Diskuze k článku Výměna: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek
čistá práce, která je ovšem chladná jako břitce nabroušená nejlepší ocel...a s tou já z talíře nejím..z dokonalosti jde chlad....jenže, kdo umí takto perfekcionisticky hlídat každý pohyb, každou scénu...? Málokdo. První důvod, proč mhouřím oči nad Hladovým hodnocením....je absence teplého doteku filmařské lásky, z plátna čiší sterilní profesionalita. Nářky (i na jiných webech) nad mísením žánrů...... Třeba bychom mohli přepsat minulost a ten příběh trochu upravit, ať je zajímavější.... proč odmítat ten příběh přijímat takový jaký je? Protože i takový příběh jde ozvlášnit, ne jen hyperrealisticky nadsazovat.... Druhý důvod proč mi šest hvězd nepřijde málo. A víc než osm bych stejně nedal a hádat se taky nemusím...:) Dám sedm...8) A víc se budu těšit na Gran Torino.... (P.S. Taky Vám Joliiny rty zakrývají zbytek plátna...? :D
120058
čistá práce, která je ovšem chladná jako břitce nabroušená nejlepší ocel...a s tou já z talíře nejím..z dokonalosti jde chlad....jenže, kdo umí takto perfekcionisticky hlídat každý pohyb, každou scénu...? Málokdo. První důvod, proč mhouřím oči nad Hladovým hodnocením....je absence teplého doteku filmařské lásky, z plátna čiší sterilní profesionalita. Nářky (i na jiných webech) nad mísením žánrů...... Třeba bychom mohli přepsat minulost a ten příběh trochu upravit, ať je zajímavější.... proč odmítat ten příběh přijímat takový jaký je? Protože i takový příběh jde ozvlášnit, ne jen hyperrealisticky nadsazovat.... Druhý důvod proč mi šest hvězd nepřijde málo. A víc než osm bych stejně nedal a hádat se taky nemusím...:) Dám sedm...*8)* A víc se budu těšit na Gran Torino.... (P.S. Taky Vám Joliiny rty zakrývají zbytek plátna...? *:D*
0 0

Největší je problém je přežít asi prvních 30 minut, po kterej jí (ehm, konečně) unesou toho syna. Pak už se to celkem dá.
117333