrušení... ale bez jakýchkoli chvilkových emocí si myslím, že pomocné kritérium je to dobrém, i proto, že čtenáře recenze Cheho snad nenapadne otevřít si recenzi Transformers, aby srovnal hodnocení... :o) Jinak tenhle film rozhodně není příkladem nějaké náročné kinematografie, spíš názorný příklad toho, když se složité téma natočí jako popík za pomoci vytříbenějších formálních prostředků. Nicméně ten Benicio je fakt parchant, jen díky němu mi ta sympatická tvář argentisného Robina Hooda fakt tak nějak uvízla. Je to podpásovka. Prostě pokud člověk chce trochu zatěžovat mozek, tak tohle není zrovna ideální kandidát... skoro se nemůžu ubránit pocitu, že by to líp fungovalo jako adrenalinová akce se skvělým Del Torem...
121667
0 0

S tím rozhodně souhlasím. Ani nemůžu vědět jakej tenhle film byl... jen jsem si přečetl že technicky zvládnutej a hlavní role brilantně zahraná... tak jsem jen tak nahlas pouvažoval nad tím, že jsou filmy u kterých to prostě na velký hvězdičky nestačí... Myslím že jsem se tu zapsal jako "ten co nesouhlasí" takže teď máte potřebu proti mě argumentovat i když vlastně souhlasím bezezbytku ;)
121660
S tím rozhodně souhlasím. Ani nemůžu vědět jakej tenhle film byl... jen jsem si přečetl že technicky zvládnutej a hlavní role brilantně zahraná... tak jsem jen tak nahlas pouvažoval nad tím, že jsou filmy u kterých to prostě na velký hvězdičky nestačí... Myslím že jsem se tu zapsal jako "ten co nesouhlasí" takže teď máte potřebu proti mě argumentovat i když vlastně souhlasím bezezbytku *;)*
0 0

MarvinP

Nebylo to na tebe, spíš sem chtěl tu debatu utnout hned na začátek.

A jinak se musím naprosto podepsat pod to, co řekl Cival. Umělecký a intelektuální neznamená kvalitní.
121657
Nebylo to na tebe, spíš sem chtěl tu debatu utnout hned na začátek. A jinak se musím naprosto podepsat pod to, co řekl Cival. Umělecký a intelektuální neznamená kvalitní.
MarvinP
0 0
Ale preci to, ze je film seiozni/artovy/intelektualni nebo kdovijak to pojmenovat neznamena, ze musi byt hodnotnejsi nez dobre odvedeny zabavny mainstream (vim ze to neni pripad Yes Man)8). Takovy uvazovani a kastovani je hrozne snobsky... a mimo...
121656
Ale preci to, ze je film seiozni/artovy/intelektualni nebo kdovijak to pojmenovat neznamena, ze musi byt hodnotnejsi nez dobre odvedeny zabavny mainstream (vim ze to neni pripad Yes Man)*8)*. Takovy uvazovani a kastovani je hrozne snobsky... a mimo...
0 0

Mr_Hlad

...věřím, že to nebylo na mě, jinak bych měl dojem že Vám vážně nějak ležím v žaludku.

Jinak já samozřejmě chápu že se hvězdičkuje v rámi žánru a je to tak správně. Jen mi přišlo vtipné, že díky tomu pak v žebříčku tenhle film skončí níž než třeba Yes-Man...Ale to není ničí chyba. Tak to prostě je...
121655
...věřím, že to nebylo na mě, jinak bych měl dojem že Vám vážně nějak ležím v žaludku. Jinak já samozřejmě chápu že se hvězdičkuje v rámi žánru a je to tak správně. Jen mi přišlo vtipné, že díky tomu pak v žebříčku tenhle film skončí níž než třeba Yes-Man...Ale to není ničí chyba. Tak to prostě je...
Mr_Hlad
0 0

