Diskuze k článku Labyrint lží: Recenze

příspěvky 1 - 17 Napsat příspěvek
Na druhé shlédnutí příjemné šimrání v břiše a nenudil jsem se ani vteřinu. Skvělá práce. Mark Strong for Godfather. 8)
126555
Na druhé shlédnutí příjemné šimrání v břiše a nenudil jsem se ani vteřinu. Skvělá práce. Mark Strong for Godfather. *8)*
0 0
Pěkné pěkné pěkné, Mark Strong je bůh. Nechci opisovat Bo X Beho komentář, jen dám 80 % a sháním DVD. Malá perlička: v kině nás bylo 5, tj. minimální počet na projekci. Po Body of Lies byly na programu Sněženky a machři po 25 letech a předsálí se nedalo ani projít. That sucks :-
120352
Pěkné pěkné pěkné, Mark Strong je bůh. Nechci opisovat Bo X Beho komentář, jen dám 80 % a sháním DVD. Malá perlička: v kině nás bylo 5, tj. minimální počet na projekci. Po Body of Lies byly na programu Sněženky a machři po 25 letech a předsálí se nedalo ani projít. That sucks *:-*
0 0
Povedený techno-politický thriller s velmi reálně působícím průmehem a mírně přečnívající pseudoromantickou linkou. Jako drama je to příliš chladné a neosobní, jako reálná výpověď o stavu věcí až příliš narativní, ale ať tak či tak - stále velmi slušně koukatelné. Hlavně díky DiCaprio, který v roli paňáca majícího jako jediný z celého filmu nějaké obecně přijatelné lidské kvality a kterým si jeho dva bossové přehazují po hřišti plném teroristů jak se jím zlíbí, je opět vynikající. Ridley se svou režií nezklamal... ale ani nenadchnul, jehou autorské vyjádření se k tématu Blízkého východu je až příliš povrchní a "nekontroverzní" na to aby dokázalo opravdu zaujmout... a chytit za srdce či akčně-bouchací libido zhýčkaného diváka blockbusterů se mu taky nepovedlo zdaleka tak moc jako v BHD. 7/10
117688
0 0
90% film. Ale pro mě. Protože jsem na to šel s tím, že dostanu Ridleyho Scotta, pomalé záběry na vyschlé pouště, vrtulníky, detaily tváří, pomalé, ale precizně napsané a odehrané dialogy. Každá scéna je nabušená, ať jdu jde o scény na arabských trzích, v ulicích, na základnách, ať už se odehrává děj v Ammánu, v Dubaji nebo v palestinském uprchlickém táboře, všechno je tak krásně natočené, že bych i v té filmánii šel Scottovi hodit do kasičky další padesátku. Takové National Geographic záběry se v kině často nevidí a tak silné exteriéry se nedají sehnat někdy vůbec. Ridley Scott má jedničku s hvězdičkou. Scénář je pomalý ne proto, že by filmaři vyvařili z vody příběh a někde se tam ztrácí tempo a akce. Filmaři vypráví a adaptují román Davida Ignatiuse, který teda doufám bude přeložen do češtiny, protože budu mít velký zájem a nakonec možná sáhnu i po originále, i když se mi to bude číst hůř a pomaleji. Tím, že je to adaptace je omezen i příběh, který nikde nekulhá, ten příběh je stejně komplikovaný jako název filmu, je to labyrint lží, je to špionážní thriller a ne Black Hawk Down. DiCaprio a Mark Strong hrají jako Al Pacino s DeNirem, proti této dvojce ani nešpitnu a chtěl jsem DiCapria ve filmu poplácat po rameni za to, ja hraje roli agenta, který se i svou etiketou a arabštinou přizpůsobuje prostředí. To je na další dvě tři shlédnutí, já to každopádně chci mít doma. Crowe sice zůstal stranou, ale své odehrál a to tak nesympaticky, jak žádal scénář a já mu děkuji. Takže National Geographic foto spy thriller s výbornými herci a skvělým komplikovaným příběhem já stavím na špici a ještě si párkrát popřemýšlím, jestli na to nechci do kina znovu. Ty záběry jsou prostě nádherné.....:+
