Diskuze k článku Yes Man: Recenze

2*

Nejhorší film, co jsem, za posledních asi 8 měsíců, viděl. A troufnu si tvrdit, že snad žádný film s podobným rozpočtem neměl takhle tragický scénář. K tomu trapný Jim a absolutně nulová chemie mezi ním, Zooey, Bradley Cooperem nebo kýmkoliv jiným. :o:-
205249
Nejhorší film, co jsem, za posledních asi 8 měsíců, viděl. A troufnu si tvrdit, že snad žádný film s podobným rozpočtem neměl takhle tragický scénář. K tomu trapný Jim a absolutně nulová chemie mezi ním, Zooey, Bradley Cooperem nebo kýmkoliv jiným. *:o**:-*
2*
0 0
Skvělý filmík:)
144642
Skvělý filmík*:)*
0 0
yes, yes, yes, yes, yes:D
139093
yes, yes, yes, yes, yes*:D*
0 0

YES YES YES

YES, YES, YES. Film který nám tak trošku může připomínat Lháře, lháře, jen s velkým rozdílem, že teď musí vyhovět, když něco nechce udělat - musí občas lhát. Tím se otevře a většina lidí je z něj pozitivně překvapená. Jim Carrey jak ho známe i neznáme zde má pár nových gagů, u kterých se opravdově zasmějete. Jako Carl se zde učí plynule a perfektně korejsky, hrát na kytaru, pomáhat ostatním v nouzi jak s půjčkami, tak v osobním životě .... no a to vše se mu vrací dvojnásob. Abych to nejen chválil, tak mi přišla škoda, že mi některé scény přišli zbytečné nebo nedotažené do konce, jako třeba let v letadle, a nebo fotka z plakátu, jak skáče bungee. Líbila se mi zde i Zonney a hlavně také Rhys Darby s jeho domácím projekcema Harryho Pottera a 300: Bitvy u Thermopyl. Jim je jeden z herců, kterých se podle mě málokdo dokáže nasytit. Výborné jsou i jeho sny, orální rozkoš (i když si to ani nechci představovat), naspeedování z Red Bullu, jízda na motorce, rvačka, prostě takovej pozitivní a vůbec ne hloupej film, který vám zlepší náladu do života, a možná i trošku otevře.
134888
YES YES YES
0 0
Po dlouhé době skvělý Jim. 9*
128436
Po dlouhé době skvělý Jim. 9*
0 0
Tak v prípade tohto filmu som "no-man!" :-
126839
Tak v prípade tohto filmu som "no-man!" *:-*
0 0
Film Yes,man se mi líbil ! Jim Carrey opět dokázal,že je špička ve svým oboru.Jasně,že už asi nikdy nepřekoná filmy jako Blbý a blbější,Maska,Ace Ventura,Já,mé druhé já a Irena,ale každopádně Yes,man patří mezi nejlepší komedie za poslední 2 roky co jsem viděl v kině.V kině na tom sice nebylo moc lidí,tak cca 20 (Palace Cinemas na Smíchově - večer ),ale za to se všichni jak jsem tak sledoval dobře bavili.Scéna kdy Jim Carrey omylem praští do obličeje frajera před klubem nebo scéna z párty Harryho Pottera,když se objeví frajer v masce Dobbyho,tak to by rozesmálo snad každého.Herečka Zooey Deschanel byla také velmi dobrou volbou režiséra.Co říci na závěr Jim Carrey Forever.
120858
0 0
Když se nebudete koukat na to, kolik mu je a přidáte kouzelnou Zooey Deschanel, vyleze vám lepší komedie... mě se to líbilo náhodou:D
120671
Když se nebudete koukat na to, kolik mu je a přidáte kouzelnou Zooey Deschanel, vyleze vám lepší komedie... mě se to líbilo náhodou*:D*
0 0
theDarkKnight: Ano, ten samy idiot, jehoz jsme trikrat tolerovali... a pak uz ne 8)
120605
theDarkKnight: Ano, ten samy idiot, jehoz jsme trikrat tolerovali... a pak uz ne *8)*
0 0
že by zas...and here we go again?? :D
120603
že by zas...and here we go again?? *:D*
0 0