Crimson_moon

Jejda, já přece vůbec nenadával... Mě se ta recenze líbila a s nízkejma hvězdičkama souhlasím. Rušit je je podle mě blbost. Já vždycky někde uctivě utrousím nějaký svůj názor a o pár příspěvků dál už se říká že řvu a nadávám...:D
121653
Jejda, já přece vůbec nenadával... Mě se ta recenze líbila a s nízkejma hvězdičkama souhlasím. Rušit je je podle mě blbost. Já vždycky někde uctivě utrousím nějaký svůj názor a o pár příspěvků dál už se říká že řvu a nadávám...*:D*
Crimson_moon
0 0
wtf?:D
121651
wtf?*:D*
0 0
Po té spoustě blockbusterů mi neříkejte, že Vám nepřišla na mysl věta "Nacpem do toho víc prachů, aby nám to víc prachů přineslo zpátky". Např. Harry Potter ať má být film pro děti podle dětské knížky, nacpem do toho hodně temna, protože se to prodá. No já bych na to malé dítě nevzal. No a aby to bylo ještě víc prachů, tak ho přesuneme o rok.... z některých filmů už to čouhá až moc. Jediný velký letní film, na který se ted asi těším, je Terminator. A rozhodně bych se těšil i kdyby tam nebyli ti big roboti. První díl terminátora vypadal komorně, a jaký to byl napínák :)) A crimoson moon, pokud jde o tvůj názor na filmy, které se místo kvůli penězům točí kvůli oscarům, tak to Ti rozhodně nebudu oponovat, je to hned ten pytel vedle...
121650
0 0
Na film sem se poměrně těšil a musím přiznat,že mě spíše zklamal. Vůbec sem pořádně nepochopil za co a proč vlastně revoluconáři bojují,nejdříve lezou tři čtvrtiny filmu po horách sem a tam a najednou je z Cheguevari místní hvězda,pak děj vyvrchilí velkou městskou bitvou. A co se mi teda nelíbilo je,že masový vrah "Che" je vykreslený jako Robin Hood.
121648
0 0
Danton: No vidíš, a já zas mám celkem dost těch ukecaných životních příběhů s ambicemi ne menšími, než se navždy zapsat do světa kinematografie a přitom shrábnout nějaké ty ceny :D V poslední době bych řekl, že až po uši.
Už to prostě chce to nějaký MEGACOOL akční/sci-fi výplach... už to chce Transformers 2 :D
121639
Danton: No vidíš, a já zas mám celkem dost těch ukecaných životních příběhů s ambicemi ne menšími, než se navždy zapsat do světa kinematografie a přitom shrábnout nějaké ty ceny *:D* V poslední době bych řekl, že až po uši. Už to prostě chce to nějaký MEGACOOL akční/sci-fi výplach... už to chce Transformers 2 *:D*
0 0
Můžu vás uklidnit, že o žádné změně a natož rušení hvězdiček se ani neuvažuje. Pokud si člověk neumí přečíst článek a pak řve a odvolává se na hvězdičky, říká to o něm docela dost.
121638
0 0
MarvinP: Nejsou hvězdičky jako hvězdičky. Hodnocení se má vždycky brát v rámci žánru a ne obecně. Ti, kteří to berou obecně pak jen nadávají, místo aby si udělali pořádek v hlavě ;) Co se rušení hvězdiček týče, tak podle mě je idální hodnotící stupnice: 1-10 pro počítačové hry (pokud se využívá celá), 1-5 pro filmy (bohatě stačí) a žádné pro hudbu (pouze text).
121637
MarvinP: Nejsou hvězdičky jako hvězdičky. Hodnocení se má vždycky brát v rámci žánru a ne obecně. Ti, kteří to berou obecně pak jen nadávají, místo aby si udělali pořádek v hlavě *;)* Co se rušení hvězdiček týče, tak podle mě je idální hodnotící stupnice: 1-10 pro počítačové hry (pokud se využívá celá), 1-5 pro filmy (bohatě stačí) a žádné pro hudbu (pouze text).
0 0

Danton

To říkáš teď, uprostřed oscarový sezóny? :D
121636
To říkáš teď, uprostřed oscarový sezóny? *:D*
Danton
0 0
Souhlas s recenzí. Takhle odborně bych to vyjádřit neuměl, ale vystihuje to můj názor :) Na druhou část se podívím, leda pokud na to budou fakt dobrý ohlasy.
121635
Souhlas s recenzí. Takhle odborně bych to vyjádřit neuměl, ale vystihuje to můj názor *:)* Na druhou část se podívím, leda pokud na to budou fakt dobrý ohlasy.
0 0
Na Che Guevaru jsem opravdu zvědavý, hvězdičky nehvězdičky:) Fakt už mám těch blockbusterů a transformerů až po uši.
121633
0 0
Z recenze pro mě plyne hlavní výtka na film a to ta, že film "nadržuje" Che-ovi. No, tohle mi ani moc vadit případně nebude, stále jsem na film zvědavý.