117242
90% film. Ale pro mě. Protože jsem na to šel s tím, že dostanu Ridleyho Scotta, pomalé záběry na vyschlé pouště, vrtulníky, detaily tváří, pomalé, ale precizně napsané a odehrané dialogy. Každá scéna je nabušená, ať jdu jde o scény na arabských trzích, v ulicích, na základnách, ať už se odehrává děj v Ammánu, v Dubaji nebo v palestinském uprchlickém táboře, všechno je tak krásně natočené, že bych i v té filmánii šel Scottovi hodit do kasičky další padesátku. Takové National Geographic záběry se v kině často nevidí a tak silné exteriéry se nedají sehnat někdy vůbec. Ridley Scott má jedničku s hvězdičkou. Scénář je pomalý ne proto, že by filmaři vyvařili z vody příběh a někde se tam ztrácí tempo a akce. Filmaři vypráví a adaptují román Davida Ignatiuse, který teda doufám bude přeložen do češtiny, protože budu mít velký zájem a nakonec možná sáhnu i po originále, i když se mi to bude číst hůř a pomaleji. Tím, že je to adaptace je omezen i příběh, který nikde nekulhá, ten příběh je stejně komplikovaný jako název filmu, je to labyrint lží, je to špionážní thriller a ne Black Hawk Down. DiCaprio a Mark Strong hrají jako Al Pacino s DeNirem, proti této dvojce ani nešpitnu a chtěl jsem DiCapria ve filmu poplácat po rameni za to, ja hraje roli agenta, který se i svou etiketou a arabštinou přizpůsobuje prostředí. To je na další dvě tři shlédnutí, já to každopádně chci mít doma. Crowe sice zůstal stranou, ale své odehrál a to tak nesympaticky, jak žádal scénář a já mu děkuji. Takže National Geographic foto spy thriller s výbornými herci a skvělým komplikovaným příběhem já stavím na špici a ještě si párkrát popřemýšlím, jestli na to nechci do kina znovu. Ty záběry jsou prostě nádherné.....*:+*
0 0
Mám z toho takové rozpačité dojmy,přišlo mi to hrozně nekontinuání..................třeba to není přesně můj žánr.........
115020
0 0
Perfektni film. Mozna neslapal tak obre jako Kingdom, ale kdyz uz byla nejaka akce, tak jsem mel nervy k prasknuti. Pro me krasnych 80% A nezapominejte na Stronga, to je typek jak svina:+
114343
Perfektni film. Mozna neslapal tak obre jako Kingdom, ale kdyz uz byla nejaka akce, tak jsem mel nervy k prasknuti. Pro me krasnych 80% A nezapominejte na Stronga, to je typek jak svina*:+*
0 0
To vyjasňovanie motivácie sa postáv sa podľa mňa preceňuje. Nie vždy je to potrebné. Načo máme predstavivosť? Nedávno som s údivom sledoval Lelouchov film Jedni a druzí. Má to síce 3 hodiny, ale odohráva sa to cez tri generácie, skoro celé storočie a v 4 rôznych rodinách v Rusku, Francúzsku, Nemecku a Amerike. Plus scenár má asi 10-15 strán a väčšinu času hrá huba. Čiže žiadne detailné pitvanie postáv. Väčšinu som si musel domyslieť, ale vďaka obrazu a hudbe som mal pocit, že detailne poznám životy postáv. Možno aj Ridley sa spolieha na niečo podobné. Nevidel som, takže len tipujem. Ale spomínam si na Kingdom of Heaven, kde sa mnohí pozastavovali nad tým, kde vzal kováč organizačné schopnosti. Ale podľa mňa úplne stačila jedna Neesonova veta, aby som si tie dôvody dokázal predstaviť, Ridley mi to nemusel vysvetľovať.