moviezone

Ale jo, abych to uzavřel tak nějak do pozitiva, čtu vaše recenze, protože mě připadaj dost kvalitní, osobní(to v dobrým slova smyslu) a vtipný, narozdíl jinde, kde spojujou jiný názory do sebe a vydávaj to za vlastní dílo(plno webu+časopisů okolo - nebudu jmenovat) a z 90% se i vaše názory shodujou s mýma.
120591
moviezone
0 0
Božský bruce sklízí 6/10, 3/5, ale až na těch pár scén, kde používá zázraky mi to přišlo jako bída, takže jsem to stejný čekal i tady, ale byl jsem celkem pozitivně překvapenej, a bavil jsem se mnohem víc než u bruce (možná je to tím, že trpím averzí k Jennifer Aniston). Tohle je prosě film, na kterej si můžete zajít se slečnou, když už máte po krk Májů, Báthorek a Sněženek, a přesto si odvažuju tvrdit, že nebudete sklamaní. Žádnej zázrak se nekoná, ale dokážu si sám sebe představit, jak si to s rodinkou za 5 let dávám v neděli po obědě na nově, a zase si to užiju (cokoli lepší než ty rodinný trapárny se Stevenem Martinem). Ale jedno je jistý... Carreyho bych raději znova viděl v něčem vážnějším, protože ten kluk to v sobě má, a jakkoli miluju Ace Venturu, tak sám za sebe za jeho nejlepší film považuju Věčný svit .... a Thruman Show. Jestli jsou tyhle "rodinné" filmy daň za to, aby si mohl jednou za čas natočit nějakej ten nezávislák nebo něco vážnějšího, co nevydělá, tak jsem za to rád. Mohlo to dopadnout mnohem, ale mnohem huř.Pro mě 65%
120580
Božský bruce sklízí 6/10, 3/5, ale až na těch pár scén, kde používá zázraky mi to přišlo jako bída, takže jsem to stejný čekal i tady, ale byl jsem celkem pozitivně překvapenej, a bavil jsem se mnohem víc než u bruce (možná je to tím, že trpím averzí k Jennifer Aniston). Tohle je prosě film, na kterej si můžete zajít se slečnou, když už máte po krk Májů, Báthorek a Sněženek, a přesto si odvažuju tvrdit, že nebudete sklamaní. Žádnej zázrak se nekoná, ale dokážu si sám sebe představit, jak si to s rodinkou za 5 let dávám v neděli po obědě na nově, a zase si to užiju (cokoli lepší než ty rodinný trapárny se Stevenem Martinem). Ale jedno je jistý... Carreyho bych raději znova viděl v něčem vážnějším, protože ten kluk to v sobě má, a jakkoli miluju Ace Venturu, tak sám za sebe za jeho nejlepší film považuju Věčný svit .... a Thruman Show. Jestli jsou tyhle "rodinné" filmy daň za to, aby si mohl jednou za čas natočit nějakej ten nezávislák nebo něco vážnějšího, co nevydělá, tak jsem za to rád. Mohlo to dopadnout mnohem, ale mnohem huř.[b]Pro mě 65%[/b]
0 0
Ano, prumer je spis bliz peti hvezdickam... ten komentar k veku je spis k zamysleni, mohl jsem tu recenzi vyplnit popisem vaty, ktere je cely film plny, ale cukr do ni vmichava prave jen a jen Carrey, proto je ten text trochu osobnejsi (vic o nem) a snazi se poukazat na to, ze tahle komedie to z te scenaristicke bidy bez napadu a jiskry tahne do prumernych vod prave diky predstaviteli. Coz je paradoxni proto, ze Carrey uz je na tyhle role vazne prilis stary a je to bohuzel poznat. Neni to o tom, ze by se nesnazil, to Murtaugh ve Smrtonosnych zbranich taky, ale... he is too old for this shit. :)