ad hvězdičky: nechat je, to že se někdo pak hádá o hvězdičku nahoru/dolů nebo si je neumí přebrat, to je jeho věc.
121628
Z recenze pro mě plyne hlavní výtka na film a to ta, že film "nadržuje" Che-ovi. No, tohle mi ani moc vadit případně nebude, stále jsem na film zvědavý. ad hvězdičky: nechat je, to že se někdo pak hádá o hvězdičku nahoru/dolů nebo si je neumí přebrat, to je jeho věc.
0 0
Viva la revolución! Aneb šlo by to natočit záživněji. Očekávání bylo sice na bodu mrazu, ale i tak jsem myslel, že film o revolucionáři, kterého nosí mladí neznalí lidé na triku, bude aspoň trochu, jak to říct, moderněji pojatý. Tady film připomíná hraný dokument, kde se jednu chvíli chodí po lese, druhou se dlouze mluví o marxistické revoluci, nakonec se i docela slušně zastřílí, ale ani v tomhle případě se nejedná o spasení. Připočtěte si k tomu prostřihy do OSN a interview a máte před sebou přímo učebnicový polodokumentární film, který buď poslouží jako výborný studijní materiál nebo jako nezáživná výprava do kina se školou. Žádná snaha o nějaké kamerové nájezdy, efektní záběry či dokonce emocionalitu. Film nechá diváka naprosto chladným a k "Che-mu" bude mít asi tak blízko jako partyzán ke svojí ženě. Soderbergh chtěl věrohodně zadaptovat Guevarův život, ale jeho film vypadá jako ohlodaná kostra bez masa. Jen to, co má být zobrazeno, zobrazeno je. Žádné kličky, vedlejší odbočky nebo dokonce i něco zábavného, prostě příliš objektivní. Myslím, že kdybych na chvílu usnul (a že jsem k tomu měl blízko:) naprosto nic zásadního by se nestalo. Stále jen nerušeně plynoucí filmový materiál jako ze školních referátů. A proto srdce filmového fanouška rozhodně neuspokojí...

na druhou cast jsem zvedav, protoze se o ni hlasa, ze je natocena jak normalni film, ale po tomhle zazitku uz Revoluci nikdy nechci videt..
121610
Viva la revolución! Aneb šlo by to natočit záživněji. Očekávání bylo sice na bodu mrazu, ale i tak jsem myslel, že film o revolucionáři, kterého nosí mladí neznalí lidé na triku, bude aspoň trochu, jak to říct, moderněji pojatý. Tady film připomíná hraný dokument, kde se jednu chvíli chodí po lese, druhou se dlouze mluví o marxistické revoluci, nakonec se i docela slušně zastřílí, ale ani v tomhle případě se nejedná o spasení. Připočtěte si k tomu prostřihy do OSN a interview a máte před sebou přímo učebnicový polodokumentární film, který buď poslouží jako výborný studijní materiál nebo jako nezáživná výprava do kina se školou. Žádná snaha o nějaké kamerové nájezdy, efektní záběry či dokonce emocionalitu. Film nechá diváka naprosto chladným a k "Che-mu" bude mít asi tak blízko jako partyzán ke svojí ženě. Soderbergh chtěl věrohodně zadaptovat Guevarův život, ale jeho film vypadá jako ohlodaná kostra bez masa. Jen to, co má být zobrazeno, zobrazeno je. Žádné kličky, vedlejší odbočky nebo dokonce i něco zábavného, prostě příliš objektivní. Myslím, že kdybych na chvílu usnul (a že jsem k tomu měl blízko:) naprosto nic zásadního by se nestalo. Stále jen nerušeně plynoucí filmový materiál jako ze školních referátů. A proto srdce filmového fanouška rozhodně neuspokojí... na druhou cast jsem zvedav, protoze se o ni hlasa, ze je natocena jak normalni film, ale po tomhle zazitku uz Revoluci nikdy nechci videt..
0 0