110546
0 0
Mě bude stačit když to bude mít pořádný cool záběry ze satelitu, pár efektních vět od operátorů s mikrofony na hlavě sledující DiCapria z USA, nefalšovaný syrový výbuchy a pořádnou kameru. Jestli to o něčem bude nebo ne na to u tohoto filmu kašlu. Chci se prostě bavit cool záběrama a myslím si že Ridley Scott tam určitě nějaký vykouzlí. Jdu na to. :+
110510
Mě bude stačit když to bude mít pořádný cool záběry ze satelitu, pár efektních vět od operátorů s mikrofony na hlavě sledující DiCapria z USA, nefalšovaný syrový výbuchy a pořádnou kameru. Jestli to o něčem bude nebo ne na to u tohoto filmu kašlu. Chci se prostě bavit cool záběrama a myslím si že Ridley Scott tam určitě nějaký vykouzlí. Jdu na to. *:+*
0 0
Dvojče Andyho Garcii - Mark Strong je pro mě asi hlavní důvod navštěvy kina. Ten chlapík má neskutečné charisma a poslední dobou se objevuje ve stále více zajímavějších projektech. Hvězdný prach rulezz:)
110441
Dvojče Andyho Garcii - Mark Strong je pro mě asi hlavní důvod navštěvy kina. Ten chlapík má neskutečné charisma a poslední dobou se objevuje ve stále více zajímavějších projektech. Hvězdný prach rulezz*:)*
0 0
určitě se na to podívám i když recenze není až tak kladná nevadí
110411
0 0
Jsem zvědav. Ridleyho mám moc rád, Kingdom Of Heaven Extended version, které taky napsal Monahan radim také dost vysoko. Ale i z recenze je zrejme, ze Ridley natoci nejhure prumer, coz je mi u neho lito, ale ne tak moc, jako by neco podelal uplne. Bude to teda fakt zajimava diskuze na srazu.
110407
0 0
Recenze dost brzo, to mě potěšilo. Těšim se moc, už aby tady byl ten 27. listopad. A protože je mi hlavní trojce herců vrcholně sympatická a ten typ filmu mi sedí tak.......už se nemůžu dočkat8)
110406
Recenze dost brzo, to mě potěšilo. Těšim se moc, už aby tady byl ten 27. listopad. A protože je mi hlavní trojce herců vrcholně sympatická a ten typ filmu mi sedí tak.......už se nemůžu dočkat*8)*
0 0
Od toho filmu jsem chtěl v podstatě jenom jednu věc - aby tam zazářil Mark Strong. To se koukám splnilo, takže se ať už je tu... damn, konec listopadu :-
110404
Od toho filmu jsem chtěl v podstatě jenom jednu věc - aby tam zazářil Mark Strong. To se koukám splnilo, takže se ať už je tu... damn, konec listopadu *:-*
0 0
Možná je ta dramatická struktura částečným reliktem Amerického gangstera, protože tam se třeba prvních 50 hodin také "nic neděje".

A podle mého Ridley je přece jen víc než řemeslníkem. O tom to je - že přestože celý film vyznívá tak trochu nedopečeně, tak dílčí scény a záběry je zajímavé sledovat. Dalo by se možná říct, i když to je asi na debatu, že za celé vyznění filmu obecně tak trochu zodpovídá scénárista a střihač, zatímco za scény režisér, a to tím, jak je inscenuje apod. Samozřejmě, i režisér je zodpovědný, aby film celkově fungoval, to je jasné. Ale zkrátka... na Labyrint lží se těším.
110402
Možná je ta dramatická struktura částečným reliktem Amerického gangstera, protože tam se třeba prvních 50 hodin také "nic neděje". A podle mého Ridley je přece jen víc než řemeslníkem. O tom to je - že přestože celý film vyznívá tak trochu nedopečeně, tak dílčí scény a záběry je zajímavé sledovat. Dalo by se možná říct, i když to je asi na debatu, že za celé vyznění filmu obecně tak trochu zodpovídá scénárista a střihač, zatímco za scény režisér, a to tím, jak je inscenuje apod. Samozřejmě, i režisér je zodpovědný, aby film celkově fungoval, to je jasné. Ale zkrátka... na Labyrint lží se těším.
0 0

rcorp

Vazne to jde asi nejlip prirovnat ke Spy Game... s tim, ze Crowe neni mentor ve stylu Redforda, ale spis takova ta pohodlna kancelarska krysa, co si vylet do terenu zaridi soukromym letadlem s sampanskym na palube.
110398
rcorp
0 0