Jestli to nekoho urazilo, tak se omlouvam, ale probirat tenhle aspekt, u jinak uplne prazdneho a tuctoveho filmu, mi prislo celkem inspirativni.
120562
Ano, prumer je spis bliz peti hvezdickam... ten komentar k veku je spis k zamysleni, mohl jsem tu recenzi vyplnit popisem vaty, ktere je cely film plny, ale cukr do ni vmichava prave jen a jen Carrey, proto je ten text trochu osobnejsi (vic o nem) a snazi se poukazat na to, ze tahle komedie to z te scenaristicke bidy bez napadu a jiskry tahne do prumernych vod prave diky predstaviteli. Coz je paradoxni proto, ze Carrey uz je na tyhle role vazne prilis stary a je to bohuzel poznat. Neni to o tom, ze by se nesnazil, to Murtaugh ve Smrtonosnych zbranich taky, ale... he is too old for this shit. :) Jestli to nekoho urazilo, tak se omlouvam, ale probirat tenhle aspekt, u jinak uplne prazdneho a tuctoveho filmu, mi prislo celkem inspirativni.
0 0
Popravdě, mám Jima rád, asi jako většina na diskuzi, takže u jeho filmů si připočítávám nějakou tu hvězdu navíc, akorát nevím jestli to už imf neudělal za mě. Lhář lhář, Ace Ventura (1+2), Blbý a Blbější - to sou dle mýho soudu podhodnocený filmy. (souhlas s Jeržikem) :+
120558
Popravdě, mám Jima rád, asi jako většina na diskuzi, takže u jeho filmů si připočítávám nějakou tu hvězdu navíc, akorát nevím jestli to už imf neudělal za mě. Lhář lhář, Ace Ventura (1+2), Blbý a Blbější - to sou dle mýho soudu podhodnocený filmy. (souhlas s Jeržikem) *:+*
0 0
fajn recenze jako kazda od imf
a tech 6* je zcela oprávněných
120557
fajn recenze jako kazda od imf a tech 6* je zcela oprávněných
0 0
6* se dalo ocekavat, ale ja se toho i tak nebojim :D Ceho se ale bojim, tak to lykanu, na ktere jsem se nechal zlakat na cineparty, to bude neco ;)
120556
6* se dalo ocekavat, ale ja se toho i tak nebojim *:D* Ceho se ale bojim, tak to lykanu, na ktere jsem se nechal zlakat na cineparty, to bude neco *;)*
0 0
Jako taky mě hodnocení na konci překvapilo, podle tonu jsem to tipoval tak na ty 4*.

Jen nechápu, jak může někoho překvapit, že to má úplně brakovej scénář, po těch trailereěch, který ani nic jinýho neslibovaly. Já se stále docela těším, Jim, ikdyž starší než dřív, je stále Jim, a pokud podle recenze to dokázal utáhnout, nemám důvod se filmu vyhýbat. Pokud vím, tak Božského Bruce taky většina lidí hodnotila na 6/10, resp. 3/5, a já byl i tak hodně spokojenej. :)
120553
Jako taky mě hodnocení na konci překvapilo, podle tonu jsem to tipoval tak na ty 4*. Jen nechápu, jak může někoho překvapit, že to má úplně brakovej scénář, po těch trailereěch, který ani nic jinýho neslibovaly. Já se stále docela těším, Jim, ikdyž starší než dřív, je stále Jim, a pokud podle recenze to dokázal utáhnout, nemám důvod se filmu vyhýbat. Pokud vím, tak Božského Bruce taky většina lidí hodnotila na 6/10, resp. 3/5, a já byl i tak hodně spokojenej. *:)*
0 0

dreamy

Sorry, špatně jsem si přečetl tvůj post. Jsem ze včerejška nějak mimo. Můj předchozí příspěvek mažu
120545
dreamy
0 0
Sithlord: tak já budu číst mezi řádky co jsem pochopil. 1) Film nestojí na scénáři (protože stojí za starou belu), ale na Carreym, 2) příběhová linie je starší než Metuzalém a viděli jsme ji milionkrát, 3) Carrey se snaží, ale je znát, že už to není jako zamlada - kontrast když padesátiletej "skoro-senior" blbne s o dost mladším protějškem v komedii pro lidi do pětadvaceti, 4) romantika nic moc

Co byste chtěli víc? Jako chápu, že bráníte Carreyho jako svoji modlu, ale v tomhle případě se imho stavíte na hlavu úplně zbytečně.8)
120544
Sithlord: tak já budu číst mezi řádky co jsem pochopil. 1) Film nestojí na scénáři (protože stojí za starou belu), ale na Carreym, 2) příběhová linie je starší než Metuzalém a viděli jsme ji milionkrát, 3) Carrey se snaží, ale je znát, že už to není jako zamlada - kontrast když padesátiletej "skoro-senior" blbne s o dost mladším protějškem v komedii pro lidi do pětadvaceti, 4) romantika nic moc Co byste chtěli víc? Jako chápu, že bráníte Carreyho jako svoji modlu, ale v tomhle případě se imho stavíte na hlavu úplně zbytečně.*8)*
0 0
To že je průměrnej sem poznal jen podle hvězdiček, jinak se celou dobu řeší Carreyho věk a to, že je na tenhle typ filmu snad už starej...
120543